Cursa dels Nassos (Barcelona) 10km 31/12/18

Cursa dels Nassos (Barcelona) 10km 31/12/18

01 Gen 2019 13:20 #41 per canferreir (Visitant)
Moltes gracies Carles.cat per les fotos.

Ahir era la ultima cursa de 2018. Vaig acompanyar tota l'estona amb la Crissbd i em trobava bé de sensacions. Tot i dubtant de la pifia de cursa que em va sortir a Sant Vicenç dels Horts de fa dos mesos, i d'algunes altres anteriors.

Acabo l'any amb 77 curses a sobre, tot i estant lesionat tot febrer.

Bon any a tothom amb molts kms

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2019 14:22 #42 per Juan (Associat/da)
Gracias Carlos ???

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

01 Gen 2019 14:54 #43 per jauteras (Associat/da)
Ahir al parking d'avinguda litoral, cantonada amb carrer Selva de Mar vaig trobar una pulsera d'activitat. Si es d'algú, digueu m'ho per fer-li arribar, sap greu per qui la va perdre.

01 Gen 2019 19:47 #44 per Raúl Martínez (Associat/da)
Gràcies CarlesCat per les fotos!

Felicitats a tots per les vostres curses, en especial al Kilometer, que està a un nivell brutal i sobretot la regularitat que porta durant molt de temps, bravo.
Al Bhryz, llàstima que per 2 segons no va baixar de 34', juntament amb el joan3

Gràcies a totes les llebres, però en especial al Fandes, fer de llebre de 35' és un repte molt gran i ho va clavar :clap: :clap: :clap:
Vaig poder anar amb ell fins el 7 i després, per sort, vaig poder canviar de ritme i tornar a baixar de 35', que feia una pila d'anys que no ho feia.

Salut i bon any!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

01 Gen 2019 21:48 - 01 Gen 2019 21:52 #45 per gorka (Associat/da)

Markitus44 va escriure: Hola gorka a mi m’agradaria córrer avui, et podria prendre el dorsal. Merci. El meu mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Em sap greu, no ho he vist fins avui... :(

D'altra banda ha resultat divertit veure-us córrer al carrer Marina (Km. 6.5) i animar-vos quan us he reconegut, que éreu molts i anàveu molt ràpid.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

02 Gen 2019 12:26 #46 per fandes (Associat/da)
Bon dia! Per fi em puc passar per aquest fil per llegir-vos i compartir-vos les sensacions de la darrera cursa de l'any... Que ja us avanço que va ser molt emocionant. Felicitats per no deixar-vos endur per la mandra i tancar 2018 posant uns bons kms a les cames, segur que 2019 ve carregat d'ells!

Raúl Martínez va escriure: Gràcies a totes les llebres, però en especial al Fandes, fer de llebre de 35' és un repte molt gran i ho va clavar :clap: :clap: :clap:
Vaig poder anar amb ell fins el 7 i després, per sort, vaig poder canviar de ritme i tornar a baixar de 35', que feia una pila d'anys que no ho feia.

Aprofito aquest text del Raúl Martínez per encetar la crònica... I és que no puc estar més d'acord tenim un equip de llebres que és una meravella! A l'acabar Nassos repassàvem els temps de cadascun dels components i era apostoflant! Espero que tots els que les vau poder acompanyar ho disfrutessiu... Orgull de corredores i corredors!

En el meu cas, he corregut aquesta cursa en un munt d'edicions i de moltes maneres diferents, però mai de llebre oficial. També per primer cop de 35' jajajaja. Però he de dir que la confiança de tots em donava ales per pensar que era possible. Llegir a gent com el Raul que estan satisfets i van formar part de la barqueta és el millor. Perquè una cosa és arribar en temps i una altra gestionar la cursa, que penso que és el 90 % del treball d'un "pacer".

En el meu cas ha estat dur, he arribat buit a meta, el mateix Raúl en pot donar fe que ja no tirava més quan m'ha deixat enrera jajaja! Que per cert, que bé ho has fet, faria temps que es resistia el sub35 però ara en venen uns quants... Ara bé, sempre en un ritme raonable (km més ràpid 3'25'', el més lent 3'33'', sobre un ritme ideal de 3'30'') gràcies a un company correcat, l'Alvar i un que aviat ho serà, el Jose Luis. I és que em va passar el més temut per una llebre, gps boig (diu que vaig córer 9,4km) i sort que els kms aquí estàn ben posats i ho anava controlant amb voltes manuals.

Espero que ens veurem molt enguany i que ens duguin els màxims moments de gaudi possibles i les mínimes lesions o molèsties!

02 Gen 2019 15:16 - 02 Gen 2019 15:17 #47 per crissbd (Associat/da)
Una altre que s'ho va passar genial a Nassos...
Era el primer cop que corria aquesta cursa, i el segon que feia de llebre..aixi que els nervis eren molts!! Fins al km 2 que veia que els kms sortien be, i el marcatge cada 500 metres ha ajudat molt.
Aixi que la vaig gaudir molt! I la millor part, al finalitzar, quan un noi que m'anava seguint per darrera i jo no el veia...es va apropar per agrairme l'ajuda ? nomes per això, ja val la pena
Candido un plaer que vinguesis amb mi!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

02 Gen 2019 19:07 - 02 Gen 2019 19:08 #48 per kilometer (Associat/da)

Raúl Martínez va escriure: Gràcies CarlesCat per les fotos!

Felicitats a tots per les vostres curses, en especial al Kilometer, que està a un nivell brutal i sobretot la regularitat que porta durant molt de temps, bravo.

Moltes gràcies. Saps que t'espero, que hem de tornar a correr i volar baix junts de nou...i, hi tornaerm :thumbup:

fandes, magnífica feina. S'ha d'aplaudir el repte que vas acceptar i que tant bé vas dur a terme. Crec que 2019, et depararà grans coses...

Moltes gràcies per les fotos carles cat

Respecto a Nassos, hay que tener en cuenta las fechas que estamos y que es difícil tener un control alimentario con tanta comida familiar y en más de una ocasión un descanso deficitario. También tenia claro que quería comenzar a preparar Boston el 24 D, y así lo hice, independientemente de que en una semana tuviese Nassos. Me tomé de descanso el 22 y el 23 y me puse manos a la obra el 24. Empalmé 6 días y hice descanso activo hasta la carrera. Me encontraba bien y confiado a pesar de haberme alejado de los trepidantes ritmos de los últimos tiempos. Sabía que lo tenía en las piernas. Me situé bien en la salida y salí decidido a ariesgar un poco y a no quedarme cortado en los primeros km. Tras la famosa primera curva me fuí yendo hacia adelante con ganas, sumando km a km. El primero fue vertiginoso, con 3:09 de garmin. Sentía que podía y poco a poco fui pasando gente y yendo hacia adelante sin decaer. Llegué bien al km 5, peró me dejé un par de segundos, 16:32 (3:18/ km de media). Pero en la zona de los escalones (que le llamo yo), camino a la Diagonal (km 8), ya vi que me costaba mantgener el ritmo. Perdía un poco de fuelle, pero aún así mantenía un ritmo alto. Perdí 10 posiciones que quizá no hubiese perdido de haber salido un pelo más conservador, peró quien no arriesga no gana, y era un buen momento para intentarlo. Aún así, no cejé en mi empeño y empujé lo que pude hasta el final, haciendo caso a mi hijo, que me pide que corra como un Velociraptor :stucktongue . El segundo 5000, pues no estuvo tan mal, con 16:52 (3:22/ km) y tiempo final de 33:24. Es tremendo el nivel, ya que ese tiempo me situó en el puesto 107 de la carrera, ahí es nada. Y tal y como prometí a la familia, recuperé el aire y trotando sin parar me fui al coche y antes de las 18:30 ya estaba en casa con la familia. Más rápido imposible, bueno si :stucktongue . Tal vez, en Bombers, después de Boston, lo intente...ahí lo dejo.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

02 Gen 2019 20:29 #49 per fandes (Associat/da)

kilometer va escriure: Tal vez, en Bombers, después de Boston, lo intente...ahí lo dejo.

Potser serà l'any que torni a Bombers... Aquest espectacle no me'l vull perdre! El que no sé si amb vamves per córrer o amb crispetes per xalar!

crissbd va escriure: I la millor part, al finalitzar, quan un noi que m'anava seguint per darrera i jo no el veia...es va apropar per agrairme l'ajuda ? nomes per això, ja val la pena

Quina raó Cris... Tot i anar acumulant llebres sempre són nous i especials aquest moment. A mi em fan feliç i em posen la pell de gallina!

03 Gen 2019 12:19 #50 per Jorfer (Associat/da)
Abans de res gràcies per les fotografies CarlesCat i enhorabona a totes les llebres per la magnífica feina feta reconeguda en xarxes socials.

Va ser un plaer saludar a tants amics i companys per a acomiadar l'any.

Jo vaig sortir amb la intenció de fer un temps al voltant de 42 i, quasi ho clavo, doncs van sortir uns 42:03. Vaig tenir com referència la barqueta de Stone que la va portar amb gran mestria com un bon timoner. L'esquena de Tonivet em va servir de referència bona part de la cursa.

Gorka esperem que et recuperis aviat i puguis córrer de nou aviat.

Celebro que les cantonades estiguessin encintades per a evitar dreceres. Bona organització i bons serveis.

Bon any nou a tothom.

04 Gen 2019 11:31 #51 per joseluisblanco (Associat/da)
Gràcies a tots els participants, en especial a les llebres un cop més d'alt nivell.

El que es va viure el dia 31 serà complicat tornar-ho a repetir o millorar a nivell de marques

4 atletes sub-29

El 14e 29'46" (xifra mai vista a una cursa catalana)

1.000 classificats van fialitzar en menys de 40'06" (crec que igual que l'anterior, una xifra mai vista)

Els 24 entrenaments previs, els consells, la motivació dels dies previs, el marcatge cada 500 mts, les 29 llebres, obrir tard els calaixos, les 3 sortides i 9 calaixos, la temperatura, l'ambient que es respirava abans de la cursa es veia que passaria alguna cosa gran, els atletes estaven súper motivats...

La llebre de 35 gran novetat, 224 atletes sub 35’02…(26 més que l’edició anterior)

Agrair com no, la tasca de Manolo Mora.

04 Gen 2019 16:41 #52 per Jorfer (Associat/da)

joseluisblanco va escriure:
Agrair com no, la tasca de Manolo Mora.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Gràcies Jose Luis.
Jo sóc fidel a la cursa i, sincerament, cada cop ho feu millor.
Enhorabona.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats