Natacio

Natacio

01 Jun 2007 15:40 #101 per krlos (Associat/da)

Ben pensat lo dels taps !! És una sensació molt molesta quan surts de l'aigua...
Ejem, jo, de gorritu per cabells llargs... :sarcastic: :rofl:


Doncs a la foto d'aqui a l'esquerra en portes un de blau de molt maco!  :yes:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2007 15:46 #102 per Cabrix (Visitant)
Però aquest és per a Pocoyo's i projectes de Hommer Simpson...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2007 15:54 #103 per JRR (Visitant)
Jo he tingut molts problemes per trobar unes ulleres que s'ajustessin bé a la meva cara i m'ha costat molt trobar un model que fos estanc. Tinc unes speedo, ja passaré el model.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2007 10:31 #104 per JRR (Visitant)
Speedo - Speedsocket, que per cert, jo de "speed" poca però bueno, s'ajusten molt bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2007 11:59 #105 per krlos (Associat/da)
Gracies JRR.
Al final he anat a tornar una de les dues que m'havia comprat. Eren les Speedo Mariner Balck. Al Decathlon, per emprovarte-las nomes tenien models sense la goma, i ajustaven mes om menys be, pero a l'hora de posar-les amb goma, em tocaven al pont del nas (no us imagineu els problemes que tinc per trobar  :glasses: de qualsevol mena) aixi que al final tinc per provar les mes senzilletes de tribord (3,95 euros) i aquestes que s'anomenen suecas que encara he de muntar.

Al final crec que anire amb ulleres de buceig i snorkel, que aquestes no m'haurien de molestar al nas  :he:





45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2007 10:38 #106 per krlos (Associat/da)
Be, primer dia de natacio! No em puc pas queixar, doncs a anat millor del que esperava per ser "nedador d'estiu a estiu". Al final han sortit 1500 en cosa de 43 minutets (de tant en tant, ara amb l'excusa de colocar-me les ulleres, ara que em vull prendre el pols, una aturadeta aqui, i una altra alla) Si no pasa res, dema hi torno.

El problema ha estat despres de nedar. He estat 20 minuts ben bons totalment marejat, pero aixo ja ho esperava, i mes quan no havia esmorçat mes que una mica de fruita.

Encara no m'hi veig amb cor de fer 750 m reals sense tenir a on agafar-me per si m'ofego molt, pero d'aqui al dia 16 que es fa la de Manresa...igual se'm creuen els cables  :wink2:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2007 18:44 #107 per Rivendel (Visitant)
Eiiiiii! molt rebé Krlos!! jo el primer dia vaig fer 300mts !! fins al cap de mooolts entrenos que no vaig fer 1500 ! ànims t'anirá molt i molt bé!!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2007 20:16 #108 per krlos (Associat/da)
Gracies Rivendel, la veritat es estic molt content per que no m'esperaba poder fer 1500...be, en realitat no esperaba fer ni 1000, pero veig que la resta d'entrenament em fan estar en forma per el que sigui. Avui ja he trigat "nomes" 38 minuts en fer els 1500. Volia continuar fins als 45' o fins als 2000 si em veia amb cor, pero llavors ha començat el que em temia, que son les tipiques rampes als peus (dits, planta...besons, tot de cop). Soc molt propens a tenir tot tipus de rampes, ja sigui als besons amb la bici o a la part interior de les cames (fins i tot estant estirat al llit em donen a musculs de de l'esquena dels que desconeixia la seva existencia)

Dema hi torno a veure si algun dia arribo a cansar-me en lloc d'haver-me d'aturar per les rampes o per no arribar tard a la feina.

Creieu necesari que comenci ja a fer algun curset de tecnificacio o es millor que agafi una miqueta de volum les primeres setmanes?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2007 21:21 #109 per Cabrix (Visitant)
Krlos, si pots, comença a fer un curs de tecnificació. Nedes amb el grup de triatló o per lliure?

"tecnificar" farà que nedis millor, més "suelto" i que et fatiguis menys. I recorda que l'any que ve no pots sortir-me fatigat de l'aigua...  ;)

Parlant de "fatigues", el meu límit està en 3.800m. Va ser en un cicle amb 3-4 sessions de 3.500 i el mateix de 3.000m. La socorrista, quan sortia de l'aigua, em preguntava que feia encara a l'aigua...  :rofl:

Per cert, quer tinc un amic que té el límit (jo no diria record, perque es una bestiesa) en 5.800m "del tiron"...  :surprised:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2007 09:16 #110 per krlos (Associat/da)
Nedo per lliure Cabrix. Vaig cap a les 7 del mati i com que porto un parell de dies i encara no he trepitjat el gimnas, encara no conec personalment mes que al "cap" de l'equip (No se si el coneixeu, es un mexica que es diu Pepe)
Nedar amb el grup de triatlo...be, son paraules mes groses. No em considero encara del grup ja que suposo que ells fa anys que es coneixen i jo sere temporalment "elqueshaapuntatperaprofitarloferta". A mes ara estan inmersos en plena temporada (alguns preparant l'Ironman)

Aquest mati ja he punxat, vull dir que no he anat perque porto tota la nit amb rampes a les cames, aixi que avui que em toca correr 1h15' al migdia, doncs haure d'anar a la tarda a la piscina (si plou, invertirem termes)

I si, ja se que l'any que ve (o millor dit al seguent) no puc sortir fatigat...crec que tinc temps per aconseguir-ho  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2007 09:27 #111 per Rivendel (Visitant)
Krlos, a mí al començament també em feien moltes rampes a les cames, dintre de la meva pobre coneixenxa et diria el que em va dir el meu entrenador , estira abans i després i acostumat al volum poc a poc. també menjar platans van bé.

àaaanims que tú pots!! :great:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2007 10:19 #112 per Cabrix (Visitant)
Krlos, pensaran que ets "unaltrepenjatcomnatrosqueliagradaeltriatlo"  :he: Tira-li morru i si et van bé els horaris de l'entrenament en grup, ves-hi!! Segur que en dos dies ja feu catxondeio!!

Li pots dir al mister que t'adapti els entrenaments en grup per a que l'escalfament no esdevingui "esclafament". Si ells estan fent ara entre 3.000 i 3.500, que t'adapti a uns 2.000m...

No em diràs ara que ets tímid !! Ja ets un de l'equip !!  :great:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2007 10:23 #113 per krlos (Associat/da)
Jejeje, tu pensa que a aquesta piscina, encara que son de la "competencia", hi entrena gent com Llobet, Redondo...Diguem-ne que els gurus del pais. No es timidesa, es respecte  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2007 11:00 #114 per Cabrix (Visitant)
Tranquil, que a mi m'han revolcat en Pellejero, Royo, Moragas, Escudero... Pitjor no pot ser !!  :rofl:

Encara que son uns cracks, son humans i molt accessibles, T'en faries creus de lo "normals" que son. Bé fins que s'hi calcen i no deixen títella amb cap...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2007 16:05 #115 per krlos (Associat/da)
Be, ultims comentaris sobre la meva "iniciacio a la secta"

Avui, per arrodonir la meva primera setmaneta de natacio, 2000 m en 48 minuts  :party: :party:

En Total, 6700 m en aquests 5 dies  :jap:

Estic mooooolt content  :yes: :yipi: :lol:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2007 16:28 #116 per Cabrix (Visitant)
Ostras !! espera que faci comptes...


Em treus... mmmmmmmmmmm

6.700m !! En tota la setmana no he pogut anar a nedar... Que hi hagi neoprenoooooooooooooooo !!  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2007 10:43 - 26 Jun 2007 10:49 #117 per Rivendel (Visitant)
Poso un video d'un entreno de natació especific de triatló...molt útil  :intello:



Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2007 10:57 #118 per Xeix (Associat/da)
Poso el següent missatge aquí doncs és el lloc més escaient, l'havia posat al fil de Cutraquatló pirata, el retonno : 28.06.07

Us vaig seguint de lluny  :sarcastic:, fa més de 4 anys que no faig piscines, però com estic amb un pinçament de lumbars i no puc córrer ni fer gimnàs  :arf:, fa un parell de dies que m'aguanto dret he provat de fer piscines per no estar aturat del tot  :666:. N'he fet 30  :oops:, volia fer-les a crowl, però la 4 ja he tingut d'alternar amb braça  :beurk:, finalment només he pogut fer 2/3 parts en crowl alternant amb braça i 3 d'esquena. Evidentment que encara no us puc acompanyar el sentiment era de ser una pedra, però com tot amb entrenament s'arregla. Visc molt a prop de la Marbella i és el meu lloc habitual d'entrenament.
Teniu cap consell màgic per posar-me a to?  lo del banyador marcopaqueti de lleopard de moment més val que no, podria espantar el turisme ( o potser seria la solució  :whistle: )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2007 11:15 #119 per david70 (Visitant)
Xeix si recordes varem parlar del tema lumbars a la cursa  del Templers. Fa dues setmanes vaig tornar a partir el tema, faig piscina dia si dia no, unes 20 de 25 metres. M'han prohibit la braça i estic com nou. Inclús el dia de la revetlla vaig fer uns 52 min. a la CDLA i no tinc molesties.

Anims.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2007 12:16 #120 per Xeix (Associat/da)
David70,

La braça la faig servir per recuperar, l'equivalent a caminar quan correm, no la vull fer servir gaire perquè carrega les cervicals, però tristament és amb la que aguanto més fent piscines i amb la que em defenso millor. Templers va ser el darrer dia que vaig córrer, dimarts vaig anar al físio i dimecres matí em vaig quedar clavat al gimnàs després de la primera sèrie de rem amb politxes al deixar la barra a terra  :'( . Fins ara el gimnàs havia estat el meu remei al mal d'esquena però ara ja no ho sé. Dimecres dia 4 tinc hora al Dr. Arquer a veure si em pot aprofitar per enlloc  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats