Natacio

Natacio

28 Jun 2007 11:08 #121 per ironyoyito (Visitant)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2007 13:57 #122 per Xeix (Associat/da)
ironyoyito,

El preu està molt bé però per dur una talla L encara em queden fer moltes piscines  :whip: :whip: :whip: sino seria una odisea poder entrar-hi  :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2007 15:07 #123 per ironyoyito (Visitant)
jo no l'he vist en directe, però ara que no ens sent ningú et diré que la roba de ciclisme me la compro al lidl i les talles que diu són purament indicatives, tinc roba d'allà de tres o quatre talles diferents...Vatxa, que si hi tens interès és interessant passar-s'hi (i aprofitar per comprar cervesa barata, bona i colocona :he:)i mira-se'l en directe.

Jo crec que meravellós no serà, però val 6 vegades menys que un de "marca" dels baratos, i al cap i a la fi es veu bé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2007 15:40 #124 per Cabrix (Visitant)
Donc fé del tema cervesa...  :party:


Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2007 16:59 #125 per jag75 (Visitant)
Ei!
jo el tinc aq neoprè (bé, el curt). A la capsa t´especifica la talla correcta segons el q medeixes de pit, cintura, alçada, etc.. Porta un metro de casa  :he:
això sí, vigila no et compris el modl de dona, a vegades es crea confusió. No sé si serveixen del tot x a triatló això sí, jo he nedat 35minuts seguits amb ell al mar i cap problema.
De roba de bici tb en compro allà (un tritaje per 19E, unes bambes per a mtb amb SPD i coolmax per 19,9...). Val molt la pena, de veritat.
espero haver-te ajudat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2007 05:41 #126 per Vall (Visitant)
Jo no ès per tallaros el rotllo, pero ès lleig de c... i no hem refereixo al model  :mdr:.

Menys mal que al TRI de BCN, sera sense neopre, peruq ja m´estic imaginant una marea de Neoprenos Lidl al meu voltant  :eyes: :eyes:SOS

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2007 09:28 #127 per ironyoyito (Visitant)
Vall, sempbla lleig perquè el model és un nyiclis. Si ens el posem nosaltres, triatletes fornits i amb uns muscles esculpits i bruns, oh déu meu, oh déu meu  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2007 20:09 #128 per Vall (Visitant)
Això de catxes ho dires per tu o pel Krlos  :whistle:.

A mi no m´agraden amb colors i "mariconades" pel mitg  :666:.

I encara esta per comprobar si aquest flota o t´enfonsa  :666:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2007 20:21 #129 per Cabrix (Visitant)
Home, hi ha una mariconada pel mig que és molt important...

LA CREMALLERA !!  :rofl:

De plom no crec que sigui, però una castanya, tampoc. Igual no és un "hightech", però bé, l'avantatge és que si t'estas iniciant i no ho tens clar, no et gastes una morterada, i mentre que ajudi a la flotació, ajuda, no?

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2007 10:06 #130 per ironyoyito (Visitant)
una altra oferta, com ja us vaig avisar...

www.lidl.es/es/home.nsf/pages/c.o.200707...eza_extra_fuerte.ar1     :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2007 10:36 #131 per korfbaler (Associat/da)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2007 10:50 #132 per Xeix (Associat/da)
Aquest Camelback m'agraden força, només són per natació o els puc fer servir per muntanya?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2007 14:33 #133 per albertus (Visitant)
Hola sirenitas i sirenitos!

Algú que vagi a les Sant Jordi em podria informar una miqueta?? Com funciona, quant val, s'ha de ser soci del club...???
És que vull millorar els meus gairabé inmillorables estils natatoris, però deixant d'una vegada la bombolleta rosa a casa!  :666:
Vinga nois!
:glasses:

"A life, Jimmy. It’s the shit that happens while you wait for moments that never come." - Lester Freamon

Santaco Road Patatorunners and Mountain Mother Fucker Climbers Super Team

www.koalasteam.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2007 17:09 #134 per joseplluis (Visitant)
pregunta pels veterans:

com puc evitar els fregaments del neopré al coll?

salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2007 17:14 #135 per Vall (Visitant)
El oli de nens  8).

Al TRI de Sant Feliu els Vitalnutritech, en donaven un de prova que anava de conya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2007 21:58 #136 per Darth Vader (Associat/da)
Korfbaler, m'ha agradat l'oferta, me n'agenciaré un i el diumenge quan agabi la Mitja del Llop  :666:... ben fresqueta i cap a dintre.

Salut!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2007 21:37 #137 per korfbaler (Associat/da)
M'estic acabant d'afinar ( :rofl: :rofl: :rofl: ) per la Tri Sprint de Barcelona. Aixó de còrrer (nedar) més ràpid m'està costant una mica. Avui per primer dia he fet series: 10 x 100 cada 2 min, a 1'40 - 1'45, amb 1 minut de descans després de la 5a. sèrie.
Peró quina es la millor ditància per fer sèries?, de 50m, de 100m, de 200m?? I a quin ritme?

Gràcies als "natatoris"...


La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2007 20:50 #138 per Vall (Visitant)
Algu ha probat aquest aparell:

www.vitalnutritech.com/Tipo1.php?Code_bu...rca=17&Carpeta=Finis

Promet estar be per distreure les llaeges tirades que ens esperen a la piscina.  :whistle:
A sobre esta de oferta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2007 09:14 #139 per kAikU (Visitant)
Yo también ando detrás de un aparato de estos que me haga más amena las estancias en las piscinas.  :666:

Yo miré este modelo que creo que es el que utiliza D.Meca en sus "Travesías".

¿Alguien lo tiene?  :sarcastic:


eL qUe vA aL líMiTe eS pOrqUe Lo tIeNe

jaranae.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2007 20:07 #140 per krlos (Associat/da)
Yo estaba pensando en llevarme un libro mientras nado para no aburrirme...y no es broma, tengo muchos en CD y MP3 y podria ser una muy buena solucion para pasar el rato y aprovechar el tiempo doblemente.
He visto otras "versiones" des aparatito en cuestion pero no recuerdo precios. Si buscais por google seguro que aparece alguno mas.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats