A poc a poc team: Primavera 2011

A poc a poc team: Primavera 2011

19 Jun 2011 19:11 #301 per Xeix (Associat/da)
Ep que després jo tinc la fama  :whip: la segona foto que ha penjat en profe no és una pista  :whistle: :666: :he:

Solteron, ja tens ferida de guerra i si es sense conseqüències millor a seguir donant canya  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 11:03 #302 per profe (Associat/da)
Felicitats Xeix!
Segons sembla vas acabar la cursa de Cap de Rec, oi?
Com va anar l'esquena?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2011 23:09 #303 per Xeix (Associat/da)

Felicitats Xeix!
Segons sembla vas acabar la cursa de Cap de Rec, oi?
Com va anar l'esquena?

La marxa bé, millor temps que l-any passat on em vaig aturar molt, però enguany l´esquena rondina  :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2011 09:36 #304 per Zenon (Visitant)

Felicitats Xeix!
Segons sembla vas acabar la cursa de Cap de Rec, oi?
Com va anar l'esquena?

La marxa bé, millor temps que l-any passat on em vaig aturar molt, però enguany l´esquena rondina  :'(


Cuidate esa espalda que ya sabes que no avisa  :grrrrrr:

El viernes te necesitamos y no estabas... quisimos hacer experimentos sin tu guía y nos salió fatal si es que no podemos estar sin tí, no faltes más  :'(... Solterón se llevó la peor parte y el Agus se dió la vuelta antes de todo  :grrrrrr: y nos dejó sólos  :bad:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2011 11:36 #305 per champi (Associat/da)

El viernes te necesitamos y no estabas... quisimos hacer experimentos sin tu guía y nos salió fatal si es que no podemos estar sin tí, no faltes más  :'(... Solterón se llevó la peor parte y el Agus se dió la vuelta antes de todo  :grrrrrr: y nos dejó sólos  :bad:


Ja se sap....la llei de Murphy: Un dia que no vinc i monten la sortida més divertida :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2011 15:17 #306 per Patiño (Visitant)
Obro la sortida Diagonalera!!



22/06/11 SORTIDA DIAGONALERA 20:00
(Lloc de Sortida: Diagonal/Gran Via Carles III. Al carril bici (davant el kiosc) Ritme: ??:??/km)
- Patiño


Petons,
Patiño

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2011 19:37 #307 per Marte (Visitant)

Obro la sortida Diagonalera!!



22/06/11 SORTIDA DIAGONALERA 20:00
(Lloc de Sortida: Diagonal/Gran Via Carles III. Al carril bici (davant el kiosc) Ritme: ??:??/km)
- Patiño


Jo crec que, després del temps al 1000 del dissabte :yipi: ,aquest ritme ja s'ha de canviar mooolt  :whip: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2011 20:11 #308 per ratadesants (Associat/da)
Aquest dimecres no vindré  :'( Aniré a fer el cabra per Collserola  :beurk:


22/06/11 SORTIDA DIAGONALERA 20:00
(Lloc de Sortida: Diagonal/Gran Via Carles III. Al carril bici (davant el kiosc) Ritme: ??:??/km)
- Patiño

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2011 20:19 #309 per solteron (Associat/da)
M'encantaria anar però el meu genoll encara no em deixa  :ouch:  :ouch:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.