Cursa Festa Major Ripollet (31/08/14) 10km i 5km

Cursa Festa Major Ripollet (31/08/14) 10km i 5km

04 Set 2014 14:46 #181 per Dabit (Associat/da)

Dani estàs fet un xaval i ràpid  :yes: :yes:

David Jiménez García o Dabit ara ja et control·lem.  :great: :great:
Gràcies per les teves aportacions que fas al valorar les curses. Em consten que molta gent les segueix.  :yes: :yes:
Crec que et vaig dir hola i em vaig quedant mirant-te doncs el teu nick no em sona  :no: :no:
Tal com t'ha dit el mario.cat si vols unificar-los li comentes en Xeix i ell et dirà com es fa.  :great:


Rebatejat   :666:


8) 8) 8) 8)


Gràcies  8)

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2014 12:24 #182 per jb (Associat/da)
Una palabras para mi amigo Zenón:


En el mundo hay dos formas de vida, unos que la disfrutan y otros que la pierden.

Hay personas como tú que a pesar de todo, bordeará la dificultad disfrutando paso a paso y nunca mejor dicho en un atleta como tu, dando siempre a todos lo mejor que puedes ofrecer, felicidad.

Tu eres ahora el mister amigo, nos enseñas a todos como ser valiente.

Tu alumno, tu amigo...


Jordi  (JB)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2014 15:02 #183 per Zenon (Visitant)

Una palabras para mi amigo Zenón:


En el mundo hay dos formas de vida, unos que la disfrutan y otros que la pierden.

Hay personas como tú que a pesar de todo, bordeará la dificultad disfrutando paso a paso y nunca mejor dicho en un atleta como tu, dando siempre a todos lo mejor que puedes ofrecer, felicidad.

Tu eres ahora el mister amigo, nos enseñas a todos como ser valiente.

Tu alumno, tu amigo...


Jordi  (JB)


Gracias Jordi por tú comentario pero para mi siempre serás tú "el míster"

Lo pasé muy bien en esa época que me entrenaste por todo y por el buen ambiente y eso es lo último que quiero perder, por eso quiero seguir manteniendo este bonito rollo  :yes:

No os libraréis tan facil de mi  :mdr:

:love: :love: :love:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2014 16:17 #184 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Una palabras para mi amigo Zenón:


En el mundo hay dos formas de vida, unos que la disfrutan y otros que la pierden.

Hay personas como tú que a pesar de todo, bordeará la dificultad disfrutando paso a paso y nunca mejor dicho en un atleta como tu, dando siempre a todos lo mejor que puedes ofrecer, felicidad.

Tu eres ahora el mister amigo, nos enseñas a todos como ser valiente.

Tu alumno, tu amigo...


Jordi  (JB)


Gracias Jordi por tú comentario pero para mi siempre serás tú "el míster"

Lo pasé muy bien en esa época que me entrenaste por todo y por el buen ambiente y eso es lo último que quiero perder, por eso quiero seguir manteniendo este bonito rollo  :yes:

No os libraréis tan facil de mi  :mdr:

:love: :love: :love:

:great: :great: :great: :great: :great: :love: :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2014 22:41 #185 per Debutante (Associat/da)
Ara ja fa una setmana de la cursa aproximadament.

Només volia donar-vos les gràcies a tots els que vau venir a córrer a Ripollet. I gràcies també pels vostres comentaris.

Estem molt contents de com va anar tot, i espero que l'any vinent ens tornem a veure en una nova edició d'aquesta cursa.

Hem pres nota dels comentaris escrits i dels que tot i no haver-se escrit aquí, volem millorar. La entrega de dorsals va anar ràpid però soc alergic a les ques i vaig veure més de la que ens agradaria. També sabem que el canvi de recorregut va comportar un tap pels de la part del darrera en el primer revolt a la dreta. Vam demanar a Policia que no es pogues aparcar en aquell carrer però ho vam demanar molt just de temps i no van acceptar la nostra demanda. Esperem arreglar-ho per l'any vinent.

Per mi, personalment, el millor moment de la matinal atlètiva va ser veure l'arribada dels meus fills, en Pol i la Laia, a la cursa dels "barrufets". Va ser espectacular!!

I el pitjor, es no haver tingut un moment per poder saludar al meu amic Zenon, al que estimo molt, i espero que ell sigui conscient. Zenon, sento no haver-te pogut fer una abraçada. Te la dec.

Gràcies a tots i fins la propera!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 10:12 #186 per mario.cat (Associat/da)

Ara ja fa una setmana de la cursa aproximadament.

Només volia donar-vos les gràcies a tots els que vau venir a córrer a Ripollet. I gràcies també pels vostres comentaris.

Estem molt contents de com va anar tot, i espero que l'any vinent ens tornem a veure en una nova edició d'aquesta cursa.

Hem pres nota dels comentaris escrits i dels que tot i no haver-se escrit aquí, volem millorar. La entrega de dorsals va anar ràpid però soc alergic a les ques i vaig veure més de la que ens agradaria. També sabem que el canvi de recorregut va comportar un tap pels de la part del darrera en el primer revolt a la dreta. Vam demanar a Policia que no es pogues aparcar en aquell carrer però ho vam demanar molt just de temps i no van acceptar la nostra demanda. Esperem arreglar-ho per l'any vinent.

Per mi, personalment, el millor moment de la matinal atlètiva va ser veure l'arribada dels meus fills, en Pol i la Laia, a la cursa dels "barrufets". Va ser espectacular!!

I el pitjor, es no haver tingut un moment per poder saludar al meu amic Zenon, al que estimo molt, i espero que ell sigui conscient. Zenon, sento no haver-te pogut fer una abraçada. Te la dec.

Gràcies a tots i fins la propera!!

Salu2 i kms!!



Debu, et felicito a tu i al teu equip per l'excel.lent cursa que varem viure el passat diumenge.  :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Enhorabona.  :great: :great: :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 19:56 #187 per Manel59 (Visitant)
Debutante, encara que ja ha passat una setmana, a l'igual que ja han manifestat altres companys, no vull deixar pasar també l'oportunitat de felicitar-te per l'excel·lent organització de la Cursa de Ripollet. Una abraçada, Juan.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.