Cursa dels Nassos de Barcelona 10km 31/12/17

Cursa dels Nassos de Barcelona 10km 31/12/17

02 Gen 2018 17:03 #41 per aurelian (Associat/da)
Moltes felicitats Grinta!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 17:14 #42 per Grinta (Associat/da)

aurelian va escriure: Moltes felicitats Grinta!

Moltíssimes gràcies! :)

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

02 Gen 2018 18:40 - 02 Gen 2018 21:43 #43 per Jorfer (Associat/da)
Grinta s’apropa març així que toquen mitges, mitges i mitgetes.?

02 Gen 2018 20:27 #44 per Josep58 (Associat/da)
Hpla,

Jorfer, passo pel Qualicat per valorar la cursa :)

Isidro Lopez gracies perles fotos de l'arribada :great:

Grinta enhorabona i felicitats per aquesta mínima per anar als Campionats d'Espanya. :great:

Vas lluitar-la contra un seguit de circumstàncies que et donen més valor i satisfacció per l'obtenció de l'objectiu.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

03 Gen 2018 08:13 #45 per Natxo (Associat/da)
Recupero els bons costums així que torno al fil de corredors per comentar una mica la Cursa

A nivell personal, un desastre. Vaig fer una 'gasosa' de llibre, em vaig creure en bona forma i vaig voler seguir la llebre sub 45'. Resultat, un primer 5 'de sobrat' i la segona part, completament fos, va ser un petit suplici el fet d'acabar, aixi que ni tan sols vaig poder baixar de 50'. Ja fa temps que he anat acceptant que els anys no (em) perdonen i que ja queden molt lluny les meves marques, però no poder amb el 50' en una cursa tan ràpida, doncs mira, va tocar la moral. Procuraré no tornar a fer el burro en properes curses.

En tot cas, la Cursa em sembla espectacular i és una manera xulíssima d'acabar l'any. Em vaig retrobar amb el Joan3 per fer l'escalfament i petar la xerradeta, amb molts companys a la carpa de les llebres i després en Vladi (ja molts anys veient-nos a calaixos similars, eh company?) i al JRDi69 just abans de la sortida.

Per cert, algú té la foto de grup que ens vam fer amb les (moltíssimes) llebres?

Jorfer, ara passo pel Qualicat

Vinga, bon any a tots!

Natxo
Sant Quirze del Vallès

03 Gen 2018 09:08 #46 per joseluisblanco (Associat/da)
milers de fotografies gratuïtes i vídeos a www.cursadenassos.barcelona/ca/fotografies-i-videos_i77

Gràcies per participar, per part de l'organització contents i amb ganes de continuar innovant!!!

03 Gen 2018 09:28 #47 per Ramon_B (Associat/da)
Acabo el 2017, com no, corrent aquesta clàssica que ja he fet quinze vegades. Marca prou bona de 52'15'' (39'' millor que l'any passat) a ritme 5'14'''/ Qm.
Circuit ràpid i enguany marcat cada 500 m :great: .
Que va passar amb el famós túnel a 500 m de l'arribada ?. Funcionava ?. Decebedor si es que funcionava .......
Un plaer saludar tants correcats (avui molts fent de llebre) i poder tornar a fer foto de sortida tradició que no s'ha de perdre.

També ha passat pel Qualicat i registrat el meu temps.

Gràcies per les fotos i als animadors.

Diumenge tornem-hi a la Cursa de Reis.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

03 Gen 2018 15:31 #48 per Jorfer (Associat/da)
Després penjo la macrofoto de llebres amb correcats.

03 Gen 2018 20:47 - 03 Gen 2018 20:48 #49 per Jorfer (Associat/da)
Natxo ens costa acceptar que ens anem fent grans i creiem que som uns xavals eterns però el dni no perdona. Adjunt tenim una de les fotos del grup abans de la cursa.

JoseLuisBlanco gràcies per l'enllaç.

Ramon_B ets un clàssic de els curses de 10 de Barcelona. tens un historial impressionant de fidelitat a moltes d'elles. Tens tota la meva admiració.
Adjunts:

04 Gen 2018 00:05 #50 per jaume86 (Associat/da)

Jorfer va escriure: He passat pel QualiCat

www.corredors.cat/qualicat/details/3/160-cursa-del-nassos

Primer cal registrar el resultat i després ja podem valorar la cursa. ;)

Fet!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

04 Gen 2018 00:09 #51 per jaume86 (Associat/da)
Moltes gràcies als fotògrafs per a les moltíssimes fotografies que tenim: Carles, Isidro, Jose Luis!!

Felicitar a les moltes MMP que hi va haver (personalment destaco la Grinta doncs vam anar força estona junts!) i als que ho van intentar!

Jo vaig fer la millor marca del 2017 tot i fer de llebre... deixem endarrera un 2017 gairebé per oblidar i a per un millor 2018!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

04 Gen 2018 14:18 #52 per Willy (Associat/da)
Hola!

Un altre que va dir adéu al 2017 corrent!

No vaig arribar a temps a fer la foto però vaig poder saludar a uns quants correcats.

Veig que la majoria va poder assolir els seus temps, enhorabona a tots! Jo personalment també vaig poder fer marca personal. :)
L'objectiu era arriscar per intentar un sub 38' i ho vaig poder aconseguir. Vaig poder mantenir be el ritme durant la primera part i vaig passar el 5K amb uns 10" de marge. Després, tot i patir una mica amb la pujadeta de marina vaig poder aguantar be i arribar al 8 on ja "només" quedava mantenir i apretar el cul si calia fins a l'arribada. Finalment 37'51" i MMP. Molt content de poder acabar l'any amb aquestes bones sensacions! :)

El 2018 mes i millor!

Salut!

Salutacions,

Willy_DePu

04 Gen 2018 14:25 #53 per Jorfer (Associat/da)
Willy de Pu cada cop estàs millor, portes una progressió bestial. Ja et veig més proper de les 3h que de les 3h07 a la marató. Felicitats.

10 Gen 2018 16:41 #54 per Alba (Associat/da)
Han passat molts dies però mai és massa tard per mostrar gratitud! I entro al fòrum no tant per celebrar -que també!- l'alegria que vaig tenir en assolir la marca a nassos, sinó per donar les gràcies a l'EDUBDN. Li dec molt, ja que del km 8 fins els darrers 200 metres em va ajudar a no defallir quan anava a tope a nassos.

Vaig tenir la gran sort de contactar amb ell com us deia cap al km 8, i com que ja m'havia ajudat a fer marca fa any i mig a mataró, m'hi vaig posar al costat i li vaig dir, mig ofegada, que tenia la marca a tocar i m'ajudés a no llençar la tovallola.
Doncs res, moltíssimes gràcies Edu! gràcies a ell vaig fer els darrers kms molt més ràpid del ritme mig que havia de dur (ja que als kms 5 i 6 havia mig abandonat i havia anat súper lenta) i quan quedaven uns 200 metres em va cridar que apretés i encara que vaig dir que no podia, ho vaig fer i vaig aconseguir el sub 44!

La veritat que em sento molt afortunada. No és el primer cop que enmig d'una cursa, algun company correcat m'ajuda, i és algo que s'agraeix moltíssim i que em retorna l'esperit d'equip.

Moltíssimes gràcies!!

I no volia marxar sense donar-te l'enhorabona gringueta!! Moles!!!

10 Gen 2018 17:16 #55 per Jorfer (Associat/da)
Alba, estàs fent uns entrenaments molt bons i estàs recollint els fruits. A sobre tenim la sort de formar part d'una associació on a la majoria de la gent ens encanta ajudar als companys/es a assolir els objectius com ha sigut el teu cas a Nassos amb l'EduBdn. Les barquetes taronges són una tradició a les curses de casa nostra.

Ens veiem a Sitges màquina i felicitats de nou. :great: :great: :great:

24 Gen 2018 10:43 #56 per Hansi (Associat/da)
Amb molt retard, però ja he passat pel qualicat :). La crònica la deixo estar, resumint en un "m'ho vaig passar bé", que inclou el córrer i el saludar correcats i col·legues.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats