- Missatges: 1061
Dennis, tinc un company que ha anat amb tu fins al 9 i després s'ha avançat, i m'ha dit que has fet una gran feina, com fan (fem :love:) sempre les llebres correcat.
Jo no sé si em vaig apuntar malament, però juraria que vaig apuntar-me als 5 kilòmetres i he fet els 5 kilòmetres amb una companya del equip (que ha quedat 3era de la general). Quan he anat a veure la classificació final no surto, per tant, tinc dubtes si estava apuntat als 10km.
De totes maneres, aquesta cursa s'ha convertit amb l'última de la temporada (ja fa més de 5 anys), i m'agrada, però els 10 kilòmetres es fan molt llargs. A mi (que vaig fer de llebre de 50' l'any passat) em va passar alguna cosa similar al Dennis. A la segona volta em vaig quedar amb 1 sol corredor, i no la vaig fer més ràpid.
Ara vacances, merescudes.
Tornaré a les curses al Setembre. Aprofitaré el dorsal que m'ha tocat a la Cursa del Poble Nou i després a l'Ametlla de Merola.
Si no ens veiem, que passeu unes bones vacances!!
Xavi
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Arreglat. A la web de championchip si que surto a la classificació de 5km
![]()
Xavi
Dennis, tinc un company que ha anat amb tu fins al 9 i després s'ha avançat, i m'ha dit que has fet una gran feina, com fan (fem :love:) sempre les llebres correcat.
Jo no sé si em vaig apuntar malament, però juraria que vaig apuntar-me als 5 kilòmetres i he fet els 5 kilòmetres amb una companya del equip (que ha quedat 3era de la general). Quan he anat a veure la classificació final no surto, per tant, tinc dubtes si estava apuntat als 10km.
De totes maneres, aquesta cursa s'ha convertit amb l'última de la temporada (ja fa més de 5 anys), i m'agrada, però els 10 kilòmetres es fan molt llargs. A mi (que vaig fer de llebre de 50' l'any passat) em va passar alguna cosa similar al Dennis. A la segona volta em vaig quedar amb 1 sol corredor, i no la vaig fer més ràpid.
Ara vacances, merescudes.
Tornaré a les curses al Setembre. Aprofitaré el dorsal que m'ha tocat a la Cursa del Poble Nou i després a l'Ametlla de Merola.
Si no ens veiem, que passeu unes bones vacances!!
Xavi
Hola Tothom
Jo debutava avui a Pallejà peró la veritat es que em sembla que tornaré. Com han comentat els companys hi han hagut alguns problemes amb els inscrits per TPV, que os paso a explicar:
1.- Quan tenim curses amb TPV i llebres passem 2 excels amb les dades per separat. Es van confondre al pasar les dades i varen procesar només les llebres, per aixó eles si que sortien a la llista.
2.- Quan s'han adonat de l'errada han separat els pitralls dels corredors del TPV i els han apartat a incidencies amb una lista on sense cap cua els han donat a mesura que anavem arribant. Mersi al Tete Xavi per les tasques d'informació al ser dels primers en arribar. Després la resta anavem avisant als companys. Desde l'organització ens han demanat perdó per l'errada peró no considero que hagi sigut tan greu
Parlant propiament de la cursa, jo debutava peró m'ha semblat molt corecte. Sense cues a la recollida de pitralls ni als regals (samarreta+mitjons). Una mica escasos els lavabos peró la resta de conya: voluntaris, avituallaments, organització i mes que correcte la beguda i fruita a l'arribada. També amb aspersors i manigas amb aigua per refredat als corredors. A mi m'ha sortit una mica curta i el circuit amb constants puja i baixes...un circuit entretingut![]()
Ostres acabo de veure que he fet una gasosa monumental segons Champion Xip (ojo al pas pel Km5 i al 10 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:)
Ostres acabo de veure que he fet una gasosa monumental segons Champion Xip (ojo al pas pel Km5 i al 10 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:)
Jo he fet record mundial de 5 Km (una mica més de 8 minuts). M'en vaig a Rio!!! :he: :rofl:
La classificació és correcta però el diploma està equivocat (els temps canviats d'ordre).