SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

17 Jul 2011 19:58 #181 per quimg (Associat/da)
Per cert, al final hem fet 1h 45 minuts, el 95% per corriols i amb molt desnivell, ens ho hem passat molt bé :yes:

Qui vindrá a Orrius???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2011 19:58 #182 per quimg (Associat/da)

Doncs igual ens veiem quimg :yes:


8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 09:49 #183 per quimg (Associat/da)
Companys, aquest dissabte hi ha la cursa d'Orrius, qui hi anirà?
Jo si :yes:

Quim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 08:38 #184 per rcanalsr (Visitant)
La dona treballa dissabte fins a les 17h i no tindrà ganes de venir a veure'm...
O sigui que els que hi aneu, passeuvos-ho bé !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2011 19:16 #185 per Germinator (Visitant)
Hola nois,
Acabo de tornar de Copenague i amb gana de muntanya. El dia 05/08 tenim sortida per la tarda. A part de sortir aquest dia, jo sortiré el proper dissabte 30. Crec que l'Anrol també s'apunta. Així m'ho ha fet saber pel Facebook.
Si us sembla bé podem fer una sortida entre 15 i 18 Km.  Qui s'apunti sortirem de les pistes 'atletisme de Vilassar de Dalt a les 7 del matí i la idea és estar de tornada al mateix lloc a les 9:30 com a mol tard.
Ja direu.

Sortida 30/07
Germinator
Anrol58

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2011 19:32 #186 per tonivet (Associat/da)
Vaja, quina llàstima per un dia q quedeu el dissabte matí i jo tinc cursa el dia següent; vaig a la Trescada de Riells de Montseny. Si quedeu un altre dissabte a veure si puc venir

Per cert quimg no et vaig veure a Òrrius, que anàves d'incògnit? ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2011 20:59 #187 per quimg (Associat/da)
Ostres, tonivet1, una llástima no saludar-te. No anava d'ncognit, anava de taronja i vaig estar amb altres correcats abans de la sortida i al final. A veure la propera.

German, no crec que pugui dissabte 30, en principi volem anar amb la familia a fer algun cim al Pirineu. El dia 5 pinta millor, i si no, anirem improvitzant sortides, jo en tinc una molt xula sortint de Teià o d'Alella que m'agradaria ensenyar-vos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2011 21:16 #188 per Germinator (Visitant)
German, no crec que pugui dissabte 30, en principi volem anar amb la familia a fer algun cim al Pirineu. El dia 5 pinta millor, i si no, anirem improvitzant sortides, jo en tinc una molt xula sortint de Teià o d'Alella que m'agradaria ensenyar-vos.
[/quote]
Fet. La del dia 5 tu fas de guia i fem aquesta que dius. Digues hora i lloc i allà estarem.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 09:53 #189 per quimg (Associat/da)
Guai. Acabo de decidir el punt de sortida i us aviso. L'hora la posem entre tots, tenint en compte que la ruta no arribará a les 2 hores.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 12:14 #190 per tonivet (Associat/da)

Ostres, tonivet1, una llástima no saludar-te. No anava d'ncognit, anava de taronja i vaig estar amb altres correcats abans de la sortida i al final. A veure la propera.


Si ja t'he vist a les classificacions, anàves amb un altre correcat. Avui, preparant la trescada de Riells 17km a una mitjana de 6'30"/km: pla de Montgat, La Virreina, Alella, Mas Coll, Torrent del Fonoll,Poblat Ibèric de Sant Fost, Turó d'en Galzeran,9 pins, pistes varies de la cursa de la Verema fins arribar de nou a La Virreina i Pla de Montgat.

Jo el dia 5 encara treballo, no podré venir, un altre cop serà

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 12:16 #191 per quimg (Associat/da)
Quin horari fas? La sortida del dia 5 serà a la tarda :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 12:18 #192 per tonivet (Associat/da)
Faig horari comercial, acabo a les 8 de la tarda :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 16:34 #193 per Germinator (Visitant)
Quim tindriem que fer un petit ajust a la sortida i fer-la el 04 en lloc del 05, ja que no recordava que marxo cap a Roses amb la family el 05. Va bé el canvi?

Respecta a l'hora (les 17 hores) cap problema.

Ja direu.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 16:46 #194 per jcros (Associat/da)
El dia 4 a mi em va collonut  :whip:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 17:35 #195 per quimg (Associat/da)

El dia 4 a mi em va collonut  :whip:

Aquest llatic vol dir que no? Collons, si ho fem a la tarda per tu!!! Posa tu el dia :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 17:54 #196 per Germinator (Visitant)
Quim crec que en Josep ha volgut dir que li va collonut castigar-se (per això el llàtic) el dijous dia 04 per la tarda a les 17 hores  :whistle:. Saps que passa que aquests de Vilassar (atenció que no he escrit "de Dalt") són una mica estranys  :mdr:

Entenc doncs que el 04 a les 17 hores va bé. On quedem Quim? Josep si vols anem plegats. Podem quedar al Sorli i a nar amb un sol cotxe cap als dominis de Sir Quimg.

Nois de Badalona, no s'us sent piular  :whistle:. A la resta tampoc per això  :whistle:. Què hem de fer? Us apunteu a aquesta sortida?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 18:00 #197 per quimg (Associat/da)
Vinga va!!!
El lloc de sortida serà incognita fins més endavant, però serà a Alella (depén de si han marxat les atraccions de festa major será un parking o un altre). Ruta circular, 70% + corriols, 28% - camí ample, 2% asfalt. La majoria de corriols tenen alternativa pel GR, per qui no li agradin.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 19:12 #198 per tonivet (Associat/da)
Si és dijous a la tarda em va be, els dijous a la tarda no treballo. Ja direu el lloc exacte :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 20:38 #199 per sherpa (Associat/da)
ja torno a correr si anen tranquilet , vindre dijous 4 . ja cadarem

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 20:49 #200 per AnRol58 (Associat/da)

ja torno a correr si anen tranquilet , vindre dijous 4 . ja cadarem


Me apunto a la sortida del 4 ya diresi la hora

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.