Natacio

Natacio

15 Des 2006 16:55 #1 per Rivendel (Visitant)
Bé d'alguna manera hem d'encetar el tema aquest....i com que la natació es
un tema que m'agrada, tot i que, entre "Whistles & Flutes"  la  practico poc darrerament :-[,

Aprofitant el debat que està tenint lloc a unaltre foro sobre natació i EL metode Total Inmersion
poso  el lloc emule on es pot descarregarel video de TI, mètode que ajuda, diuen,  a flotar i lliscar
mes ,

ed2k://|file|Total%20Immersion%20-%20Freestyle%20Made%20Easy.avi|712927718|DD624282B60CBBC173132CA6CC0AFD3E|h=DSHK3VLXN3WWTTG7SETB2NWKSE7C7TY4|/

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2006 17:11 #2 per massa (Visitant)
Moltes gràcies Maripau a plombs com és ara jo,ens anirà molt bé.

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2006 19:41 #3 per Cabrix (Visitant)
La veritat es que jo soc dels esceptics amb el TI...

Com a mètode de natació "recreativa" té els seus punts forts, però no se m'acudiria recomanar a cap nedador ni triatleta que apliqués el mètode a "rajatabla".

Soc esceptic sobre tot en dos aspectes : l'angle del rolido (gir de la linia d'espatlles) massa exagerat que provoca excessiva fricció amb la làmina d'aigua i l'entrada a l'aigua del braç massa aprop del cap, que provoca per una banda més risc de moviments subaquàtics no desitjats i perdre uns cm de massa d'aigua per agafar. M'agrada que els nedadors vagin a buscar l'aigua el més lluny cap endavant possible del cap. Crec que és més natural i intuitiu.

A favor? Que proposa un moviment més suau i "dolç" a l'aigua, i no tant dur com l'estil crol clàssic. A l'hora d'anar ràpid, l'angle mà-espatlla fa que s'afavoreixi el pas de la linia d'espatlles sobre el braç que impulsa.

Tot i això, personalment no canvio els beneficis del TI pels beneficis d'una tècnica de natació ben feta, correcta i adaptada al nedador/triatleta. per altra banda, la majoria d'exercicis d'assimilació son prou coneguts en la natació "esportiva"...

Disculpeu el rotllo...  ::)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2006 21:14 #4 per massa (Visitant)
Tu el que has de fer cabrix és pedalar depressa no et pilli l'onada gegantina aquesta que sembla que se't vulgui engolir,com quan Moisés cruzó las aguas ;D ;D ;D ;D ;D ;D

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2006 21:45 #5 per Cabrix (Visitant)
En ello estamos,massa, en ello estamos...  ;D Algun dia li treure la pols a la pobra bici...

La foto és d'un anunci de bicis o de rodes. El tri-moisés en qüestió és Faris al-Sultaan, que, encara que no ho sembli, és alemany... La fiera aquesta va fer guanyar l'IM de Hawaii en 2005, 3r en 2004 i 2006, sempre entre els 5 primers temps dels tres segments...

Per cert, que aquest any, el 1r en sortir de l'aigua va ser l'argenti afincat a Olot Francisco Pontano, tant bona persona com excepcional esportista.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2006 22:28 #6 per Rivendel (Visitant)
mes videos TI a l'emule...per si son d'utilitat

Swim - Total Immersion - Freestyle And Backstroke.mpg
ed2k://|file|Swim%20-%20Total%20Immersion%20-%20Freestyle%20And%20Backstroke.mpg|442474240|7E53DE1C99F39638CCD8DD557791B574|h=UMOQBK7LNZ5VOVUSYD5XVSGIYOGBN7UB|/

y

Total Immersion - Freestyle Made Easy.avi
ed2k://|file|Total%20Immersion%20-%20Freestyle%20Made%20Easy.avi|712927718|DD624282B60CBBC173132CA6CC0AFD3E|h=DSHK3VLXN3WWTTG7SETB2NWKSE7C7TY4|/


Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2006 20:40 #7 per massa (Visitant)
Avui he tingut el goig de tenir d'entrenadora a la campiona de catalunya de triatló i m'ha fet classes particulars ;) :D,llavors m'he vist obligat a convidar-la a esmorzar.

Ja aniré posant en pràctica les teves ensenyances,moltes gràcies Mari Pau.

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2006 08:24 #8 per Rivendel (Visitant)
Massa , una cosa per l'altre, t'ho m'has ajudat a fer l'entreno de cursa..i jo t'ajudo a fer el de natació, ...després de uns 8km pel recorregut de la cursa de les Tortugues amb unes vistes impresionant i un fetge a punt de sortir-me per la boca..hem anat a la pisci de  LA Garriga (ja sé que l'ordre hagués estat millor a l'inrevés peró anar a còrrer mullats amb el fred que fà ....Brrrrrrr!)..
Després d'Un petit escalfament i uns exercicis de tècnica, bàsics , fixant-nos cada cop en millorar un aspecte concret ...colze alt, allargar braç dins l'aigua, entrada mà, gir dels hombros...haurem fet uns 1000mts, res de l'altre mont per si sols peró un bon complement de l'entreno ..i si no es així ...al menys ha estat divertit ;D

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2006 17:49 #9 per tatza (Visitant)
HOLA!!!

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2006 18:45 #10 per Cabrix (Visitant)
Hola, tatza !!

No em diguis que a més de velocistes i pisteros, prepares nedadors i/o trileros...  ;D

Per cert, estaràs a la cursa del riu Ripoll?  ;)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2006 23:11 #11 per Lins (Visitant)
Massa!  tu tb nedes??? et prepares pels triatlons o q?!

la resta de màquines ja se q si :)... per cert, ens veurem amb algú de vosaltres a l'Ampolla el 5 de maig?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 08:29 #12 per Cabrix (Visitant)
A l'Ampolla va a ser que norl...  :'(

Estic negociant el de Niça, el 24 de juny. Se buscan esponsors !!  ;D

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 09:53 #13 per tatza (Visitant)
Hola Cabrix;
La veritat és que estava provant si al meu avatar sortia la foto, la frase i la signatura, però ja veig que alguna cosa deuria fer malament... i vaig fer la salutació, ja de pas doncs aiò, us saludava, perquè sou gent enrrotllada i que conec.
No preparo triatletes (nomes em faltava aixo), pero com ja saps, per la meva feina haig d'estar al dia!!
El 26 no se si serè al Ripoll, perquè al migdia marxo a Castelló a una concentració de tanques de la espanyola, si tu vas per allà, estic disposada a fer un esforç i baixar per veure't!! (l'esforç consisteix en fer-me la maleta el dia abans... je je)
apa siau...

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 10:01 #14 per tatza (Visitant)
Ara si!! ara ja m'ha sortit!!

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 10:16 #15 per Rivendel (Visitant)
Hola Tatza, benvinguda, molt maco l'avatar!!
vinga anima't i llençat a la piscina!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 10:25 - 22 Des 2006 10:27 #16 per tatza (Visitant)
D'aigua ja en vaig tenir prou amb els bassals i el riu de l'eternal el passat diumenge!!! ;D :o ;).... 3 VEGADES INVENCIBLE!!!!! ;D ;D ;D

Si em deixeu estarè per aquest fil, dient la meva però sense molestar massa  ::)
salutacions

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 10:43 - 22 Des 2006 10:55 #17 per Cabrix (Visitant)
Tatza, si dius que baixes, hasta t'ajudaria a fer la maleta !!  ;)

Quan dius concentració de tanques vol dir que cadascú es baixa la seva i munteu un "rotllo establo"?  ;D

Si has d'estar al dia, t'informo : divendres, 22 de desembre de 2006 i no m'ha tocat el gordu... En serio, si necessites alguna cosa, demana (menys peles, novius i cotxes)!!

Ja em diràs que fa una noia sensata com tu a l'Eternal...  ;D. Jo, si la bassa no fa 50m i té corxera, no m'hi fico...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 12:31 #18 per tatza (Visitant)
.. vale va, m'has convençut, estarè pel Ripoll.
Una noia sensata com jo.... no sóc sensata!! perquè no vaig entrenar res per a l'eternal i aquesta setmana ho estic pagant... a més dels morats que m'han sortit per les cames!! però vaja, l'any vinent hi tornarem!! per cert en Marcel Zamora també hi era, però en plan tranqui...

Gràcies Rivendel!!

Una cosa la tinc clara: soc incapaç de fer una tri... de debó que us admiro molt

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 13:33 - 22 Des 2006 13:35 #19 per Cabrix (Visitant)
Incapaç? Vaig a comprovar-ho en tres preguntes...

- Saps nedar?
- Saps anar en bici?
- Saps correr?

Enhorabuena, acaba de ingresar en el selecto pero modesto grupo de los que pueden hacer un triatlón!! La resta es questió d'entrenar (tampoc no gaire, no creguis), i tenir ganes de viure noves sensacions.

Evidentment soc incapaç de fer un sprint en 55' o un olimpic en 1.55', però m'ho passo teta "cerrando pelotón". Quan acabo la bici aviso als de l'organització que ja no queda ningú al circuit...  ;D

Si de cas, no vinguis a Ripoll, que encara et convenceré de que, al menys ho provis una vegada...  ;D




Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2006 17:18 #20 per massa (Visitant)
Lins tot just acabo de començar el curset de natació i ja em vols fotre a l'Ampolla?????.
Tinc moltes feines a encadenar 10 piscines de 25 metres,així que imagina't amb més de 3000 metres :P :o.

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.