- Missatges: 1049
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Aquest es l'inconvenient a algunes curses amb milers de participants, en aquesta edició per petició meva i gràcies als números de Championchip, uns 3.300 participants que sortiran de l’últim calaix (sense xip o sense marca) tindran una sortida per ells sols i amb llebres a diferents ritmes.Doncs jo una vegada més em sembla que la tornaré a correr (i una vegada més després d'haver dit que no la tornaría a correr l'any que ve).... Si es que, no tinc remei...
Jose Luis, si no he entés malament els que venen de fora de Catalunya, no tenen marca acreditada i surten de darrera de tot, no se si son molts pero com hi hagi alguns rapids, no pot ser que es trobin amb l'embut dels que van a 60'-50' i com vagin a una certa velocitat els molesti ? Jo no se sin gaires pero potser podría habilitar-se quelcom perque certifiquin una marca seva encara que sigui fora per sortir d'un calaix més adient...
Igualment en el tema calaixos lo que crec que es primordial es concienciar/educar la gent, conec més d'un que surt d'un calaix que no li pertoca justificant be que "correrá más comodo" o que com es molt lent prefreix surtir de davant per "guanyar" uns quants minuts (un sin sentit, lo que es tindria que fer es donar més temps de carrera perque tothom la pugui fer be sortint inclus desde el final).
Inscrita per primera vegada!
Inscrita per primera vegada!
Sí vols baixar o apropar-te a 52', amb molt de gust t'ajudaré :love:
Hola companys
al final no disposarem d'inscripcions pel sorteig :'(. Així que els que la volgueu fer-la apunteu-vos a la web.
També recordem que encara hi fan falta algunes llebres, ja que possarem 2 llebres per temps objectiu. Interesats envieu un privat al ManoloM, Jorfer o a mi mateix
que rracanos no ??? ofreces servicios y ......... :surprised:
aquests serveis es paguen. Hi ha organitzadors que ho fan en cash, altres amb inscripcions...cadascun com pot o vol.
així que sempre pots fer de llebre si vols correr Gratixxxxx![]()
![]()
Quines iebres et falten?
Em semble que de les "assumibles" per a tu. Desde 48' fins 65'![]()
![]()
pero como...que no me vais a pagar ?? :surprised: :surprised: :surprised:Els darrers anys hem fet una forta inversió en banderoles, pals, motxilles, trinxes...i ho estem amortitzant al fer curses de llebres.
Les llebres només tenen la inscripció gratuïta i la satisfacció personal d'aconseguir ajudar a la gent. :yes: :yes:
Fèia dies que no em passava i volia comentar un parell de coses al respecte de la cursa i crec que importants per la coincidència en un punt clau de la cursa, el km 5. L'any passat, i no és el primer, ens hem trobat amb que el km 5 estava marcat més lluny del que tocava, i esperem que ja que l'organització fa un ullet per aquí ens el pugui colocar aquest any al lloc que toca i més tenint en compte les petites modificacions en la sortida :wink2:.
L'altre tema seria el fet de que en la imatge del recorregut a la web, sembla haver un gir de 180º abans d'encarar la pujada per Marina. Algú sap si aixó es correcte ?, per que aixó si que seria una novetat respecte a altres anys i potser un gir una mica emprenaydor, i el segon de la cursa, que podria entorpir unamica el ritme si vas en busca de marca.
Fèia dies que no em passava i volia comentar un parell de coses al respecte de la cursa i crec que importants per la coincidència en un punt clau de la cursa, el km 5. L'any passat, i no és el primer, ens hem trobat amb que el km 5 estava marcat més lluny del que tocava, i esperem que ja que l'organització fa un ullet per aquí ens el pugui colocar aquest any al lloc que toca i més tenint en compte les petites modificacions en la sortida :wink2:.
L'altre tema seria el fet de que en la imatge del recorregut a la web, sembla haver un gir de 180º abans d'encarar la pujada per Marina. Algú sap si aixó es correcte ?, per que aixó si que seria una novetat respecte a altres anys i potser un gir una mica emprenaydor, i el segon de la cursa, que podria entorpir unamica el ritme si vas en busca de marca.
Hola, kilometer,
En principi han de rehomologar el circuit, així que tindran que situar de nou els punts km. Confio que amb això, i que volen a més col·locar cartells cada 500 metres, les distàcies ja siguin les correctes.ç
La coda que hi ha a l'avinguda d'Icària és un error del mapa, mai passem per allà, girem directes de Circumval·lació cap a Marina. L'any passat també hi era aquest error a la web.
Salut