Cursa Correbarri 10K - 13/10/19

Cursa Correbarri 10K - 13/10/19

07 Set 2019 21:34 #1 per Josep58 (Associat/da)
El proper dia 13 d'octubre organitzada pel Club Natació Atlètic-Barceloneta i Gaudium Sports, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i el Port de Barcelona, es celebrarà a partir de les 09:00 hores la Cursa Correbarri que enguany arriba a la seva vuitena edició.

Aquesta cursa al llarg d'aquestes passades edicions ha anat guanyant popularitat per la seva forma d' implicar a tots els districtes/barris de Barcelona. La zona de sortida i arribada serà a la Plaça del Mar, davant del Club Natació Atlètic-Barceloneta, amb un recorregut molt planer que transcorre pels carrers del districte de Ciutat Vella i Port de Barcelona.

En el propers dies esperem obrir un TPV per associats

Des de Corredors.Cat novament es posaran llebres per ajudar-vos a assolir marques personals. Tots aquells que estigueu interessats en fer de llebre podeu possar-vos en contacte amb el Jorfer, ManoloM, Rugbyman.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2019 22:46 #2 per andreugg (Associat/da)
Allà estaré i en el meu cas defensant Sant Andreu. Molta sort per tots i totes els que i vagin també.

Aquesta cursa li tinc molt d'afecte perquè corro pel meu barri estimat, he pogut alçar la copa amb el meu bon amic Dani (Fandes) i sentir-me part d'un gran equip tot i saber que el meu temps no és pas el que hagi fet que guanyi St. Andreu jeje.

Apa salut i ens veiem!

Amb constància i voluntat, a cada pas estàs un pas més proper de la teva meta.

08 Set 2019 19:48 #3 per fandes (Associat/da)
De les poques curses en les que em poso competitiu total... Com diu l'Andreugg, per Sant Andreu ho donem tot a la cursa a peu! Però la gràcia és que també és de les més festives de la ciutat.

Així que segur que coincidim moltes cares conegudes.

09 Set 2019 22:02 #4 per Josep58 (Associat/da)
Hola a tot@s,

Ja tenim obert el TPV per associats amb un gran descompte de 4€ ;) sobre el preu oficial de la prova, amb el que esperem engrescar a molts associats en aquesta cursa, que sense ser de les més antigues de la ciutat de Barcelona, en les seves set anteriors edicions, s'ha guanyat una bona consideració entre els corredors.

El TPV estarà obert fins el diumenge dia 29 de setembre a les 23:59 hores. Tot i que encara tenim dies per endavant, no ho deixeu per l'últim dia, seria una llàstima que no puguessiu aprofitar aquesta bona rebaixa en el preu de l'inscripció.

Recordeu que tindrem servei de Llebres en aquesta cursa. els que estigueu interessats poseu-vos si plau en contacte amb el Jorfer, ManoloM o Rugbyman

Enllaç al TPV Cursa Correbarri

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps