- Missatges: 33
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ostres...haveu vist el video de Corriendovoy dels líders? :beurk:
Impressionant... sembla que hagin posat la velocitat al doble. Gairebé no es veu les cames de Castillejo, com Correcaminos.
Ostres...haveu vist el video de Corriendovoy dels líders? :beurk:
Impressionant... sembla que hagin posat la velocitat al doble. Gairebé no es veu les cames de Castillejo, com Correcaminos.
En alguns trams del vídeo li he comptat sobre 212 gambades per minut o unes 3.5 cada segon. És una freqüència molt alta. De totes maneres com això no es tradueix en una marca mundial de l'any em fa pensar que en Castillejo no té una gambada especialment llarga si la comparem amb altres atletes que corren, per exemple, un 10K en 27'30'' i 185-200 g/m.
Merci dani.Bones !
Objectiu sub40. Feia un any que no en feia cap. Un any per oblidar, mig any lesionat i amb merdes diverses :grrrrrr:
Després del 40.18 als 10km de Castelló era el moment per tornar-ho a intentar. Gràcies un altre cop al chute per fer-me un pla de preparació amb les meves paranoies.
Feia tàndem amb en meep que també volia baixar de 40' ell després de tres anys. Tàctica agafar una mica de coixí i apretar el culet per mantindre'l. Fàcil, oi ? :intello: Sortim ràpid i al km3 fa tenim uns 20" de marge. Potser massa ràpid i tot. En aquest punt em meep es despenja i ja no el veure fins al final. Km5 19.43 i ja toca anar amb la calculadora. He vist l'Stone_Apo molt bé! Collons quina milloraT
La Diagonal s'ha fet llarga de collons, i al pas del km9 ja he vist que baixava de 40'. M'ha preocupat veure en Jaume86 caminant en aquell punt, va nano! La recta d'arribada inacabable, el cervell veu un arc i es pensa que és l'arribada... :rofl: Final 39'43" i en meep uns segons després, també sub40. Avui no ha estat marca, però m'ha sabut a glòria. Córrer sense molèsties és el millor que hi ha.
Organització IMPECABLE, igual que li fotem pals a JL, també s'ha de reconèixer quan les coses es fan bé. Posar els km intermitjos, als que aniem a 4, 5 o 6 és fantàstic. Cada 500m tens una estimació boníssima. A més, per fi la rotonda inicial s'ha fet correctamente després de mil anys... I moltíssima cinta pels retalladors.
Una cursa que ha aguantat bé la baixada de participants en totes les "grans", ha passat de 9843 a 8900. Però és candidata a aguantar millor que les altres. S'ha acabat de montar una patxanga de cursa i que vinguin 5.000 persones com ha passat a Barcelona els darrers anys. Ara es valorarà qualitat/preu.
** VÍDEO CARRERA ÍNTEGRA**
Mirad cómo se gana un 10K en algo más de 28 minutos. Qué manera de correr Carles Castillejo! www.corriendovoy.com/atletismo/155139/cu...assos-barcelona-2015
Es qüestió, no fàcil, de negociar amb la RFEA, tot junts es ideal, tema tràfic, altre opció seria l'internacional a les 19.30h ja depèn de l'Ajuntament que ha aconseguit que la cursa es professionalitzi més a les últimes edicions amb millors serveis als corredors, sense pujar el preu. A dia d'avui, les curses per "excel•lència" a una gran ciutat son la Marató i la Sant Silvestre.Et veig muntant la cursa dels Nassos popular a les 17:30 i la Internacional a les 20h.
La popular, si és com la d'enguany, no la toquis.
Felicitats.
Però ehh, he anat uns kms darrera el Koldo, i vaig comptar 3 gambades seus per cada 2 mevas.
També és un Correcaminos:intello: