Curses Festa Major de Ripollet de 5 i 10 quilòmetres 30/08/2015

Curses Festa Major de Ripollet de 5 i 10 quilòmetres 30/08/2015

17 Jul 2015 10:09 #1 per Jorfer (Associat/da)
He vist que ja tenim obertes les inscripcions d'aquesta cursa que estimem molt tants de nosaltres pel que representa, la tornada a les competicions després d'un descans estiuenc on ens trobem amb persones amigues i conegudes i on donem la sortida a un nou curs atlètic,

No n'hi ha grans regals, ni una samarreta més, però el que si que n'hi ha molt entusiasme i carinyo cap al corredor popular per tres euros.
Un any més ens veurem a Ripollet.

Aquí tenim els enllaços de les inscripcions:
inscripcions.championchip.cat/inscripcions/ca/ripollet-10k-2015
inscripcions.championchip.cat/inscripcions/ca/ripollet-5k-2015

Ens veiem a Ripollet!!!  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2015 12:31 - 17 Jul 2015 13:36 #2 per Hansi (Associat/da)
La cursa de Festa Major de Ripollet ha estat modèlica en organització a tots nivells, i per un preu simbòlic, des de fa molts anys gràcies a la RUA, que ha col·laborat amb l'Ajuntament de Ripollet. Però al maig vaig saber d'un conflicte entre aquestes dues entitats, que va portar inclús a la suspensió de la milla que sempre s'havia organitzat també a Ripollet :oh:, i voldria saber de primera mà com està el tema.

Abans d'apuntar-me a la cursa, esperaré que ens ho expliqui algú de Ripollet, especialment de la RUA, que per aquí hi tenim algun membre força representatiu a qui molts coneixem :wink2:.

17 Jul 2015 13:11 #3 per curat (Associat/da)
Una clàssica del començament de temporada amb una organització modèlica i a un preu apustuflant  :yes:

Enguany me la perdo doncs estaré una mica lluny de vacances.  :glasses:

Disfruteu-la!

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

17 Jul 2015 13:34 #4 per Jorfer (Associat/da)
Doncs esperarem notícies directes de Ripollet abans de prendre una decisió  :whistle: :whistle: :whistle:

17 Jul 2015 16:06 #5 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Que bé!!! Intentarem anar-hi per tecer any consecutiu!!!  :party:

De les millors curses que he participat!!!  :yipi:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

17 Jul 2015 21:07 #6 per RugbyMan (Associat/da)
Jo un any mes me la perdo per estar com a 900kms  :'( :'(

A veure si algun any puc gaudir de les bondats d'aquesta cursa  :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

17 Jul 2015 22:21 #7 per Debutante (Associat/da)
La cursa aquest any estarà organitzada únicament pel Patronat Municipal d'Esports (PAME), sense la colaboració, ni el suport, ni la participació del RUA.

El motiu és la decissió en Assemblea Extraordinaria dels socis del RUA en no colaborar en cap acte esportiu organitzat pel PAME. El motiu d'aquesta decissió es la protesta per com s'ha portat a terme, i el resultat final, de la pista d'atletisme de Ripollet.

L'anterior regidor d'esports va projectar una reforma a la pista, passant d'una pista de sorra de 250m (el Ripollet Arena) a una pista de sorra de 200m. Des del RUA l'unic que vam demanar es un carril exterior amb un radi de corva mes ampli que el de la pista de 200 (sense peraltar), per a que els nostres atletes de més qualitat i/o edat puguin fer les series de velocitat sense problema. Se'ns va dir que ho fariem i vam tirar endavant les obres. Després de 4 mesos entrenant a un parc, se'ns comunica que el projecte ha superat el presupost inicial i que no hi ha calers per fer tot. La pista queda tal i com estava projectada, però el carril demanat fa riure, ja que per dir una cosa ràpida, no és pla. Aqui comencen a tensar-se les posicions que es trenquen definitivament despres una "bochornosa" reunió amb el regidor d'esports. Es a partir d'aquí que decidim no colaborar amb els seus actes. Aquest va ser el motiu pel qual no es va fer la Milla de Ripollet del mes de Maig.
Després de les eleccions, el regidor d'esports canvia (alcalde nou també) i reprenem les converses amb el nou regidor. Però des del RUA ens mantenim ferms en mantenir la decissió de l'Assemblea i no participem amb ells tampoc en la Festa Major.
Esperem que amb la bona voluntat del nou regidor poguem trobar una solució a la pista que posi el punt i final a aquesta disputa en la que no ens sentim comodes. Però no podem deixar-nos trepitjar. El futur del club està en joc, ja que molts atletes han decidit no renovar amb nosaltres la propera temporada i marxar a altres clubs.

He intentat resumir en aquest texte el que pel RUA, i per mi personalment, ha sigut un malson durant molts mesos.

Ara arriba la cursa. Una cursa que m'estimo. Que he vist crèixer i he fet crèixer. Els que porteu anys corrent, recordareu aquelles edicions on homes i dones corrien per separat (com al cros) i on un any bo eren 200 participants fent unes distancies variants entre 6-8 kms. Ara és una cursa consolidada i que molts valoreu. Cosa que als que hem colaborat ens omple d'orgull i satisfacció (com diria aquell).

La cursa es manté. Els organitzadors han variat. El RUA no estarà present. I vosaltres?

Salu2 i kms!!

17 Jul 2015 23:36 #8 per meep (Associat/da)
Jo no.
Aquest any segur que no.
No participaré en una cursa d'una població on l'Ajuntament maltracta el "seu" el club d'atletisme i la pedrera del poble.

Si el nou regidor d'esports rectifica l'error de l'anterior i demostra un mínim d'apreci per l'atletisme, hi tornaré el 2016.

18 Jul 2015 09:38 #9 per Jorfer (Associat/da)

Jo no.
Aquest any segur que no.
No participaré en una cursa d'una població on l'Ajuntament maltracta el "seu" el club d'atletisme i la pedrera del poble.

Si el nou regidor d'esports rectifica l'error de l'anterior i demostra un mínim d'apreci per l'atletisme, hi tornaré el 2016.

Més un que buscarà un entrenament i/o cursa alternativa aquesta temporada pel 30 d'agost. 
Quan es trobin solucions tornaré, segur.  :great: :great:

18 Jul 2015 11:08 - 18 Jul 2015 11:10 #10 per Hansi (Associat/da)
Davant l'exposició que ha fet el Debu, la meva decisió és no anar enguany a la cursa de Ripollet.
El fet que la RUA hagi decidit no col·laborar, ni participar, ni donar suport, parla per si sol.

Em poso al costat de la RUA i d'aquells que defensen l'esport de base, sense el qual l'atletisme es perdria en pocs anys.

Espero que l'equip de govern actual de l'Ajuntament de Ripollet esmeni l'errada de l'anterior.

18 Jul 2015 15:32 #11 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs m'ho poses fàcil Debu. Estava fora en aquelles dades pero legint els teus arguments tampoc contarien amb mi en cas de ser-hi.

Si val d'alguna cosa la nostra presió en forma d'absencia, doncs aqui la teniu. Anims RUA

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

18 Jul 2015 20:03 #12 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Mira que és una cursa que m'estimo molt, però pels comentaris que heu fet tampoc hi seré aquest any. Estic a favor de la decisió de recolzar a l'equip d'atletisme de Ripollet.

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

18 Jul 2015 22:56 #13 per sherpa (Associat/da)
Jo amb aquest comportament del ajuntament , tampoc hi sere .  Espero q el camvi d consistori arreglin el probelma. Alternativa Palau i plegamants.

l'intent de superació és l' exit

20 Jul 2015 22:11 #14 per Sancho (Associat/da)

El mateix dia sempre coincideix la Cursa Maria Victor de Palau-Solità i Plegamans.
Sempre tenia el dilema de a quina cursa anar.  :whistle:

20 Jul 2015 22:17 #15 per wolves (Associat/da)
Ufff! Quina ràbia em fan aquestes coses...  :grrrrrr:

Jo, si en aquelles dates estic per aquí, em plantejaria fer dues coses (alternatives):

1. Si cal fer una protesta activa (p.ex.: sortida "neutralitzada" de tot un grup desde la cua de la cursa, fer els primers qms caminant, etc), m´hi sumo.

2. Fer protesta passiva. (no anar-hi, perque algún tanoca de l´Ajuntament obri els ulls i vegi el resultat d´organitzar una cursa amb o sense club d´atletisme), i també m´hi sumo.

I si no es vol "polititzar" el tema, fins-i-tot em plantejaria no córrer amb la samarreta pastanaga sino amb alguna altra...Per si algú volgués vincular una protesta amb "aquests de corredors.cat. Penso en veu alta. No se si m´explico...

Molta sort, i endavant!  8)

wolves

21 Jul 2015 09:53 #16 per curat (Associat/da)
Una pena aquesta situació  :arf:
Sap greu doncs la RUA ha fet una gran tasca aquests anys aconseguint una molt bona cursa per la festa major del seu poble.
Esperem que la nova regidoria d'esports de l'ajuntament obri els ulls i tracti l'atletisme (i a la RUA en concret) com es mereix.
Una abraçada Debu!  :love:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

21 Jul 2015 20:09 #17 per sandmannn (Associat/da)
Doncs jo "sento dir" que sí que la faré (no s'em tireu a sobre encara, espereu)

El tema és que el meu germà fa molt poques curses durant l'any i aquesta és una en el que li puc acompanyar. I ja li vaig prometre que li faria de llebre...

Si més no, no la faré vestit de correcat. En senyal de protesta o diga-li com vulguis, ja que jo tb veig molt malament el "desplante" que s'ha fet a la RUA

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

21 Jul 2015 21:02 #18 per Jorfer (Associat/da)

Doncs jo "sento dir" que sí que la faré (no s'em tireu a sobre encara, espereu)

Tranquil que som respectuosos  :yes: :great: faltaria més.  :great:

21 Jul 2015 22:58 #19 per mario.cat (Associat/da)
A veure família, m’explico.
Jo era coneixedor de la problemàtica de la RUA amb l’Ajuntament de Ripollet, però estava convençut desprès de escoltar la conversa que vaig tenir amb el Debu a la cursa de Collserola, que la cursa es faria i que no era intenció de la RUA no fer-la, ja que personalment el Juan li te molt “carinyu” ja que va ser amb la seva arribada a la RUA que es va estandaritzar la prova a 10K, es va cronometrar amb Chip i es va instaurar con a fixe en el calendari de la Festa Major. En cap moment vaig pensar que no es faria la cursa.

Doncs bé. Un dia abans que en Debu fes la explicació en aquest fil, vaig veure que estaven obertes les inscripcions i vaig inscriure’m.

Estic totalment d’acord en el que diu el Juan i en aquest moments estic pensant que fer el dia de la cursa.

Opcions:
1. No córrer, encara que es la cursa del meu poble
2. Córrer la cursa sense la samarreta Correcat en solidaritat amb el Debu
3. Córrer la cursa i sortir del darrera de tot i manifestar d’alguna manera el meu descontent.

Crec que hauríem de fer costat al Debu d’alguna manera constructiva, i penso que dient que no anem a la cursa no es la millor ajuda que li podem oferir. Jo crec en les opcions 2 i 3, manifestant el descontent i donar recolzament al Debu i a la RUA. Això a nivell individual.

A nivell de col·lectiu i si voleu ser mes agressius, es pot fer la cursa sense dorsal oficial, fer dorsals reivindicatius i fer una aturada davant de la sortida. Només amb la gent de Correcats i de la RUA, ja podríem ser un bon grapat de gent protestant; i si no s’ha pagat la inscripció, doncs encara mes agressiva seria la protesta.

Crec que d’aquesta manera ajudaríem al GRAN DEBU i a la RUA a aconseguir els seus objectius, però dient que no anem, crec que no es la millor ajuda per part nostre.

Perdoneu si a algú no li agrada aquest to reivindicatiu, però el Debu es mereix el nostre recolzament.

21 Jul 2015 23:03 #20 per ManoloM (Associat/da)
Hola ! entiendo perfectamente a mi amigo Juan (debutante), yo la he corrido algún año y este año creo que tampoco podía ir. además con las explicaciones que ha contado, creo que tampoco iría si pudiera......

Pero, POR FAVOR..... cualquier correcat o no correcat que esté leyendo este fil, que no se sienta en absoluto coaccionado por hacer esta bonita cursa ( ya sea vestido de correcat o no).
Si algo caracteriza a esta asociación, es la libertad que tiene cada persona, de hacer lo que quiera, en cada momento.
Aquí la gente puede dar su opinión y decir lo que piensa (si quiere), pero repito, siempre respetando las decisiones de otro.

Por lo meno es lo que pienso y si alguna vez, siento que no es así, lo dejo y ya está.

Así que ya sabéis, cada uno que hago lo que quiera y que cada uno elija su opción  ;).

Un saludo amig@ y FELIZ VERANO!!!  :party: :party: :party: :love:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats