SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

19 Jun 2011 23:42 #101 per XAVI-NAD (Associat/da)
Hola, molt content d´haver fet la sortida per la Serra Marina avui amb tots vosaltres  8).
I moltes gràcies a l´amfitrió-guia Germinaitor per portar-nos tant bé en tot moment i preparar una ST final que ens ha revifat amb la calor que feia  :wink2:.
A veure si hi tornem per la Burriac Atac de Corredors.cat diurna  :^^:
Fins la propera!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 00:21 #102 per danistal (Associat/da)
Quina enveja que em feu, una sortida al costat de casa i me la perdo... però vaja que avui les meves cames no estaven per gaires alegries, a la propera m'hi a apunto a poc que pugui 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 06:35 #103 per sherpa (Associat/da)
gracies per el mati de meu donat, una entreno molt bo i la companyia esplendida , numes dir una cosa el meu estat de forma es molt lamentable, despres del estiu tornarem a cada per comença a prepara marato de tardo, el recorregut no semblaba massa dur pero a la tarda les cames feien figa, aixo que vaig tallar uns km , germinator en sapgreu no cadarme a la st . pero un altre dia sera . cadarem per fer bici o corre ,segu que torno al maresma.
anrol58 felicita al teu fill pel resultat . ja que no n'estranya que sigui un gran deportista tenin el pare que te.  8) 8) 8) i a resta del grup a siguit genial corre amb vosaltre. fins a vacarisses o a orrius.
conteu amb mi per la propera pero busqueu mes corriols i no tanta pista ample . :whistle: :whistle: :whistle:

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 08:07 #104 per txaos (Visitant)
Sisisi  :party: molt bona la sortida, a veure si no triga la propera  :great:

Nos vemos!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 08:38 #105 per rcanalsr (Visitant)
Jo també m'ho he passat molt bé... sot que al final he decidit no agafar la bicicleta, si no no hagués anat tant sobrat...
La veritat és que he gaudit molt de la ruta i de la companyia... com vaig comentar ahir, les pujades acompanyat es pugen sense adonar-te'n !!!  Si hagués corregut sol hagués parat a moltes pujades i no no hagués fet ni la meitat de kilòmetres.

Germinator, felicitats pel circuit... crec que fer una cursa amb aquest circuit pot ser molt "destroyer" !!!
Gracies també per l'avituallament !!! La última mitja hora va ser força calurosa i ens va anar bé "repostar".

Em vaig quedar amb ganes de més, o sigui que ja esteu preparant alguna sortida al Juliol !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 14:24 #106 per Germinator (Visitant)
Les gràcies us les haig de donar a tots vosaltres  8) 8) 8) que vau venir (no va fallar ningú dels apuntats) i em vau deixar que us enssenyès un trocet de les muntanyes que més estimo d'aquest mon, perquè són les del meu poble  :'( :'( :'(.

Si us sembla preparo la propera pel 9 de juliol. No sé si em donarà temps de preparar la Burriach Atac per aquesta dada, ja que vaig molt liat, però si no és aquesta, planificaré un altre recorregut.

Us plantejo dos possibilitats de recorregut:

- Recorregut A: Sortida platja + 30% asfalt + 60% pista muntanya + 10% corriol + Arribada platja AMB BANY INCLÓS.
- Recorregut B: 50% pista + 50% corriol (procuraré que la pista sigui amb molta ubaga)

Comencen les votacions:

RECORREGUT A:
- Germinator

RECORREGUT B:

Per cert els dos recorreguts tindran avituallament final, com la sortida d'ahir. Els massatges corren a càrreg de Caesar5  :whistle: :whistle: :whistle:

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 15:40 #107 per AnRol58 (Associat/da)
Us plantejo dos possibilitats de recorregut:

- Recorregut A: Sortida platja + 30% asfalt + 60% pista muntanya + 10% corriol + Arribada platja AMB BANY INCLÓS.
- Recorregut B: 50% pista + 50% corriol (procuraré que la pista sigui amb molta ubaga)

Comencen les votacions:

RECORREGUT A:
- Germinator
- AnRol58

RECORREGUT B:

Per cert els dos recorreguts tindran avituallament final, com la sortida d'ahir. Els massatges corren a càrreg de Caesar5  :whistle: :whistle: :whistle:
[/quote]

Si me apunto

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 23:44 #108 per Pere bdn (Visitant)


Aquesta en principi m´apunto aixo si intenta no treure molt el  :whip: :whip: :whip: que te veo venir Geminator.

Germinator tendras preparadas las cervezas y las patates bravas yo creo que nos tendrias de hacer el avituallamiento  l´espilanet ( davant l´estacio de vilassar de mar ) seria un detalle  :mdr: :mdr: :mdr:

Les gràcies us les haig de donar a tots vosaltres  que vau venir (no va fallar ningú dels apuntats) i em vau deixar que us enssenyès un trocet de les muntanyes que més estimo d'aquest mon, perquè són les del meu poble  .

Si us sembla preparo la propera pel 9 de juliol. No sé si em donarà temps de preparar la Burriach Atac per aquesta dada, ja que vaig molt liat, però si no és aquesta, planificaré un altre recorregut.

Us plantejo dos possibilitats de recorregut:

- Recorregut A: Sortida platja + 30% asfalt + 60% pista muntanya + 10% corriol + Arribada platja AMB BANY INCLÓS.
- Recorregut B: 50% pista + 50% corriol (procuraré que la pista sigui amb molta ubaga)

Comencen les votacions:

RECORREGUT A:
- Germinator
- Anrol58
- Pere Bdn

RECORREGUT B:

Per cert els dos recorreguts tindran avituallament final, com la sortida d'ahir. Els massatges corren a càrreg de Caesar5 


lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2011 13:48 #109 per jcros (Associat/da)
avera si no montu i vinc collons

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 12:33 #110 per caesar5 (Associat/da)
Hola Germinator,

Ens podries definir una mica el circuit ?  Distància de cada opció i perfil ??

Més que res és perquè el diumenge 10, vull anar al triatló popular de Sant Pere Pescador, que no és gens exigent, però donat que serà la meva primera experiència en triatló, no voldria arribar destrossat...  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i ofegar-me en el tram de natació ...  :intello: :intello:

1000 m >> 3'25"300 (1000 socials 2013)
10 Km >> 40' 31" (Nassos 2014)
1/2 marató >> 1h 35' 35" (Barcelona 2013)
Marató >> 3h 39' 05" (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 12:58 #111 per Germinator (Visitant)
Hola a t@ts. Tindrem que fer un petit canvi de dates en la sortida programada pel dia 09/07 ja que no recordava que aquell cap de setmana tenia que estar a Roses. Tinc que preparar l'apartament perquè el dia 13 ens venen una parella de Danesos a passar 15 dies en ell.

No obstant tinc pensat organitzar una sortida per la muntanya per la tarda/vespre amb en Josep Cros, ja que ell no pot venir amb nosaltres pel matí. En tot cas com que molts ens veurem a Premià ho parlem "en vivo y en directo" y ho anunciem aquí.

Caesar5 ja que estaré a Roses, crec que m'apuntaré al triatló de Sant Pere Pescador amb tu. Té molt bona pinta i també serà el meu debut en un tri. Jo de vegades corro i vaig en bici per allà i la veritat és s'està molt bè entre el fluvià i la platja.

No perdeu aquest fil. Us mantinc informats.


Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2011 13:08 #112 per caesar5 (Associat/da)

Caesar5 ja que estaré a Roses, crec que m'apuntaré al triatló de Sant Pere Pescador amb tu. Té molt bona pinta i també serà el meu debut en un tri. Jo de vegades corro i vaig en bici per allà i la veritat és s'està molt bè entre el fluvià i la platja.

No perdeu aquest fil. Us mantinc informats.


Doncs em sembla perfecte Germinator.

És un triatló molt senzill però em fa gràcia entrar a tastar aquest món. Tal com diu en Krlos, ens estem apropant al costat fosc...

Obriré un fil a la secció de triatló amb un enllaç a la web, a veure si s'animen més CoRReCaT's

1000 m >> 3'25"300 (1000 socials 2013)
10 Km >> 40' 31" (Nassos 2014)
1/2 marató >> 1h 35' 35" (Barcelona 2013)
Marató >> 3h 39' 05" (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2011 07:48 #113 per jcros (Associat/da)

Hola a t@ts. Tindrem que fer un petit canvi de dates en la sortida programada pel dia 09/07 ja que no recordava que aquell cap de setmana tenia que estar a Roses. Tinc que preparar l'apartament perquè el dia 13 ens venen una parella de Danesos a passar 15 dies en ell.

No obstant tinc pensat organitzar una sortida per la muntanya per la tarda/vespre amb en Josep Cros, ja que ell no pot venir amb nosaltres pel matí. En tot cas com que molts ens veurem a Premià ho parlem "en vivo y en directo" y ho anunciem aquí.

Caesar5 ja que estaré a Roses, crec que m'apuntaré al triatló de Sant Pere Pescador amb tu. Té molt bona pinta i també serà el meu debut en un tri. Jo de vegades corro i vaig en bici per allà i la veritat és s'està molt bè entre el fluvià i la platja.

No perdeu aquest fil. Us mantinc informats.


Gracies per pensar en mi  :great:
Aquesta tarda a les 6 sortire, si algu s'anima que ho digui aqui o em truqui 636952053, una o dues hores per aqui dalt

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2011 10:28 #114 per Germinator (Visitant)
De res Josep. El dia 2 parlem de la sortida per la muntanya.

Demà he quedat per anar de Roses a Cadaquès per la costa amb en Xavi Nadal. Si algú s'apunta demà a les 6 del matí quedem a Cadaquès.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2011 12:51 #115 per jcros (Associat/da)
ens veiem a Premia,

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 04:42 #116 per jcros (Associat/da)
Menys mal que no vaig quedar amb ningú, uns encàrrecs inesperats van fer impossible sortir a les 6, i es que no hi ha dret...... :grrrrrr:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 17:25 #117 per Germinator (Visitant)
Nois comenceu a pensar una data per fer una sortida d'entrenament per la tarda, entre el 3 i el 12 de juliol . Si us sembla be quedariem a partir de les 19:00 ó les 19:30 i podriem fer 1h 30 min. no gaire durs. Com ho veieu?

Avui en Xavi Nadal i un servidor em fet un troçet de la 3a. etapa de la Costa Brava Xtreme. Concretament hem anat de la platja de l'Almadraba fins a Cadaqués pel GR11, bordejant tot el Cap Norfeu. 20 Km de pur trail, baixant fins a les cales, per després tornar a recuperar alçada.

Us adjunto el recorregut per possar-vos les dents llargues  :666: :666: :666:.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 18:13 #118 per AnRol58 (Associat/da)

Nois comenceu a pensar una data per fer una sortida d'entrenament per la tarda, entre el 3 i el 12 de juliol . Si us sembla be quedariem a partir de les 19:00 ó les 19:30 i podriem fer 1h 30 min. no gaire durs. Com ho veieu?

Avui en Xavi Nadal i un servidor em fet un troçet de la 3a. etapa de la Costa Brava Xtreme. Concretament hem anat de la platja de l'Almadraba fins a Cadaqués pel GR11, bordejant tot el Cap Norfeu. 20 Km de pur trail, baixant fins a les cales, per després tornar a recuperar alçada.

Us adjunto el recorregut per possar-vos les dents llargues  :666: :666: :666:.


Vale!!!

Me apunto, yo he hecho vacarisses hoy y he disfrutado como un kbrr...on  :yes: :yes: :yes:

Puesto 84 en 1h21'58 y 3º de mi categoría  :whistle:


Tienes razón German, esto de la montaña engancha  :yes: :yes: :yes:

Salud

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 20:41 #119 per Germinator (Visitant)
Antonio enhora buena. Eres "lo puto amo".

Vete pensando en un finde para subir a Roses y hacer el circuito de hoy.

Aquesta invitació la faig extensible a tothom. Hem de fer una sortida com la que he fet avui amb en Xavi Nadal. Us aseguro que és una passada.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 20:45 #120 per AnRol58 (Associat/da)

Antonio enhora buena. Eres "lo puto amo".

Vete pensando en un finde para subir a Roses y hacer el circuito de hoy.

Aquesta invitació la faig extensible a tothom. Hem de fer una sortida com la que he fet avui amb en Xavi Nadal. Us aseguro que és una passada.


Muchas gracias German  :love:

Eso está hecho. Ya lo hablaremos

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.