- Missatges: 189
És més fàcil quedar amb Obama que amb mi, però estaré a l'aguait, i si hi ha algun dia que no arribi pillat de temps, podem quedar...
![]()
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
És més fàcil quedar amb Obama que amb mi, però estaré a l'aguait, i si hi ha algun dia que no arribi pillat de temps, podem quedar...
![]()
Tinc la sensació de que Cabrix es un bot u entitat virtual, que no hi ha cap corredor que es digui Cabrix. :rofl:
Por eso lo digo, Zenon... Yo suelo venir desde el puente de Can Dragó y coger la vuelta en sentido antihorario...
Alguuuuuuna vez te he visto en sentido contrario, cuando tu acabas y yo empiezo, rondando las 20:30 largas. Soy el que lleva un clavel en el ojal y el Ara bajo el brazo... :he:
Pues de esa forma has de estar muy vistoso :wink2: lo que pasa es que si yo estoy acabando no estoy para fujarme mucho y mas bien iré mirando al suelo pues, des cansancio, hasta la mirada se me cae
...
La próxima vez que nos veamos, preséntate y al menos nos ponemos cara :mdr:... luego cada uno a su entreno
Pues de esa forma has de estar muy vistoso :wink2: lo que pasa es que si yo estoy acabando no estoy para fujarme mucho y mas bien iré mirando al suelo pues, des cansancio, hasta la mirada se me cae
...
La próxima vez que nos veamos, preséntate y al menos nos ponemos cara :mdr:... luego cada uno a su entreno
Yo, la verdad, tampoco estoy pa'romerias cuando llego alló, pero si volvemos a coincidir y no te veo muy perjudicado, te digo algo...
Por cierto, creo que vi a Kasumei en la manzana del monolito, por la cara diria que haciendo series, con dos coletillas, muy, pero que muy guapa ella...
![]()
:love:
Efectivamente! Lo de las coletillas si, el resto.... :oh:...Series 1500...la mueerrte! Los cabrones de compis casi me matan :beurk: :rofl:. Otra vez saluda!
13/01/13 SORTIDA CAN DRAGÓ 20:00
Lloc de Sortida: Meridiana/Felip II. A la benzinera davant del metro de La Sagrera
Ritme: Entre 5:30 i 6:00
Recorregut junts de 10km: 4 voltes a Can Dragó
- Patiño
Obro convocatòria per dimecres per no perdre les bones costums. La meva lesió de l’esquena em comença a deixar rodar una mica :yipi: Avui faré unes 3 voltes a ritme de 6” aprox. Si algú s’apunta…Mateixa hora i lloc de sempre
Curat, que tikiskimikis, ja ho he arreglat...
Demà igual me passo, però a ritme "comomololucepalmito". Si esteu fent sèries, igual hasta us saludo...
Demà igual me passo, però a ritme "comomololucepalmito". Si esteu fent sèries, igual hasta us saludo...
:wink2:
Doncs jo tancaré el parc comensaré a les 22h, avui jornada mes tranquil•la, 45 minutets carrera continua. :wink2: