Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

30 Mai 2011 11:32 #201 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

OK a la quedada del viernes, ya dirás si es de neos o de 'a pelo' y a qué hora.

Un abrazo,

Jaume

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2011 11:42 #202 per Jaume Carol (Associat/da)
Por cierto que los amigos de nedaelmon organizan la Volta Sa Dragonera el domingo 12 de Junio, y resulta que Marçia y yo estamos en Palma ese fin de semana, así que nos hemos apuntado a la corta de 3.300 metros (la noche antes estamos de fiesta, así que no hemos tenido webs de ir a la larga de 9500).

Si alguien se anima: http://www.nedaelmon.com/esdeveniment.php?id=2

Un abrazo,

Jaume

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2011 12:55 #203 per david (Associat/da)
Jo divendres poc quedar però a les 19.20 a l'escultura que hi ha Club Natació Atlètic-Barceloneta. També caldria saber si hi ha algun lloc on deixar les bosses amb la roba.

Ja fareu llista si algú es vol apuntar a dijous.

I a divendres si es per la tarda m'apunto fixe i després fins i tot qui volgui pot anar a correr una estona amb mi  :666:

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2011 18:15 #204 per maria (Associat/da)

David, para correr contigo no hay que querer, sino poder, ....eres como una liebre .... :love: :love: :love: :love: :love:

Jo divendres poc quedar però a les 19.20 a l'escultura que hi ha Club Natació Atlètic-Barceloneta. També caldria saber si hi ha algun lloc on deixar les bosses amb la roba.

Ja fareu llista si algú es vol apuntar a dijous.

I a divendres si es per la tarda m'apunto fixe i després fins i tot qui volgui pot anar a correr una estona amb mi  :666:

El tema ha estat tancat.
30 Mai 2011 18:36 #205 per Eulàlia (Associat/da)
:party: :party: Quedada el viernes para nadar!!!! M'encanta. Jo m'apunto i a unes birres si cal després :party: :party: Per ara he fet dues anades vuelta a l'agua de piscina, amb la calma. M'encantaria poder començar els divendres. Jo puc guardar la roba a la meva taquilla. Per cert, ja hi ha boies. Jo miraré de fer una anada al mar abans de divendres, a veure si es pot nedar sese neoprè  :party: :party:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2011 23:50 #206 per Eva D (Visitant)
Eulàlia, com et va una kdd de women in black demà o dijous al migdia? Així fas la sortideta abans de divendres (que jo no podré anar-hi, ni dimecres tampoc..). Que tal cap a les 3 més o menys?
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 07:42 #207 per maria (Associat/da)
Si madrugais... Yo me apunto.
Vemos amanecer entrenado en el mar!!!
Que bonito!!!!!
M
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 10:23 #208 per david (Associat/da)
Jo el passat dijous vaig anar sense neopre amb el sergio i 4 màquines i tots anavem sense neopre i força be a l'aigua la veritat.  La nota negativa es que hem van treure una bona ventatja, però el proper dia segur que estic més aprop  :rofl:

Llistat dijous a les 19.30 al barceloneta (escultura), tenim el problema del lloc per deixar les coses.
david

Llistat divendres a les 18.00,al barceloneta (escultura).
david

Després fem una mica de circuit a peu.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 10:53 - 31 Mai 2011 10:54 #209 per Barcelona92 (Associat/da)
DIJOUS 19.20 - BARCELONETA
- David

DIVENDRES 18.00 - BARCELONETA
Servicio de Guardarropa incluido.
- David
- Sergio
- Eulalia

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 11:04 #210 per tonivet (Associat/da)
Vull fer només mitja horeta per a probar. Que tal està l'aparcament?

DIJOUS 19.20 - BARCELONETA
- David
- Tonivet1

DIVENDRES 18.00 - BARCELONETA
Servicio de Guardarropa incluido.
- David
- Sergio
- Eulalia
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 12:20 #211 per Eulàlia (Associat/da)

Eulàlia, com et va una kdd de women in black demà o dijous al migdia? Així fas la sortideta abans de divendres (que jo no podré anar-hi, ni dimecres tampoc..). Que tal cap a les 3 més o menys?


Avui no puc, però dijous a les 15h, perfecte. Miraré de ser puntual, tot i que ho tinc justet!

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 12:28 #212 per Eva D (Visitant)

Eulàlia, com et va una kdd de women in black demà o dijous al migdia? Així fas la sortideta abans de divendres (que jo no podré anar-hi, ni dimecres tampoc..). Que tal cap a les 3 més o menys?


Avui no puc, però dijous a les 15h, perfecte. Miraré de ser puntual, tot i que ho tinc justet!


Perfecte! Si vols, a les 15.15h. Aquest dijous no tinc problema. 8) 8)
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 12:31 #213 per Eulàlia (Associat/da)

Eulàlia, com et va una kdd de women in black demà o dijous al migdia? Així fas la sortideta abans de divendres (que jo no podré anar-hi, ni dimecres tampoc..). Que tal cap a les 3 més o menys?


Avui no puc, però dijous a les 15h, perfecte. Miraré de ser puntual, tot i que ho tinc justet!


Perfecte! Si vols, a les 15.15h. Aquest dijous no tinc problema. 8) 8)



Molt millor. 15:15h  8) 8)

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 14:07 #214 per Upe (Visitant)
Si quedeu un altre dijous, al migdia, m'apunto! Aquest, no puc.
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 14:45 #215 per Eva D (Visitant)
Maria, no puedo madrugar más de lo que ya madrugo... gracias por el ofrecimiento!! Sería muy chulo.
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 15:15 #216 per Eva D (Visitant)

Si quedeu un altre dijous, al migdia, m'apunto! Aquest, no puc.

Quina il·lusió veure't, Upe!!  :yipi: :yipi: :love:
Espero que ho puguem institucionalitzar per als dijous. Dijous que ve per mi perfecte, mentre agafi la moto a les 4 per anar a l'escola dels nens.
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2011 20:09 #217 per Jaume Carol (Associat/da)

DIJOUS 19.20 - BARCELONETA
- David
- Tonivet1

DIVENDRES 18.00 - BARCELONETA
Servicio de Guardarropa incluido.
- David
- Sergio
- Eulalia
- Jaume


Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
02 Jun 2011 08:18 #218 per Barcelona92 (Associat/da)
DIJOUS 19.20 - BARCELONETA
- David
- Tonivet1

DIVENDRES 18.00 - BARCELONETA
Servicio de Guardarropa incluido.
- David
- Sergio
- Eulalia
- Jaume
- Pere (Barceloneta)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
02 Jun 2011 21:02 #219 per david (Associat/da)
Avui no hem nadat amb el Tonivet1, avui el mar ens ha fotut una pallisa, però ha estat divertit i he aprés una cosa, quan una noia de kay surf et diu "hoy el mar esta duro", vol dir que hi haurà "ostias como panes". Repito nadar poquet però divertit  :glasses: Després cap a casa al tran tran. I demà una mica més, recordo demà a mi m'agradaria trotar una mica i desprès fer una ST.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
03 Jun 2011 09:29 #220 per Eulàlia (Associat/da)
Avui a les 18h, oi? Jo tinc un sopar i puc fer una modesta ST fins a les 20:30h aproximadament. Espero que el mar no ens ostiï :beurk:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.