Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

17 Mai 2011 07:53 #161 per maria (Associat/da)
Hola a todos.
Yo este viernes no puedo, tengo clase en la uni....pero si quedais, pls hacer un largo por mi!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
19 Mai 2011 10:16 #162 per Barcelona92 (Associat/da)
David me ha propuesto ir a nadar el viernes al mar....

Alguien se anima... Hora 18 - 18.30 lugar el de siempre Barceloneta.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
19 Mai 2011 10:41 #163 per Eva D (Visitant)
Gràcies Barcelona92, m'encantaria, però jo no podré aquesta setmana.  :grrrrrr:
La que ve és molt probable que sí. Passeu-ho molt bé! :love:
El tema ha estat tancat.
19 Mai 2011 16:52 #164 per tonivet (Visitant)
Jo tampoc puc Barcelona92 i ganes en tinc perque mai ho he fet de nadar al mar, però només em va be dissabtes o diumenges. A veure si algun cap de setmana ho podem quadrar...
El tema ha estat tancat.
19 Mai 2011 21:21 #165 per Eulàlia (Associat/da)
Jo la setmana vinent segur. Aquesta me la prenc de descans, tinc un nervi a la cama esquerra que m'està donant pel .... :beurk:

Arriben les trobades de divendres, s'acosta l'estiu  :glasses: :party: :party:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
19 Mai 2011 22:29 #166 per Eva D (Visitant)
Per cert, he vist que en alguna triatló sprint (com a Sant Feliu) www.clubaquaticxaloc.com/triatlo/22/22trisf.html han posat algun tall en la natació: 20 minuts per a les de 750 metres. Tenint en compte com em desvio i que acabo fent més metres que jo que sé, ja podem entrenar!! :whip: :whip: :whip:
El tema ha estat tancat.
20 Mai 2011 09:36 #167 per Barcelona92 (Associat/da)

Benvolguts anekscuacs,
Ja sóc Finisher :yipi: . He parlat amb alguns de vosaltres i em consta que heu pensat en mi  :love:
Us ho agraeixo tot, especialment al superentrenador Barcelona92  :love:
El tram de natació va ser òptim, una piscina al mar, només el sol baix i unes boies massa juntes em van fer nedar 50 metres de més (no em queixo, no, ja no sóc la dona de llauna, ja sóc la dona de ferro  ;) ). Això són les travesses, oi? Jo no sóc, que diguem, un tauró, però mai m'hauria imaginat nedar sense estressar-me 3800metres a 2min25 de mitjana  :yipi: Jo no em retiro d'aquest grup, sou els millors, i espero amb candeletes les nosatres trobades divendres, de boia a boia, i  de tapa a tapa  ;)

Eulalia me quito el sombrero ante tí. Eres una crack.
Nada que agradecer, un placer. Eres el claro ejemplo de la superación y la constancia... Me vienen a la mente esas conversaciones donde afirmabas que hacías los entrenos enteros sin dejarte ni un metro... fuese braza o mariposa... Todo esfuerzo tiene su recompensa.... El mérito es todo tuyo. TODO TUYO.
Un abrazo y en breve al mar... y a las tapas.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
20 Mai 2011 12:29 #168 per SigmaOmik (Associat/da)

David me ha propuesto ir a nadar el viernes al mar....

Alguien se anima... Hora 18 - 18.30 lugar el de siempre Barceloneta.


Esto, ... banyador o reoprè?

SAlvador
El tema ha estat tancat.
20 Mai 2011 13:09 #169 per david (Associat/da)
Barcelona 92 creo que va con neopreno, yo no tengo neopreno. Vamos a probar la verdad, si veo que esta muy, muy fria no se que haré. Pero quiero probarla que tengo mono de mar.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
20 Mai 2011 14:10 #170 per david (Associat/da)
Por lo que encontrado

bandera amarilla, y la temperatura son 18 grados... a nadar!

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
20 Mai 2011 15:40 #171 per SigmaOmik (Associat/da)

Por lo que encontrado

bandera amarilla, y la temperatura son 18 grados... a nadar!


Em sembla que faré cas al Sergio i esperarem, malgrat que també en tinc moltes ganes

Yo estaré en Pamplona... 18 - 19 grados es agua fría... quizás se pueda aguantar... pero no hace falta sufrir... creo yo... a esperar un poco o con neopreno  8)


SAlvador
El tema ha estat tancat.
20 Mai 2011 16:51 #172 per tonivet (Visitant)
SigmaOmik jo miro aquesta pàgina: eltiempo.es/barcelona/playas/ i parla d'un parell de graus més

Anims! ;)
El tema ha estat tancat.
21 Mai 2011 19:50 #173 per david (Associat/da)
Jo explicaré la meva petita crònica de la sortida d'ahir.

Arribo a las 18.15 després de 7 km, no trobo a ningú, però les ganes de ficar-me a l'aigua són molt grans. Vaig solet a l'aigua, no he fet molta natació però com a primera presa de contacte molt bé. Surto de l'aigua després de 15-20 minuts i a trotar uns altres 5 km. El cap el tinc una mica tocat, però hem dic, que collons si ho fas es per que tu passes bé i continuo. A casa dels sogres hem foto 1 llitre de suc, estava sec.

Nota curiosa: Vaig haver ensorrar la bossa ja que l'ambientillo no es per deixar bosses soles.

Per cert, dissabte que us sembla fer una mica de natació i correr. Com a mínim ficar-se a l'aigua i després correr una mica. Si algú ens pot guardar les bosses millor que millor. Jo portaré l'ho mínim.


Sortida CNB? (davant escultura) dissabte 9:30

david

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
21 Mai 2011 23:12 #174 per Eva D (Visitant)

Nota curiosa: Vaig haver ensorrar la bossa ja que l'ambientillo no es per deixar bosses soles.

A veure si algun dia quan acabes comences a furgar i no la trobes...  :winktongue:
El tema ha estat tancat.
22 Mai 2011 13:01 #175 per tonivet (Visitant)
Jo el proper dissabte al matí no puc, a la tarda si que m'aniria be. A més, segur que l'aigua està més calenta :whistle:
El tema ha estat tancat.
22 Mai 2011 17:45 #176 per maria (Associat/da)
El sabado, jaime y yo iremos a hacer un entrenillo muy chulo que hacen en sitges,
10 kms, en circuito de 500 ms, saliendo cada cierto tiempo. Los malos cada 11 mins. Se puede hacer por relevos, asi que Jaime y yo haremos un equipo.
El unico porblema es que empieza a las 8 de la mañana. No se puede hacer bici antes... ( O si?)
Desde el ordenador cuelgo el link mañana por si alguien mas se anima.
Bss
M
El tema ha estat tancat.
22 Mai 2011 20:21 #177 per Jaume Carol (Associat/da)
Por cierto ayer vimos al Gran SERGI (sí, en mayúsculas) hacer la prueba de 200 Mariposas y ganar su serie de forma brillante. 200 mariposa. Espectacular.

Un abrazo,

Jaume

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
23 Mai 2011 17:25 #178 per Barcelona92 (Associat/da)

Por cierto ayer vimos al Gran SERGI (sí, en mayúsculas) hacer la prueba de 200 Mariposas y ganar su serie de forma brillante. 200 mariposa. Espectacular.
Un abrazo,
Jaume


Gracias Jaume... Es una prueba dura, pero me gustó. Repetiré. El tiempo 3'01"... medalla de Bronce en los campeonatos. Encontré esta foto...

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
23 Mai 2011 22:33 #179 per maria (Associat/da)
Sergio...y ademas...de 200 mariposa, se de uno que se habia calzado antes 8O KMs en bici!!!
De que planeta decias que venias?
Bss
M
El tema ha estat tancat.
24 Mai 2011 06:40 #180 per Barcelona92 (Associat/da)

Sergio...y ademas...de 200 mariposa, se de uno que se habia calzado antes 8O KMs en bici!!!
De que planeta decias que venias?
Bss
M


jajaja... Vengo de Sant Feliu...  :whistle: :whistle: :whistle:
:love: :love: :love: :love: Pero por estar con vosotros cualquier cosa... bueno y con la morena con la que hablaba Jaume  :666: :666:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats