Juavalga, no et queixis, que ens va dir fa temps Barcelona92 que res de pull boi ni res: a pèl...
![]()
Així treballes la flotabilitat...
![]()
![]()
Hola:
El dissabte pel matí es preveu bon temps i bona mar. La Maria i jo estarem a les 12 (amb els neos) a l'Espai del Mar, esta molt a la vora del CN Barceloneta, al passeig, tocant la platja, just després del restaurant xup-xup. Més o menys a l'alçada de l'espigó que voltem nedant. Estrenarem la temporada de banys de mar.
Qui més s’anima ¡¡¡¡¡
Una abraçada,
Jaume
Per fi, he debutat aquest any al Mar,
![]()
Va ser dissabte a les 18.00 a Tossa i laigua estaba FREDA de kllons, però va anar be per refredar les cames que al matí havien fet 140kms en Bici de Casa a Tossa saltant al vallés i viceversa per Parpers i Vallgorguina
em vaig notar que em marejava al mar i vaig sortir de l'aigua amb un globus considerable, Vamos que no podia caminar en linia recta, tot i que només vem fer 1500m amb l'Oriol_TBID, l'Stone_apo i el Danistal, després uns metrees a lapiscina de l'hotel, recuperant sensacions bones de aigua dolça:wink2:
Es normal Sergio?
Per fi, he debutat aquest any al Mar,
![]()
Va ser dissabte a les 18.00 a Tossa i laigua estaba FREDA de kllons, però va anar be per refredar les cames que al matí havien fet 140kms en Bici de Casa a Tossa saltant al vallés i viceversa per Parpers i Vallgorguina
em vaig notar que em marejava al mar i vaig sortir de l'aigua amb un globus considerable, Vamos que no podia caminar en linia recta, tot i que només vem fer 1500m amb l'Oriol_TBID, l'Stone_apo i el Danistal, després uns metrees a lapiscina de l'hotel, recuperant sensacions bones de aigua dolça:wink2:
Es normal Sergio?
Per fi, he debutat aquest any al Mar,
![]()
Va ser dissabte a les 18.00 a Tossa i laigua estaba FREDA de kllons, però va anar be per refredar les cames que al matí havien fet 140kms en Bici de Casa a Tossa saltant al vallés i viceversa per Parpers i Vallgorguina
em vaig notar que em marejava al mar i vaig sortir de l'aigua amb un globus considerable, Vamos que no podia caminar en linia recta, tot i que només vem fer 1500m amb l'Oriol_TBID, l'Stone_apo i el Danistal, després uns metrees a lapiscina de l'hotel, recuperant sensacions bones de aigua dolça:wink2:
Es normal Sergio?
És totalment en sèrio. Una morsa de debò... :arf: La confiança fa fàstic :beurk:, però era ben bé això, només em faltaven els ullals...Eva el teu marit et va dir que semblaves una morsa? :rofl: :rofl: com es passa!! :rofl: :rofl:
No, en serio, em va agobiar una mica, perquè de veritat que vaig sortir de l'aigua i em donava tot votes i no va ser fins 10 segons després que vaig poder caminar sense fer tombs... jo que volia fer-me el xulet sortint de l'aigua que hi havia molta gent mirant... :glasses: :intello:
M'agradaria anar-hi, però en principi tinc un assumpte entre les 10 i les 14h. De tota manera, no és un "no" rotund... :sarcastic:Y de empezar despacio para que el cuerpo se acostumbre al cambio de temperatura!!!!
Este sabado iremos a nadar si hace bueno a la barceloneta.
Saldremos a las 11 desde el espai del mar ( 2 eurillos taquilla y ducha !!!).
Abro lista por si alguien mas se apunta.
- Jaime.
- Maria.
Bss
M
Y de empezar despacio para que el cuerpo se acostumbre al cambio de temperatura!!!!
Este sabado iremos a nadar si hace bueno a la barceloneta.
Saldremos a las 11 desde el espai del mar ( 2 eurillos taquilla y ducha !!!).
Abro lista por si alguien mas se apunta.
Bss
M
TRI-GAT... La baja temperatura seguro que te jugó una mala pasada... al estar el agua tan fria, el cuerpo se acomoda a ella... pero para ello casi pasas a invernación (exagerando) y tu por el contrario le exiges hacer un esfuerzo físico... cuando él lo que quiere es minimizar las pérdidas de calor. Por ello seguro que la cabeza se queda falta de sangre y oxigeno y de ahí tu mareo... Recomendación... empezar a un ritmo muy lento e irlo incrementando.
Un abrazo a todos.