Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

13 Abr 2011 11:30 #81 per TRI-GAT (Visitant)

Buenas.
El sábado imposible... estoy de nuevo en el Camino... Saint Jean - Santiago... lo siento... a ver si para el 30 nos organizamos otra vez.

El 30 hi ha Caldes i l'Hospi...  :whistle: :whistle:


i el dia 1 el B de Banyoles  :whistle:
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 11:31 #82 per Eva D (Visitant)

Ayer 500 suaves crol + 40x50 fuerte con descansos de 5'' (INTERMINABLEEEE :P) y 500 muy suaves estilos (sin mariposa :whistle:), estoy petadísimo!!!

Vaja entrenament, Tri-Gat... no m'estranya que fos interminable... quins temps et sortien?
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 11:35 #83 per TRI-GAT (Visitant)

Ayer 500 suaves crol + 40x50 fuerte con descansos de 5'' (INTERMINABLEEEE :P) y 500 muy suaves estilos (sin mariposa :whistle:), estoy petadísimo!!!

Vaja entrenament, Tri-Gat... no m'estranya que fos interminable... quins temps et sortien?


No els controlava, eren sense crono, només per sensacions, que dit per altre part van ser de dolentes a molt dolentes  :P

De totes maneres anava mirant de tant en tant el rellotge de la piscina i em sortien a uns 53'-55'
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 11:39 #84 per Eva D (Visitant)

De totes maneres anava mirant de tant en tant el rellotge de la piscina i em sortien a uns 53'-55'

ONDIA!! :surprised:
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 20:18 #85 per krlos (Associat/da)

Ayer 500 suaves crol + 40x50 fuerte con descansos de 5'' (INTERMINABLEEEE :P) y 500 muy suaves estilos (sin mariposa :whistle:), estoy petadísimo!!!

Vaja entrenament, Tri-Gat... no m'estranya que fos interminable... quins temps et sortien?


No els controlava, eren sense crono, només per sensacions, que dit per altre part van ser de dolentes a molt dolentes  :P

De totes maneres anava mirant de tant en tant el rellotge de la piscina i em sortien a uns 53'-55'


Ostres nen, doncs si vas mantenir-te a totes dintre d'aquests marges, ja veig que a Banyoles ho tinc més clar que mai amb tu  :whistle:

Jo diluns amb el meu particular seguiment del calendari vaig fer la sessió 1 de la setmana 18  :he:. Només tenia un 8x50 amb d10" i vaig patir per fer ritmes més ràpids que els que has fet tu (si hagués hagut de fer 40 i només d5"  :rofl:) i després un 2x400 en 8' i 7'35". No doy pa más!!!  :beurk:

Demà 2400 continus suaus.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 20:27 #86 per juavalga (Visitant)

Ayer 500 suaves crol + 40x50 fuerte con descansos de 5'' (INTERMINABLEEEE :P) y 500 muy suaves estilos (sin mariposa :whistle:), estoy petadísimo!!!


:surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:

A veure si la setmana vinent em puc escapar una tarda a tastar l'aigua del mar, i estrenar el neopré que sino a Banyoles  :whip: :whip:
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 22:01 #87 per Eva D (Visitant)
Algú s'apunta a una "Triatló Invertida Pirata" diumenge?
Es tractariai d'anar a les Aigües amb bici, córrer allà, després agafar la bici per la ronda i fer uns 20-30 km, i després anar al DiR (la Maria diu que en té algunes invitacions), i fer-nos uns 1.500 nedant (es pot modificar, és "pirata").
Si us va millor, podríem fer-ho a la Barceloneta o en un altre lloc
Algú (més) s'hi apunta?

Triatló Invertida (o no) Pirata
Lloc: o Ctra de les Aigües o Barceloneta, a acabar de concretar
* Eva D
* Maria

El tema ha estat tancat.
14 Abr 2011 07:47 #88 per maria (Associat/da)
Hoy hay un entreno gratis en el DIR de diagonal de Tri,
5 kms corriendo...una clase de spining y 800 m nadando. Ya os contare como va!

Lo bueno del segmento de bici en bici estatica es que sino pedaleas, no se nota...je,je,je!!!

La tri pirata de domingo pinta muy bien,Eva.. Marta, no te animas?, corremos muy de tranquis!!!!
M
El tema ha estat tancat.
14 Abr 2011 07:55 #89 per Oriol_TBID (Associat/da)
Jo ahir vaig fer un 3 cops un 5x100 sortint cada 2', amb 200 suaus entre blocs, 500 d'escalfament i 200 de tornada a la calma.

Tots els 100 entre 1'33" i 1'37".
El tema ha estat tancat.
14 Abr 2011 10:38 #90 per Eva D (Visitant)

Jo ahir vaig fer un 3 cops un 5x100 sortint cada 2', amb 200 suaus entre blocs, 500 d'escalfament i 200 de tornada a la calma.

Tots els 100 entre 1'33" i 1'37".

8) Que bé, que bonic "sona" així... :happy:
El tema ha estat tancat.
14 Abr 2011 12:30 #91 per Eva D (Visitant)

Hoy hay un entreno gratis en el DIR de diagonal de Tri,
5 kms corriendo...una clase de spining y 800 m nadando. Ya os contare como va!

Lo bueno del segmento de bici en bici estatica es que sino pedaleas, no se nota...je,je,je!!!

La tri pirata de domingo pinta muy bien,Eva.. Marta, no te animas?, corremos muy de tranquis!!!!
M

Lástima que no pueda ir,  :'( si hubiera sido la semana pasada o la siguiente, me apuntaba seguro!! Ya contarás! 8) 8)
El tema ha estat tancat.
14 Abr 2011 12:44 #92 per XaviPapell (Associat/da)

Algú s'apunta a una "Triatló Invertida Pirata" diumenge?
Es tractariai d'anar a les Aigües amb bici, córrer allà, després agafar la bici per la ronda i fer uns 20-30 km, i després anar al DiR (la Maria diu que en té algunes invitacions), i fer-nos uns 1.500 nedant (es pot modificar, és "pirata").
Si us va millor, podríem fer-ho a la Barceloneta o en un altre lloc
Algú (més) s'hi apunta?

Triatló Invertida (o no) Pirata
Lloc: o Ctra de les Aigües o Barceloneta, a acabar de concretar
* Eva D
* Maria
* XP Cheerleader
El tema ha estat tancat.
14 Abr 2011 14:35 #93 per maria (Associat/da)
Que guay Papell!!!!
Con pompones y todo!!!!
Bss
El tema ha estat tancat.
14 Abr 2011 23:29 #94 per maria (Associat/da)
El entreno del DIR muy chulo...estaba tambien Dani.
Lastima que no lo hagan cada jueves...es genial hacer los tres deportes seguidos..

Para la tri pirata del domingo hemos quedado a las 9 en la CdLA extremo maduxeirs...
Con el Papell de cheerleader...no os lo podeis perder!!!!
M
El tema ha estat tancat.
15 Abr 2011 00:22 #95 per danibdn (Visitant)
Sí, como dice María muy bueno el entreno del DIR. Me ha dicho que lo repetirán!  :party:
Disfrutad de la tri pirata!!
El tema ha estat tancat.
15 Abr 2011 02:04 #96 per (Visitant)
ja m'apuntaria,.... però no tinc bici, després de molts anys fent spinning ho vaig avorrir.... el que solc els divendres al migdia-tarda es fer  "acuatlons pirates" al Club Natació Catalunya,.. després de nedar 1.500 - 2.000m  surto a còrrer uns 12K al Parc Güell....  :mdr:


El tema ha estat tancat.
15 Abr 2011 15:38 #97 per XaviPapell (Associat/da)

El entreno del DIR muy chulo...estaba tambien Dani.
Lastima que no lo hagan cada jueves...es genial hacer los tres deportes seguidos..

Para la tri pirata del domingo hemos quedado a las 9 en la CdLA extremo maduxeirs...
Con el Papell de cheerleader...no os lo podeis perder!!!!
M


Vamos a endeve una cosa.
El tri cuando es ?? porquè el domingo es el correrse en la CdLA no ??
Otra cosa, a las 09:00 de la mañana en el Pla no cabe ni la aguja que se ha perdido en el pajar
Yo es que quiero estar en todos los sitios
El tema ha estat tancat.
15 Abr 2011 21:56 #98 per Eva D (Visitant)

El entreno del DIR muy chulo...estaba tambien Dani.
Lastima que no lo hagan cada jueves...es genial hacer los tres deportes seguidos..

Para la tri pirata del domingo hemos quedado a las 9 en la CdLA extremo maduxeirs...
Con el Papell de cheerleader...no os lo podeis perder!!!!
M


Vamos a endeve una cosa.
El tri cuando es ?? porquè el domingo es el correrse en la CdLA no ??
Otra cosa, a las 09:00 de la mañana en el Pla no cabe ni la aguja que se ha perdido en el pajar
Yo es que quiero estar en todos los sitios

Papell, el Tri Pirata és el diumenge, a les 9 a CDLA. Per córrer una estona... o uns quants km, suposo que ho decidirem sobre la marxa. Després agafem la bici, anem a fer 20-30 pel lateral de la Ronda, i acabem al Dir Diagonal.
SI no vols fer la bici, després de córrer pots esperar (poquíssim, trigarem poquíssim a fer els 20-30 amb bici acabant al DiR) al DiR Diagonal per fer la natació.
Crec que així pots estar a tot (o pràcticament tot)
El Tri que deia la Maria era un que es va fer indoor al DiR amb un crack, coses que té el DiR!!
El tema ha estat tancat.
15 Abr 2011 23:02 #99 per maria (Associat/da)
Xavi..acabo de conectarme..veo que Eva te ha dado todos los datos..te esperamos en las aguas con los pompones!!!
M
El tema ha estat tancat.
15 Abr 2011 23:06 #100 per XaviPapell (Associat/da)
Si maria, menos mal que tengo a Eva que tu ultimamente me tienes abandonado  :'( .
Però esteu al cas de que el diumenge a les 09:00 a la CdLA hi ha tanta gent com l'estadi Bernabeu ple  :mdr: , casi que no es pot aparcar
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats