Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

14 Des 2009 17:23 #121 per Enric59 (Visitant)
Cert, el dia 1 de gener, primer bany de l'any al meu club, el C.N. Atlètic-Barceloneta. Només us hi heu de passar i deixar el vostre nom a recepció. Potser també es pot fer per telèfon: 93 221 00 10.

Si us sembla bé, i si no també, obre un fil pel primer bany de l'any.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2009 17:49 #122 per putxi (Visitant)

Soc nedador i ja he fet la "Travessa" més vegades. Lo pitjor és la primera impressió, quan et tires de la "barcaza" a l'aigua que està sobre els 12 - 15 graus (la de la piscina sol estar entre 22 - 27 graus)Despres tens la sensació de vidres pel pit i quan tot aixó passa, els braços comencen a no voler moure's quant surt de l'aigua comences a tremolar i no pots aturar-te. Tota una experiencia... jajaja.


ai ai ai .... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  :beurk:

quina descripció ... més "real" ..., m'ha entrat un "biruji" només llegir-ho ...

i que bo que serà el caldo de després  :great:

salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 00:00 #123 per niel (Visitant)
ai ai ai, aixo ja no te marxa enrera, no? si es que ens fotem en uns jardins....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 00:01 #124 per u_ktan (Associat/da)
a mi només m'han dit que la sensació dura 3 segons,... després vas per feina  :he:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 00:03 #125 per koldo (Visitant)

a mi només m'han dit que la sensació dura 3 segons,... després vas per feina  :he:


Jo que estaré mitja hora, segur que agafo hipotèrmia o alguna cosa pitjor  :beurk:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 00:12 #126 per u_ktan (Associat/da)

a mi només m'han dit que la sensació dura 3 segons,... després vas per feina  :he:


Jo que estaré mitja hora, segur que agafo hipotèrmia o alguna cosa pitjor  :beurk:


tranquil, que ens llancem tropecientos mil i tant sols i ha una escaleta per pujar (un a un)  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 00:38 #127 per Enric59 (Visitant)

a mi només m'han dit que la sensació dura 3 segons,... després vas per feina  :he:


Exacte. 3 segons i aturada cardíaca  :rofl:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 00:38 #128 per miqueljardi (Associat/da)
M´apunto

100 Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi [gorro sí, però m'apunto via Club Natació Sabadell]
- koldo
- Tri-Gat ? (ho he de consultar amb la "jefa")
- dragan
- miqueljardi
- Enric59 [Llicència 35013167. C.N. Atlètic-Barceloneta]
- Eulàlia [Llicència 37287165. C.N. Atlètic-Barceloneta]
- Barcelona92 (Sergio) Llic. 46668572 C.N. Vilanova



10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 00:57 #129 per stone_apo (Visitant)

a mi només m'han dit que la sensació dura 3 segons,... després vas per feina  :he:


Jo que estaré mitja hora, segur que agafo hipotèrmia o alguna cosa pitjor  :beurk:

tu tranquil....però de tant en tant mira enrera a veure si encara hi soc.... :'( :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 14:46 #130 per niel (Visitant)
ufff quin cangelo!! crec que estic mes nervios que abans de fer el primer tri  :winktongue:
Sabem si hi haura algun lloc on dutxar-se i canviar-se?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 16:03 #131 per Barcelona92 (Associat/da)
Vestuaris improvisats amb guardaroba al costat de l'arribada (Colon) No recordo si hi han dutxes... peró en la Travessa del Port son d'aigua freda i despres dels 200 metres no crec et vingui de gust.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 08:37 #132 per Vall (Visitant)

ufff quin cangelo!! crec que estic mes nervios que abans de fer el primer tri  :winktongue:
Sabem si hi haura algun lloc on dutxar-se i canviar-se?



Normalment et deixen fer servir els del CN Barcelona aixís com les guixetes per guardar la roba.

També pots "escalfar" abans a la seva piscina interior.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 09:56 #133 per AlbertBP (Visitant)
Moltes gràcies per la informació, Vall!! Espero que no se'ls acabi l'aigua calenta de les dutxes... :beurk:

Tinc els resguards de recollida dels pitralls casquets de bany, si algú vol anar a recollir-ho en persona que m'ho digui i li porto a les 24 h d'aquest cap de setmana, la resta els anirem a buscar la setmana que ve.

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 14:59 #134 per niel (Visitant)
Albert! la setmana que ve, estic de vacances aixi que si necesites ajut per anar a recollir els dorsals avisam i t'acompanyo ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 15:49 #135 per ALBERT75 (Associat/da)
Jo dimecres tindre festa.. (dilluns i dimarts no  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:) o sigu que tambe podre anar a buscar els dorsals... ja quedarem... pero tenim temps....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2009 20:46 #136 per koldo (Visitant)
Finalment no podré anar, si algú vol el meu pitrall  :great:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2009 21:34 #137 per Xeix (Associat/da)
Dueu un martell per trencar el glaç  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2009 08:27 #138 per ALBERT75 (Associat/da)
Koldo??? ke pasooooooo

si vam parlar l'altre dia i si que podies...  :oh: :'( :'( :'(

O es ke te has acojonao despres de veure les temperatures que fa a la nit  :rofl: :rofl:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2009 11:06 #139 per koldo (Visitant)

Koldo??? ke pasooooooo

si vam parlar l'altre dia i si que podies...  :oh: :'( :'( :'(

O es ke te has acojonao despres de veure les temperatures que fa a la nit  :rofl: :rofl:


la resposta b) és la correcta  :whistle:

mira que és mala sort agafar la nit més freda dels últims 5 anys!!!! Un company meu que tampoc és nedador diu que la va fer l'any passat i va estar una setmana malalt...Calcula que no em fico a una piscina uns 12 anys, i de fet no sé si he fet mai 200m. En el temps que estigui allà dins em pot agafar de tot, i vaig justet per l'entrenament de la marató (12 setmanes) i no em puc perdre ni una... Això si, estaré de claca, i de guarda-barnusssos!!!

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2009 11:25 #140 per koala (Visitant)
No n’hi ha per tant!
Jo vaig debutar l’any passat i ho vaig trobar una canya. Tenia dificultats per nedar 10 piscines però s’ha d’anar amb l’actitud aquella de mai por! Vaig sortir una mica marejat però vaig menjar una dotzena de canalons i pica-pica de Nadal...
Aquest any m’acompanyarà el meu pare i tot!  :party:

El fred és psicològic. Ahir vaig córrer en calçotets i espardenyes per Montjuïc i avui estic la mar de sa!
http://www.koalasteam.com/2009/12/20/premi-atrevits-epic-run-montjuic/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats