Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

03 Des 2009 10:14 - 03 Des 2009 10:28 #81 per u_ktan (Associat/da)
TR -GAT[/size][/b]

,... per cert,....

[move]Moltes felicitats a tots els Xavier's!!!! :party: :party: :party: [/move]


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 10:28 #82 per ALBERT75 (Associat/da)
Jo demà dematí puc anar-hi... si l'Oriol no pot (que tinc festa)... pero necesito saber-ho....

Oriooooooollll digues algo colega... si no ha dit res, li envio un MP...

Som 18 (en la llista) pero en Putxi s'apunta a traves del seu club 17, i en Trigat no ho sabria fins dilluns... o sigui que si hi vaig demà entenc que he de tenir tota la info (o jo o l'Oriol) de cadascü per formalitzar la inscripció......

no??

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 10:33 #83 per TRI-GAT (Visitant)

TR

-GAT[/size][/b]



:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

No em picaràs  :rofl: li tinc mes por a la dona que a tu  :whistle: :wink2:



U_ktan
  :whip: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 10:34 #84 per Oriol_TBID (Associat/da)
Albert 75 i 177 leuros!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 10:35 #85 per TRI-GAT (Visitant)

Jo demà dematí puc anar-hi... si l'Oriol no pot (que tinc festa)... pero necesito saber-ho....

Oriooooooollll digues algo colega... si no ha dit res, li envio un MP...

Som 18 (en la llista) pero en Putxi s'apunta a traves del seu club 17, i en Trigat no ho sabria fins dilluns... o sigui que si hi vaig demà entenc que he de tenir tota la info (o jo o l'Oriol) de cadascü per formalitzar la inscripció......

no??



Si només ha de ser per mi, apunteu-vos que jo ja em buscaré la vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 11:31 #86 per AlbertBP (Visitant)
Albert75, jo també tinc festa, hi podem anar plegats. A banda dels diners per inscriure's, cal portar les dades personals (nom i cognoms, DNI, data de naixement,...).

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 11:50 #87 per u_ktan (Associat/da)
Albert, aquestes dades són privades. Jo de tu eliminaria el post


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 11:55 #88 per AlbertBP (Visitant)

Albert, aquestes dades són privades. Jo de tu eliminaria el post


Si si, millor per MP a qualsevol dels 2 que hi anirem.

Albert75, ens truquem aquesta tarda per quedar demà. Aprofitaré per fer la sessió d'entrenament de tornada cap a casa, si et vols apuntar...

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 12:39 #89 per ALBERT75 (Associat/da)
Encara no tinc res a amagar... el trafic de drogues el faig amb un altre nom i dni  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

OK OK.. espero rebre (jo o l'Albert BP) la info de tothom qui vulgui apuntarse....

Ens fiarem que ens torneu els calers despres.... o no hi ha inscripció

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 12:41 #90 per Enric59 (Visitant)
Si qui s'ha afert a fer le inscripcions, no ho fa, que avisi, sisplau  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 13:07 #91 per ALBERT75 (Associat/da)

Si qui s'ha afert a fer le inscripcions, no ho fa, que avisi, sisplau  8)


Enric.. demà l'albert bp i el menda lerenda ..anirem a fer les inscripcions.. cap problema... pero necestiem les vostres dades

us faig un MP.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 13:09 #92 per cristina (Associat/da)
Hola  ;)
Yo a lo mejor me acerco pa animaros.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 13:10 #93 per stone_apo (Visitant)
Albert75, tens un MP amb les meves dades....merci beaucoup !!!

Dimarts vinent a la ST t'ho pago, ok ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 13:19 #94 per ALBERT75 (Associat/da)
Gracies Stone.... rebut...

he enviat un MP a tothom (albert bp t'he posat en copia), perque envieu les dades.... Gracies...

Cristina ... Gracias por animar-nos...... porke estaremos congelaos...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 16:52 - 03 Des 2009 16:54 #95 per Eulàlia (Associat/da)
Jo també m'hi apunto. Ja la vaig fer fa uns anys i quin fred  :beurk:

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi [gorro sí, però m'apunto via Club Natació Sabadell]
- koldo
- Tri-Gat ? (ho he de consultar amb la "jefa")
- dragan
- Enric59 [Llicència 35013167. C.N. Atlètic-Barceloneta]
- Eulàlia [Llicència 37287165. C.N. Atlètic-Barceloneta]


Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2009 17:10 #96 per ALBERT75 (Associat/da)
Eulalia... si vols que t'inscrivim ... ens has d'enviar  un missatge privat amb les seguents dades

Nom.-
Cognoms.-
Data de Naixement.-
DNI.-
Nº de llicencia

Dema anirme amb l'albert i agafarem totes les que vulgui la gent, i quan ens veiem pagueu els que hagueu de pagar (crec que pels federats es gratuit)
Gracies

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 13:16 #97 per AlbertBP (Visitant)
Bon dia!

Bé, doncs uns quants ja estem inscrits a la Copa Nadal:

- U_ktan
- Niel
- Rubens
- Eulàlia
- Enric59
- Koldo
- Stone_apo
- Albert75
- AlbertBP

Ara les "males notícies": no està permès el mono de triatló. Ahir per telèfon em van asegurar que cap problema, però la dona que ens ha atès aquest matí ens ha dit que segons la normativa FINA d'aquest any, només es permet banyador. Així que, a passar una mica més de fred!! Nosaltres mateixos anirem a recollir els dorsals ja que tenim els resguards, es pot anar els dies 23 i 24. Si algú vol anar en persona, que m'ho digui ja que diria que tots anem a les 24 h dels dies 19 i 20, així els portaria allí.

Per últim: ens demanaven també adreça, població, codi postal, email,... Hem posat la nostra pròpia adreça, si algú ho vol corregir que hi truqui (93 221 46 00 ) o per correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Enric59 i Eulàlia, us envio un privat.

Diria que no em deixo res...

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 13:37 #98 per Enric59 (Visitant)
Moltes gràcies, Albert  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 13:47 #99 per koldo (Visitant)
Gràcies per la feina Albert! Ens veiem el dia 25 en banyador  :yipi:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 14:13 #100 per AlbertBP (Visitant)
Bueno bueno, que jo només informo, l'Albert75 també hi era. Les gràcies al 50%!!

Se m'havia oblidat comentar abans el tema de les diferents sortides. L'Enric59 i l'Eulàlia, com a federats han de sortir amb la que els hi toca per categoria. La resta, excepte en Koldo i Rubens que sortien sols a l'absoluta (aaaai, el jovent... :rofl:) ens tocava a master 1. Hem demanat si podíem sortir amb l'absoluta i ens han diit que sí, així que sortirem tots junts!!  :party:

Així doncs, si algú dels que falta per apuntar (Fast, nyef,...) va néixer el 1979 o abans i vol sortir amb tot el grup, que s'enrecordi de demanar el canvi de categoria. No us adormiu, són 130 nedadors per sortida i pel que hem vist les inscripcions van a bon ritme!

Apa, ara sí que ja està tot!

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats