Cursa La Vicentina 30/10/22 10 del matí

Cursa La Vicentina 30/10/22 10 del matí

29 Oct 2022 15:07 #1 per Josep58 (Associat/da)
Gesport organitza aquest proper diumenge 30 d’octubre de 2022 a les 10h la 13a edició de la Cursa Sant Vicenç els Horts, La Vicentina, amb dues distàncies 5km i 10km.

Oberta a tots els públics i amb un regal commemoratiu que no deixarà indiferent a cap participant: unes malles curtes per córrer de la marca HG i obsequis dels col·laboradors.

La 13a edició de la cursa de 5km i 10 km està oberta a totes les persones majors de 16 anys.
Acte seguit es durà a terme la 9a edició de les Curses Escolars, on tots els nens i nenes podran participar gratuïtament.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2022 15:13 #2 per Josep58 (Associat/da)
En aquesta cursa en la distància dels 10 kms. tindrem un equip de quatre llebres de l'Associació CoRReDoRS.CaT :clap: :clap: :clap: , per cobrir els temps que tot seguit us relacionen:

sub 45' Carlos Rodríguez Vallès - Carlos
sub 50' Carles Meca Freixas - Xarlieone1
sub 55' Nicolas Gonzalez Torres - Nikko
sub 60' Manel Carbonell Sabater - Manel56

Aquells que tingueu objectius previstos sobre aquests temps, no ho dubteu, deixeu-vos portar i gaudiu de la cursa :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2022 20:07 #3 per Jorfer (Associat/da)
Josep t'has anticipat així que moltes gràcies per crear el fil.

Un més que anirà i en principi feia de llebre però per unes molèsties al abductor no vull arriscar així que rodaré molt suau i provarem com van les molèsties de darrera hora.

Segur que ho faran molt bé aquestes quatre llebres de la casa.

Ens veiem demà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2022 21:26 #4 per fandes (Associat/da)
Molta sort a aquest equipasso de llebres! I a tots els pastanagues que en preneu part.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2022 22:08 #5 per mickymache (Associat/da)
Moltes gràcies per avançat a les llebres!!! :great: :clap: :clap:

L'any passat vaig baixar de 45 minuts però aquest any diria que estic a mig camí entre els 45 i els 50. Fins a l'últim moment no decidiré on m'enganxo. ;)

Gràcies i salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2022 17:57 #6 per mickymache (Associat/da)
Doncs cursa realitzada i amb bones sensacions. :)

He sortit amb la grupeta del Carlos, per fer 45 minuts, sabent que en algun moment petaria. El misteri era saber en quin moment i com de gran seria la davallada.
Realment ha portat al grup de manera excel·lent. :great: Ens avisaba en tot moment del que havia de venir i portava el ritme com un metrònom, clavant els temps perfectament.
La grupeta s'ha anat reduïnt a mida que passaven els kilómetres. Jo em trobava inesperadament bé i confiava en aguantar una mica més però en el gir de 180º gairebé al km 7 se m'han escapat 7-8 metres. He aconseguit atrapar-los però ha estat l'últim esforç. :P Una mica abans del km 8 ja he deixat anar al grup de 4 que encara aguantava i a partir d'allà ha estat una lluita per no deixar-me anar.
El Carlos s'allunyava de mica en mica però encara el feia servir com a referència sabent que estaria clavant els temps. Moltes gràcies, molt bona feina!! :great:
Al final 45'40" que em deixa molt content.

La cursa, com sempre, molt bé. Fàcil d'arribar i d'aparcar, obsequi interessant i funcional, lavabos, dutxes, fruita i aigua a l'arribada, bon ambient, recorregut amb una mica de tot, el pas per la llera del Llobregat m'agrada, bon ambient, excel·lents llebres Correcats... Molt recomanable. :thumbup:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2022 18:04 #7 per Jorfer (Associat/da)
Mickymache, doncs molt bé aquest rendiment. Enhorabona. No t'he vist per poc.

Un plaer saludar a amics i coneguts com Mackice, Antirco, Luz, Teresa, germans Ramoneda, TXavi o Manel.
Felicitar a Luz I Teresa pels seus llocs al podi. :thumbup: :thumbup:

També a les llebres que us han ajudat arribant totes una mica per sota del temps que marcaven les seves banderoles (millorable compis:whistle: :stucktongue ).

A mi també és una cursa que m'agrada amb regals pràctics i diferents a la majoria de les curses com la malla d'avui que té molt bona pinta.

Per la meva banda, després de les pors d'aquests darrers dies per la sobrecàrrega als abductors, després de l'escalfament amb les llebres i sortint de forma prudent he fet una cursa en progressió acabant en 49:08 temps que em fa omplir les piles de confiança pel repte del proper diumenge a la marató de Porto.

Enhorabona a tothom per les vostres curses!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.