Natacio

Natacio

22 Mar 2007 21:18 #61 per JRR (Visitant)
Pobre paio, quina llàstima. A mi això sempre m'ho havien explicat i mai ho havia vist, no sabia que era tant greu... Sincerament em sap greu que se n'enfotin.

Jeje Per altra banda com ja vaig comentar fa uns dies, torno a nedar! Anar augmentant el volum, avui, entre pitos i flautes han sortit sobre uns 2000 metres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2007 21:26 #62 per Cabrix (Visitant)
Sobre Moussambani, com he dit, no comment.

JRR, molt bé amb els 2.000m !! Amb aquest volum ja et pots plantejar uns entrenaments macos tant en volum/intensitat com en varietat (sèries, tècnica, continu...)

Si et vas adaptant i arribes a una mitjana de 2.500m amb alguna sessió de 3.000m-3.200m pots fer meravelles !! Posats així semblen un mon, però igual que t'ho semblava fa un temps quan et deien de nedar 2.000m, no?

Quantes sessions/setmana fas? I de metres? Jo soc un "perru"  :oops: Porto dues setmanes vivint de rendes natatòries...  :whip:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2007 21:36 - 22 Mar 2007 21:38 #63 per Rivendel (Visitant)
Molt bé JRR!!!!  :great:2000 ja son paraules majors!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2007 21:39 - 22 Mar 2007 21:41 #64 per JRR (Visitant)
Mira, jo ho tinc clar, al tornar a finals d'estiu d'Alemanya em faré amb una bici i m'apuntaré a un club de triatló de les comarques de Tarragona, encara he de decidir quin. Però la veritat és que passat l'entrenament de la marató, el cuerpo me pide marcha...

L'any que ve debuto sense falta. Per altra banda ara no tinc bici, faig un dia de córrer i un dia de natació, vull dir...alternativament i descansant els diumenges...
Per córrer pues bé, vull córrer una mitja marató (la meva primera) així que un dia faig forces escales, l'altre dia faig un fartleck a muerte i un últim dia faig un rodatge llarg, 20-26km aproximadament (Intentaré no perdre el "saque" que he guanyat amb l'entrenament de la marató).

La natació són figues d'un altre paner, ara per ara intento fer vàries coses:

-Fer tècnica.
-Acumular metres.

Sent que els meus objectius de natació són molt a llarg plaç ara per ara faig 3 dies a la setmana. Quan comenci el semestre suposo que tornaré a fer un curs de tècnica, que van d'allò més bé. És al·lucinant veure com a poc a poc, vas assolint fites que et semblaven impossibles, suposo que mai nedaré ràpid, però tampoc no guanyaré mai una marató... Això si, disfruto moltíssim amb l'esport.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2007 21:55 #65 per Cabrix (Visitant)
JRR, si fas uns 6.000m/setmana de promig ara, no està gens malament.

Tema cursets. Jo faria un de perfeccionament, més que res per a que em corregeixin "lo gros" i després, si no trobo club que faci entrenos de natació conjunts, m'apuntaria a un grup de travessies. Per exemple, del tema tècnica, ahir la socorrista, que ja està avorrida de veure'm, em va treure un defecte de peus quan ja estic cansat. No crec que el corregeixi mai, però em va fer conscient, i això ja és algo !!

Tema club. Hi ha un tri-pàjaru en aquest forum que és una bellissima persona i que et pot donar pistes de clubs. Per quina banda t'instal·laras? Tarragona-Reus i aledaños o Catalunya Insòlita?

Tema cursa. Si tens tres dies, i prepares mitja, jo faria :
- 1 dia de canvis de ritme, series o com li vulguis dir. Algo més intens i més curt. Pots combinar setamanes de esforços curts i setmanes d'esforços llargs. Les escales son esforços curts.
- 1 dia de rodatge a ritme de mitja marató, acabant una mica més fort.
- 1 dia de rodatge més extensiu. No cal arribar a 25km. Entre 18-20 ben fets, en tens prou.

Per cert, "saque" en marató?? Conec el "saque" de jalar, i el de tennis, però... el de marató??  :rofl:

Com diuen a la tele, tot això son opinions meves i no em faig responsable...  :he:

Bé, ja m'entens, que no van a missa ni son dogmes de fe.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2007 22:09 #66 per JRR (Visitant)
Si, a veure, el tema de la natació és que jo durant el primer quadrimestre vaig fer un curs de tècnica de crol, o sigui que evidentment aniré a un curs més enllà, el de perfeccionament. (Dins del de perfeccionament aquí hi han molts nivells)...

Jo visc a Vila-Seca ( momentàniament sóc a Berlín ) o sigui que per tant un club que pot anar bé és el Ploms, que és a Reus i és el que més aprop em cau. Sempre he vist a gent molt forta d'aquest equip, però suposo que també deuen tenir la secció "populacho"...

Sobre el tema saque, jo tinc saque en quasi tot, en menjar i en beure en sóc un expert, sóc el Guerrouj, ara bé, em referia a no perdre el bon fons que he agafat ara... No ho se, potser és una sensació, però ara recupero molt ràpid les pulsacions, ho vaig notar l'altre dia fent el fartleck.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2007 23:28 #67 per Cabrix (Visitant)
El Ploms té esportistes de tots els nivells. Per si de cas, informa't... Acostuma a passar els els clubs natació tene molt de nivell perque matxaquen la natació i tenen bons entrenadors...

Sobre saques, ja farem un "mano a mano"...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2007 00:34 #68 per JRR (Visitant)
Pensa que ara visc a Alemanya i aquí les birres són molt grans, no em provoquis eh  :666:

Bé, tampoc no vull avançar coses, el primer de tot és el present i seguir entrenant com ara. Ja he vist un curs que sembla bo per mi, n'hi diuen "Technikverbesserung" o sigui millorar la tècnica. Que és la continuació del que vaig fer!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2007 08:23 #69 per Cabrix (Visitant)
Les birres seran molt grans, però on estigui una Guiness...  :he:


Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2007 10:40 #70 per JRR (Visitant)
Eips!
Hola sabeu d'alguna web amb exercicis de tècnica? només he vist la de i-natación....

Bé, com na Gemma Mengual "está que se sale" aqui deixo un video de sincro:
http://www.youtube.com/watch?v=-_o_V6K5lmU

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2007 10:47 #71 per Cabrix (Visitant)
tens una adreça de correu electrònic?

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2007 10:57 #72 per JRR (Visitant)
Aqui ve....

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.


M'en vaig a córrer que tinc el matí lliure i ja m'he empassat l'esmorzar!

Salut!

Gràcies!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2007 01:05 #73 per JRR (Visitant)
Mentre jo em miro estranyat el pullboy en Michael Phelps corre, vull dir, nada en 1:43.86 els 200m. Ahí queda eso... :oh:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2007 21:26 #74 per CBM (Visitant)
home, jo en 1:43 vaig fàcil... però 100m es clar  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2007 21:04 #75 per (Visitant)
65 días recorriendo el Amazonas a nado
El esloveno Martin Strel termina una travesía de 5.265 kilómetros

EFE - Río de Janeiro - 09/04/2007

El nadador esloveno Martin Strel terminó el sábado en la ciudad de Belén, capital del estado brasileño de Pará, un recorrido a nado de 5.265 kilómetros a lo largo del Río Amazonas, que comenzó hace 65 días en Perú. Strel, de 52 años, aspira a entrar en el Libro Guinness de los Récords como el único hombre que ha recorrido esa distancia en un nado solitario y continuo.

Tras la proeza, el nadador fue recibido ayer en el muelle de Belem y será homenajeado como un héroe que logró sortear los peligros del Amazonas y librarse de pirañas y otros animales peligrosos.

"Martin Strel se convierte en el primer hombre en cruzar a nado todo el río", de 5.430 kilómetros de longitud, señala la información. Solamente en aguas de Pará, a donde llegó el 21 de marzo, Strel nadó 1.500 kilómetros y por todos los lugares donde pasaba era saludado por las autoridades locales y por los ribereños que le avisaban del peligro de las pirañas, lo que le posibilitó cambiar la ruta sobre la marcha y evitar ataques.

En la mayor parte de su aventura, Strel recorrió 90 kilómetros por día, pero al final de la jornada su ritmo cayó a unos 50 kilómetros diarios. El esloveno entró en aguas brasileñas el 21 de febrero, cuando arribó a la ciudad fronteriza de Tabatinga, en el estado Amazonas. Hasta ahora Strel ya poseía dos récords mundiales en su curiosa especialidad, pues en 2000 recorrió de la misma forma el Danubio y en 2002 atravesó el Mississippi, en Estados Unidos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2007 21:44 #76 per Pinucset (Visitant)

65 días recorriendo el Amazonas a nado
El esloveno Martin Strel termina una travesía de 5.265 kilómetros

EFE - Río de Janeiro - 09/04/2007

El nadador esloveno Martin Strel terminó el sábado en la ciudad de Belén, capital del estado brasileño de Pará, un recorrido a nado de 5.265 kilómetros a lo largo del Río Amazonas, que comenzó hace 65 días en Perú. Strel, de 52 años, aspira a entrar en el Libro Guinness de los Récords como el único hombre que ha recorrido esa distancia en un nado solitario y continuo.

Tras la proeza, el nadador fue recibido ayer en el muelle de Belem y será homenajeado como un héroe que logró sortear los peligros del Amazonas y librarse de pirañas y otros animales peligrosos.

"Martin Strel se convierte en el primer hombre en cruzar a nado todo el río", de 5.430 kilómetros de longitud, señala la información. Solamente en aguas de Pará, a donde llegó el 21 de marzo, Strel nadó 1.500 kilómetros y por todos los lugares donde pasaba era saludado por las autoridades locales y por los ribereños que le avisaban del peligro de las pirañas, lo que le posibilitó cambiar la ruta sobre la marcha y evitar ataques.

En la mayor parte de su aventura, Strel recorrió 90 kilómetros por día, pero al final de la jornada su ritmo cayó a unos 50 kilómetros diarios. El esloveno entró en aguas brasileñas el 21 de febrero, cuando arribó a la ciudad fronteriza de Tabatinga, en el estado Amazonas. Hasta ahora Strel ya poseía dos récords mundiales en su curiosa especialidad, pues en 2000 recorrió de la misma forma el Danubio y en 2002 atravesó el Mississippi, en Estados Unidos.


Sabeu si sortia de l'aigua per dormir? :S O com dormia i tal?

Jordi Pina Estany - Pinucset
Manresa
Blog: pinucset.wordpress.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2007 00:32 #77 per JRR (Visitant)
Ho trobo de les proeses més bèsties que he sentit mai, 90 km nedant! diaris! Ja em sembla una bestiesa fer-los caminant/corrent... bé en Serge Girard.... 34 ppm en repòs...
Ben plegat és ben increïble...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2007 16:17 #78 per Cabrix (Visitant)
JRR, carinyu, vas rebre el mail? et va anar bé?

:he:

Ja porto dues setmanes sense nedar, i crec que em queda tota aquesta igual... estic perdent les escates !!!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2007 16:30 #79 per JRR (Visitant)
Cabrix, si que em va anar bé, però el problema és que m'he canviat de casa, i ha sigut una feinada, porto una setmana aproximadament sense nedar, però ei!!! aquesta setmana torno a entrenar bé, dilluns, dimecres i divendres córrer, la resta nedar menys diumenge que estic fet pols, de la setmana i dels dissabtes per la nit. Em "pego" massa canya, però de festa....  :clown:

A més, varis Erasmus de Berlín volen córrer la mitja de Potsdam (Alemanya) i jo em sento obligat a fer un bon paper, serà el meu debut, a veure si perdo un kilets, que des de que no faig les tirades llargues de la marató de Barcelona.... :jap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2007 16:38 #80 per Cabrix (Visitant)
Pues baixa els quilets, que ara que tens el motor afinat, es tracta de dur poc pes...

Ai, juerguista, juerguista...  :whip: :he:

Aprofita ara que el cos tot ho aguanta !!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats