Cursa de SQV, memorial David Rovira - organitza CoRReDoRS.CaT (10/05/15)

Cursa de SQV, memorial David Rovira - organitza CoRReDoRS.CaT (10/05/15)

10 Mai 2015 23:39 #141 per Jorfer (Associat/da)
Bona nit

He estat tot el dia fora i no he pogut entrar al foro fins ara.
No sé que heu dit i el que no, però el que si que sé és que m'ho he passat molt bé envoltat de tantes persones gaudint del nostre esport favorit. Una llàstima el tema de l'errada involuntària del revolt del 2/7 però són coses que passen.  :ouch: :oops: :ouch:

Doncs res, felicitar a tothom pel seu esforç ja sigui com persones participants, voluntàries, d'organització o de públic.

M'alegrat especialment veure la cara de satisfacció de Natxo  :love: i saludar-lo personalment. T'he vist hiperactiu i per tot arreu.  :great: :great:

M'he tornat a casa amb la sensació de falta de temps per a parlar amb molts de vosaltres, però és impossible fer-ho amb tothom doncs per tot arreu ha predominat el color taronja (per a mostra la classificació general  :surprised: :surprised: :surprised:).

Quan pugui ja faré una minicrònica de la meva cursa i llegiré el que heu escrit.

Na nit i l'any proper IX SQV  :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2015 00:36 #142 per lira (Associat/da)
Bona nit,

Felicitats per l'organització de la cursa. Ha estat genial. Les fotos molt bones!

Petons, ;)

Elena

11 Mai 2015 00:52 #143 per Bristok (Associat/da)
Bona nit a tots

Soc  l'Oriol el pare de la Carla, la nena que ens ha donat el susto i us ha deixat el "Ai" al cor.

Res, agrair-vos l'interes i confirmar les bones noticies  que us ha avançat en Debu, gràcies Juan.
La Carla és troba en perfecte estat i tot ha quedat en un nou episodi de Hiperventilació i manca de Co2  cosa que provoca el desfalliment

La veritat és que, malauradament, no ha estat el primer cop que ens passa això i no acabem de trobar, ni el motiu, ni conseqüentment la solució. La Carla fa Atletisme amb l'Agrupació Atletica Catalunya des de fa tres temporades.  Varem agafar l'especialitat de Fons per les seves aptituds però des de fa un any i mig i arrel d'aquest episodis que hem tingut que deixar aquesta disciplina i fer perxa que tampoc s'ha li dona malament.

Esperem per el bé de tots,6 i el d'ella primera, trobar ben aviat la causa que li provoquen aquests episodis per poder-li possar remei

Gràcies a tots

Bristok BCN-07 // N.Y.-07 // DONOSTIA-08// VENEZIA-09 // SEVILLA-10 // OSLO-10 // AMSTERDAM-10 // CASTELLÓ-10 //  HAMBURG-11// VALENCIA-11 //DONOSTIA-12 //BCN-13//BCN-15 // BCN-16 //VALENCIA-16
// STOCKHOLM-17 // PISA-18// Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

11 Mai 2015 01:00 #144 per jorditogores (Associat/da)
Primero de todo felicitar a la organización por dar la cara :great:, se ha producido un error en la medición,, Debutante no pasa nada, los que llevamos muchas décadas en esto, hemos visto de todo,recuerdo Mitjas como las de Vic en los años 90, Sitges, otras de menos como la de Sant Cugat, en la que todos haciamos marca personal, cursas de 10  como La Llagosta, que habían sido criticadas, ridiculizadas por el simple hecho de  un fallo en la distancia, hoy seguramente esta carrera , por el simple hecho que la organizamos nosotros, pues muchos de los talibanes que andan por aqui sueltos, intentaran excusar el error,justificar la dificultad de organizar una carrera, etc, por una lado esto debería servir a muchos atletas, ahora denominados Runers, de lo dificil de poder homologar una distancia, hoy en dia en que la mayoría de vosotros llevaís Garmin,Polars Sunto, de última generación, que hace que todo el mundo sea juez, haga un poco de  reflexión personal, se que con esta intervención, no me ganaré las simpatías de muchos de vosotros, pero creo que los que realmente amaís este deporte, pensareís que frealmente esto de criticar es muy fácil, pero que cuando se trata de organizar la cosa cambia, y que deberiamos, y yo me incluyo, tener el mismo rasero a la hora de hacer una crítica, sugerencia,nada lo dicho a pesar de la distancia, es una gran carrera, y yo esta edición por culpa de una lesión no he podido compartir con vosotros.

11 Mai 2015 01:02 #145 per jorditogores (Associat/da)
Bristok me alegro que la cosa haya quedado en  un susto, esperemos que pronto sea una anécdota :great:, ánimos para la campeona.

11 Mai 2015 06:37 #146 per teresa57 (Visitant)
Aquí us deixo les meves fotos d'ahir a Sant Quirze !!!  :love: :love:
picasaweb.google.com/114533098918036005944/10DeMayoDe201502

Tots junts, podrem.
ll*ll

11 Mai 2015 08:13 #147 per Tiny (Associat/da)
Gran jornada ahir a Sant Quirze  8)

Es una cursa familiar i amb molt bon ambient...Molt content de saludar tants
companys, encara que no hi ha prou temps per xerrar amb tots  :whip:

Vaig fer d'acompanyant de la Peti en la cursa de 5K i després em vaig afegir
a la barqueta de 60' amb en Lluís95 comandada per la Patiño, que debutava com a
llebre. Felicitats pel ritme constant que portaves i la xerrameca relaxant amb la Judith  :rofl:

Finalment vam entrar en 59'56, encara que el temps era el de menys.

Moltes gràcies a tots els voluntaris ja que es impossible fer-ho personalment, i també als fotografs.
El bocata de buti boníssim, encara que vaig escoltar a una companya dir que es moria per un
croissant de xocolata  :whistle:

L'any vinent hi tornarem.

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

11 Mai 2015 09:19 #148 per Del@ (Associat/da)
Primer de tot donar l'enhorabona per l'organització i funcionament de la cursa d'ahir 8) 8). L'any passat ja em va agradar i aquest fet, juntament amb d'altres, m'ha fet repetir en aquesta segona participació consecutiva :yes:. Llàstima del problema que va passar en la situació del gir de 180º, però hi ha certes coses que a vegades no es poden controlar. Deixant a banda aquest fet, és una cursa amb molt bon ambient i que un gaudeix fent-la abans, durant i després de la mateixa.

En lo personal, vaig fer el que vaig poder, he de reconèixer que a la segona volta les pujades em van costar una mica més i vaig perdre força ritme, però estic satisfet pel resultat i esperem que a Cornellà, que arribaré més descansat i on ho donaré tot, pugui fer una millor cursa.

Gràcies pels ànims rebuts durant el recorregut  :great: :great:

11 Mai 2015 11:58 #149 per Dennis Teuling (Associat/da)

Primero de todo felicitar a la organización por dar la cara :great:, se ha producido un error en la medición,, Debutante no pasa nada, los que llevamos muchas décadas en esto, hemos visto de todo,recuerdo Mitjas como las de Vic en los años 90, Sitges, otras de menos como la de Sant Cugat, en la que todos haciamos marca personal, cursas de 10  como La Llagosta, que habían sido criticadas, ridiculizadas por el simple hecho de  un fallo en la distancia, hoy seguramente esta carrera , por el simple hecho que la organizamos nosotros, pues muchos de los talibanes que andan por aqui sueltos, intentaran excusar el error,justificar la dificultad de organizar una carrera, etc, por una lado esto debería servir a muchos atletas, ahora denominados Runers, de lo dificil de poder homologar una distancia, hoy en dia en que la mayoría de vosotros llevaís Garmin,Polars Sunto, de última generación, que hace que todo el mundo sea juez, haga un poco de  reflexión personal, se que con esta intervención, no me ganaré las simpatías de muchos de vosotros, pero creo que los que realmente amaís este deporte, pensareís que frealmente esto de criticar es muy fácil, pero que cuando se trata de organizar la cosa cambia, y que deberiamos, y yo me incluyo, tener el mismo rasero a la hora de hacer una crítica, sugerencia,nada lo dicho a pesar de la distancia, es una gran carrera, y yo esta edición por culpa de una lesión no he podido compartir con vosotros.

TODOS cometemos (muchos) errores, pero pocas veces he participado en una cursa donde hayan dado una disculpa pública tan rápida... y si además han podido "cuantificar" el error...mucho mejor!!
(yo sería muy hipócrita si os dijera que no me importara la distancia, incluso en esta cursa con tantas subidas y bajadas, y más teniendo liebres) 

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

11 Mai 2015 12:41 #150 per Grinta (Associat/da)

Hola a tothom.

Fotos de la cursa d'avui. A buscar-se i perdoneu si alguna no ha quedat del tot bé  :glasses: :glasses: :glasses:

plus.google.com/u/0/photos/1075169834223.../6147185189264427601

Moltes gràcies Mario!
Genials, les fotos... Mola ser llebre perquè surts a un munt de fotos i, a sobre, amb bona cara  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

11 Mai 2015 12:46 #151 per Grinta (Associat/da)

Els que n'han sortit més perjudicats han estat les llebres, que quan s'adonaven que portaven molts segons d'avantatge no sabien si havien de fluixar, per quadrar el temps a l'arribada, o seguir al ritme que portaven, que era el correcte...

Al marge d'això, que per la història de la cursa quedarà com una simple anècdota, tot de conya. Un ambient immillorable i una cursa que per molts de nosaltres és fixa al calendari, encara que coinicideix amb altres que també ens agraden.

Totalment d'acord!

Jo vaig tenir un moment de pànic, que vaig compartir amb tu. No sabia si portar la gent a 5:30 o entrar-los a sub55'. Al final vaig decidir fer un mig i mig i em va sortir a 5'38" entrant a 54'26". Sento si això va provocar algun problema als de la meva barqueta, però pels petonets que em van fer a l'arribada, suposo que no gaire  :love:

Genial la cursa, no us capfiqueu més!  :yipi:

11 Mai 2015 13:00 #152 per Grinta (Associat/da)

Hola amics, aquí deixo pujant unes FOTOS que he fet avui a Sant Quirze.
picasaweb.google.com/1159871545328632586...rsaDeSantQuirze20151
picasaweb.google.com/1159871545328632586...rsaDeSantQuirze20152

Moltes gràcies als voluntaris, fotògrafs i animadors. 8)

Xulíssimes!
Vaja reportatge m'he fet...  :love:

11 Mai 2015 14:01 #153 per darkfenris (Associat/da)
Gran mati a Sant Quirze, com sempre una cursa molt ben organitzada i amb moltissima gent coneguda, aixi fa goig anar a correr!!
El tema de la distància és simplement una petita errada de les que cometem tots, no cal donar-li més importància.

Aquest mati per mi era una mica especial, el meu fill gran, té 15 anys fets fa un mes, ha volgut venir i fer la cursa de 5k. Hem anat amb en Sherpa perque volia fer 25' i al km 4 veient que anava be de forces en Sherpa m'ha dit que provés de tirar d'ell i aixi ho he fet. Al final ha entrat amb 24'04"  :party: :party:
La conseqüència ha estat que jo, que portava gairebé 3 mesos sense còrrer per feina i una lesio a les costelles, he pagat el sobreesforç a la segona volta i no he pogut repetir el sub 50' de l'any passat, però ahir el més important per mi era que el nano fes un bon resultat i a veure si s'anima a venir mes vegades

Despres el petit, 6 anyets va fer el desembre, ha fet la cursa de 800m, i tot i ser dels mes petitons a entrat 4rt de la seva categoria, una altra alegria per els pares, aquest si que el veig d'aqui uns anyets fent maratons  :rofl: :rofl:

Me n'alegro molt que no hagi estat res greu el de la filla de l'Oriol, quan vam marxar la meva dona em va dir que avui preguntés com estava, però en Debutante ja s'ha avançat.

Salutacions

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

11 Mai 2015 14:44 #154 per Joan3 (Associat/da)
Hola!

El tema de l'error en la distància ha servit per constatar un cop més el tarannà de la gent d'aquesta casa. Honestos, transparents. Bona gent. Assumir la responsabilitat de l'error, no negar-lo ni buscar excuses sinó demanar perdó sincerament, i mirar endavant perquè no passi més. Genial, senzillament.

La cursa en si, una festa emotiva i entranyable, com cada any, per recordar el David i donar suport al Natxo, l'Anni i l'Anna  :love: :love: :love:. I organització per treure's el barret. Moltes felicitats i enhorabona a tots els voluntaris.

Bristok, m'alegro que no hagi estat res greu, espero que tragueu l'entrellat del tema.

Fins aviat!

11 Mai 2015 15:53 #155 per AndreuRunner (Associat/da)
Llàstima perdre-me-la ja que és una fixa en el calendari dels últims anys i m'encanta però aquest finde he estat de triatlons i no em podia "desdoblar"....  :winktongue: :winktongue:

Felicitats a tots i sobretot a les figures que van córrer a les primeres posicions de la cursa: Joan3, Marc, Wallaby, R_3, Boris, Esrafiki, Danistal, Chute...!!  :yipi: :yipi: :party: :party:

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

11 Mai 2015 16:26 #156 per kilometer (Associat/da)
Sento de tot cor no haver pogut estar en aquesta, com sempre, la nostra festa atlètica. Encara lluny de poder donar les meves millors prestacions, hagués estat una caricatura de mi mateix. De moment haig de seguir el meu camí, entrenanr, entrenar i entrenar. Espero poder estar de volta l'any vinent. Una llàstima, entre cometes, el tema de la distància, peró dubto que algú anés a fer marca. Una abraçada nois. Haig de mirar fotos que n'hi han un munt  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

11 Mai 2015 18:19 #157 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys!

Encantat d'haver fet un altre any aquesta cursa. Per molts motius, per nosaltres és una cursa molt especial.  :love:

Només agrair als organitzadors i a tots els companys i companyes que van fer de voluntaris la seva feina  :great: que en tots els aspectes va ser excel·lent  :yes:.

També moltes gràcies als companys que han penjat fotos  :great:

El proper any, si no passa res, hi torno  :yes:

Salut i fins la propera  :great: :great: :great:

11 Mai 2015 18:34 - 11 Mai 2015 18:37 #158 per Hansi (Associat/da)
L'ambient i el significat d'aquesta cursa són per mi molt intensos, singulars, generadors de sentiments profunds i que en algun moment costen de canalitzar sense que desbordin. Pel Natxo, per l'Anni, per l'Anna i per tots els correcats que fem una mica nostra (o molt) la cursa del memorial del David, i ens esforcem per convertir-la en una bonica festa de l'esport, de l'atletisme i de la implicació de la població.

Faig com el Joan3, agraint als organitzadors la transparència i ràpida declaració del problema amb el gir de 180º desubicat i la distància. Em consta que estan investigant a fons per què va passar, i així evitar que es repeteixi.

A nivell estrictament atlètic, vaig rendir millor del que m'esperava en aquest dur circuit, ja que si no haguessin faltat metres, probablement hauria superat en uns 20"-25" la meva millor marca en una cursa de Sant Quirze. Tornaré a intentar-ho l'any que ve (si la salut acompanya), amb el circuit sense que li falti cap "mossegadeta", i ja llavors em comptaria aquella marca com a millor SQV personal.

Moltes gràcies a tothom que va fer fotos, sou uns cracks! :great: :great:

11 Mai 2015 18:58 #159 per Lucius (Visitant)
Bona cursa

Primera vegada que la faig.
Arribava sense gaire convenciment i no em trobava amb bones sensacions i amb perspectiva de fer al voltant de 40' sabent pel que em deien que el perfil no era 'fàcil'.

Però he saludat a un munt de companys i he xerrat amb tres o quatre persones i m'he tornat a posicionar mentalment. Al final m'he sentit molt motivat i content per el ritme portava i he pogut fer una marca molt més bona del que em podia esperar, tot i que li tingui que afegir un minut al temps final.

Gràcies a tots! M'he tornat a sentir corredor amb intensitat renovada!

I moltes gràcies als fotògrafs i a la bona organització.

JDFT

11 Mai 2015 22:00 #160 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Una vegada més a Sant Quirze en aquesta cursa tant i tant especial, el matí em va passar ben ràpid amunt i avall però les vivencies van ser intenses.

Enhorabona als organitzadors per fer-la any rere any una cursa tant nostra i emotiva :love: 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats