Cursa del Foc (Olesa de Montserrat 17.06.18 9h)

Cursa del Foc (Olesa de Montserrat 17.06.18 9h)

16 Jun 2018 16:35 #41 per Mamen (Associat/da)
Que son los fixpoints?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2018 16:51 #42 per Jorfer (Associat/da)

Oriol_TBID va escriure:

wolves va escriure:
Per cert, si algú de la Comissió reparteix fixpoints que pensi en mí que jo encara no els tinc. :wonder:

Ale,

Busca al Jorfer demà ?

Si me'l demanes que tinc uns quants. ;) ;)

16 Jun 2018 16:53 #43 per Jorfer (Associat/da)

Mamen va escriure: Que son los fixpoints?

Són els imans porta dorsals amb el logo correcat que els estem repartint des del sopar correcat d'aquest any.

Tu crec que tampoc els tens i el teu germà diria que tampoc. Us porto també. ;) :thumbup:

16 Jun 2018 17:06 #44 per wolves (Associat/da)
Gràcies Jorfer :great:

16 Jun 2018 17:10 #45 per Vladi (Associat/da)
Jorfer, jo tampoc en tinc. ;)

Per cert, estic intentant pujar una foto que tinc a l'ordinador, a través "d'adjunta un fitxer", i sempre em dóna error. Algú sap com es pot fer?

16 Jun 2018 17:14 #46 per Jorfer (Associat/da)
De res Wolves.

Vladi, minimitza la pàgina correcat, arrossega la foto fins a la pàgina i un cop dins li dius inserir i envies el missatge. A veure si tens sort. Demà et porto els imans també.

16 Jun 2018 17:50 #47 per Mamen (Associat/da)
Ah vale ? No los tenemos.

Muchísimas gracias ?

16 Jun 2018 18:21 #48 per Vladi (Associat/da)
Moltes gràcies, Jorfer, però no ho faig bé, demà m'expliques.

16 Jun 2018 20:15 #49 per Jorfer (Associat/da)
Vladi i si no l'informàtic Rugbyman que s'explica molt millor que jo.
Fins demà.

17 Jun 2018 12:28 #50 per jaume86 (Associat/da)
Bona cursa la d'Olesa per cloure la temporada!

A mi el circuit a 2 voltes m'ha agradat força, continua sent un puja i baixa constant on la calor sempre hi és present però és el que té la Cursa del Foc, no?!?

Avui m'ho he prés amb més calma i seny que diumenge passat, he sortit amb la llebre de 40' i l'he acompanyat fins el km7, on he fet un lleuger progressiu per acabar en 39:10 aprox. Molt content!

Sabeu com és que encara no hi ha els resultats de la cursa??!? Tindrà algo a veure amb la ja clàssica caiguda dels inflables a l'arribada??

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

17 Jun 2018 12:54 #51 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Estaven penjades a una paret de la Plaça.

La Mamen ha quedat 5ª de la cursa de 5kms, i per tant, podi.

Corredors, ha quedat com a primer equip de la cursa de 10k, i he tornat a tenir l'honor de pujar a buscar el premi :whistle: :whistle:
Ja em direu, a qui li dono.

Per la meva cursa, avui acompanyava a Hoommerr, que el vaig "enganyar" per vindré al meu poble.

Teniem la idea de fer sub50', i al final, apretant-lo una mica, hem fet 47'30" amb la segona volta més ràpida que la primera (que vol dir, que encara podiem apretar més :whip: :laughing: :laughing:

Res, un plaer tenir-vos un altra cop a la cursa del meu poble.

En breu, faré la meva crònica-resum, i ja penjaré el link.

Ens veiem a Pallejà (la meva última cursa de la temporada), i sino, bones vacances a tothom!!

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

17 Jun 2018 13:18 - 17 Jun 2018 13:19 #52 per wolves (Associat/da)
I quan la filla d´en Xavi Crespo, Nachosboys, fa podi, potser és el moment de retirar-se. No, Xavi?? ;)

17 Jun 2018 16:17 #53 per Mamen (Associat/da)
Un placer haber coincidido con vosotros!! Una lástima no haber aguantado el ritmo de carrera y haberos perdido rápido.

Hasta la próxima !

Os dejo imagen de la clasificación de 5km, igualmente en xipgroc ya están las dos distancias
Adjunts:

17 Jun 2018 16:26 #54 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Jaume86, si que contràriament al que es habitual a xip groc han trigat força a posar els resultats però en desconec motius :wonder:

Un més que també ha descobert aquest nou circuit de 5 kms. que compartint el que ha comentat el Jaume86 també m'agrada respecte al que ens portava cap als dos polígons. Ara es més urbà guanya amb presència d'animadors, es un puja i baixa constant però esta molt compensat, sort que són pujades i baixades no massa llargues.

De sortida barqueta el Jorfer i el RugbyMan que hem mantingut sencera fins el pas de la primera volta, abans d'arribar al km. 6 en Jordi ha marcat el ritme, darrere no l'he deixat que marxes gaires metres i l'Oscar m'anava trepitjant els talons. Al final 44'08" (21'01" - 21'07")

S'ha repetit de l'any passar el fet que uns quants voluntaris, estiguessin aguantant l'arc publicitari anterior al d'arribada.

Per la resta res a dir als organitzadors que segur que han posat tots els seus esforços i ganes perquè tot anés bé

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

17 Jun 2018 19:26 #55 per Jorfer (Associat/da)
Bona tarda.

Doncs amb la cursa d'avui dono per finalitzada la temporada 2017/2018 a nivell competitiu doncs el cos i el cap ja em demanen desconnexió i baixar el ritme.

Avui ha sigut una cursa que m'ha agradat molt per molts detalls com el tracte al corredor, el preu, sense cues, gran feina de les llebres, mesura correcte, recorregut amb bastant animació, curses paral·leles, ...

Aquest matí ens hem trobat un bon grapat de correcats participant en les diferents distàncies i amb les sorpreses finals de dos trofeus: millor equip a la cursa de 10 kms (trofeu) i equip més nombrós (trofeu i 100€). :thumbup: :thumbup: :thumbup: :party: :party: Gràcies a Nachosboys i Nico M per recollir-los en nom de l'associació.

Després de la foto d'equip que està al peu d'aquest missatge, hem escalfat i hem fet el reconeixement dels darrers 800 metres que farem dues vegades.

Un cop a la línia de sortida ens agrupem la barqueta formada amb els amics Josep58 i Rugbyman amb l'objectiu de baixar de 44 minuts. Al nostre costat està Mamen que fa el 5 i l'animem a vindre amb nosaltres doncs pràcticament vol fer el nostre temps al cinc (22:30).

Hem sortit una mica avançats i de seguida ens passa la llebre de 42. A poc a poc controlem el ritme al voltant de 4:24 intentant jugar amb el perfil uns segons amunt i avall segons el desnivell. Durant la primera volta anem agrupats, i al voltant del 2.5 hem perdut a Mamen (felicitats per la cinquena posició). Hem passat al quilòmetre cinc clavat en 22:00. En aquest moment comento a Josep i Òscar que ara toca doblar i diuen que van forçats. En aquest moment ja agafo la responsabilitat i comencem la segona volta mantenint el ritme previst sense canvis de ritme. A poc a poc, noto que la meva parella d'amics no em segueixen i perden uns metres, així que decideixo seguir en solitari i concentrat per a assolir l'objectiu. A poc a poc vaig passant a corredors (12 a la segona volta) que són petits objectius motivadors mantenint el ritme. Al final assoleixo la fita amb un sub 44 :party: :party: :party: fent un 43:58 (22:00/21:58) deixant-me un bon regust aquesta darrera cursa. Quina alegria és la meva que giro el cap i ja entra el tàndem Josep&Òscar només deu segons darrera. Tots tres hem fet una gran cursa. :thumbup: :thumbup:

Després anem comentant la cursa amb els diferents amics i coneguts i cap a la dutxa.

Nachosboys, gran cursa de llebre de l'amic Hoommeerr.
Fede un plaer conèixer l'associat més nou de la casa.
Francesc, m'alegra saber que ja corres sense molèsties.
Khryhz, sensacional rendiment el teu amb la calor.
DiegoLH cal patir més.
Manu 1.1 com es nota el teu entreno de muntanya.
Jaume86 aquest cop has corregut amb pausa i seny. Molt bé.
Vladi, no has acabat molt content, per què? Un any més continuem corrent que és l'important.
Wolves com ha anat?
, no pares correcaminos.
Adjunts:

17 Jun 2018 19:55 #56 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Bona tarda.
Doncs amb la cursa d'avui dono per finalitzada la temporada 2017/2018 a nivell competitiu doncs el cos i el cap ja em demanen desconnexió i baixar el ritme.

Jorfer, has fet una bona temporada :clap: :clap: , que et vagi molt bé aquest merescut descans :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

17 Jun 2018 19:59 #57 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Josep58. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

17 Jun 2018 21:44 #58 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes!!

Després de tornar a fer aquesta cursa, he trobat que ha millorat en molts aspectes, sobretot, horari i recorregut. A més ha conservat aspectes molt positius, com l'ambient, l'organització i el tracte al corredor. Segur que hi torno.

De la meva cursa, en principi, no he quedat massa content perquè no he pogut baixar dels 50 minuts que era la meva intenció. Sabia que seria difícil després d'una setmana amb un fort refredat, però tenia l'esperança :unsure: . Ara, en fred, trobo que no ha estat tan malament.

Jorfer, moltes gràcies per la foto i pels imants.:clap: :clap: :clap:

Enhorabona a tots pels temps que heu fet.

Fins la propera, però penso que aquesta és l'última de 10 de la temporada, massa calor. :great: :great: :great:

18 Jun 2018 00:31 - 13 Jul 2018 23:43 #59 per wolves (Associat/da)
Bona nit,
Me n´alegro molt que en general us hagi agradat la Cursa i el circuit.
Sembla que s´ha trobat la manera de fer un circuit més agraït. Fer 2 voltes per assolir els 10km a molta gent li agrada i a d´altres no els hi agrada pel tema psicològic. En fi. Contra gustos...

Veig que en general ha anat prou bé i tothom a sortit més o menys satisfet. Ho celebro!

Josep58, Jaume86. Molt em temo que els resultats de xipgroc han trigat una mica perque hi ha hagut un parell de talls en el subministrament elèctric (que han provocat que fins-i-tot els inflables anessin gairebé a terra).
Jorfer, la cursa de 5qm m´ha anat molt millor de l´esperat. Als darrers entrenaments del circuit que va organitzar el CAO aquestes darreres setmanes, vaig fer 28'40" la volta al circuit i amb la sensació de fer un entrenament a ritme de cursa.
Però avui, m´he flipat una mica. He sortit amb la llebre de 55' però no les tenia totes. A temps estava de despenjar-me i esperar la llebre de 60' i/o quedar-me en terreny de ningú. Si no arrisco a casa, on ho faré? Noo??
Doncs ha sortit bé. He aguantat la llebre els 2 primers kms però després se m´ha escapat tot i que visualment mai l´he perduda. Al final, 27'25". Content no. Lo següent!!
Feia molt de temps que no corria tan a gust. Amb una mica de molèstia al genoll però que, com a mínim, em deixa córrer una mica.
Gràcies per l´interés, capità!!
Nachosboys, quin emprenyament ha agafat la meva filla petita quan li he dit que ha quedat 4ª darrera de la teva. :sob: Tinc una nena que no li agrada gens córrer i, per un cop que ho fa, gairebé li donen un trofeu...
La propera vegada, ho comentem abans i fem un pacte, vale?
Hi ha una foto de l´esprint final on la Ona li treu milímetres a l´Alba. Bueno, vull dir, 3 o 4 metres...
Vladi, m´agrada que diguis de tornar. Bravo. També et dic que baixar aquí de 50' no es tasca fàcil. Comença a fer massa calor...
Richy, buscaré fotos del 2017 tal i com hem comentat. Per cert, la propera vegada ja t´indicaré on aparcar. Això sí, no esperis que sigui al costat de la sortida perque es gairebé impossible.
Ah! I el que comentàvem de la duresa d´aquesta cursa i de la cursa d´Abrera... Avui he fet gairebé 2 minuts menys que a la cursa d´Abrera i sense entrenar tota aquesta setmana passada. Suposo que et pot servir de referència. Tenen poc a veure... (Abrera és bastant més trencacames).
I a la resta de correcats: Mamen, Manu 1.1, Francesc, TeteXavi, un plaer rebre-us.
I a la resta de la resta de correcats, és a dir en Rugbyman; bueno, vale, també ets benvingut a Olesa. :laughing:

Ara sí. Us adjunto fotos que hem fet entre la meva dona i jo. (Són bàsicament del qm 3'3, davant de casa, i de l´arribada).

drive.google.com/drive/folders/1nH49Jux4...48BmACw9yGoTYTHqtfBK

Vagi bé, i fins una altra!!

wolves

18 Jun 2018 11:05 #60 per RugbyMan (Associat/da)

wolves va escriure: I a la resta de la resta de correcats, és a dir en Rugbyman; bueno, vale, també ets benvingut a Olesa. :laughing:

wolves

Per al.lusions, el Hatter del grup com em va batejar en Hommer (Dani).

Doncs segona participació a Olesa i segon nay que cau el pre-arc d'arribada. L'any que ho deixi de fer no torno.

Com han comentat els residents, la veritat es que d'aquesta cursa em va avisar la meva fisio per que amb els locals ni em parlo :whistle: :666: , es una cursa dureta i on el calor ja comença a apretar. Tot i que jo com soc dels raros m'agradava mes el circuit poligonero i mes trencacames de l'any passat (així quan vas ja petat no et veu tanta gent com el d'aquest any :laughing: :laughing: :laughing: )

La meva cursa era una incognita, ja que sortia d'una mini-parada forçosa per lesió al besó el cap de setmana de Can Mercader. Tot i començaba a entrenar el dilluns 11 i en una setmana era tot una incognita de com arrivaría a Olesa. Dijous va anar mes o menys bé i el meu veï en Jorfer a pistes despres de l'entreno es despenja amb un "anem a pel sub 44' " i aqui el cescerebrat de torn que es va apuntar. Així que amb aquesta intenció sortim amb el nostre company de fatigues Josep58.

Com ja es tradició arribem d'hora: taladet, petada amb els companys que ahir erem uns quants i al lio. Primer 5mil clavats 22' peró ja des de el km3 ja vaig comentar que no anava fí...falta de ritme. Així q cap a km6 els deixo marxar uns metres : 150m em Jordi i uns 80/90 en Josep que també comença a notar la caloreta. Del km6 al 7 tinc una petita crisis (4'37/km) peró ja per lo que queda i veient que no acaben de marxar i els tinc de referencia començo a fer un progresiu. Els kms 8 i 9 els paso bastant constants (4'26) i enfilant cap a meta veig al Josep i a per ell que vaig.....peró a falta de 100m quan el tenia ja a tocar decideixo no passar-ho i entrar darrera d'ell (últim kilometre 4'09) arribant a meta amb un 44'08" mes que digne.....ja que al km7 la meva obsessió era que no m'agafés la llebre de 45' :whip: :whip: :whip: :whip:

Així que molt content i esperem tornar el proper any, que he descobert que a Olesa també hi ha gent maca, oi Fede...per que els pajarus del Nachosboys i en Wolves millor no parlar-ne'n. Bé al Wolves li donarem una segona oportunitat que m'ha enxampat a algunes fotos :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats