- Missatges: 688
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
No sé on posar-me.
sub 48 a per marca i a patir :'(
Francesc, vine amb la nostre i aprofita que és un recorregut ràpid i que al ser una segona sortida no hauries de tenir tantes incomoditats a la part inicial.
ManoloM i Jorfer us faig el salt...:mdr: :oh:
jo estic esperant a veure lo que em diu el meu trainer .. quan respiri m'apunto.. :jap:
:rofl: :rofl: :rofl: .. es que ha 52 es el 80% de mi VAM :rofl: :rofl: :rofl: .. no se que dira el colegajo estic esperant a veure lo que em diu el meu trainer .. quan respiri m'apunto.. :jap:
Javi por una vez en la vida sé un chico malote...todo sea por verle las banyas a l'Eva!!!! :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl: .. es que ha 52 es el 80% de mi VAM :rofl: :rofl: :rofl: .. no se que dira el colegajo estic esperant a veure lo que em diu el meu trainer .. quan respiri m'apunto.. :jap:
Javi por una vez en la vida sé un chico malote...todo sea por verle las banyas a l'Eva!!!! :rofl:
joder , como esta el patio ..:rofl: :rofl: :rofl: .. es que ha 52 es el 80% de mi VAM :rofl: :rofl: :rofl: .. no se que dira el colegajo estic esperant a veure lo que em diu el meu trainer .. quan respiri m'apunto.. :jap:
Pues anda que yo...me acercaría al 95%....pero como no sé lo he preguntado, seguro que no me dice que no. Ya se lo contaré el lunes #noselodigasaPablo
Grinta i tant! m'apunto a les banyes si aconsegueixes 5 correcats!
aixo vol dir que sortire del calaix blanc .. :surprised: :surprised: :surprised: .. :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
:'( :'( :'( ... Bufffff !! Quina putada.. En vaig al llit a plorar :'( .. Demà pensaré en alguna cosa
aixo vol dir que sortire del calaix blanc .. :surprised: :surprised: :surprised: .. :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
doncs hauràs de volar per pillar les llebres
quan he vist el teu missatge , he pensat que em volies deixar la moto de les 24 h :rofl: .. Merci.. Ja tenia pensada una tàctica , si agafo a la barqueta MMP fixe.. :yes: .. Moltes gràcies daniBuffff jo també m'he adormit! encara no estic inscrit, però al facebook preguntaven per lo del calaix blanc i deien aixo
Cursa dels Nassos Hola Oscar!Si vas a la Fira del Corredor, te diriges al stand de "incidencias" y acreditas tu marca con un diploma o clasificación de cualquier carrera homologada de 10km puedes cambiar de cajón. Eso sí, tu dorsal no tendrá nombre, solo número. ¡Gracias!
Doncs aixo!
apa
ja ho he vist .. xik3ta ..Pinelli el míster ja t'ha contestat i et deixa córrer a tope! :yipi:
ja ho he vist .. xik3ta ..Pinelli el míster ja t'ha contestat i et deixa córrer a tope! :yipi:
.. a veure que diu el meu manager :rofl: