XXXVI Cros Popular de Sants - 30/11/2014 - 10h.

XXXVI Cros Popular de Sants - 30/11/2014 - 10h.

29 Nov 2014 20:35 #61 per teresa57 (Visitant)
Hola companys,

Com que ningú encara ho ha fet, proposo   

foto  correcat  a  les  9.30  a l'arc de sortida

Ens veiem demà, amics !! :party:

Tots junts, podrem.
ll*ll

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2014 20:37 #62 per Jorfer (Associat/da)
A veure si la podem fer sense paraigües  :666: :666:

29 Nov 2014 21:01 #63 per teresa57 (Visitant)
Pel que diuen, amb una zodiack, l'haurem de fer....... :grrrrrr:

Tots junts, podrem.
ll*ll

29 Nov 2014 22:14 #64 per Manu 1.1 (Visitant)
:neutral: No fa gaire bona pinta el temps, que farem

29 Nov 2014 22:26 #65 per merce008 (Associat/da)
potser aquesta vegada arribaré a l'hora... :intello:

30 Nov 2014 08:24 #66 per Carlog (Visitant)
Que tingueu una molt bona cursa i espero que el matí aguanti una mica sense ploure!

30 Nov 2014 11:33 #67 per mk30 (Associat/da)
Com a anat família?

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

30 Nov 2014 12:45 #68 per Fiber (Associat/da)
Doncs no ens ha plogut gaire, unes gotetes de no res... Jo al final he decidit no sortirt tant a la valenta i he sortit a fer 48' amb l'amic Mindtwist... Ens hem separat una mica sobre el 4 i m'he anat trobant a uns cuants correcats com en Carsobe i l'Anguru que anaba una mica tocat...  Espero que no hagi sigut res i hagis acabat be...

La recta final se m'ha fet llarga no lo següent pero he acabat amb forces... Veia al TeteXavi una mica lluny de mi pero al final li he retallat distancia i no he pogut resistirme a fer un sprint amb ell... Disculpa el raka, un día d'aquests mel retornes !!! :-)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

30 Nov 2014 13:37 - 04 Des 2014 13:25 #69 per (Visitant)

Disculpa el raka, un día d'aquests mel retornes !!! :-)

Tu vas més ràpid... No podré tornar-lo!!!  :oops:
D'avui donar les gràcies a tothom que m'ha ajudat a assolir l'objectiu, 47'52", però especialment a en Jordi Mas per portar-me els primers 4 Km's i la msarra pels seus ànims!!! :yes:

30 Nov 2014 15:30 #70 per teresa57 (Visitant)
Avui, al Cros de Sants, una festa passada per aigua, però festa.
Serà perquè és el meu barri, però faci el que faci, sempre quedo contenta. I com que tampoc he d'anar a cap Olimpiada.. :he:
Encantada de veure tants company@s correcats, això sempre és un gust !!!!  :love:

Us deixo la foto d'equip !!

Fins la propera !!  :party: :party: :party:

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/s600x600/1526431_838452896214535_6320890327378861185_n.jpg?oh=c2fade410a0195d98603e9a2e7147d98&oe=55037F38&__gda__=1426346826_fa4e4243360a2056110b3b9efc2c69b3

Tots junts, podrem.
ll*ll

30 Nov 2014 16:30 #71 per Ramon_B (Associat/da)
Una nova edició del Cros de Sants i ja en porto 26 des de que el 5/10/86 vaig participar per primera vegada. Era la 8ª Edicio !!!.

Amb una bona temperatura i lleuger plugim avui hem pogut córrer força bé. Bona trobada correcat a la sortida de la Rambla Brasil.

Com sempre en aquesta cursa he fet el segon cinc mil una mica mes ràpid que el primer 25'55'' / 25'40''. Temps final 51'35'' a ritme de 5'09''/Qm.

Prou satisfet trencant la maleïda barrera de 53' de les darreres curses (Clot i Jean Bouin) i rebaixant just 3' el temps de l'any passat  :party:

Moltes gràcies un cop mes als fotògrafs i animadors

Fins la propera

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

30 Nov 2014 17:01 #72 per teresa57 (Visitant)
Vinga una altra foto de l'equip, gràcies a CarlesCat , que jo no sé com s'ho fa, per anar fent fotos i a sobre, anar avançant a la gent com si res..... :oh: :oh:

Moltes gràcies, Carles !!!!!

Tots junts, podrem.
ll*ll

30 Nov 2014 17:26 #73 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics aquí deixo les FOTOS que he fet avui. Llàstima que han sortit bastant borroses. :'(
picasaweb.google.com/1057557096728828919...osPopularDeSants2014
picasaweb.google.com/1057557096728828919...sPopularDeSants20142
Moltes gràcies als voluntaris i organització. 8)

30 Nov 2014 17:31 #74 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda

Cursa que tenint en compte el xafec d´ahir el temps ens ha respectat força. l´única pega el vent en contra; cursa revirada amb un puja i baixa que t´impedeix, agafar un ritme constant tot i que és prou ràpida. sortida neta, pero amb certes precaucions, he passat el km 2 en 7´49 i el tercer en 11´35.passo el km 5, en 19´29; no vaig malament,pero tampoc, massa frec de cames, no ha hagut cap moment de crisi, pero tampoc molt còmode, passo el km 7 en 4´03, el km 8 ni el veig i l´ultim km m´espavilo i acabo fent-lo ràpid, temps final 39´16, perque enganyar-os esperava fer-ho molt millor, però no esta mal; desconec el motiu pero clot camp del arpa sempre em surt molt millor que sants q aparentment té un perfil milor, pero mai aquesta cursa l´he fet més ràpida, ja aquesta any era a principis, el que suposava que la gent suposadament arribem més en forma. En fi... tot i això es un sub 40, i el valoro i molt que costen d´assolir.

Fins la propera.

30 Nov 2014 18:41 #75 per Danigoal (Associat/da)
Bona cursa avui a Sant. La pluja ens ha respectat i el vent ha molestat una miqueta a les zones més obertes.
Moltes gràcies a l'organització i voluntaris  :great:
La modificació del circuit (per unes obres al final del carrer Muntadas) està prou bé, no se si feia falta pujar a la vorera, però bé  8)
Crec que és una mica més ràpid així (no castiga el final, precisament del carrer Muntadas) però potser per una mica d'encant de passar per aquells carrerons

I personalment, doncs aquí un que ha acabat amb molt millor sensació de l'esperat.
Amb la mentalitat de que a partir d'avui faria descans total de 15 dies, he sortit sense arriscar del tot però fortet, sobretot veient la setmana d'entrenaments que havia fet. Decideixo sortir al costat de l'Aurelian (a sub44') i anar aguantant si el cos responia. I vaja si ha respòs! A més el fore se m'ha apagat abans del km1 (i previament a l'escalfament), amb que he optat per anar totalment per sensacions.
I he disfrutat. En cap moment ha aparegut l'esgotament dels dies previs  :oh: i he anat avançant gent. Ni idea del temps que portava en cada moment. Anava coincidint amb l'Aurelian sense fer barqueta del tot, li pregunto al km6 quan portem mes o menys i em respon que 25'25 o una cosa així, a 4'15 em diu. Penso que no està gens malament, el més dur ha passat i del km6 al km9 son còmodes si no fa massa ventet com avui. Però tot i així se'm pasen rapids, vaig agafant correcats (tiny, polgi, kurt,...). i arribo als metres finals del carrer de Sants i l'esprint final a Rambla Badal només per fer la broma amb l'aurelian quan de cop un corredors ens avança com una moto  :rofl:.

Al final, 42'42", segons championchip passant el km5 en 21'39" (si estava ben col·locat  8)).
Això vol dir que la segona part l'he fet en 21'03". No soc conscient d'apretar tant, pensava que anava aguantant el ritme

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

30 Nov 2014 19:18 #76 per aurelian (Associat/da)
Buena carrera hoy en Sants, un placer saludar a tanto correcat!

He salido a comprobar sensaciones después de Valencia pero con la intención de mejorar la marca del año pasado (44:00). En la segunda volta un poco a mi limite con Danigoal como referencia a unos 5-10 metros delante.
Al final 42:43 (21:39 / 21:05) que me sirve de base para las proximas (Nassos y Mitja de Granollers).

Gracias a los voluntarios y a la organización.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

30 Nov 2014 19:22 #77 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Bona matinal avui a Sants. Dóna gust aquestes curses més petites i organitzades amb molt carinyo. No la corria des de l'any 2008 ( :surprised:, com passa el temps), li guardava molt bon record i m'ha agradat retrobar-la. Espero no tardar tant en repetir-la. Pel que s'ha vist també és una de les preferides pels correcats, avui passàvem de 40  :yipi:

La meva cursa, tot i millorar en prop de 2 minuts el temps de la Jean Bouin  :whip:, no he pogut aconseguir l'objectiu de baixar de 49', però si no s'entrena  :oops: no es pot tirar eternament de les rendes de fa un mes  :ouch:. De totes maneres content de la cursa d'avui. :yes:

Gràcies per les fotos  :great: i enhorabona a tots els que heu participat i, encara més, als que heu aconseguit els vostres objectius.  :great:

Nolo58, que et recuperis ràpid d'aquesta lesió.

Les dos properes corro a casa: Sant Andreu i La Sagrera :yipi:. Animeu-vos, són rapidetes.  :wink2:

Salut  :great: :great: :great:

30 Nov 2014 19:33 #78 per Tiny (Associat/da)
Bon matinal avui a Sants amb el temps que ens ha respectat  :party: :party:

M'ha agradat compartir una estona prèvia a la cursa amb un munt de companys i
coincidir amb un grapat de correcats de l'expedició valenciana  8)

En quant a la meva cursa, he fet la meva típica gasosa i la crònica seria l'inversa de
la del Danigoal .... :whistle:
He sortit massa endavant i he passat els 5 km en 21'35. Tenia pensat baixar de 44'
però ja he vist que se m'acabava la benzina i m'han anat passant els companys (Polgi,
Kurt, aurelian (com sempre!!!) i danigoal....) i he fet 44'22.  No recordava
la cursa tan envirada i això no ajuda a fer marca.

Felicitar al alacal que cada cursa rebaixa temps i ja està als 38 pelats. Ànims i a poc a poc!

Moltes gràcies a voluntaris, fotògrafs i animadors.

PD. M'ha agradat molt quan sobre el km 6-7 m'ha avançat una nena (potser 12 anys?) amb un ritme
molt regular. L'he trobat a l'arribada i m'ha dit que havia fet 42 i pico amb molta satisfacció. Quina
alegria veure nois tan joves i amb tantes il·lusions!  :love:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

30 Nov 2014 19:40 #79 per Jorfer (Associat/da)
Un any més he fet la cursa que passa pels carrers on vaig passar moltes vegades de nen i jove.  :yes: :yes:
Hem tingut sort doncs la climatologia ens ha respectant bastant, només hem tingut algunes ratxes de vent per a ventilar-nos i unes gotetes al km 7 per a refrescar-nos.

Escalfant he vist que el terreny està una mica perillós i es pot relliscar si agafes velocitat (oi Raúl Martínez  :wink2: Com va?  :great:)
L'objectiu del dia és intentar baixar de 41 i ajudar a dos companys d'entreno a fer MMP: Albert Randé i Carles#22. De seguida veig que l'Albert està més fort i se'n va al km 2. En Carles s'enganxa com una lapa i ha aguantat el ritme pràcticament fins al vuit, moment en el que ha començat a fer la goma i l'ha rescatat en XarlaX. Finalment tots dos han fet marca personal a la distància, un per sota de 41 i l'altre per sobre, així que molt content per la primera cursa post marató.  :yes: :yes: Al meu temps 41:23 quatre segons més ràpid que l'any passat.  :wink2:

Fiber, vigila amb el Tete Xavi que té un gran canvi amagat com ha demostrat més d'una vegada als mils socials, així que no el provoquis gaire  :666: :666:

Ramon_B, tres minuts més ràpid amb un any més. Estàs fet un xaval.  :yes: :yes:

Carles.cat i Teresa57 moltes gràcies per les fotos.  :love: :love:

Eric, molt bé aquest sub 40. ja m'agradaria ja.  :yes: :yes:

Danigoal una gran cursa sense pressió.  :yes: :yes:

Felicitats per a la jove promesa de la casa que amb disset anys ja fa el deu en 38:01. parlo de alacal que ha quedat segon de la categoria. Felicitats!!!  :party: :party:

Qui ho ha fet molt bé també ha sigut en Raúl Martínez que, amb caiguda inclosa, quasi queda en el top-10  :great: :great:

Un plaer saludar a molts companys que feia temps que no veia com: Llum38, grampy, Apintu, ratadesants, anguru, Wallaby, bhryz, dmuelas, Roldán, Manu 1.1, Esther, Cristina, Nolo58, solteron, carsobe....

Un plaer saludar a tothom

30 Nov 2014 20:41 #80 per Manu 1.1 (Visitant)
Bona tarda companys, primer de tot un  :great: per al temps que finalment ha fet.

En quan a la cursa tot bé també, volia fer 40', 41'. finalment 41'50''. i més que fa dues setmanes que van correr a València, que el meu millor temps es de 39'45''.i que la cursa de Sants es una cursa molt maca, es la cursa del meu barri, però no es cursa d´anar a fer marca.
Un plaer haber trobat un grapat de companys, haver anat molts quilòmetres amb Amic, Camiseta?, Tiny i algun altre company i en definitiva saludar a tothom.

Fins la proxima  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats