Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

29 Set 2009 22:57 #1 per u_ktan (Associat/da)
Sóc conscient que és un dia complicat, el nadal, nens, familia,... pero no estaria malament fer-nos notar aquell dia. Tant sols són 200 metres (i com l'aigua estarà fresqueta es pot fer marca  :mdr: :mdr:)

Qui s'apunta? (no em deixeu sol que us penjo!!!  :whip: :whip: :whip:)

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2009 23:07 #2 per NachoBP (Associat/da)
Jordi ves a dormir kollons! :whip:

De totes maneres segur que no estaras sol, jo fare la meva versio a Holanda, fare 200m sobre el glaç, ei, sese neopre que el faria pols.

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2009 23:25 #3 per stone_apo (Visitant)
Jordi, aquesta vegada li has tret l'honor a l'Albert75 d'obrir el fil...però hem dit que anirem i anirem....sempre que no hi hagi cap altre cosa de força major...

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2009 23:47 #4 per Enric59 (Visitant)
Només l'he fet un cop i... sí, l'aigua està molt fresqueta  :beurk: Sort del caldo calentet que et donen a l'arribada.

D'aquí al Nadal, m'ho pensaré.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2009 23:52 #5 per fast (Visitant)

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor):grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2009 23:57 #6 per Xeix (Associat/da)
Es qùestió de prendre les Volls abans i així es refreden pel camí  :666: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 00:18 #7 per u_ktan (Associat/da)
En Xeix, com de costum no s'apunta pero al final pringa  :he: :he: :he:!!!. Ho sento pero actualitzo llista amb tu inclós. Enric, aquestes coses no s'han de pensar. Et llences, 4 braçades, pujes, beus el caldet,.. i directes a la ST a celebrar-ho.  :party: :party: :party: :party: :party:

He de tornar a explicar què és fer-li a algú un ctrl+alt+supr???  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor):grrrrrr:
- Xeix


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 08:31 #8 per ALBERT75 (Associat/da)
Pero quan esperaves dir-ho.....????  :whistle: :whistle:

Ja estava frisos per una remullada (sense neopre) en plena festivitat.... Jo hi sere seguirssim.... (el que no se es com apuntar-se, pero ho mirarem. jajajajaj m'encanten aquestes propostes... qui en faci més (contra més grossa millor) que sapiga que tindra algu que el segueixi, lento pero seguro)



Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor):grrrrrr:
- Xeix
- Albert75

I despres diu de mi en Jordi.... mecagunnnnnn  :love: :love:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 08:50 #9 per AlbertBP (Visitant)
Has tingut els sants collons d'obrir el fil i mira que et vaig dir ahir que si us plau no ho fessis!!  :whip: :whip: :rofl:

Em fa gràcia fer-la ja que recupero una tradició familiar que va començar mon avi (amb lo qual poca història té aquesta tradició...), així que m'apunto a la llista! Ara bé, trobo força imperatiu trobar algún lloc on poder dutxar-nos per fer una mini-ST en condicions i no arribar al dinar congelats.

L'organitza el CN Barcelona, ara per ara a la web no hi he sabut trobar més informació, potser hi podem trucar per veure com funciona el tema inscripció.

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor):grrrrrr:
- Xeix
- Albert75
- AlbertBP

Ah! Suposo que (els que el tinguem) anirem amb el mono correctat oi?

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 09:09 #10 per stone_apo (Visitant)

jajajajaj m'encanten aquestes propostes... qui en faci més (contra més grossa millor) que sapiga que tindra algu que el segueixi, lento pero seguro)

Quanta raó tens tio...

Ah! Suposo que (els que el tinguem) anirem amb el mono correctat oi?

cagundena korfbaler...adelanta la demanda de monos...i samarretes....!!!!!!!  :whip:  :whip:
sinò anirè amb el meu .. que hi farem !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 13:39 #11 per AlbertBP (Visitant)
He trucat al CN Barcelona per informar-me i m'han dit que això fins a principis de Desembre res de res.

La inscripció es fa presencialment al CN Barcelona, és gratuïta per a federats en natació i waterpolo i pels que no ho siguem hem de pagar la llicència d'un dia. M'anaven a passar amb la persona que ho porta però s'ha tallat i ja no hi he tornat a trucar. No se si hi ha límit d'inscrits o quelcom similar... :neutral:

Així doncs fins Desembre a entrenar!

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 14:38 #12 per stone_apo (Visitant)

He trucat al CN Barcelona per informar-me i m'han dit que això fins a principis de Desembre res de res.

La inscripció es fa presencialment al CN Barcelona, és gratuïta per a federats en natació i waterpolo i pels que no ho siguem hem de pagar la llicència d'un dia. M'anaven a passar amb la persona que ho porta però s'ha tallat i ja no hi he tornat a trucar. No se si hi ha límit d'inscrits o quelcom similar... :neutral:

Així doncs fins Desembre a entrenar!

Albert


ehh que ens tonguen...la wikipedia diu..."La prueba, organizada por el Club Natación Barcelona, es popular y de inscripción gratuita" a es.wikipedia.org/wiki/Copa_Nadal_de_nataci%C3%B3n

petits consells per la copa nadal: sclipo.com/videos/view/como-nadar-la-copa-nadal-de-barcelona

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 15:08 #13 per Vall (Visitant)
Jo ja soc Vetera de aquesta proba  :great:. Tinc la costum de anar al migdia amb la familia i fer la travesa, despres hem foto el caldet calent i a dinar.

Preparar un bon pot de vaselina per el fred (i per repeler la bruticia) i un albornoç (jo vaig amb el maillot de hivern de TriSidents).

L´any passat valia 9 euros la inscripciò, i ès feia a la recepciò del C.N. Barcelona  durant el mes de desembre.

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Xeix
- Albert75
- AlbertBP
- Vall

PD.Esta prohibit porta mono de Triatlò OBLIGATORI EXCLUSIVAMENT BANYADOR

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 16:35 #14 per AlbertBP (Visitant)
Vall,

Gràcies per la informació sobre el mono, llàstima perquè haguessim fet patxoca tots amb el "peaso" mono tant xulo que tenim! Saps el perquè d'aquesta norma?

Si l'acostumes a fer tota informació que ens puguis donar serà molt ben rebuda!  :great:

stone_apo,

Gratuït per federats, la resta haurem de passar per caixa. Això o muntar un equip de waterpolo!  :rofl:

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 16:44 #15 per nyef (Associat/da)

Gratuït per federats, la resta haurem de passar per caixa. Això o muntar un equip de waterpolo!  :rofl


Si us plau, no obrio un fil de Novatos del Waterpolo, que al final no sabrem on escriure ...  :rofl:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 16:46 #16 per u_ktan (Associat/da)

Vall,

Gràcies per la informació sobre el mono, llàstima perquè haguessim fet patxoca tots amb el "peaso" mono tant xulo que tenim!


Cap problema. Tant sols necessitem un casquet taronja, un parell d'sprays (o vinil) i molta imaginació  :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: (en meep no podria fer unes plantilles per fer-nos un graffiti??? o el vector del logo de corredors per fer un vinil? :he: :he: :he:)

stone_apo,

Gratuït per federats, la resta haurem de passar per caixa. Això o muntar un equip de waterpolo!  :rofl:


Els federats en triatló no serveixen??? per aquestes dates ja estarem federats  :neutral: :neutral: :neutral:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 16:48 #17 per u_ktan (Associat/da)

Gratuït per federats, la resta haurem de passar per caixa. Això o muntar un equip de waterpolo!  :rofl


Si us plau, no obrio un fil de Novatos del Waterpolo, que al final no sabrem on escriure ...  :rofl:


on està??? on està???  :neutral: , si us plau que algú m'ho digui,.. que no el trobo  :'( :'( :'( :'(


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 18:15 #18 per Oscar (Visitant)


PD.Esta prohibit porta mono de Triatlò OBLIGATORI EXCLUSIVAMENT BANYADOR


Alerta !!!, Aquest any es l'edició nº 100
Jo vaig anar l'any passat, sino recordo malament ens feien pagar 11€, A veure si aquest any s'estiren amb els federats en triatló.
No espereu informació fins ben començat el mes de desembre.
No podies anar amb tritraje, pero hi havia un tal Francesc Godoy (clar com jugava a casa  :whistle: ) que el portava i no li van dir res  :no:
Fora de l'aigua, tot i estar en banyador només, no fotia fred, però el shock que produeix quant et llences a l'aigua et deixa glaçat  :eyes: :eyes: :eyes:

Aixó si, el Caldo entra molt bé, quant surts de l'aigua estas molt rebé perque bens d'estar glaçat, però en tre minuts t'has de posar alguna cosa perque et congeles, bona idea Vall lo del barnús. 8)

Aquesta foto es abans de congelar-me

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 18:16 #19 per Oscar (Visitant)
Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Xeix
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2009 22:16 #20 per niel (Visitant)
A quina hora es? he d'estar a les 14:00h a Sabadell, donaria temps?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.