Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

Primavera 2011 els AneKuacs tornan al mar...

07 Abr 2011 16:21 #61 per juavalga (Visitant)

Juavalga, no et queixis, que ens va dir fa temps Barcelona92 que res de pull boi ni res: a pèl...  :whip: :whip: Així treballes la flotabilitat...  :whip: :whip: :whistle:


Jo no em queixe... només pregunte  :mdr:

Ja ho tinc clar... normalment respire cada 3 així que el bilateral ho tinc fàcil  :winktongue:
Treballarem la flotabilitat!! Al aigua......

El tema ha estat tancat.
07 Abr 2011 17:05 #62 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

El dissabte pel matí es preveu bon temps i bona mar. La Maria i jo estarem a les 12 (amb els neos) a l'Espai del Mar, esta molt a la vora del CN Barceloneta, al passeig, tocant la platja, just després del restaurant xup-xup. Més o menys a l'alçada de l'espigó que voltem nedant. Estrenarem la temporada de banys de mar.

Qui més s’anima ¡¡¡¡¡

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
07 Abr 2011 17:31 #63 per Eva D (Visitant)

Hola:

El dissabte pel matí es preveu bon temps i bona mar. La Maria i jo estarem a les 12 (amb els neos) a l'Espai del Mar, esta molt a la vora del CN Barceloneta, al passeig, tocant la platja, just després del restaurant xup-xup. Més o menys a l'alçada de l'espigó que voltem nedant. Estrenarem la temporada de banys de mar.

Qui més s’anima ¡¡¡¡¡

Una abraçada,

Jaume


Jo no puc, segur. Estaré a Castellar del Vallès veient com els meus 3 fills fan relleus d'atletisme... i mentrestant el mitjà ha d'estar a assaig de dansa... no sé com ho farem...  :glasses:
Passeu-ho molt bé!! :yes:
El tema ha estat tancat.
09 Abr 2011 08:45 #64 per maria (Associat/da)
Pinta que va a hacer un dia espectacular...VOLVEMOS AL MAR!!!!!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
09 Abr 2011 19:19 #65 per Upe (Visitant)
Maria, Jaume, el dissabta vinent hi anireu? Jo m'apuntaria!
El tema ha estat tancat.
09 Abr 2011 22:02 #66 per maria (Associat/da)
Hola UPE....
Yo creo que si, y si hace un dia como hoy, disfrutaremos mucho.
El agua esta fresquita, el primer ratillo es tiene su gracia!!!
M
El tema ha estat tancat.
11 Abr 2011 12:11 #67 per TRI-GAT (Visitant)
Per fi, he debutat aquest any al Mar,  :party: :party:

Va ser dissabte a les 18.00 a Tossa i laigua estaba FREDA de kllons, però va anar be per refredar les cames que al matí havien fet 140kms en Bici de Casa a Tossa saltant al vallés i viceversa per Parpers i Vallgorguina  :P

em vaig notar que em marejava al mar i vaig sortir de l'aigua amb un globus considerable, Vamos que no podia caminar en linia recta, tot i que només vem fer 1500m amb l'Oriol_TBID, l'Stone_apo i el Danistal, després uns metrees a lapiscina de l'hotel, recuperant sensacions bones de aigua dolça  :whistle: :wink2:

Es normal Sergio:P
El tema ha estat tancat.
11 Abr 2011 15:49 #68 per SigmaOmik (Associat/da)
Bé, aneu anant provant l'aigua i quan estigui bé per a anar sense neopre aviseu, que tinc ganes d'iniciar la temporada.

Fins aviat

SAlvador
El tema ha estat tancat.
11 Abr 2011 16:30 #69 per Oriol_TBID (Associat/da)

Per fi, he debutat aquest any al Mar,  :party: :party:

Va ser dissabte a les 18.00 a Tossa i laigua estaba FREDA de kllons, però va anar be per refredar les cames que al matí havien fet 140kms en Bici de Casa a Tossa saltant al vallés i viceversa per Parpers i Vallgorguina  :P

em vaig notar que em marejava al mar i vaig sortir de l'aigua amb un globus considerable, Vamos que no podia caminar en linia recta, tot i que només vem fer 1500m amb l'Oriol_TBID, l'Stone_apo i el Danistal, després uns metrees a lapiscina de l'hotel, recuperant sensacions bones de aigua dolça  :whistle: :wink2:

Es normal Sergio:P


Les primeres sensacions a l'aigua van ser molt rares tirant cala enfora. Hi havia alguna corrent que no tenia gens controlada. Després nedant en paral·lel a la costa i la tornada ja em vaig trobar de conya.
El tema ha estat tancat.
11 Abr 2011 21:15 #70 per krlos (Associat/da)

Per fi, he debutat aquest any al Mar,  :party: :party:

Va ser dissabte a les 18.00 a Tossa i laigua estaba FREDA de kllons, però va anar be per refredar les cames que al matí havien fet 140kms en Bici de Casa a Tossa saltant al vallés i viceversa per Parpers i Vallgorguina  :P

em vaig notar que em marejava al mar i vaig sortir de l'aigua amb un globus considerable, Vamos que no podia caminar en linia recta, tot i que només vem fer 1500m amb l'Oriol_TBID, l'Stone_apo i el Danistal, després uns metrees a lapiscina de l'hotel, recuperant sensacions bones de aigua dolça  :whistle: :wink2:

Es normal Sergio:P


Això es precisament per l'aigua freda. L'any passat fent l'entrenament de la tri de muntanya del Maresme hem van haver d'ajudar a sortir de l'aigua. Una manera de solucionar-ho es...practicant amb aigua freda  :money:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
11 Abr 2011 23:01 #71 per Eva D (Visitant)

Per fi, he debutat aquest any al Mar,  :party: :party:

Va ser dissabte a les 18.00 a Tossa i laigua estaba FREDA de kllons, però va anar be per refredar les cames que al matí havien fet 140kms en Bici de Casa a Tossa saltant al vallés i viceversa per Parpers i Vallgorguina  :P

em vaig notar que em marejava al mar i vaig sortir de l'aigua amb un globus considerable, Vamos que no podia caminar en linia recta, tot i que només vem fer 1500m amb l'Oriol_TBID, l'Stone_apo i el Danistal, després uns metrees a lapiscina de l'hotel, recuperant sensacions bones de aigua dolça  :whistle: :wink2:

Es normal Sergio:P


Per aigua freda... la del 2 de gener al port de Sitges sense neoprè... Només eren 200 metres però no podia sortir de l'aigua. Anava zombi total. Em vaig haver d'arrossegar i "arrebossar" per la rampa per poder sortir de l'aigua. El meu marit em va dir que semblava una morsa. En sortir, marejada total. Fins que, després de posar-me les sabatilles, vaig córrer com 200 o 300 metres. Després se'm va passar i vaig tenir unes sensacions boníssimes cap al final de la cursa, llàstima que eren només 2.000 metres. Això em feia preguntar-me... realment és bo això de l'aigua freda?
I una curiositat: quan vaig anar a la dutxa calenta, notava l'aigua ben calenta al cos, però al cap la notava ben freda... Coses del cervell...
El tema ha estat tancat.
12 Abr 2011 09:36 #72 per TRI-GAT (Visitant)
Eva el teu marit et va dir que semblaves una morsa?  :rofl: :rofl: com es passa!!  :rofl: :rofl:

No, en serio, em va agobiar una mica, perquè de veritat que vaig sortir de l'aigua i em donava tot votes i no va ser fins 10 segons després que vaig poder caminar sense fer tombs... jo que volia fer-me el xulet sortint de l'aigua que hi havia molta gent mirant...  :glasses: :intello:

El tema ha estat tancat.
12 Abr 2011 10:08 #73 per Eva D (Visitant)

Eva el teu marit et va dir que semblaves una morsa?  :rofl: :rofl: com es passa!!  :rofl: :rofl:

No, en serio, em va agobiar una mica, perquè de veritat que vaig sortir de l'aigua i em donava tot votes i no va ser fins 10 segons després que vaig poder caminar sense fer tombs... jo que volia fer-me el xulet sortint de l'aigua que hi havia molta gent mirant...  :glasses: :intello:

És totalment en sèrio. Una morsa de debò...  :arf: La confiança fa fàstic :beurk:, però era ben bé això, només em faltaven els ullals...
Algú que tingui experiència d'això ens podria dir per què ens passa i com solucionar-ho? No crec que es tracti "només" d'entrenar amb aigua freda... o sí?
El tema ha estat tancat.
12 Abr 2011 22:28 #74 per maria (Associat/da)
Y de empezar despacio para que el cuerpo se acostumbre al cambio de temperatura!!!!
Este sabado iremos a nadar si hace bueno a la barceloneta.
Saldremos a las 11 desde el espai del mar ( 2 eurillos taquilla y ducha !!!).
Abro lista por si alguien mas se apunta.
- Jaime.
- Maria.
Bss
M
El tema ha estat tancat.
12 Abr 2011 22:54 #75 per Eva D (Visitant)

Y de empezar despacio para que el cuerpo se acostumbre al cambio de temperatura!!!!
Este sabado iremos a nadar si hace bueno a la barceloneta.
Saldremos a las 11 desde el espai del mar ( 2 eurillos taquilla y ducha !!!).
Abro lista por si alguien mas se apunta.
- Jaime.
- Maria.
Bss
M

M'agradaria anar-hi, però en principi tinc un assumpte entre les 10 i les 14h. De tota manera, no és un "no" rotund...  :sarcastic:
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 00:06 #76 per Salus (Visitant)
Llista
- Jaime.
- Maria.
- Salus

Jo m'apunto, però soc novell novell!! On para això de l'espai del mar? Per anar amb metro com està?

Que guai!!! :yipi:
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 10:35 #77 per Upe (Visitant)

Y de empezar despacio para que el cuerpo se acostumbre al cambio de temperatura!!!!
Este sabado iremos a nadar si hace bueno a la barceloneta.
Saldremos a las 11 desde el espai del mar ( 2 eurillos taquilla y ducha !!!).
Abro lista por si alguien mas se apunta.
Bss
M



llista:

- Jaime.
- Maria.
- Salus
- Upe


:party: :party: :party:
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 10:50 #78 per Barcelona92 (Associat/da)
Buenas.
El sábado imposible... estoy de nuevo en el Camino... Saint Jean - Santiago... lo siento... a ver si para el 30 nos organizamos otra vez.

TRI-GAT... La baja temperatura seguro que te jugó una mala pasada... al estar el agua tan fria, el cuerpo se acomoda a ella... pero para ello casi pasas a invernación (exagerando) y tu por el contrario le exiges hacer un esfuerzo físico... cuando él lo que quiere es minimizar las pérdidas de calor. Por ello seguro que la cabeza se queda falta de sangre y oxigeno y de ahí tu mareo... Recomendación... empezar a un ritmo muy lento e irlo incrementando.

Un abrazo a todos.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 11:11 #79 per TRI-GAT (Visitant)

TRI-GAT... La baja temperatura seguro que te jugó una mala pasada... al estar el agua tan fria, el cuerpo se acomoda a ella... pero para ello casi pasas a invernación (exagerando) y tu por el contrario le exiges hacer un esfuerzo físico... cuando él lo que quiere es minimizar las pérdidas de calor. Por ello seguro que la cabeza se queda falta de sangre y oxigeno y de ahí tu mareo... Recomendación... empezar a un ritmo muy lento e irlo incrementando.

Un abrazo a todos.


Iba a hacer un chiste, pero no es el sitio  :he:

Será eso, piensa que mantenía el ritmo de los pros que iban conmigo y me exigí un poc, además ibamos de lado a lado de la cal, (como haciendo series),

Ayer 500 suaves crol + 40x50 fuerte con descansos de 5'' (INTERMINABLEEEE :P) y 500 muy suaves estilos (sin mariposa :whistle:), estoy petadísimo!!!
El tema ha estat tancat.
13 Abr 2011 11:28 #80 per Eva D (Visitant)

Buenas.
El sábado imposible... estoy de nuevo en el Camino... Saint Jean - Santiago... lo siento... a ver si para el 30 nos organizamos otra vez.

El 30 hi ha Caldes i l'Hospi...  :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats