SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

07 Jun 2011 14:32 #21 per rcanalsr (Visitant)
Si feu una sortida per la Serralada Marina m'hi apunto... Això si... el tema de la Buriac el descarto !!!

Aquest diumenge vaig córrer la 1ª Cursa de Muntanya Nocturna de Badalona, l'Endimoniada de 18Km amb +650m de desnivell, i val a dir que córrer per muntanya a les pujades encara està bé, però baixar més de 500m de desnivell per corriols en "negra nit" amb una merda de llum, és molt perillós!!!

Tot i que estava molt ben organitzada i amb forces marques (cintes de plàstic i barretes lluminoses), ho vaig passar molt malament a les baixades perls corriols, relliscant i torçant-me el tormell continuament !!! Tot i perdre molt temps a la baixada al final vaig poder arribar el 10è amb 1h24' !!!

Però com he dit, no tornaré a fer mai més una cursa de muntanya nocturna !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 15:36 #22 per Pere bdn (Visitant)
Germinator.. les inscripcions de la burriac per la webb estan esgotades ja tens excusa per no apuntarte  :intello: :intello:, aunque jo tinc un contacte que amb podria donar-me un parell de inscripcions  :intello: :intello: :intello:
Jo els divendres a la tarde tampoc treballo ipodeu comta per sorti a mi tambe.

- Rcanals felicitas te molt merit el teu temps i posiccio  :great: :great:  estic amb tu les curses  per muntaya no tenen de veure res amb les de ruta  es un calvari :whip: :whip: :whip: pels com nosaltres fem ruta normalment .

Salut i kilometres per tots

lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 19:53 #23 per XAVI-NAD (Associat/da)
Germinator, rcanalsr and Co. a veure quin dia quedeu per fer l´entrenament i miraré de venir  8).
Així en parlem de montar "algo gros" obert a nivell de tot Corredors.cat per la zona  :yes:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 20:01 #24 per jcros (Associat/da)

Bones, conec corriols de per aqui, avera si m'enganxo amb volsaltres i gaudim del lloc, quin ritme porteu? no voldria frenar-vos

Josep, segur que no ens frenes. Al contrari segur que t'hem de frenar!!! Si no et va be pel matí ja que curres podem quedar un dia per la tarda, ara que són llargues. Per exemple podriem quedar per sortir un divendres sobre les 18:30-19:00 i fer un parell d'horetes de bon trial. Com ho veus????

em sembla be, com ho fem, on quedem, la ruta qui la planifica, va que ja em reservo per divendres

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 05:30 #25 per jcros (Associat/da)
ostres Divendres no puc, en fan la ultima infiltració d'ozo al genoll i no hi sere, disposo de Dijous tarda o be Divendres sobre les 11

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 05:34 #26 per jcros (Associat/da)

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 11:39 #27 per jcros (Associat/da)
collons aquesta setmana impossible, la propera segur que si,

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 14:15 #28 per Germinator (Visitant)
Josep, la ruta em sembla collonuda. Quans Km són? Entenc que faràs tu de guia si la fem, no?. Jo el primer divendres que puc és el 01/07, ja que el 11/06 estic fora (faré trail pel parc nacional del Cap de Creus), el 18/06 tinc un examen i haig d'estudiar i el 24 també estic fora.
Per tant jo diria el següent:

- per un cantó us dic si el dia 19/06 puc organitzar la sortida prevista per aquest diumenge (depend de si les meves filles tenen la funció de teatre per la tarda).
- per un altre cantó podem organitzar la sortida que en Josep proposa pel divendres 01/07.

Per tant obro dues llistes:

Trail diumenge matí del 19/06 (a confirmar)
- Germinator

Trail divendres tarda del 01/07
- Germinator.

Ja direu.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 15:09 #29 per rcanalsr (Visitant)
Jo només puc dissabtes i diumenges... ben d'hora.
Proposo sortir a les 7 del matí per evitar les hores de sol i poder arribar a casa a una hora decent.

Trail diumenge matí del 19/06 (a confirmar)
- Germinator
- rcanalsr

Trail divendres tarda del 01/07
- Germinator.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 15:16 #30 per txaos (Visitant)
Sisisisisi! :yes: jo si es sobre les 7 del mati m'apunto  :great:

Clar que jo visc a un tiro de piedra mismamente  :he:


Trail diumenge matí del 19/06 (a confirmar)
- Germinator
- rcanalsr
- txaos

Trail divendres tarda del 01/07
- Germinator.


Nos vemos!!


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 20:13 #31 per jcros (Associat/da)
ostia, el dia 2 es la cursa de premia, he de fer de llebre sub 50'

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 22:41 #32 per Germinator (Visitant)

ostia, el dia 2 es la cursa de premia, he de fer de llebre sub 50'

Es veritat Josep. Fem una cosa. Jo no podré fins el divendres 29 de juliol ja que o be estaré fora o estudiant per exàmens. Proposa tu una sortida un divendres abans del 29 i el 29 em fem una altre. La idea és que amb una certa freqüència hi hagi un grup de gent que anem sortint per la Serralada Litoral. El més important és començar a rodar. Així que fem una o dues sortides les demés vindran rodades.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 22:48 #33 per Germinator (Visitant)
Txaos, cap problema en sortir d'hora. No obstant em de pensar amb la gent que s'apunti i que vingui de fora. Els hi tindrem que donar una mica més de marge. Les 7:00 potser és una mica d'hora per a ells, però començar a còrrer a les 8 crec que serà molt raonable. No obstant si tothom està d'acord en sortir a les 7, per mi no hi ha problema, de fet jo surto cada matí a les 5:30 per tant podré dormir una mica més.

El que ara és important és que us pugui confirmar que el 19/6 puc organitzar la sortida ja que no tinc clar l'horari del teatre de les meves filles. El divendres crec que ja us ho podré confirmar.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 06:33 #34 per sherpa (Associat/da)
jo vinc de sabadell pero si sortiu dora mes igual a les 7 ja esta be , perque aixi aprofito el dia ,el dia 19 fem la trail , jo m'apunto.

Trail diumenge matí del 19/06 (a confirmar)
- Germinator
- rcanalsr
- txaos
- sherpa

Trail divendres tarda del 01/07
- Germinator.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 09:08 #35 per jcros (Associat/da)

ostia, el dia 2 es la cursa de premia, he de fer de llebre sub 50'

Es veritat Josep. Fem una cosa. Jo no podré fins el divendres 29 de juliol ja que o be estaré fora o estudiant per exàmens. Proposa tu una sortida un divendres abans del 29 i el 29 em fem una altre. La idea és que amb una certa freqüència hi hagi un grup de gent que anem sortint per la Serralada Litoral. El més important és començar a rodar. Així que fem una o dues sortides les demés vindran rodades.

Quins dies i quines hores pots?

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 14:37 #36 per Germinator (Visitant)
Josep d'aquí a l'agost només tinc dos divendres lliures que són el 29/07 y el 05/08. Setembre ja será una altre cosa i tindré més divendres que podré sortir per la serralada.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 16:54 #37 per jcros (Associat/da)

Josep d'aquí a l'agost només tinc dos divendres lliures que són el 29/07 y el 05/08. Setembre ja será una altre cosa i tindré més divendres que podré sortir per la serralada.

farem una cosa, quant pugui ho publico aqui si algu si enganxa be, si n o un altre dia sera, ens veiem

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 20:15 #38 per Germinator (Visitant)

Josep d'aquí a l'agost només tinc dos divendres lliures que són el 29/07 y el 05/08. Setembre ja será una altre cosa i tindré més divendres que podré sortir per la serralada.

farem una cosa, quant pugui ho publico aqui si algu si enganxa be, si n o un altre dia sera, ens veiem

Què així es faci. Què així s'escrigui.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 22:14 #39 per AnRol58 (Associat/da)

jo vinc de sabadell pero si sortiu dora mes igual a les 7 ja esta be , perque aixi aprofito el dia ,el dia 19 fem la trail , jo m'apunto.

Trail diumenge matí del 19/06 (a confirmar)
- Germinator
- rcanalsr
- txaos
- sherpa
- AnRol58

Trail divendres tarda del 01/07
- Germinator.



Me apunto

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2011 20:40 #40 per jcros (Associat/da)

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.