Cursa de Can Mercader 19-5-2019

Cursa de Can Mercader 19-5-2019

17 Mai 2019 12:38 #41 per Jorfer (Associat/da)
Cristina i si n'hi ha algun adult que vol córrer el 5 o el 10 es podrà apuntar avui o demà?
Tinc un amic que està dubtant....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2019 13:15 #42 per Jorfer (Associat/da)
Si us sembla bé, demà al voltant de les 8:30 fem foto de llebres i foto correcat davant de l'escola on són els vestidors i guardarropia.

Fins demà.

18 Mai 2019 18:59 - 18 Mai 2019 18:59 #43 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Si us sembla bé, demà al voltant de les 8:30 fem foto de llebres i foto correcat davant de l'escola on són els vestidors i guardarropia.

Fins demà.

Perfecte ¡¡¡, aquest cop espero no perdre'm la foto, que a SQV no vaig estar atent ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

18 Mai 2019 22:05 #44 per ConxaC (Associat/da)
Perfecte!!! :)

19 Mai 2019 16:19 - 19 Mai 2019 16:21 #45 per ericmm (Associat/da)
Gracias Cristina, liebres, fotógrafos y otros voluntarios!!

19 Mai 2019 20:15 #46 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que he fet aquest matí espero que us agradi.;)

photos.app.goo.gl/uPr8EPFeYNiSX37CA

photos.app.goo.gl/tE2xJzyqqVmwLzWR7

photos.app.goo.gl/bepyCrkjZZDdCiop9

19 Mai 2019 20:20 #47 per Josep58 (Associat/da)
Havent fet en anteriors edicions la dels 10 kms. aquest any cursa dels 5 kms. mirant de treure un bon registre en la distància. Després de l'escalfament previ on hem pogut comprovar que feia vent molest, sortida al darrere de la llebre sub40' amb grup format que he pogut seguir fins aproximadament mitja cursa.

A partir d'aquí el grup anava marxant perquè no podia mantenir el ritme, i fins una mica abans del km. 4 en solitari que els segons s'ha anavan escapant :| , però l'arribada d'en Jorfer, haviem parlat previament d'estrategies paral·leles, m'ha anat perfecte per no deixant-lo marxar gaire, fer el darrer esforç per arribar a meta en 20'31".

Molt satisfet de la cursa :) però també molt especialment pel Jorfer amb qui comparteixo sessió de sèries i avui ha fet una gran cursa i un gran resultat :clap:

19 Mai 2019 20:33 #48 per luzyan54 (Associat/da)
Gracias Carlos por esas fotos tan geniales!!
==

Hola amics aquí deixo unes FOTOS que he fet aquest matí espero que us agradi.;)

photos.app.goo.gl/uPr8EPFeYNiSX37CA

photos.app.goo.gl/tE2xJzyqqVmwLzWR7

photos.app.goo.gl/bepyCrkjZZDdCiop9

19 Mai 2019 20:33 #49 per Jorfer (Associat/da)
CarlesCat moltes gràcies per les fotografies. Espectaculars!!! :cheer: :cheer:

Josep58, moltes gràcies per les teves felicitacions i enhorabona pel teu primer lloc de la categoria als cinc quilòmetres. Corres molt, i ho saps. Hem arriscat i avui ha sigut dia per a fer-ho.

Jo també he arriscat i, veient la climatologia favorable del dia, m'he dit, arrisca't i a pel sub 41. I m'ha sortit. estic molt content doncs des de Pineda al 2014, ja fa cinc anys no baixo de 41, així que ja us podeu imaginar l'alegria que porto a sobre. Pràcticament he doblat a les dues voltes (20:24/20:28) lluitant en solitari a la segona volta i avançant a vuit corredors.

Felicitar als organitzadors, doncs aquesta vegada hem sigut puntuals i tot correcte amb tracte molt amable per part de tot el voluntariat, especialment per la Cristina. :clap: :clap:

Gran quantitat de podis a les dues curses: Luzayan54, Marc78, kilometer, Asana, Josep58, Kasumei, ConxaC, David77...i primer equip!!!

Un plaer saludar a molts amics, amigues i agrair al mister la seva presència.

Continuem!!

19 Mai 2019 20:55 #50 per Josep58 (Associat/da)
Carles.Cat moltes gràcies pel reportatge fotogràfic, com sempre espectacular ¡¡¡ :clap: :clap: :clap:

Cristina i resta d'organitzadors enhorabona per tot ¡¡¡ :raised: :raised: :raised:

19 Mai 2019 20:58 - 19 Mai 2019 21:02 #51 per Hansi (Associat/da)
Me n'alegro molt que tot hagi anat bé a nivell organitzatiu, perquè aquesta cursa està feta amb molt carinyo i les persones que estan al darrere s'ho mereixen, especialment la Cristina.

A més, la temperatura us deu haver afavorit, així que fantàstic! Enhorabona Josep58 i Jorfer pels resultats que us deixen tan contents! :cheer:

Com vaig dir, espero poder córrer la propera edició!

19 Mai 2019 21:01 #52 per XaviCht (Associat/da)
El primer, felicitar i agraïr a l'organització i voluntaris, i al CarlesCat per les fotos tan xules que ha fet. Amb menció especial a la Cristina, pels maldecaps que li hem donat per a que el Marc es pogués inscriure correctament, gràcies!

I en segon lloc, felicitats a tots els què heu fet podi o un molt bon temps!!

Ens hem perdut la foto, perquè vaig llegir ràpid i vaig veure l'hora, però no el lloc, i algú m'ha dit aquest matí que a la sortida... hem estat per allà, però òbviament la foto era en una altra banda :silly:

Com dieu, avui era dia d'arriscar. Jo no tenia molt clar que pogués seguir la llebre de 45', però el Marc sí que tenia clar que podria, i jo havia d'intentar-ho (no per anar amb ell, sinó perquè tenia el millor temps a prop dels 45 i tenia ganes de baixar-los). El temps, ideal per temperatura, el vent no tant però seria qüestió, com molt bé li ha aconsellat el Javier al Marc, d'amagar-se darrere la gent.

Hem sortit i m'ha costat un parell de kms anar mig còmode, en canvi el Marc anava força bé. Quan faltaven potser 300 m pels 5k, al Marc li ha agafat de cop mal de panxa (hem de canviar l'esmorzar dels dies d'esport, i fer-lo més d'hora, fa temps que li diem...). Ha aguantat fins arribar als 5k, ja li ha passat algun cop i sabem que no és res greu, i sabent que hi hauria assistència mèdica, li he donat instruccions de buscar-los si li anava a més, i he tirat. Llàstima, perquè de cames i cardio anava molt bé... ja tindrà temps de baixar el 46'45" de Sant Quirze un altre dia.

La llebre m'havia agafat una mica d'avantatge, però he anat tirant fins a tornar a la barqueta, i ja he anat aguantant bé fins que a falta de menys de mig km, li he donat les gràcies i he apretat un punt, entrant en 44'46" i fent per tant el meu primer sub45! Molt content, tot i no del tot, hagués preferit tenir jo el mal de panxa i que el Marc fes marca.

En fi. Agraïment final al Javier, sense llebre avui no crec que hagués aguantat en absolut, i ho ha clavat, a més.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

19 Mai 2019 21:07 #53 per Jorfer (Associat/da)
XaviCht enhorabona per aquesta MMP ben lluitada i, segur que el Marc, avançant l'esmorzar tot solucionat.

Hansi, moltes gràcies!! T'hem trobat a faltar.

19 Mai 2019 21:26 #54 per Hoommerr73 (Associat/da)
Enhorabona per aquestes marques i podis!
Enhorabona a l'organització també i gracies per les fotos!

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

19 Mai 2019 21:40 #55 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Gràcies per les fotos!

Gràcies a la organització. Avui crec que ha sortit tot rodó.

Per la meva part, un plaer ajudar a la gent que buscava baixar de 55'. Hem estat un bon grupet, i que vinguin a saludar-te o voler-se fer fotos amb tu al final, això si que no té preu.

Enhorabona als premiats i als que heu aconseguit els vostres objectius.

A per la propera!

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

20 Mai 2019 08:04 #56 per Escanes (Visitant)
Moltisimes gràcies @CarlesCat per les fotos!!

20 Mai 2019 23:55 #57 per ConxaC (Associat/da)
Un reportatge de fotos genial ? Moltíssimes gràcies ?
Felicitacions a tot l'equip ? ?

21 Mai 2019 19:45 #58 per Hoommerr73 (Associat/da)
Deixo un enllaç a les fotos d'en JJ Vico.

photos.app.goo.gl/Mcm5tTLcg8Zi2LWQA

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

22 Mai 2019 00:08 #59 per ConxaC (Associat/da)
Gràcies per totes les fotos ??

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats