SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

13 Jun 2011 21:08 #61 per Germinator (Visitant)
Pere és qüestió de marcar dia i hora. Proposo fixar una data a finals d'aqust mes per quedar a principis de juliol OK?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 21:31 #62 per Germinator (Visitant)

javors perque no quedem a la mutua directament i aixi no en de agafar coches. a les 7: 30 va be .

Us va bè a tots quedar a les 7:30 a la Mútua, tal i com propossa en Sherpa? Per mi no hi ha cap problema, al contrari jo sóc de matinar.

Jordi sabràs arribar-hi?

Antonio tu y yo quedamos a las 7:00 en el Sorli, ¿no?

dons per mi podem cada a les 7 al sorli , per comença a corre a les 7:30 a la mutua.

Ok Jordi a les 7:00 al Parking del Sorli.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2011 17:31 #63 per jcros (Associat/da)
Sortida al sac, 15,4 km, els 3 primers amb un desnivell positiu de 320mts, la resta xino xano 1h 45' segurament aquesta la teniu mes vista que el TBO, pero si vaig sol miro d'anar per la pista principal, be aqui la teniu
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2051053766146&set=a.2051053206132.2122953.1538560515&type=1&theater

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2011 19:59 #64 per Germinator (Visitant)

Sortida al sac, 15,4 km, els 3 primers amb un desnivell positiu de 320mts, la resta xino xano 1h 45' segurament aquesta la teniu mes vista que el TBO, pero si vaig sol miro d'anar per la pista principal, be aqui la teniu
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2051053766146&set=a.2051053206132.2122953.1538560515&type=1&theater

Molt be Josep.
Jo també quan surto sol prefereixo passar per camins principals i no fer corriols, sobre tot els dies feiners, ja que aquests estan poc transitats i si caus o et fas mal és molt més difícil trobar ajut.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 17:31 #65 per rcanalsr (Visitant)

Escolta, si quedem en el Sorli a les 7:00 del matí, pujarem amb el cotxe fins a la Mutua?
Pensava en venir amb bicicleta de carretera, deixar-la a algun cotxe, córrer amb vosaltres i tornar amb bicicleta fins a casa (Badalona).
Si no pogués deixar la bicicleta a cap cotxe, ja vindira jo amb el meu...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 17:37 #66 per jcros (Associat/da)

Escolta, si quedem en el Sorli a les 7:00 del matí, pujarem amb el cotxe fins a la Mutua?
Pensava en venir amb bicicleta de carretera, deixar-la a algun cotxe, córrer amb vosaltres i tornar amb bicicleta fins a casa (Badalona).
Si no pogués deixar la bicicleta a cap cotxe, ja vindira jo amb el meu...

Si vols venir amb bici pots deixar-la al meu forn, visc a 2 minuts del Sorli, tu mateix jo treballa fins les 3 pm

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 19:13 #67 per Germinator (Visitant)

Escolta, si quedem en el Sorli a les 7:00 del matí, pujarem amb el cotxe fins a la Mutua?
Pensava en venir amb bicicleta de carretera, deixar-la a algun cotxe, córrer amb vosaltres i tornar amb bicicleta fins a casa (Badalona).
Si no pogués deixar la bicicleta a cap cotxe, ja vindira jo amb el meu...

Si vols venir amb bici pots deixar-la al meu forn, visc a 2 minuts del Sorli, tu mateix jo treballa fins les 3 pm

També la pots deixar al garatge de casa meva. Visc també molt aprop del Sorli. Si quedem a les 6:55 a les 7 estem al punt de trovada. Tu mateix tens lloc al forn d'en Josep o a casa meva. Diguens quelcom als dos i et donarem l'adreça. Jo ho faré a través d'un MP.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 19:58 - 15 Jun 2011 20:00 #68 per sherpa (Associat/da)

Escolta, si quedem en el Sorli a les 7:00 del matí, pujarem amb el cotxe fins a la Mutua?
Pensava en venir amb bicicleta de carretera, deixar-la a algun cotxe, córrer amb vosaltres i tornar amb bicicleta fins a casa (Badalona).
Si no pogués deixar la bicicleta a cap cotxe, ja vindira jo amb el meu...


jo portare un monovulum sense seiens, ja que estic de mudançes , alla hi cabra de sobres , tambe el tens a la teva dispusicio. i si vols paso per badalona a buscarte.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 21:00 #69 per Germinator (Visitant)
Osti Canals, quantes novies t'han sortit en un moment :love: :love: :love: Ho tens difícil per triar  ;) ;) ;)

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2011 01:24 - 16 Jun 2011 01:26 #70 per caesar5 (Associat/da)
Hola Companys,

Estaré encantat d'apuntar-me a la sortida (jo visc a Cabrils i em fa molta ilusió conèixer a fons la Serralada Litoral).
El problema és que la nit de dissabte a diumenge tinc la celebració de l'aniversari d'un amic i no sé a quina hora acabaré.  :party: :party: :party:

En tot cas, si em llevo amb forces, aniré directament a les 7:30 a la Mutua. Si no hi sóc, voldrà dir que estic fora de joc....  :neutral: :neutral: :neutral:

Hi ha una llegenda urbana que diu que és un centre d'investigació del CESIC on s'experimenta amb humans. 


No és una llegenda urbana. Jo ho he comprobat personalment. Una nit em vaig infiltrar i vaig flipar. L'aspecte d'abandonament és una tapadora per ocultar la verdadera activitat. Heu sentit parlar dels vols secrets de la CIA ??   Algú es creu que Bin Laden ha mort ??  :oh: :oh: No sigueu tan innocents !!!  Potser el tenim més aprop del que ens pensem.... :surprised: :surprised: :surprised:

1000 m >> 3'25"300 (1000 socials 2013)
10 Km >> 40' 31" (Nassos 2014)
1/2 marató >> 1h 35' 35" (Barcelona 2013)
Marató >> 3h 39' 05" (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2011 14:54 #71 per Germinator (Visitant)
Osti Caesar5 m'acabo de cagar a les calces amb el que has escrit. O dius de debó o ens prens el poc pel que ens queda?
Esperem veure't a dalt de la Mútua el diumenge. Quedem a la garita d'entrada que queda a l'esquerra de la carretera de pujada.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2011 19:31 #72 per Germinator (Visitant)
Bona tarda.

Al final quedem a les 7:00 al Parking del Sorli discau de Premià de Dalt (AVDA.PEDRABLANCA, 12, AL COSTAT DE L'ILLA DE LA FANTASÍA).

Actualitzo llista d0asistents:

Trail diumenge matí del 19/06 (7:00)
- Germinator
- rcanalsr
- txaos
- sherpa
- AnRol58
- quimg
- Jaume (a confirmar)
- Caesar5 (segons estat de resaca)


Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2011 22:33 #73 per rcanalsr (Visitant)

Al final quedem a les 7:00 al Parking del Sorli discau de Premià de Dalt (AVDA.PEDRABLANCA, 12, AL COSTAT DE L'ILLA DE LA FANTASÍA).


Gracies a tots, crec que al final em decanto per deixar la bicicleta a casa del Germinator, si no li fa res...
Espero aguantar la transició de 1h de bici + 2h de trail run + 30' de bici!!  :whip:

Si vols quedem 5 minuts abans per deiar-te la bici... envia'm un missatge persontal per dir-me on quedem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2011 17:00 #74 per rcanalsr (Visitant)
Per cert, el tema de l'avituallament com el farem ?
Hi ha fonts pel camí, o hem de portar una "camelbag" ?

Suposo que no pensareu fer 24Km de muntanya sense beure aigua, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2011 17:38 #75 per Germinator (Visitant)
Canals, cap problema en deixar la bici a casa meva. t'envio un MP amb la meva adreça. Veuràs que és molt aprop del Sorli.

RESPECTE AL TEMA AVITUALLAMENT, JO M'ENCARREGO DE L'AVITUALLAMENT FINAL, PERÒ CADASCÚ ES TINDRÀ QUE PORTAR CAMELBACK O SIMILAR PER BEURE DURANT LA SORTIDA, JA QUE NO HI CAP FONT PE RECORREGUT.

Fins diumenge.


Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2011 17:47 #76 per Germinator (Visitant)

Per cert, el tema de l'avituallament com el farem ?
Hi ha fonts pel camí, o hem de portar una "camelbag" ?

Suposo que no pensareu fer 24Km de muntanya sense beure aigua, no?


Canals ja tens el MP amb la meva adreça i els meus telèfons. Si us plau confirma que l'has rebut. Quedem a 6:55. T'estaré esperant al carrer.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2011 22:44 #77 per sherpa (Associat/da)

Al final quedem a les 7:00 al Parking del Sorli discau de Premià de Dalt (AVDA.PEDRABLANCA, 12, AL COSTAT DE L'ILLA DE LA FANTASÍA).

Espero aguantar la transició de 1h de bici + 2h de trail run + 30' de bici!!   :whip:

conta que si vinc jo seran 2h 30 de trail run  8) 8) 8)
jo ja contava en porta mochila de hidratacio.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2011 02:31 #78 per XAVI-NAD (Associat/da)
La Comissió Esportiva us visita!  :party:
M´apunto a la sortida per córrer amb tots vosaltres per la Serra Marina  8)
Fins diumenge a les 7h. doncs.

Actualitzo llista d´assistents:

Trail diumenge matí del 19/06 (7:00)
- Germinator
- rcanalsr
- txaos
- sherpa
- AnRol58
- quimg
- Jaume (a confirmar)
- Caesar5 (segons estat de resaca)
- Xavi-Nad



100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2011 06:35 #79 per Germinator (Visitant)

La Comissió Esportiva us visita!  :party:
M´apunto a la sortida per córrer amb tots vosaltres per la Serra Marina  8)
Fins diumenge a les 7h. doncs.

Actualitzo llista d´assistents:

Trail diumenge matí del 19/06 (7:00)
- Germinator
- rcanalsr
- txaos
- sherpa
- AnRol58
- quimg
- Jaume (a confirmar)
- Caesar5 (segons estat de resaca)
- Xavi-Nad


Seràs benvingut Xavi. Fins diumenge.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2011 08:43 #80 per quimg (Associat/da)
No m'esborro, pero no estic 100% segur de venir. M'agrada ser puntual, o sigi que si no hi sóc a l'hora és que no puc.

Per cert, la motxilla d'hidratació que jo tinc és de bici, no l'he provada mai corrents, em servirà? Es una mica gran, amb butxaques i aixó, tinc por que em boti molt, que penseu?

Fins (casi segur), demà

Quim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.