- Missatges: 289
El día 14 de mayo, se ha organizado un entreno en la piscina de 50 m descubierta del Hospitalet, con Marta (Mujer Stelvio) como jefa de ceremonias... Quien se anima... yo no iré... estoy en Pamplona arbitrando.
Me parece que era por la mañana y se anuló...
El día 14 de mayo, se ha organizado un entreno en la piscina de 50 m descubierta del Hospitalet, con Marta (Mujer Stelvio) como jefa de ceremonias... Quien se anima... yo no iré... estoy en Pamplona arbitrando.
¿Como está el tema? Yo si es por la tarde podría venir, por la mañana imposible con los partidos de mis hijas... A mi (ya puestos a pedir) me iria mejor un entreno suave, al dia siguiente estoy apuntado a la cursa del Dimoni de Badalona (10km). No es que vaya a ir a tope pero para que me queden algo de fuerzas :winktongue:
Por cierto, hoy he hecho el entreno de manos braza y pies crol y es bastante divertido
Se puede organizar otra, no? Qué tal una quedada en el mar?Gracias por la info Eva D ya nos veremos en otra ocasión, quiza cuando el agua no esté tan fria (y no haga falta neopreno)
Hola Sergio.
Com ja hauràs pogut veure, vaig sortir de l'aigua a Banyoles sense rampes (els 17,3º van ajudar també). Tot i així es un "handicap" que he de controlar "in eternum" així que des d'aquesta setmana he introduit un tercer dia de natació (i la veritat es que avui es el primer dia amb molt de temps que tenia ganes d'anar a la piscina)
Aquest tercer dia serà de collita propia, es a dir: Tirada més o menys llargueta per anar sumant minuts i km's.
Et volia demanar una cosa. Veig que per enlloc als entrenaments fiques "pales" per fer més força amb els braços. No t'agraden? Jo crec que com que m'he d'acostumar a passar-me més d'una hora sense fer servir el més mínim els peus, pot ser un bon complement per a mi, així que avui he fet 500' escalfament + 500m amb pales més PB + 500m amb pales soles (amb el PB vaig més ràpid que sense. Al·lucinant! :arf:)
De moment continuo incrementant minutets amb el que vaig saltant d'una setmana a una altra per veure si algun dia us atrapo. Ara mateix estic a la setmana 31. Ah, els 100m finals d'un Locomotor, em van sortir a 1'36" i els 600 forts en 11'12" (1'52"/100m). Nostamal per el meu pobre nivell.
Benvolguts anekscuacs,
Ja sóc Finisher :yipi: . He parlat amb alguns de vosaltres i em consta que heu pensat en mi :love:
Us ho agraeixo tot, especialment al superentrenador Barcelona92 :love:
El tram de natació va ser òptim, una piscina al mar, només el sol baix i unes boies massa juntes em van fer nedar 50 metres de més (no em queixo, no, ja no sóc la dona de llauna, ja sóc la dona de ferro). Això són les travesses, oi? Jo no sóc, que diguem, un tauró, però mai m'hauria imagineat nedar sense estressar-me 3800metres a 2min25 de mitjana :yipi: Jo no em retiro d'aquest grup, sou els millors, i espero amb candeletes les nosatres trobades divendres, de boia a boia, i de tapa a tapa