Cursa dela Nassos 31-12-2015 10km

Cursa dela Nassos 31-12-2015 10km

02 Gen 2016 12:18 #241 per corriendovoy.com (Visitant)
** VÍDEO CARRERA ÍNTEGRA**
Mirad cómo se gana un 10K en algo más de 28 minutos. Qué manera de correr Carles Castillejo! www.corriendovoy.com/atletismo/155139/cu...assos-barcelona-2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2016 12:43 #242 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gran vídeo corriendovoy :great: :great:

Impressionant Castillejo... he intentado contar los pasos por minuto...más de 200  :beurk:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

02 Gen 2016 12:47 #243 per jauteras (Associat/da)
La cursa ha estat ben organizada pel meu gust.L'unic que no m'ha agradat,sobretot pels de forma de barna es el lloc de recollida de dorsals.Trobo millor la Mar bella fins el mateix día i fins1 hora abans de la cursa.Hi ha aparcament gratuit i està molt ben comunicat.

02 Gen 2016 12:57 #244 per danili (Associat/da)

Ostres...haveu vist el video de Corriendovoy dels líders? :beurk:
Impressionant... sembla que hagin posat la velocitat al doble. Gairebé no es veu les cames de Castillejo, com Correcaminos.

En alguns trams del vídeo li he comptat sobre 212 gambades per minut o unes 3.5 cada segon. És una freqüència molt alta. De totes maneres com això no es tradueix en una marca mundial de l'any em fa pensar que en Castillejo no té una gambada especialment llarga si la comparem amb altres atletes que corren, per exemple, un 10K en 27'30'' i 185-200 g/m.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

02 Gen 2016 13:42 #245 per Dennis Teuling (Associat/da)
Tens raó Danili,

Potser la meva gambada és fins i tot més llarga que la de Castillejo :mdr:
Evidentment, amb un ritme móóólt inferior (no arribant a 150 :whip:).

Però ehh, he anat uns kms darrera el Koldo, i vaig comptar 3 gambades seus per cada 2 mevas.
També és un Correcaminos  :oops: :intello:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

02 Gen 2016 15:29 - 02 Gen 2016 15:34 #246 per joseluisblanco (Associat/da)
Aquí teniu algunes de les millors fotografies, imatges a diferents televisions i videos de Corriendovoy de la Cursa dels Nassos www.lasansi.com/es/noticias-de-la-sansi/...-nassos-de-barcelona

02 Gen 2016 15:37 #247 per Runner de Mierda (Visitant)

He vist el video del Castillejo.

Jo, en bici, no el segueixo. Ho juro.

02 Gen 2016 20:57 #248 per Jorfer (Associat/da)
Bon any a tothom.

Un any més he acabat l'any corrent pels carrers de la meva estimada Barcelona en companyia de molts amics i coneguts. Una immillorable forma de rematar el 2015.

Xevifisio ja ho ha dit per qui i, ara ho repeteixo jo, gran feina desinteressada gestionant el servei de llebres el gran ManoloM (una abraçada amic doncs avui s'ha trencat la clavícula anant en BTT per Collserola :whip: :whip:) per tal que tot surti el millor possible abans durant i després de cada cursa on ens encarreguen marcar el ritme. Aquest home és un crack i t'estimem "y lo sabes"  :love: :love: :love:

M'alegro molt per l'enorme quantitat de MMPs que s'han assolit en un circuit excel·lent com és el cas de: Xavher, Stone_apo, Carsobe, Estanis13, Xikt3a, Carles#22, CarlosHB, Robertgr68, R3, Sergicb, Nena...

També m'alegra molt saber que hem tingut una motocicleta mecalitzada  :great: i una molt bona organització.

Dani&meep m'alegren molt els vostres sub40. Després d'un any d'entrebancs segur que té molt millor gust.  :yes: :great:

Felicitar als "banyuts" per demostrar-nos que no tot és marquitis en el nostre món i que també es pot gaudir del córrer sense patir.

També vull agrair a les vint-i-una llebres que van fer una feina magnífica fent tots un temps molt aproximat al que marcaven les seves banderoles.  :yes: :yes:

Jaume86 m'alegra saber que ja estàs millor i que ja continues amb els teus entrenos.  :yes: :yes:

Dabit, Carlescat gràcies per les fotografies.  :yes: :yes:

I en quan a la meva cursa va ser ajudar a baixar de 45 al meu company d'entrenaments Robertgr68 que encara que no l'hem assolit si que hem aconseguit fer una nova MMP mossegant uns segundets a la marca. A la propera caurà el sub45, segur.  :yes: :yes:

02 Gen 2016 21:02 - 02 Gen 2016 21:15 #249 per solteron (Associat/da)

Ostres...haveu vist el video de Corriendovoy dels líders? :beurk:
Impressionant... sembla que hagin posat la velocitat al doble. Gairebé no es veu les cames de Castillejo, com Correcaminos.

En alguns trams del vídeo li he comptat sobre 212 gambades per minut o unes 3.5 cada segon. És una freqüència molt alta. De totes maneres com això no es tradueix en una marca mundial de l'any em fa pensar que en Castillejo no té una gambada especialment llarga si la comparem amb altres atletes que corren, per exemple, un 10K en 27'30'' i 185-200 g/m.

Jo he comptat unes 24-25 gambades amb un sol peu cada 15 segons o sigui unes 190-200 per minut, o sigui que crec dintre de la normalitat (180-190 per minut i fins a 200 per atletes d'elit)
Precisament molts corredors populars pateixen de tot el contrari, cadències massa baixes i gambades massa llargues.
Dintre del meu modest coneixement del tema crec que Castillejo té una tècnica de carrera molt i molt bona, no només la cadència si no també lo poc que mou el cos i la poca oscil.lació vertical que fa   . i brutal el atxasso que li fa a Lamdassem, es pot veure al video de corriendo voy al 27'45"

02 Gen 2016 21:26 #250 per danili (Associat/da)
Jo he fet els càlculs en dos trams diferents 60 segons ininterrumputs i em dóna 212. Ho he fet mentre marcava alhora la cadència picant amb la mà sobre la taula a cada moviment d'un braç cap endavant (dues gambades) per no perdre'm en el ritme. Ho he tornat a fer en el tram dels minuts 22 a 23 i m'ha donat 208.

Crec que en 15 segons de visionat hi pot haver error pel fet que són freqüències molt altes. Em recorda a quan es miren les pulsacions màximes en 15 o en 60 segons. Si vas a ritme aeròbic no hi ha problema i coincideix, però a ritmes alts pot ballar de 4 o de 8. 

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

02 Gen 2016 21:58 #251 per stone_apo (Visitant)

Bones !

Objectiu sub40. Feia un any que no en feia cap. Un any per oblidar, mig any lesionat i amb merdes diverses  :grrrrrr:

Després del 40.18 als 10km de Castelló era el moment per tornar-ho a intentar. Gràcies un altre cop al chute per fer-me un pla de preparació amb les meves paranoies.

Feia tàndem amb en meep que també volia baixar de 40' ell després de tres anys. Tàctica agafar una mica de coixí i apretar el culet per mantindre'l. Fàcil, oi ?  :intello: Sortim ràpid i al km3 fa tenim uns 20" de marge. Potser massa ràpid i tot. En aquest punt em meep es despenja i ja no el veure fins al final. Km5 19.43 i ja toca anar amb la calculadora. He vist l'Stone_Apo molt bé! Collons quina millora  :party: T

La Diagonal s'ha fet llarga de collons, i al pas del km9 ja he vist que baixava de 40'. M'ha preocupat veure en Jaume86 caminant en aquell punt, va nano!  La recta d'arribada inacabable, el cervell veu un arc i es pensa que és l'arribada...  :rofl: Final 39'43" i en meep uns segons després, també sub40. Avui no ha estat marca, però m'ha sabut a glòria. Córrer sense molèsties és el millor que hi ha.

Organització IMPECABLE, igual que li fotem pals a JL, també s'ha de reconèixer quan les coses es fan bé. Posar els km intermitjos, als que aniem a 4, 5 o 6 és fantàstic. Cada 500m tens una estimació boníssima. A més, per fi la rotonda inicial s'ha fet correctamente després de mil anys... I moltíssima cinta pels retalladors.

Una cursa que ha aguantat bé la baixada de participants en totes les "grans", ha passat de 9843 a 8900. Però és candidata a aguantar millor que les altres. S'ha acabat de montar una patxanga de cursa i que vinguin 5.000 persones com ha passat a Barcelona els darrers anys. Ara es valorarà qualitat/preu.

Merci dani.
Et vaig fotre un crit quan et vaig passar però no sé si em vas sentir.
100% d'acird...els punts kms dpm i cada 500m millor encara...tot un encert

03 Gen 2016 11:05 #252 per TOCIBDN (Associat/da)
Hola!

Bona cursa dels nassos.

Vaig sortir amb la mentalitat de fer sub 40', sortin rapid amb la intencio de baixar el que pogues dels 20' al km 5, aixi ho vaig fer, despres era questio de mantenir a 4' km o aprofitar la renta de segons de la primera part, per despres donar-ho tot a la diagonal, em va sortir be, vaig acabar en 39' 38", molt content, ja que desde valencia poca cosa he fet.

Vaig parlar amb uns quants correcats durant la cursa, despres cap a casa amb la feina feta.  8)

Apa, fins la proxima!

PD: Jorfer veig que poc a poc comences a estar fi, bona senyal  :yes:

03 Gen 2016 13:03 #253 per joseluisblanco (Associat/da)
Aunque el objetivo es que se una fiesta popular, por 1ª vez en 16 años, exceptuando el campeón y campeona, las marcas de la cursa dels Nassos casi igualan la San Silvestre Vallecana, todo y que en el caso de Madrid las marcas NO son "validas" para el ranking IAAF al ser en “bajada”, parecido a la cursa del DIR diagonal. Son centenares las carreras de 10km que se han organizado por España en el 2015, pero Castillejo 28’37, Lamdasem 28’44 y Merzougui con 28’56 son los 3 españoles más rápidos gracias a sus marcas en la pasada cursa dels Nassos, y la campeona Lidia Rodriguez la española más rápida en 10km del 2015 gracias también a su marca 33'07. Els Nassos NO esta en el calendario RFEA lo que impide contratar atletas de alto nivel, que no tengan licencia catalana, y eso limita.

03 Gen 2016 15:54 #254 per guissona (Visitant)
Et veig muntant la cursa dels Nassos popular a les 17:30 i la Internacional a les 20h.
;)
La popular, si és com la d'enguany, no la toquis.

Felicitats.

03 Gen 2016 18:36 - 05 Gen 2016 19:57 #255 per Hansi (Associat/da)
Aquesta és la meva desena temporada des que participo en curses populars (que no vol dir que porto només 10 anys corrent ;)), i l'única cursa que he pogut fer en cadascuna de les 10 temporades sense perdre-me-la cap vegada ha estat la cursa dels Nassos :happy:. M'agrada molt l'ambient i el recorregut tan ràpid, per acabar l'any amb festa, esport i una marca tan bona com el cos doni de si, així que em va fer molta il·lusió poder completar la cursa, malgrat que els dies previs havia passat unes molèsties físiques que ho havien posat en perill.

Per sort per mi, el dia 31 no vaig tenir cap problema, vaig poder córrer, i inclús em va sortir un temps força bo pel que imaginava a priori, així que raó de més per gaudir quan els companys m'anàveu explicant els vostres èxits: grans MMPs, sub40' després de llarg temps :love:, sub40 per primera vegada :yipi:, bones llebrejades :great:, bones marques, diversió, fer l'indi... :party:

Abraçades en especial pel Jaume86 i el ManoloM, amb els respectius problemes de salut :love:.

03 Gen 2016 20:06 #256 per Jorfer (Associat/da)
TociBDN gràcies amic  :wink2:
Jose Luis Blanco, bona feina  :great: :great:
Hansi m'alegra llegir que les teves molèsties van a menys. A escoltar el cos  :yes: :yes:

03 Gen 2016 21:04 #257 per mario.cat (Associat/da)

** VÍDEO CARRERA ÍNTEGRA**
Mirad cómo se gana un 10K en algo más de 28 minutos. Qué manera de correr Carles Castillejo! www.corriendovoy.com/atletismo/155139/cu...assos-barcelona-2015

He estat mirant el vídeo de la cursa i m’ha sobtat veure que al segon 29 del vídeo, hi han dos impresentables sense dorsal que s’incorporen a la cursa des de la dreta i ho fan amb els corredors d’elit. :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Jo mai he corregut sense dorsal i ni ho faré, però si algun dia se’m capgirés el cervell i ho fes, com a mínim ho faria quan passés la marabunta i quedés dissimulada la negligència. No?

03 Gen 2016 22:23 #258 per joseluisblanco (Associat/da)

Et veig muntant la cursa dels Nassos popular a les 17:30 i la Internacional a les 20h.
;)
La popular, si és com la d'enguany, no la toquis.

Felicitats.

Es qüestió, no fàcil, de negociar amb la RFEA, tot junts es ideal, tema tràfic, altre opció seria l'internacional a les 19.30h ja depèn de l'Ajuntament que ha aconseguit que la cursa es professionalitzi més a les últimes edicions amb millors serveis als corredors, sense pujar el preu. A dia d'avui, les curses per "excel•lència" a una gran ciutat son la Marató i la Sant Silvestre.

Si Castillejo fent-se de llebre els últims 6km ha fet 28'37, amb llebres i africans hagués fet 28'20 segur, i keniates de molt nivell podrien fer 27'30 amb 4 retocs, sobre tot eliminant el gir de 180 graus.

La sortida es estreta i complicada, esperem que la 3a sortida provoqui que molts participats que abans no podien córrer bé durant la cursa i després no tornaven, ara tornin, per mi es la principal causa que les grans curses baixin la participació, a part del creixement de cursesque s’organitzen, preu, etc...

Sobre els sense dorsals  :grrrrrr: en alguns casos entraven de 10 en 10...per ara no es pot fer res.

03 Gen 2016 22:28 #259 per joseluisblanco (Associat/da)
Camile Riviere no té parcial ni control de sortida, va ser desqualificada, doncs sobre 3 lectures només tenia 1.
Silvia Rodriguez surt a les 17:41:37, no té parcial i arriba a les  18:17:57 (36:20 temps real), per tant també es desqualificada.

També varem desqualificar pels mateixos motius dorsals 4624 (temps real 25 :01 i sense parcial) i 10706 , temps real 24 :59.

la 9a i 10à desqualificades!!

03 Gen 2016 22:38 #260 per koldo (Visitant)
Feliç any nou  :party: :party:

Enhorabona a tots els que vau fer MMP, i a la gran feina de les llebres i de la comissió  :great:  :great:

Personalment em sembla una cursa rapidíssima on tinc 4 de les meves 7 millors marques. Vaig sortir a intentar remar a la barqueta sub38, doncs no estava per massa menys... A veure si podien fer marca el CarlosHB i el pol26 . Vaig marcar el ritme els 5k primers el millor que vaig saber, 18:53, i allà li vaig dir al CarlosHB que tirés que no em veia per més. Vaig pensar que em cauria una minutada, però sense perdre'l a partir del 7 em vaig refer. El meu únic objectiu era avançar un corredor que anava vestit de granota  :he: i això em va servir per no deixar-me anar. Del 8 endavant es fa llarguíssim, però vaig veure que si anava a 3:48 ho tenia. Em van passar el Dennis Teuling (quin final té sempre, és un Abel Antón) i el Jaume86, que després vaig veure com s'aturava... Per sort està bé  :great: A l'arribar vaig pensar, no miris el crono i només arriba a l'arc, però no vaig caure que hi ha molts. Vaig sprintar amb tot crec que pel primer o segon, i se'm va fer etern fins a meta... Vaig arribar en una de les pitjors condicions d'esforç que recordo. Finalment 37:56 guanyant 36 posicions en la segona part (la granota inclosa :P). I CarlosHB marcassa  :yipi:  :yipi:

Joseluisblanco, buena organización  :great: L'únic "però" és que el guardabosses està una mica lluny. Podria fer-se el mateix recorregut però sortint del km1? Suposo que deu ser algun tema d'espai...

Però ehh, he anat uns kms darrera el Koldo, i vaig comptar 3 gambades seus per cada 2 mevas.
També és un Correcaminos  :oops: :intello:

Sí, la veritat que tinc un estil molt lamentable, però bé, crec que ja és tard per canviar-ho  :oops:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats