Cursa dela Nassos 31-12-2015 10km

Cursa dela Nassos 31-12-2015 10km

03 Gen 2016 22:42 #261 per solteron (Associat/da)
Jo per segon any he estat d'espectador i puc dir que en el tros recte des de l'arc sortida fins el gir en Garcia Faria aquest any s'han incorporat força menys corredors sense dorsal que l'any passat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2016 22:56 #262 per Dennis Teuling (Associat/da)
Koldo, no!

Com ha dit  solteron, tens un ritme d'atleta d'èlit :great:

Amb la meva llargada de gambada, i el teu ritme (igual que Castillejo :sarcastic:)  baixarem de 28'  :intello: :intello:

Bon treball de llebre sub-38! tot i que el Pol26 i jo no vam poder seguir-te després del km 2,5.
Però has baixat dels 38' que era l'objectiu :yipi: :yipi:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

05 Gen 2016 08:36 #263 per Jorfer (Associat/da)
Gran cursa koldo i ajudant els demés moltes vegades més gratificant que fer MMPs (potser ho dic perquè ja no tornaré a fer mmps) :oops:

05 Gen 2016 10:15 #264 per koldo (Visitant)

Gran cursa koldo i ajudant els demés moltes vegades més gratificant que fer MMPs (potser ho dic perquè ja no tornaré a fer mmps) :oops:

Gràcies  :love: Enhorabona per la tornada a la normalitat sense lesions. Aposto per MMP teva maratoniana aquest any, potser no a BCN però si pel Novembre  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

05 Gen 2016 10:39 #265 per Lucius (Visitant)
Felicitats a tots, tant si heu fet marca com no!

Per la meva part, llebre de 40' i desprès del primer km amb sensació d'estar al metro a l'hora punta
... aixó només vol dir que cada vegada  hi ha més gent i més ràpida!

Desprès a partir del km3 la cosa s'ha estirat una miqueta i he pogut agafar ritme de creuer amb 3'57''... sabent que havia de reservar uns segons per el final, per si la cursa era una mica més del compte i per l'error del gps. Al final 40'00'' i evidentment sense voler, perque es com si et toques la grossa... ni fent-ho a propossit m'hagues sortit tan rodó...molt content i sobretot per tots aquells corredors anonims que m'han donat les gràcies a l'arribada i bona estona desprès... és molt gratificant ajudar a la gent fent una cosa que m'agrada.

Bon any 2016 a tots.

ManoloM que la recuperació sigui aviat!

JDFT

06 Gen 2016 17:31 #266 per Jorfer (Associat/da)

Gràcies  :love: Enhorabona per la tornada a la normalitat sense lesions. Aposto per MMP teva maratoniana aquest any, potser no a BCN però si pel Novembre  :yes:

Tant de bo company. On cal signar?

Lucius vas clavar el temps de llebre. Bona feina  :yes: :yes:

06 Gen 2016 20:39 #267 per joseluisblanco (Associat/da)
La sortida i arribada si s’arribés a canviar per algun lloc més ample estaria bé, aquesta edició es va modificar 15 metres que van anar molt bé logísticament. Una opció es fer la sortida a Taulat (a 100 metres de la sortida actual a l’esquerra), girar per Josep Pla (sortida de la ronda i el 31 de desembre), girar a la dreta per Passeig Garcia Faria i aprofita el recorregut actual, i crec que fins i tot estalviaríem el gir de Picasso… alguna sugerencia? Del km 6’5 al 8’5 es poc atractiu, però es un dia i hora complicat per agafar altres carrers amb més públic.
Les llebres com sempre fantàstiques, i el treball de ManoloM genial!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats