Doncs cursa realitzada i amb bones sensacions.
He sortit amb la grupeta del
Carlos, per fer 45 minuts, sabent que en algun moment petaria. El misteri era saber en quin moment i com de gran seria la davallada.
Realment ha portat al grup de manera excel·lent.
Ens avisaba en tot moment del que havia de venir i portava el ritme com un metrònom, clavant els temps perfectament.
La grupeta s'ha anat reduïnt a mida que passaven els kilómetres. Jo em trobava inesperadament bé i confiava en aguantar una mica més però en el gir de 180º gairebé al km 7 se m'han escapat 7-8 metres. He aconseguit atrapar-los però ha estat l'últim esforç.
Una mica abans del km 8 ja he deixat anar al grup de 4 que encara aguantava i a partir d'allà ha estat una lluita per no deixar-me anar.
El
Carlos s'allunyava de mica en mica però encara el feia servir com a referència sabent que estaria clavant els temps. Moltes gràcies, molt bona feina!!
Al final 45'40" que em deixa molt content.
La cursa, com sempre, molt bé. Fàcil d'arribar i d'aparcar, obsequi interessant i funcional, lavabos, dutxes, fruita i aigua a l'arribada, bon ambient, recorregut amb una mica de tot, el pas per la llera del Llobregat m'agrada, bon ambient, excel·lents llebres Correcats... Molt recomanable.
Salutacions!!