Curses Festa Major de Ripollet de 5 i 10 quilòmetres 30/08/2015

Curses Festa Major de Ripollet de 5 i 10 quilòmetres 30/08/2015

22 Jul 2015 12:00 - 22 Jul 2015 12:06 #21 per Hansi (Associat/da)
Llegeixo les vostres decisions i propostes amb total respecte, i a més sabent que estan plenes de bona voluntat, perquè us conec a tots :love:.

Per explicar la meva postura, i la de molts altres correcats amb qui he parlat que no aniran a la cursa, afegiré el següent: quan a mi em cal ajuda, prefereixo que la gent m'ajudi fent allò que per mi és la millor manera d'ajudar-me (que jo ho sé millor que ningú, perquè jo tinc tota la informació del meu problema), no pas fent allò que a ells els sembla que pot ser millor. Per tant, quan jo he d'ajudar algú, si puc intento assegurar-me de fer-ho de la manera que ell/ells troben que és la millor. Tant de bo que m'hagi explicat bé :oops: i a ningú li sembli que ni la meva ni cap altra intervenció intenten privar de la llibertat individual de cadascú per decidir què fa :smile: :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2015 12:58 #22 per RugbyMan (Associat/da)
Ostres Hansi, em dec estar fent gran per que no et segueixo  :666: :666: :666: :666:

Ha quedat molt clar, i sino es fa scrol i busques el teu post després de les explicacions d'en Joan "Debu" i tot aclarit. La culpa del ManoloM que es un liant  :love: :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

22 Jul 2015 13:04 #23 per Jorfer (Associat/da)
Hansi claríssim com l'aigua néta d'un manantial  :yes:

22 Jul 2015 13:10 #24 per Dani (Associat/da)
Només faltaria !

Que tothom fagi el que vulgui, nomeeeeeeeeees faltaria.

Per part meva, que els donguin pel sac.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

22 Jul 2015 15:41 #25 per curat (Associat/da)
Està clar que cadascú faci el que li peti  :yes:

La millor reivindicació és que tinguin menys participació que els darrers anys i així valorarien més tenir a l'organització d'una cursa a un club d'atletisme

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

22 Jul 2015 15:44 - 22 Jul 2015 17:42 #26 per mario.cat (Associat/da)
Amb les meves paraules, no vull crear cap polémica al respecte. Només faltaria que algú privés de llibertat a un altre, però en aquest cas en concret i sense haver parlat amb el Debu (tens raó Hansi), crec que estem desaprofitant la gran força que te Corredors.cat

Ben vist Hansi, però la meva sensació personal, es que estem deixant de banda al Juan.

Cap comentari mes al respecte.

Bon estiu a tothom

22 Jul 2015 20:43 #27 per Hansi (Associat/da)
Cap polèmica, Mario.cat, no et preocupis, company! 8) :smile: Al meu entendre, és una conversa en què cadascú exposa amb correcció el seu punt de vista, uns iguals i altres diferents, i alhora intenta posar-se en el lloc dels altres 8).

28 Jul 2015 23:35 #28 per Debutante (Associat/da)
Tot i no participar activament al fil, el segueixo de molt a prop.

En primer lloc, aclarir que totes les vostres opinions i opcions son respectables. No he llegit cap comentari que no fos així.

També tranquilitzar-vos. No sento que ningú em doni l'esquena o em deixeu de banda.Repeteixo. Que cadascú faci el que cregui convenient.

Us passo un enllaç a la Revista de Ripollet sobre aquesta problemàtica. En aquesta noticia podreu llegir la nota de premsa enviada des del club.

www.revistaderipollet.cat/?p=16030

I ara donaré la meva opinió, tenint com a punt de partida novament, que tothom es lliure de fer el que li doni la gana.

Tot i que no colaborem ni participem en la cursa, ens la estimem. I no volem fer-li cap mal. Només hem volgut fer una protesta silenciosa e indolora. No ser-hi. Qualsevol altra tipus de protesta activa, tot i que ens ho hem plantejat, no hem cregut convenient fer-ho.

Sobre córrer amb la samarreta de corredors o no.... Que voleu que us digui.... De veritat creieu que això ho entendran els organitzadors com a protesta? Jo crec que no. Però si creieu que corrent sense samarreta correcat ens esteu recolzant, doncs agraeixo el detall.

Ara, que cadacú faci el que vulgui. Venir a córrer, no venir, córrer amb samarreta correcat, sense.... Sigui com sigui esperem que el problema es solucioni aviat i poguem tornar a la normalitat.

Salu2 i kms!!

29 Jul 2015 09:41 #29 per RugbyMan (Associat/da)
Debu, jo crec que la millor protesta es no anar-hi, i repeteixo es la meva opinió. Així que jo no hi seré

si fa falta qualsevol recolzament, recollida de signatures o altra cosa, conta amb mi  :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

29 Jul 2015 23:59 #30 per Del@ (Associat/da)
En el meu cas no aniré a aquesta cursa, però pel fet que al igual que ha passat en les darreres edicions m'agafa tornant cap a casa de les vacances. És una cursa que m'agradava ja que era l'inici de la temporada i servia per retrobar-se amb els companys després de l'estiu.

Entenc la decisió adoptada per la RUA al respecte de la problemàtica de la pista (no en sabia res sobre la mateixa i el proper dia que passi per la zona mi fixaré) i dono la meva opinió.

Si es van comprometre a fer aquest carril exterior al marge dels 6 que diu que te la nova pista doncs s'ha de fer, ja que suposo que el cost de fer-ho tampoc crec que sigui gaire diferent i suposo que per un problema d'espai tampoc serà, però com he dit no ho sé, ja que fa temps que no em passo per allà. 

Tothom és lliure d'actuar segons la seva voluntat al respecte d'anar o no a la cursa i de fer alguna actuació o una altre durant, abans o després de la mateixa. Si la RUA ha decidit en votació no anar-hi doncs és la seva decisió i s'ha de respectar, ja que ells han considerat que era el millor per defensar els seus interessos.

Tot i així, i sense perjudici de que pugui estar equivocat al consultar-ho i que em posi en un assumpte que desconec, sóc dels que opino de manera constructiva quan crec que pot servir d'alguna cosa. Heu mirat a la classificació de l'any passat quants corredors adults es van inscriure a les curses de 5 i 10 km com a participants de la RUA? Encara que hi hagi gent que no ho digui al fer la inscripció tampoc serien tants. Lamentablement, tinc més presents als nens de la RUA corrents a les curses infantils que no a adults i és una llàstima que els nens no puguin córrer a la cursa del seu poble, tot i que a la llarga seran ells els perjudicats per l'assumpte de la pista. Encara que repeteixo puc estar equivocar.

Per tant, crec que si un número "x" de corredors decideix no participar i quedar-se a casa només té força reivindicativa si el valor de la "x" és molt representatiu dins dels participants a la cursa, però tot i així sempre faran més força i reivindicaran la seva causa 10 persones manifestant-se que 100 que es quedin a casa, ja que precisament és una de les millors oportunitats per expressar aquest descontent amb l'actuació municipal.

Mai he tingut la sensació que aquesta sigui una de les curses que vol incrementar la seva participació d'atletes any a any, encara que el fet de que ara coincideixi amb altres curses durant aquell cap de setmana també li anirà restant participació, com he vist està passant amb algunes curses més populars.

En tot cas, espero que els de la RUA tingueu èxit amb la vostre reivindicació i el nou grup municipal replantegi la seva decisió sobre la pista d'atletisme.

30 Jul 2015 01:42 #31 per jaume86 (Associat/da)
En la meva modesta opinió, i seguint l'argument del Roger, doncs si els de la RUA són pocs, com més ens sumem a la causa que explica en Debutante millor.

Tenia pensat debutar quest any i fer doblet amb Matadepera així que centraré esforços dissabte.

Ens veiem a Matadepera doncs  ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

30 Jul 2015 09:21 #32 per cristina (Associat/da)
Este año me la pierdo .  :'(  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

03 Ago 2015 15:25 #33 per jordi mas (Associat/da)
Fins avui no havia tingut coneixement del conflicte. Em vaig inscriure el dia que van obrir les inscripcions a la de 5k perquè només costava 3 euros. Ja decidiré si hi vaig o no.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

04 Ago 2015 17:35 #34 per Hansi (Associat/da)

En la meva modesta opinió, i seguint l'argument del Roger, doncs si els de la RUA són pocs, com més ens sumem a la causa que explica en Debutante millor.

Jo ho veig així, també :yes:. D'aquí ve la meva decisió, que ja vaig comentar.

06 Ago 2015 11:43 - 12 Ago 2015 11:47 #35 per ecopac (Associat/da)
Doncs quina llàstima!! :'( :'(

Crec que és una bona cursa, molt ben organitzada i que anva molt bè com a començament de l'any atlètic.

Però llegides totes les explicacions que s'han anat donant... aquest any passo.

Passo d'apuntar-me a a una cursa on l'entitat organitzadora prescindeix del club d'atletisme del municipi i va a la seva. Serà per opcions de curses.

Esperem que de cara a l'any vinent puguin arribar a un acord, s'arreglin els problemes i poguem continuar anant a Ripollet.

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

09 Ago 2015 20:52 #36 per Del@ (Associat/da)
Dissabte al matí vaig parar-me a la zona de les pistes al passar amb la BTT per veure in situ les pistes en qüestió. Per sorpresa meva no l'han fet aprofitant l'anterior pista (com al meu cap m'havia fet la idea), sinó que és perpindicular a la mateixa.

Aquest fet fa que encara es pugui veure un dels girs de la pista vella i la diferència de radi entre les dues és més que evident. Independentment de la complicació afegida de ser de terra (les dues ho són), crec que serà impossible anar ràpid per la zona interior i per l'exterior tampoc estaria la cosa fàcil.

23 Ago 2015 23:39 #37 per DIEGOLH (Associat/da)
El tema de la Cursa de Ripollet!!!! He visto todos los mensajes y uffff!!! Como mucho de vosotros sabéis, a pesar de que en mi nick ponga L`H, porque soy de allí, desde hace casi diez años, vivo en Ripollet. Conozco el tema de la seudo cagada reforma de las pistas de Atletismo de Ripollet, de cerca. Fue una obra que hizo el anterior equipo de gobierno de PSC-CiU, y que el nuevo Alcalde de una colación cercana a las CUP se ha encontrado. En todo momento, respaldo la postura de la RUA, la pista es una porquería y entiendo que reclamen que como mínimo les hagan el carril acordado. Antes que se publicara en este foro, que la RUA no organizaba la Cursa, yo me había enterado por medios de comunicación locales, y también les di todo mi apoyo, incluso llegando a poner un twitt al Patronat Municipal d`Esport, para que intentaran llegar a un acuerdo y la RUA siguiera colaborando en la organización de la Cursa. Yo a pesar de todo, tengo claro que voy a participar el domingo en la Cursa de Ripollet, es la ciudad donde vivo y me hace mucha ilusión. Que yo participe no quiere decir que esté en contra de la RUA ni de su Presidente ( el sabe que tiene todo mi apoyo, y lo he demostrado hablando incluso con técnicos del PAME). Considero que el nuevo Alcalde, se ha encontrado con un problema heredado, y creerme, estoy seguro que lo va a solucionar. A mi como miembro del AMPA del CEIP Enric Tatche, nos demostró nada mas llegar al cargo, que es capaz de solucionar problemas, arreglando en un tiempo record, un problema de inseguridad que teníamos en el colegio, que también era heredado.

Si en la actualidad siguieran gobernando los mismos que hicieron la pista, también tengo claro que no iría a correr la Cursa.

Con todo esto quiero decir, que JUAN ( DEBUTANTE), tranquilo. Seguro que lo solucionan. Son buena gente, competentes. Y también anunciaros que el próximo domingo correré con un cartel-dorsal reclamando una pista de Atletismo digna en Ripollet.

PD. En ningún caso quiero convencer a nadie para que venga a correr a Ripollet, solo quiero que entendáis mi postura.

Salud y kms!!!

24 Ago 2015 23:22 #38 per BadaMike (Associat/da)
Ostres... Estava mirant si m'apuntava a tornar a una cursa fora de Badalona després de dos anys i... En buscaré una altra.
Segur que ens veiem en algun altre lloc. Aquest any crec que tornaré a donar guerra. Toquem fusta.  :arf:

Fins aviat.

Miquel Perea Borràs
perea.cat/

29 Ago 2015 17:16 #39 per jaume86 (Associat/da)
Molts ànims Debu

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

30 Ago 2015 20:16 #40 per sandmannn (Associat/da)
Doncs avui al final no he fet de llebre al meu germà que no ha vingut i he acabat en 47'59''.
Ahir per la tarda vaig fer Matadepera i entre aixo els 2/3 kilets de més ja n'hi ha prou  :he:

Pel que fa al tema de la participació, l'any passat: 422 arribats  :great:
Aquest any: 313  :no:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats