Cursa de SQV, memorial David Rovira - organitza CoRReDoRS.CaT (10/05/15)

Cursa de SQV, memorial David Rovira - organitza CoRReDoRS.CaT (10/05/15)

10 Mai 2015 16:50 - 10 Mai 2015 18:29 #121 per Debutante (Associat/da)
Primer de tot... Moltes gràcies a tots per haver vingut a córrer i/o fer de voluntari. :love:

Abans que passi més temps volem donar la cara. I ho farem assumint que tot el que passa en una cursa és responsabilitat dels organitzadors. Si la distància no és correcta, com ha passat, hem de donar un pas endavant i dir-ho. I no com altres que llencen pilotes fora!

Nosaltres ho reconeixem. I demanem disculpes a través d'aquest post i també a la pàgina inicial de la web de la cursa.

Ha hagut una errada al gir del carrer abans del km2/7. El gir, tot i estar mesurat i marcat perfectament al terra, s'ha fet 69m abans del que tocava. Això ha provocat que els atletes escurcessin el seu recorregut 138m per volta, i per tant, 276m els atletes de 10k.

Hem d'esbrinar on ha estat la nostra errada. A la col.locació dels conus? Al control del gir?...??

Sigui com sigui posarem els mitjans necesaris per què no torni a succeir.

Ho lamentem molt, de veritat.

Tot i haver estat una edició molt bona en la resta d'aspectes, als organitzadors ens queda un regust agredolç per aquest fet. Ara ja no podem fer res més que demanar disculpes i assumir les nostres errades.

Esperem que torneu a confiar en nosaltres en properes edicions. Ja treballem per a que així sigui.

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2015 16:54 #122 per Debutante (Associat/da)

A part de la distància, que en aquest tipus de curses no crec que sigui tant important, una de les millores per propers anys es millorar l'speaker  :666: a veure si el podem apuntar en cap curs de speakerologia i s'afaita pel dia de la cursa  :whistle: :whistle: :whistle:

Hem demanat disculpes per la distància, però no ho farem per l'speaker. El noi fa el que pot.... I com ell diu.... Per que afeitar-se quan un ja es Mister Correcat?? :rofl: :rofl:

Salu2 i kms!!

10 Mai 2015 17:26 - 11 Mai 2015 16:38 #123 per Ramon_B (Associat/da)
Gran Cursa 10 Km SQV aquest matí. Molt bon ambient i gran organització. Felicitats companys !!!!.  :love:

Era la segona vegada que la feia i no recordava gaire les dues voltes trenca-cames. A la segona he pagat una mica l'esforç´(25'40'' / 25'52'') Temps 51:32. Lloc 262 Tercera millor marca de la temporada, no està malament.  :whip:

Que ve que ha entrat el bocata de butifarra !!!  :great:

Moltes gràcies als fotógrafs i animadors.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

10 Mai 2015 17:48 #124 per Ellerun (Visitant)
Molt bona cursa i organització,
no us fustigueu ni un minut més! la cursa és superxula, està tot preparat amb i pels corredors/res, preus, cap cua, buti boníssima...
Gràcies a tothom voluntaris, llebres i fotògrafs
Un gustàs, feia 1 any que no corria cap cursa :love:
Ellerun

10 Mai 2015 18:16 #125 per arcadi42 (Associat/da)
No us preocupeu pel tema de la distància. Ja ha passat i no s'hi pot fer res. Tothom es pot recalcular la marca per buscar l'equivalència a les distàncies exactes...

La cursa és una festa i a la majoria no li ve d'uns metres. Només sap greu per si algú s'havia plantejat la prova per fer una marca determinada.

Els que n'han sortit més perjudicats han estat les llebres, que quan s'adonaven que portaven molts segons d'avantatge no sabien si havien de fluixar, per quadrar el temps a l'arribada, o seguir al ritme que portaven, que era el correcte...

Al marge d'això, que per la història de la cursa quedarà com una simple anècdota, tot de conya. Un ambient immillorable i una cursa que per molts de nosaltres és fixa al calendari, encara que coinicideix amb altres que també ens agraden.

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

10 Mai 2015 18:18 #126 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics, aquí deixo pujant unes FOTOS que he fet avui a Sant Quirze.
picasaweb.google.com/1159871545328632586...rsaDeSantQuirze20151
picasaweb.google.com/1159871545328632586...rsaDeSantQuirze20152

Moltes gràcies als voluntaris, fotògrafs i animadors. 8)

10 Mai 2015 19:42 #127 per ManoloM (Associat/da)
Cursa Como siempre muy especial, rodeados de buenos amigos.
Gracias en primer lugar por la rápida explicación de la distancia tanto por aquí como por la página oficial, eso es un detalle...otro año seguro que esto no ocurre  8).
Respecto a l@s liebres, en la primera vuelta ya vimos que iba a ser corta y decidimos hacer el tiempo de la línea de meta, como si estuviera bien. Así pudo llegar más gente con nosotros o por delante. Creo que lo hicieron muy, pero que muy bien. felicidades.

Después hemos visto las cursa de los peques que se lo han pasado pipa y mi Jesús  :love: ha quedado 2 en categoría Cadete, está hecho un campeón  :surprised: :party: :party:.

Muchas gracias a la organización, un año más,  a todos los voluntarios y fotógrafos de la cursa  :love: :love: :love:.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

10 Mai 2015 19:44 #128 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies a tots per una fantàstica cursa...pastanaga total!! :great: :great:

Gràcies també al fotògrafs 'oficials', mario, carles, (simon).
La distància... molt bé debutante!! Donar la cara val molt més que uns metres de menys.

I és més, una cursa curta pot ser una p.t..a, però amb la teva explicació (com ja ha dit l'arcadi), només cal sumar el 2,84% (multiplicar per 1,02838) i sabem el temps que hauriem fet si la cursa fos de 10000 metres. Gràcies per la honestitat!!

Qué més podem demanar: Per 5€ (una mica més pels que hem preferit tenir una bona toallola de platja) una cursa ben organitzada, amb aigua + Coca Cola (cerveza) + Aquarius + la Butifarra més bona de qualsevol cursa... i un recorregut tan divertit  :mad:

La veritàt que la meva cursa va anar molt bé. Després de passar la primera volta amb el grup sub 40 (gran treball també de les llebres, que amb aquests desnivells era gairebé impossible clavar els kms...però ho han fet!!) vaig sortir al km 4,7 aprox. per surtir bé a la foto  :winktongue:, i passar en la pos. 41 amb 19:36.

Després vaig anar augment considerablemente el ritme, passant a uns 8 corredors, fins a agafar el grup Car-Pat, i Raul i Raul ha aprofitat per dir, "vinga" vosaltres junts!!
I així va ser durant un parell de kilòmetres, fins que vaig olorar l'arribada i vaig fer un sprint per agafar alguns amics més (ho sento Hansi i Koldo  :666: ) just abans de l'arribada.
Finalment una segona volta en 18:46, total 38:22 (hauria sigut 39:27 :sarcastic:).

Estanis, molt de gust, i estem preparats la setmana vinent per intentar el sub 38:20 a Can Mercader.
Manu 1.1, et veig sub 39 a Can Mercader !!!

Un plaer estar amb tant@s Correcats :glasses: :glasses:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

10 Mai 2015 19:49 #129 per Dennis Teuling (Associat/da)

Después hemos visto las cursa de los peques que se lo han pasado pipa y mi Jesús  :love: ha quedado 2 en categoría Cadete, está hecho un campeón  :surprised: :party: :party:.

Doncs...tienes los días contados como más rápido de la familia!!

Vimos como sufriste al salir tan disparado tu chavál, ..parecía imposible mantener el ritmo, pensabas.
Vaya sorpresa al ver que volvía aun más rápido!! Felicidades!!

:party: :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

10 Mai 2015 19:53 - 10 Mai 2015 19:57 #130 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda! per mi una gran experiència avui a Sant Quirze, aquest cap de setmana he debutat com a guia, ahir en un 5000 a Gavà i avui amb en Jaume Bajo aquí, m'ha encantat viure les curses d'aquesta manera, en Jaume és un crack i espero fer-ho moltes més vegades  :biggrin: :biggrin: a nivell resultats hem fet 44:38, considero que és una bona marca però desde el km3 tenia claríssim que anavem curts de metres tot i que avui era el de menys

A banda d'això encantadissim de conèixer i parlar amb alguns/bastants correcats tots sou gent molt maca i he quedat encantat, tothom sembla disposat a ajudar i a estar de bon rotllo  :love: :love: no destacaré noms per no deixar-me ningú, una abraçada a tots!

Fins diumenge a Can Mercader!  :whip: :whip:( dissabte a la tarda hi ha un meeting internacional per atletes amb discapacitats a l'Hospitalet, els de la zona que hi estiguin interessats que s'hi acostin a animar  8) )

Edito: Dennis igualment, ens veiem diumenge! i disculpa no haver-me despedit  :grrrrrr:

10 Mai 2015 20:19 - 11 Mai 2015 09:51 #131 per RugbyMan (Associat/da)
Debu, quina putada lo de la distancia. Jo que volia fer temps per agafar pulsereta a la cursa del Bombers  :666: :666: :666:

Bromes a banda, chapeau per l'organització per reconeixer l'errada. No bé d'um pam com deia la Trinca  :love: :love: :love:. La meva cursa doncs molt bé. He sortit amb el meu veí Jorfer per fer un sub 43' que en aquest circuit no es 'moco de pavo' i ja al km2 hem vist que estava marcat diferent a les n-edicions anteriors que ja haviem fet. Així que hem sigut a bloc i quan ha vist el temps de pas al km5 m'ha abandonat i he fet la meva cursa. Hem compartit kms amb l'abelavel i en Roland que estan els 2 molt forts i tot la calor que ha fotut i que el meu company de barqueta m'ha abandonat hem fet un molt bon temps (42:17 que amb la correcció seguiria essent un sub 43')

Bon entreno de qualitat, millor butifarra e inmillorable companyia correcat i un speaker de luxe. Al final no m'he pogut quedar a recollir per temes d'agenda familiar però ja espero la publicació de la data per la edició del 2016. On hi tornarem a ajudar a muntar, correr i lo que faci falta.

PD: el top 10 de cursa al pas de la primera volta feia goig...només es veia Taronja per tots els costats  :love: :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

10 Mai 2015 21:09 #132 per esquimal (Associat/da)
El cazador cazado. Muchas gracias por todas las veces que he conseguido un recuerdo de mis carreras gracias a tí.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

10 Mai 2015 21:19 #133 per pinelli (Associat/da)

El cazador cazado. Muchas gracias por todas las veces que he conseguido un recuerdo de mis carreras gracias a tí.

+ 1  :great:

10 Mai 2015 21:36 #134 per Manel59 (Visitant)
Hola a tots i totes,

Crec que el que representa aquesta cursa i lo molt que ens agrada participar-hi i disfrutar-la a tots nosaltres ja ho heu manifestat molts de vosaltres repetidament a aquest fil. Jo només dic que al meu calendari és fixa des de fa uns quants anys i així continuarà.  :great:

Felicitar a les persones que han participat en la organització i als voluntaris.  :love:

Debutante, un 10 per l'agilitat en l'explicació pública sobre l'errada en la distància de la cursa que s'ha produit, i que per a mi no li treu res a la valoració molt positiva dels diferents aspectes a tenir en compte a aquesta cursa.  8)

Moltes gràcies als diferents fotògrafs.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

10 Mai 2015 21:40 #135 per Guiri (Associat/da)
Hola!

Avui una petita muntanya russa de emocions. La cursa, el voluntaris, recollida pitralls, guarda-roba, speaker, avituallaments, entrepà i companys fantàstics.

Estic preparant el repte de Can Mercader i, com avui havia que reservar una mica, volia fer 42' i buscar el sub-40' la setmana pròxima. Vaig sortir darrera de la llebre de 40' amb Pol26 els primers kilòmetres i després vaig trobar-me anant sol a ritme de 4'05. Al passar la meta vaig veure que el rellotge va marcar 20'09 i que tenia possibilitat de fer marca avui, una setmana abans de Can Mercader... Així que els pròxims 4 kms anava buscant el grupet sub-40', superant la llebre desprès de la ultima pujada per baixar de 40' per primera vegada, temps final 39'46, quina alegria! Tan content de fer marca, vaig oblidar de aturar el garmin a la meta, no passa res. Després de recuperar-me, vaig veure la distancia en el garmin: 9.77km, alguna cosa anava mal... No passa res, avui era només un entrenament.

Fent el calculo, hauria fet 40'54, nou MMP per cinc segons, i a Can Mercader crec que encara tinc possibilitats de fer sub'40.

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

10 Mai 2015 21:52 #136 per Debutante (Associat/da)
Volem donar-vos una bona noticia.

Sou molts els que us heu quedat preocupats per la noia evacuada en ambulancia, que a més, es filla d'un dels nostres associats, l'Oriol Altabella (ara no recordo el seu nick).

Aquesta tarda he parlat amb ell i tot està bé. Després de fer-li proves a urgències tot estava bé i li han donat ràpidament l'alta médica.

El pare ens ha explicat que des de fa un temps pateix aquests problemes i que porten temps mirant de trobar la causa i la solució. Tot apunta a una contractura al diafragma que li provoca una hiperventilació, i els seus efectes son els que li provoquen aquests "desfalliments".

Esperme que aviat trobin el problema i la manera de solucionar-ho.

Una abraçada per la Berta, la Carla i l'Oriol.

Salu2 i kms!!

10 Mai 2015 22:10 #137 per pinelli (Associat/da)
donc be, cursa de les guapes.. organitzacio, voluntaris,llebres ,fotografs .. tot fet amb el cor.. (llastima el tema de la distancia)..
avui volia provar-me despres de quasi 6 mesos sense fer un 10k d'asfalt .. tenia en ment el sub 50 i he fet 48:11 extraoficials.. aixi que dono per fet el sub 50  :yipi: ..
la meva cursa ha sigut de menys a mes.. he anat amb el sherpa que ens a portat de maravella .. tota l'estona preguntant com anavem ..  i al 4 m'ha dit que tiri que hem veia be.. poc a poc m'he anat desenganxant i a les baixades he apretat una mica.. he arribat mes just que altres vegades.. ho he donat tot..  :he:  al final 48:11 .. pero falten metres.. o sigui que tornare a intentar-ho..
encantat com sempre de saludar compays.. no dic noms per no deixarme ningu..  :love:
p.d. a pas per la casa del david robira gallina de piel..  :love:

10 Mai 2015 22:13 #138 per pinelli (Associat/da)

Volem donar-vos una bona noticia.

Sou molts els que us heu quedat preocupats per la noia evacuada en ambulancia, que a més, es filla d'un dels nostres associats, l'Oriol Altabella (ara no recordo el seu nick).

Aquesta tarda he parlat amb ell i tot està bé. Després de fer-li proves a urgències tot estava bé i li han donat ràpidament l'alta médica.

El pare ens ha explicat que des de fa un temps pateix aquests problemes i que porten temps mirant de trobar la causa i la solució. Tot apunta a una contractura al diafragma que li provoca una hiperventilació, i els seus efectes son els que li provoquen aquests "desfalliments".

Esperme que aviat trobin el problema i la manera de solucionar-ho.

Una abraçada per la Berta, la Carla i l'Oriol.

Salu2 i kms!!

gracies debu per la noticia.. ja que ens hem quedat una mica preocupats.. que es recuperi aviat .. :love:

10 Mai 2015 22:45 - 10 Mai 2015 23:55 #139 per pinelli (Associat/da)
m'havia  oblidat de felicitar tots els poodis.. que avui eren quasi  tots pastenagues..  :great:

10 Mai 2015 23:16 #140 per XiK3ta (Visitant)
Avui era la meva participació a aquesta cursa i m'ha encantat en tos els aspectes. He pogut conèixer i posar cara a molts de vosaltres. Sou tots molt macos!!

Molt bona organització (el fet d'aparcar al costat un 10), bon recorregut i pell de gallina al passar per casa del David.
Les llebres femenines chapeau! :great:

Em sap molt greu lo de l'Oriol perquè m'ha fet de llebre improvisada pràcticament des del km 3 i gràcies a ell he pogut baixar de l'hora. A més m'ha presentat la Carla perquè ens estava esperant a meta quan hem arribat.  Me n'alegro que ja estigui millor. Ànims als 3.

L'any que ve, repetiré!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats