Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

18 Abr 2011 10:54 #121 per Eva D (Visitant)
El tema ha estat tancat.
18 Abr 2011 12:32 #122 per maria (Associat/da)
No veo nada¡¡¡¡¡
El tema ha estat tancat.
18 Abr 2011 12:55 #123 per XaviPapell (Associat/da)

No veo nada¡¡¡¡¡


Pués nu se
Pero son unas fotos espectaculares  :666:
El tema ha estat tancat.
18 Abr 2011 15:14 #124 per maria (Associat/da)
Preguntare pq no las veo!!!!
El tema ha estat tancat.
18 Abr 2011 15:19 #125 per solteron (Associat/da)
Pues vaya, con lo guapa que sales maria   :whistle:  :yipi: :happy:

Gràcies per les fotos !
El tema ha estat tancat.
18 Abr 2011 20:03 #126 per maria (Associat/da)
Je,je,je.---ya las veo....GRACIAS:..
( Y gracias tb a Solterón,....por el comentario¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡)
m
El tema ha estat tancat.
21 Abr 2011 20:56 #127 per krlos (Associat/da)
Bones, un parell de coses. La primera es una pregunta als que l'any passat per aquestes dates seguíeu els entrenaments del Sergio (perquè suposo que ell està fent el camí i no podrà respondre)
Una setmana en la que tens alguna cosa similar a la B de Banyoles de diumenge vinent, que es fa durant la setmana? Suposo que no s'entrena igual, però algun dels dies si el fas i després un suau? Un parell de dies suaus...?

I la segona questió. Dilluns vaig a fer la cursa de fons de Canovelles i ja que m'he de desplaçar de la Catalunya interior, m'agradaria portar el neoprè i tirar després de la cursa cap a la platja a nedar una mica. No m'importa anar a BCN, Maresme o a on sigui. Algú s'apuntaria? Tinc ganes de veure com m'afecta el fred per veure que faig de cara a Banyoles. Avui he tingut una rampa brutal que m'ha fet deixar de nedar ipso-facto i ja veig que amb l'aigua freda tinc tots els números per tornar a quedar-me sense triatló  :'( :'( :'(


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
21 Abr 2011 21:52 #128 per maria (Associat/da)
Hola Karlos
Con la primera cuestion no te puedo ayudar.
Para quedar para salir al mar, en principio con el pronostico del tiempo nos hemos "desinflado" estos dias , pero si hace buen y encajamos horario, cuenta con nosotros
M
El tema ha estat tancat.
21 Abr 2011 22:54 #129 per Eva D (Visitant)

Bones, un parell de coses. La primera es una pregunta als que l'any passat per aquestes dates seguíeu els entrenaments del Sergio (perquè suposo que ell està fent el camí i no podrà respondre)
Una setmana en la que tens alguna cosa similar a la B de Banyoles de diumenge vinent, que es fa durant la setmana? Suposo que no s'entrena igual, però algun dels dies si el fas i després un suau? Un parell de dies suaus...?

Sobre la primera part, jo li vaig preguntar una cosa semblant al Sergi una vegada. Em va contestar que si diumenge nedava, que divendres descansés o fes molt suau i molts pocs metres (200 o 300). No sé si et serveix en aquest cas. Crec que pots nedar tranquil·lament (es recupera més ràpid que corrent), però millor al final 2 o 3 dies abans descansar.
Sort!!
El tema ha estat tancat.
26 Abr 2011 10:01 #130 per juavalga (Visitant)

Bones, un parell de coses. La primera es una pregunta als que l'any passat per aquestes dates seguíeu els entrenaments del Sergio (perquè suposo que ell està fent el camí i no podrà respondre)
Una setmana en la que tens alguna cosa similar a la B de Banyoles de diumenge vinent, que es fa durant la setmana? Suposo que no s'entrena igual, però algun dels dies si el fas i després un suau? Un parell de dies suaus...?

I la segona questió. Dilluns vaig a fer la cursa de fons de Canovelles i ja que m'he de desplaçar de la Catalunya interior, m'agradaria portar el neoprè i tirar després de la cursa cap a la platja a nedar una mica. No m'importa anar a BCN, Maresme o a on sigui. Algú s'apuntaria? Tinc ganes de veure com m'afecta el fred per veure que faig de cara a Banyoles. Avui he tingut una rampa brutal que m'ha fet deixar de nedar ipso-facto i ja veig que amb l'aigua freda tinc tots els números per tornar a quedar-me sense triatló  :'( :'( :'(


Krlos jo normalment la setmana abans d'un triatló faig una sessió de piscina dels entrenament i altra suau preferiblement al mar per agafar sensacions.
La setmana passada ja hi vaig anar a fer 30' al mar i les sensacions van ser horribles  :beurk: :beurk:... en cap moment vaig poder agafar un ritme comode. Suposse que per lo frada que estava l'aigua. Fins i tot vaig pensar que si a Banyoles tingues les mateixes sensacions plegaria...
Demà a la tarda tornaré a probar al mar a veure si milloran una mica les sensacions.

A veure si tens sort amb aquestes rampes i pots fer el tri sense problemes  :great:
El tema ha estat tancat.
26 Abr 2011 22:37 - 26 Abr 2011 22:39 #131 per krlos (Associat/da)
Be, doncs finalment ahir no vaig provar res d'aigua ja que 70km de bici + 15 de cursa eren prou i a més quan vaig arribar al mar, la cosa estava molt moguda i amenaçava pluja

Avui he volgut fer 2000m a la piscina. Fins als 1500 anava a 1'56"...i de cop rampes que m'han fet plegar de nedar novament :frown:

Ja no se que fer! :'(

I no estic a temps de trobar cap solució d'aquí a diumenge  :'( :'( :'(

PD. Gracies a tots pels consells de com afrontar aquesta setmana. Finalment diumenge tarda de pura xiripa vaig enganxar al Sergio a l'aeroport de Madrid i vàrem xatejar una miqueta per Gmail i ja em va dir que forcés una miqueta més que els 30 + 30 suaus que volia fer jo. :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
27 Abr 2011 00:22 #132 per maria (Associat/da)
Este viernes no tengo clase en la uni.
Mola una salidita al mar por la tarde?
Si hace solete... Sino, no!!!!
M
El tema ha estat tancat.
27 Abr 2011 10:15 #133 per Eva D (Visitant)

Este viernes no tengo clase en la uni.
Mola una salidita al mar por la tarde?
Si hace solete... Sino, no!!!!
M

A qué hora sería? Tengo que llevar a Ernest a danza a las 5.30, pero después podría!  :glasses:
El tema ha estat tancat.
27 Abr 2011 12:03 #134 per maria (Associat/da)
Eva  a las 6 o 6:30 te va bien?

Salidita al mar correcuak.  :party: :party: :party:

VIERNES 29 DE ABRIL . HORA PENDIENTE DE DETERMINAR POR EVA.  :love:

BARCELONETA.  ( Delante del CNB , donde siempre¡¡¡)

Abro lista:

- Jaime
- María
- Eva
El tema ha estat tancat.
27 Abr 2011 22:03 #135 per Eva D (Visitant)
Salidita al mar CoRReCuaK   :party: :party: :party:
VIERNES 29 DE ABRIL . HORA PENDIENTE DE DETERMINAR POR MARIA.  :love:
BARCELONETA.  ( Delante del CNAB , donde siempre¡¡¡)


- Jaime
- María
- Eva (no confirmo, pero tampoco niego...)


Maria, Ernest resulta que tiene que estar a las 6 y media en danza :grrrrrr:. Ahora lo veo más justo, porque nos pillaría de noche... Si puedo ir lo digo... Pero no puedo confirmar, ni tampoco negar :love: :love:.
El tema ha estat tancat.
27 Abr 2011 23:23 #136 per maria (Associat/da)
Ok Eva, concreto la hora con Jaime y la publico por si alguien mas se anima.
Força Barça!!!!!!
M
El tema ha estat tancat.
29 Abr 2011 08:42 #137 per maria (Associat/da)
El tiempo no nos acompaña y con las lluvias de ayer el mar estara fatal, asi que cancelamos la salida....lastima!!!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
03 Mai 2011 09:40 #138 per Barcelona92 (Associat/da)
Hola a todos.

Ya vuelvo a estar por aquí... Siento si os dejé medio abandonados... Pero los 10 días de Camino... estaba out y la semana posterior... intentando aterrizar en el mundo real.

Que tal el B de Banyoles? Rampas Krlos?

Hoy cuelgo los entrenos. Quienes tengan competiciones cercanas y quieran saber si hacer algo especial o no, mejor me enviais un mail o un sms, no entro constantemente en el foro.

El día 14 de mayo, se ha organizado un entreno en la piscina de 50 m descubierta del Hospitalet, con Marta (Mujer Stelvio) como jefa de ceremonias... Quien se anima... yo no iré... estoy en Pamplona arbitrando.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
03 Mai 2011 10:46 #139 per tonivet (Associat/da)
Hola Sergio por mi no sufras: como hago dos entrenos por semana siempre tengo unos cuantos atrasados... :sarcastic:

En cuanto al dia 14 de Mayo, si se hace por la tarde es un poco rollo por la familia pero podré ir, mis hijas ahora estan en fases finales de basket y no me quiero perder ningún partido (orgullo de padre  :party:)

A ver si nos vemos
El tema ha estat tancat.
03 Mai 2011 23:08 #140 per juavalga (Visitant)
Bienvenido Sergio!!  8)
Yo he aprovechado estos dias para hacer un par de salidas al mar...

El tri de Banyoles fue bastante bien... el agua no estaba muy fria y creo que nadie tuvo rampas!!!! Eso si... por mi parte no hay manera de poder tener buenas sensaciones en competición. Durante los primeros 20' no había manera de poder llevar la respiración de forma cómoda... a seguir entrenando  :wink2:

El finde del 14 de mayo estoy fuera de Barcelona, una pena porque me hubiese apuntado seguro.
El tema ha estat tancat.