Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

02 Des 2009 17:26 #61 per AlbertBP (Visitant)
Acabo de trucar al CN Barcelona i en principi a partir de demà al matí obren les inscripcions!!  :party:

Si hi ha algú federat en natació és gratuïta, la resta haurem de pagar la llicència de dia (10-12 € m'han comentat). Per cert, SI que es pot dur mono de triatló, el que no es pot dur és neoprè, així doncs...marea taronjaaaaaa!!

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 17:33 #62 per ALBERT75 (Associat/da)
Gran noticia que es pugui dur el mono...... contra més el durem... mes s'ens veura.. aixi que problema solucionat.. ahir parlavem dle tema casquet de bany... doncs ara ja si que s'ens veura....

Oee eoeoeee.....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 17:37 #63 per koldo (Visitant)
Llavors intueixo que si porto unes malles curtes me les puc posar no?

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 17:52 #64 per AlbertBP (Visitant)

Llavors intueixo que si porto unes malles curtes me les puc posar no?


Si si, cap problema!  :great:

A veure com ho fem per inscriure'ns, no ens podem adormir que es veu que duren poc!

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 18:06 #65 per stone_apo (Visitant)
Que vagi l'Oriol (fast) que entrena allà i ens apunti a tots i a la propera ST li paguem...

Estàs d'acord Oriol ??

Nachete, si no vas tu em deixaras el trimono per aquell dia ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 18:42 #66 per putxi (Visitant)

Que vagi l'Oriol (fast) que entrena allà i ens apunti a tots i a la propera ST li paguem...
Estàs d'acord Oriol ??


Hola,

A mi no m'apunteu ja que m'inscriuré via el club natació sabadell, on entreno amb els masters i hi estic federat ... Gràcies de totes maneres.  :great:

Això sí, a lo del gorro sí que m'hi apunto!


Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi [gorro sí, però m'apunto via Club Natació Sabadell]
- koldo
- Tri-Gat
- dragan

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 19:25 #67 per Enric59 (Visitant)
Va, m'hi apunto. Però el caldo de Nadal és sagrat, així que aniré a tota hòstia  :intello:

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi [gorro sí, però m'apunto via Club Natació Sabadell]
- koldo
- Tri-Gat
- dragan
- Enric59

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 20:13 #68 per rubens (Associat/da)
AlbertBP, bé per tu!  :great:

Si algú em fa el feivor d´inscriure´m li estaria mooooooolt agrait.  :love:  fast, carinyuuuu....  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 20:52 #69 per Enric59 (Visitant)

Ostres, que no hi havia caigut! Jo sóc federat en natació, no pagueu la meva inscripció. Us passo el número de la meva llicència al llistat:

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi [gorro sí, però m'apunto via Club Natació Sabadell]
- koldo
- Tri-Gat
- dragan
- Enric59 [Llicència 35013167. C.N. Atlètic-Barceloneta]

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 22:16 #70 per AlbertBP (Visitant)

AlbertBP, bé per tu!  :great:

Si algú em fa el feivor d´inscriure´m li estaria mooooooolt agrait.  :love:   fast, carinyuuuu....  :whistle:


Si clar, bé per mi però les gestions series que les faci en fast oi? Quina poca confiança, ja t'arreplegaré jo a tu... :whip: :whip: :rofl:

Oriol, si demà vas a entrenar allí pots preguntar el tema inscripció com funciona si us plau? Graciessssssss!!

Enric59, hi ha la llegenda urbana que al port de Barcelona també hi ha un bon caldo, el 25 ho comprovarem!!  :great:

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 22:24 #71 per Enric59 (Visitant)
Bo, no sé (és de pot), però calent, sí. Anirà bé perquè l'aigua deu estar entre 12 i 14º.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2009 22:55 #72 per Xeix (Associat/da)

Bo, no sé (és de pot), però calent, sí. Anirà bé perquè l'aigua deu estar entre 12 i 14º.


Dueu unes volls gaire bé estaran al punt  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 07:43 #73 per rubens (Associat/da)

AlbertBP, bé per tu!  :great:

Si algú em fa el feivor d´inscriure´m li estaria mooooooolt agrait.  :love:   fast, carinyuuuu....  :whistle:


Si clar, bé per mi però les gestions series que les faci en fast oi? Quina poca confiança, ja t'arreplegaré jo a tu... :whip: :whip: :rofl:


:oops:  era per treure´t feina, homeeeeee.  :mdr:
Confianza ciega.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 08:02 - 03 Des 2009 09:01 #74 per TRI-GAT (Visitant)
Em posso en seriós interrogant, potser se'm compliqui massael dia de Nadal us ho confirmo abans de dilluns... va be? 

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi [gorro sí, però m'apunto via Club Natació Sabadell]
- koldo
- Tri-Gat ? (ho he de consultar amb la "jefa")
- dragan
- Enric59 [Llicència 35013167. C.N. Atlètic-Barceloneta]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 08:11 #75 per stone_apo (Visitant)

Em posso en seriós interrogant, potser se'm compliqui massael dia de Nadal us ho confirmo abans de dilluns... va be? 

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi [gorro sí, però m'apunto via Club Natació Sabadell]
- koldo
- Tri-Gat ?????? (ho he de consultar amb la "jefa")
- dragan
- Enric59 [Llicència 35013167. C.N. Atlètic-Barceloneta]


ui ui ui....que es comença a olorar algo ja aquí eh Xavi ??? farà fred aquell dia ??  :666: :666: :666:
vine home que ofegarem al koldo...bueno, si l'agafo !!!  :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 08:47 #76 per u_ktan (Associat/da)
jo també ho oloro,...  ehh TRI-G T?? [/b]
[/size]

:no: :no: :no:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 09:02 #77 per TRI-GAT (Visitant)

jo també ho oloro,...  ehh TRI-G

T?? [/b]
[/size]

:no: :no: :no:



aquest dissabte quan llenci la jabalina, posat ben lluny  :whistle: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 09:18 #78 per koldo (Visitant)
[quote author=stone_apo link=topic=6754.msg386384#msg386384 vine home que ofegarem al koldo...bueno, si l'agafo !!!  :666: :666:
[/quote]

Fa més de 10 anys que no nedo en una piscina, com no m'agafis m'estic rient fins el 2011...

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 09:45 #79 per stone_apo (Visitant)

[quote author=stone_apo link=topic=6754.msg386384#msg386384 vine home que ofegarem al koldo...bueno, si l'agafo !!!  :666: :666:


Fa més de 10 anys que no nedo en una piscina, com no m'agafis m'estic rient fins el 2011...
[/quote]
doncs comença ja perquè no t'agafo fijo.... :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 10:10 #80 per AlbertBP (Visitant)
De moment no són obertes les inscripcions, ho faran entre aquesta tarda o demà al matí. S'han de fer de manera presencial i pagant la llicencia d'un dia que costa 11 €. També m'han comentat que durant tot el dia d'avui penjaran tota la informació a la web:

www.cnb.es/

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats