Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

25 Des 2009 13:14 #201 per Oriol_TBID (Associat/da)
com ha anat això cracks??  :666: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 14:27 #202 per koldo (Visitant)

com ha anat això cracks??  :666: :party:


Ha estat genial, ja ho explicaran ells de primera mà! Tots unes màquines i sense fred!!  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 17:05 #203 per u_ktan (Associat/da)
dons jo m'ho he passat de conya... espero estar en l'edició 101 i tant de bo hi hagin més correcats per liar-la  :yes: :yes:

Moltes gràcies a la Caloreta, en koldo, el pare de l'AlbertBP i la familia d'en MiquelJardí per fer-nos de claca.

,... per cert koldo,... crec que a hores d'ara segur que ja estàs pensant en participar l'any que ve  :great:

Nanos, estic orgullós d'estar envoltat d'uns cracks com vosaltres  :love: :love: :love:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 18:14 #204 per stone_apo (Visitant)
Jo crec que es pot definir de moltes maneres però aquesta experiència no ens la treurà ningú.....

començant pel tallat + croissant que m'ha costat 7 euros gràcies a l'AlbertBP i en Koldo...estava bo eh kabrons ???  :rofl: :rofl: :rofl:
després conyes i més conyes....ens canviem a les 10 i poc i ens quedem en banyador/malles i sense samarreta...ui quin fred...anem al solet.....i dpm fins arribar al punt de sortida...ui si ens toca els últims....més d'1 hora esperant allà però gràcies a deu el sol ens ha acompanyat tot el matí....hem anat veient hordes de bojos tirant-se a l'aigua i pensant....bua, això està tirat.....després a això de la 1 i pico ens ha tocat.....piiiiiiiiiiip i tothom a l'aigua....primera sensació....collons estic sota l'aigua com se surt d'aquí.....després vas fent (en el meu cas vaig intentant no ofegar-me) fins que arribes a meta....collons quina bufa que porto...m'he marejat mogollon però ha estat arribar al caldo de "pollu" i prendre'm 2 gots....després allà mateix ensenyant el cul a les nenes que hi havia (no ha estat voluntari, és que el vestidor estava obert i ens veien des de fora)....i res...corrents cap a casa que hi havia dinar amb la family.....

moltes gràcies a caloreta(anna), pare de l'AlbertBP, el miquel per portar-nos fins a casa (m'has salvat) i sobretot sobretot en koldo que ens ha aguantat allà bosses, barnussos i demès cosetes com un campió....l'any vinent no t'escapes que ja hauràs assolit les teves fites...

en fi, una matinal dpm...gràcies a tots....

P.D.: A 15 minuts de la meva sortida m'ha agafat un aire al coll (em penso que era el Fast que m'estava bufant al coll) i des d'aquell moment fins ara que porto un mal que t'hi cagues....no sè com he nedat....bueno, si que ho sè...dppena.....

P.D.2.:  Caloreta, "oju" amb les "afotus"....et perseguirem si cauen en males mans.... :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 19:27 #205 per NachoBP (Associat/da)
He vist videos de La Vanguardia, moltes Felicitats i pero quin solet tant bo que teniu, aqui a les Holandes esta tot gelat...  dema intentare fer quelcom semblant... tinc la mitja de Vught (26.12), apunt han estat de anul.lar per neu, pero... segur que la farem i si puc amb Copa Nadal NL inclosa...
si no
Moltes Felicitats i si no hi ha noves, bon 2010 (goal year)
St

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 19:50 #206 per rubens (Associat/da)
Jo també m´ho he passat de conya aquest matí.  :party:  I està clar que ha sigut per la companyia i no per la temperatura de l´aigua (13,5 graus  :beurk: ).

Portava tota la setmana amb poques ganes de participar-hi peró ara que ja ho he fet estic super content.  :happy:  Hem quedat de bon matí, esmorzar i apa, roba fora. No sé quanta estona hem estat al final només amb el banyador peró dono gràcies al solet tan bo que feia avui que si no...  :arf:

Nedant he anat tota l´estona amb el Niel i hem arribat dels últims.  :mdr:  Sí sí, fins i tot darrera l´stone  :rofl:  (es nota que tenia pressa).  Penso que, per molt de fred que faci, s´ha d´intentar disfrutar sense anar molt ràpid. I encara que sembli mentida, jo ho he fet!  :yes:  Fins i tot he saludat unes quantes vegades al koldo que m´anava cridant desde el públic.  :love:
Ho he passat molt pitjor els segons 100m que no els primers peró ja dona igual, no? Ja està fet.
Ens dirà molta gent que estem bojos peró sempre que pugui no em perdré mai la Copa Nadal i se la penso recomanar a tothom.  :yes:  Repetirem, oi?

Moltes gràcies a tota la claca: caloreta, Sr. AlbertBP,... i sobretot al koldo, per la seva funció de galan de nit, fotògraf i càmera.  :love:

Tinc moltes ganes veure les fotos i sobretot el video.  :whistle:

Per cert, he vist els reportatges als esports del telenotícies migdia, la Primera i Antena 3 i en tots tres han fet un bon seguimet.  :great:  I boníssim el Putxi, que l´han entrevistat els de la Primera i ha sortit!!  :party:  No sé que ha dit perque no he pogut escoltar-lo ja que quan l´he vist he començat a cridar: EL PUTXI, EL PUTXI!!!!    :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 20:08 #207 per u_ktan (Associat/da)
acabo de veure els videos d'en senyor koldo :he:,... a veure si puc fer un petit muntatge i penjar-lo. I que es quedi tranquil en rubens, que el calvete del final no el penjaré  :rofl: :rofl:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 20:18 #208 per AlbertBP (Visitant)
Que consti en acta que ma mare també hi era, tot i que ella s'ha situat a l'arribada per repartir els ànims durant tot el recorregut!

Quin gran matí que he passat avui, i no pel que m'hagi cagat el tió precisament, però aquesta és una altra història... :rofl:

Abans de res: koldo, ets el millor galàn de noche que podríem demanar, ma mare m'ha explicat que t'ha vist fotent sprints amunt i avall carregat amb bosses i barnusos per animar i donar-nos els trastos només sotir de l'aigua, chapeau:great:

A partir d'un quart d'onze ens hem anat reunint gairebé tots al punt de recollida del xip i hem anat a fer un petit esmorzar abans de començar la gresca. A mi m'ha sentat molt bé, i es que quan et conviden, tot té millor gust oi stone?  :mdr: Gràcies a que ha fet un molt bon matí hem pogut estar esperant les respectives sortides sense passar gens de fred, i això que anavem en banyador! Entre bromes, entrevistes amb mitjans de comunicació i sessions de fotos vàries ( Caloreta, vigila que a aquesta càmera teva no li passi res, el que conté val un potosí... :whistle: ) ha arribat el moment d'embarcar-se per a què ens dugessin al punt de sortida. Ens hem remullat d'aigua abans que donessin el tret d'inici per evitar que el xoc de temperatura al entrar a l'aigua fos tan bèstia...No ha funcionat, que freda estavaaaaa! Putxi, així que només eren els primers 30 segons?? I una meeee....!!  :rofl: He deixat que sortissin totes les bèsties pardes abans i quan he vist el mar una mica buit de nedadors, salt i cap a dins. La primera sensació és una mica "mmmm, no està tan freda"; m'he posat a nedar i, companys i companyes, anava encarcarat! La respiració acceleradíssima per la temperatura que feia, poc a poc m'he anat centrant i he anat fent fins arribar al port, on he esperat un o dos minuts a pujar per l'escaleta de sortida junt amb l'Albert75; quins minuts més llargs!!  :beurk:

Recullo la bossa, agafo un got de caldo ben calent (que bé entrava! :yes:) i el Galàn em fa entrega del meu barnús, això ja és una altra cosa. He anat cap al vestidor  i ens hem anat reunint tots els de la mateixa sèrie. El comentari generalitzat ha estat "l'any que ve, més!!"; fins i tot en Rubens, que s'ha passat tot el matí dient "que foto jo aquí??". Si tu amb això no tens ni per començar, crack!!  :great:

I res més, ràpid cap als respectius dinars de Nadal, només hem pogut veure el Putxi dels que han sortit en sèries anteriors (nosaltres erem la darrera), com us ha anat Enric59, Eulàlia, Miqueljardí, Fast i Dragan,? (Si em deixo algú, ho sento, l'escudella, els torrons, el cava, ja se sap... :sarcastic:).

He mirat a la web del CN Barcelona per si hi havia les classificacions; encara no. Algú sap si les pengen? Tal com es fa el cronometratge de la prova l'única manera de saber el teu temps real és duent tu mateix un crono però, creieu que en una prova com aquesta això té cap importància? Només per l'estona compartida aquest matí, per mi la marca és indiferent.

L'any que ve repeteixo segur, espero que els que l'heu fet també i s'hi apunti molta més gent, crec que és una experiència molt maca.

Aquí teniu unes quantes fotos:

Fotos

Albert

PD: Mon avi va fer moltes edicions d'aquesta prova, per mi era un dia molt especial. Va per tu, iaio!!   :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 20:18 #209 per Kitus14 (Visitant)
Felicitats a tots/es que avui heu decidit llançar-vos en les càlides aigües Barcelonines :666: el dia de Nadal.

Ara seriosament, moltes felicitats als que avui heu fet cara al repte i heu nedat els 200m de la prova centenaria.

Acabo de veure les imatges  al 3/24 i nomès d'imaginar-me els 13,5º de temperatura de l'aigua ja s'em glaça tot :surprised:

A veure si de cara a l'any que vé m'animo i em decideixo a participar-hi. encara que més d'un m'haurà de convençer perquè ho faci. :mdr:

Bon Nadal a tothom !!!!

P.D. Link del 3/24: www.tv3.cat/videos/2108269/Cent-anys-de-Copa-Nadal

MARC

  1000m: 02'52'' -> Barcelona '13
  1609m: 05'18'' -> Hospitalet '13
  5000m: 16'35'' -> Barcelona '13
10000m: 35'57" -> Vilafranca '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 20:20 #210 per rubens (Associat/da)
www.rtve.es/deportes/   Als 45''... neix una estrella.  :mdr:

acabo de veure els videos d'en senyor koldo :he:,... a veure si puc fer un petit muntatge i penjar-lo. I que es quedi tranquil en rubens, que el calvete del final no el penjaré  :rofl: :rofl:


Ah, no?  :'(    :winktongue:
Bé, millor que no. A veure si algú el veu i es posa tontet.  :whistle: 
De totes maneres, m´agradaria veure´l sense talls, que segur que a nosaltres qualsevol tonteria del dia d´avui ens farà gràcia. Ja ens passaràs el video "bo" mitjançant un pase privado, vale?  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 20:31 #211 per AlbertBP (Visitant)

www.rtve.es/deportes/   Als 45''... neix una estrella.  :mdr:


Grande Putxiiiiiii!!  :rofl:

Kitus, l'any que ve a l'aigua, si convé t'arrosseguem de l'orella!  :grrrrrr:

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 20:51 #212 per Enric59 (Visitant)
Gràcies per les fotos, Albert.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 21:00 #213 per aserradell (Visitant)
Els cronos estan penjats a la web de la federació catalana de triatló desde el migdia.
Felicitats a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 21:03 #214 per Enric59 (Visitant)
Companys, bon dia avui al port. Esmorzar al solet, bona temperatura, bona companyia i hem rigut molt.

L'aigua estava freda (14º), però es podia suportar; tot i així, als segons 100 m se m'han col·lapsat els músculs i semblava que no avançava.

Crec que he nedat fatal o hi havia més de 200 m. Com us ha anat a vosaltres? Jo he fet 4:20, que és un temps horrorós; però bé, caldrà veure què ha fet la resta de la gent per saber si realment ho he fet malament o no.

Caloreta, Koldo, gràcies pel suport tècnic  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 21:21 #215 per u_ktan (Associat/da)

Companys, bon dia avui al port. Esmorzar al solet, bona temperatura, bona companyia i hem rigut molt.

L'aigua estava freda (14º), però es podia suportar; tot i així, als segons 100 m se m'han col·lapsat els músculs i semblava que no avançava.

Crec que he nedat fatal o hi havia més de 200 m. Com us ha anat a vosaltres? Jo he fet 4:20, que és un temps horrorós; però bé, caldrà veure què ha fet la resta de la gent per saber si realment ho he fet malament o no.

Caloreta, Koldo, gràcies pel suport tècnic  8)


www.triatlo.org/federacio/docs/CLASSIFIC...O%20COPA%20NADAL.PDF

,.. a mi a la classificació em posa 4'40,.. pero juraria que he rondat sobre els 3'20 - 3'30 (he estat més d'un minut per pujar l'escaleta),.. amb els nervis m'he oblidat d'engegar el fore  :'(. Pero ara ho miro amb uns altres ulls i lo divertit, com diu en rubens és gaudir-la al màxim,.. per tant crec que l'any que ve aniré d'estranquis  :he:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 21:24 #216 per Enric59 (Visitant)
Ara he vist les classificacions. 5:37 de temps després de la cua quilomètrica. No hi ha manera de saber el temps real dels nedadors ni saber qui ha tingut més sort a l'hora de pujar les escales cap a la catifa: alguns hem hagut d'esperar més d'un minut a l'aigua. De tota manera, jo diria que no ho he fet gens bé, i crec que estic massa prim per aguantar aquestes temperatures  :beurk: El 257 de 433 nedadors, i 9è de la meva categoria. Sort dels 30' corrent després sota el sol  :he:

Però és tota una experiència que cal repetir  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 21:27 #217 per bego (Visitant)


Crec que he nedat fatal o hi havia més de 200 m. Com us ha anat a vosaltres? Jo he fet 4:20, que és un temps horrorós; però bé, caldrà veure què ha fet la resta de la gent per saber si realment ho he fet malament o no.

Caloreta, Koldo, gràcies pel suport tècnic  8)


Home, no sóc ningú per dir res, però vols dir que avui es podia fer malament? Ni que ho haguessis fet en vuit minuts .... Feia fred, era al port (puaj) és nadal, era cursa-juerga, no? ..... fora crono, Enric!  :yipi:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 21:34 #218 per Enric59 (Visitant)


Crec que he nedat fatal o hi havia més de 200 m. Com us ha anat a vosaltres? Jo he fet 4:20, que és un temps horrorós; però bé, caldrà veure què ha fet la resta de la gent per saber si realment ho he fet malament o no.

Caloreta, Koldo, gràcies pel suport tècnic  8)


Home, no sóc ningú per dir res, però vols dir que avui es podia fer malament? Ni que ho haguessis fet en vuit minuts .... Feia fred, era al port (puaj) és nadal, era cursa-juerga, no? ..... fora crono, Enric!  :yipi:


Si altres ho poden fer bé, jo, com a mínim, ho he de fer el millor que sé. Jo anava a passar-m'ho bé, però a competir: no portàvem un xip al turmell per a res.

No em queixo; la classificació de la categoria està prou bé: 9è de 33, i el que ha arribat 7è no el puc guanyar.

De tota manera, m'ho he passat molt bé amb els correcats i hem rigut molt. Una cosa no treu l'altra  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 21:51 #219 per miqueljardi (Associat/da)
aLBERTBP Gràcies per les fotos
Al web d´antena 3, quan porten 20 segons i entrevisten a un paio, radera se'ns veu a alguns de nosaltres. Us posso el link
www.antena3noticias.com/PortalA3N/notici...dal-natacion/9405548

Per cert, l´experiència genial. L´esmorçar fabulós i l´ambientàs entre nosaltres realment increible. A més el fet que gairebé tots erem NOVATOS DEL TRIATLÓN (i novatos a la copa Nadal) ha fet que ens trobessim encara millor.

Gràcies a tots, sou collonuts

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 22:06 #220 per fast (Visitant)
AlbertBP  :love: :love: :love:
Va per el teu avi  :yes:

He disfrutat mollt  :wink2:

La primera edició al sac  :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.