www.cursaelcorteingles.cat/
www.facebook.com/cursaelcorteingles/
Només ens podem inscriure 10.000 participants?
Hi ha 10.000 places limitades per a corredors que tenen el xip groc. Per als corredors sense xip groc no hi ha cap limitació.
M’he inscrit a la cursa però no m’ha arribat el mail de confirmació. Què faig?
Comprova que no hagi quedat a la carpeta del correu brossa / spam del teu correu electrònic. Si no hi és, espera 24 hores. Si tot i això no t’arriba, envia’ns un missatge, però en cap cas et tornis a inscriure.
Haig de pagar per participar a la cursa?
No, la Cursa El Corte Inglés és gratuïta.
Els menors d’edat poden córrer la cursa?
L’edat mínima per participar en la modalitat de xip groc és de 16. Tots els menors de 16 anys podran córrer amb el dorsal xip però necessiten l’autorització d’un dels pares. El dia de la cursa hauran d’anar acompanyats per un adult.
On puc comprar un xip groc?
El xip groc és personal. El podràs comprar en establiments esportius. Tens una llista de centres de Barcelona i Catalunya trobaràs al següent enllaç
www.championchip.cat
On i quan podem recollir els dorsals els corredors amb xip groc?
Els dorsals per als corredors amb xip groc s’assignaran en funció de la marca acreditada. Es podran passar a recollir a la 5a planta d’El Corte Inglés del Portal de l’Àngel entre el 6 i 7 d’abril. No us descuideu el resguard de la inscripció i/o el DNI. Podeu presentar el resguard a través del mòbil.
I els corredors sense xip groc inscrits online?
Podreu recollir el dorsal al centre que vau indicar al moment de la inscripció presentant el resguard d’inscripció fins les 21:00 del divendres 6 d’abril.
Puc recollir el dorsal d’un amic o familiar?
Sí, tant si correran amb xip groc com amb dorsal xip, sempre que porteu el seu resguard d’inscripció i el seu DNI.
Hi haurà calaixos a la sortida?
Sí, hi haurà calaixos pels corredors amb xip groc i s’hi accedirà en funció del color del dorsal. Els corredors amb xip groc sortireu des de la cruïlla del Passeig de Gràcia amb la Gran Via. Els participants amb dorsal xip sortireu des de la Plaça de Catalunya sense divisió de calaixos.
Si tinc xip groc, a quin calaix de sortida em col·locaran?
Els calaixos de sortida de xip groc s’assignaran en funció de la marca acreditada.
Puc portar un cotxet de nadó?
No es podrà accedir als calaixos de sortida amb cap tipus d’aparell de rodes, ni cotxets, ni handbikes, ni cadires de rodes, etc.
Què passa si em descuido el xip groc a casa?
No tindràs el control de temps, així que fes memòria!
Puc saber el temps que he fet si no porto el xip groc?
Si estàs inscrit amb xip groc, no. Si estàs inscrit amb el dorsal amb xip incorporat, podràs saber exactament el teu temps, el qual constarà en el teu diploma de participació, sempre que hagis passat per tots els controls de temps.
Si no porto xip groc, sortiré a les llistes de posició?
No hi ha llista de posició, però amb el dorsal xip incorporat podràs saber exactament el teu temps i la teva posició, dades que constaran en el teu diploma de participació sempre que hagis passat per tots els controls de temps.
Quan podré recollir el meu diploma?
Entre el 16 i el 28 d’abril al mateix centre on vas recollir el dorsal i en el centre de Portal de l’Àngel si et vas inscriure a l’estand de Plaça de Catalunya. Presenta el resguard d’inscripció.