PUJADA A COLL DE PAL - HOMENATGE A NO SURRENDER (04/06/2023 09:00h)

PUJADA A COLL DE PAL - HOMENATGE A NO SURRENDER (04/06/2023 09:00h)

04 Mai 2023 12:38 - 14 Mai 2023 19:25 #1 per Seneca (Associat/da)
Bon dia,

No he vist cap fil obert d'aquesta cursa, tota la https://www.atletismebaga.cat/info

Aquesta cursa forma part de la @lligacorrecat

Endavant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2023 20:42 - 06 Mai 2023 20:42 #2 per Barceruel (Associat/da)
Bones, companys/es

Com vam avançar a l'assemblea, aquest any la Pujada a Coll de Pal volem que serveixi per retre homenatge a la nostra companya Helena (No Surrender), que ens va deixar el mes d'octubre passat.

El seu inseparable Grampy i el Pirata Agus estan preparant tot per fer del 4 de juny un dia especial en el seu record, en un espai que sempre serà per a nosaltres el Coll de l'Helena. No es farà a Bagà, sinó a dalt del coll quan arribi l'últim correcat o amic que participi a la pujada. :heart:

Per fer una miqueta de previsió, us agraim que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy, Pirata Agus, Olga (Grampy), Pirata Luci, Judith (no corre), Barceruel (corre),
11-20:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2023 04:43 #3 per jorditogores (Associat/da)
Saludos a todos, todavía en estado de shock, yo fui creo, uno de los culpables, de que No Surrender, nuestra querida Elena, amase esta carrera, o la quieres o la odias, no hay términos medios. Yo reconozco que me obsesione con ganarla, dejé 10 años de correr maratones, por intentar llegar hasta el podio de la carrera más dura en Cataluña por asfalto. Me enganchó desde el minuto uno, es una crono individual, un repaso de tu vida, físicamente quizás no tan dura como un maraton, pero a nivel psicológico te destroza, curva tras curva, el gigante Coll de Pal, arriba falta de oxígeno, mucho viento, muchos kms en soledad, aquí no hay grupos, ni liebres, y Elena cogió esa esencia y nos hizo partícipes de esa gesta, no importa el tiempo, ritmo, etc, lo bonito era llegar. Tras 44 años corriendo, creo que tengo la obligación de intentar llegar lo más lejos posible en recuerdo de No Surrender, estoy en un estado de forma pésimo, pero ante este homenaje, soy el primero en coger el testigo, voy a Baga después de muchos años, para dar mi personal abrazo a la chica de Coll de Pal, que siempre estará en la cumbre de la carretera. Va por ti Elena, eso sí pido disculpas por no estar a la altura mis anteriores subidas.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2023 08:27 #4 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola,

Doncs encara no ho he comentat amb la família, però m'anoto la cursa a l'agenda.

En breu, confirmo, doncs s'ha d'estar amb Helena "No surrender", Corredors.cat, i tota les ganes que li estàn possant Grampy, Pirata Agus.

Som-hi i això sembla ha de ser complicat de pebrots. :blink: Pujar, pujar i més pujar, per asfalt.

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2023 09:39 #5 per RugbyMan (Associat/da)
Primer de tot em sembla una iniciativa bonissimia tot i que aquest any no podré ser-hi per que aquell dia competeixo a Salou (Triatló)

Peró espero q sigui una tradició q duri molts d'anys ja que tenia pendent una pujada amb la Helena al Coll de Pal i no puc faltar a la meva paraula...ella segur q hi serà adalt esperant-me'n.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2023 19:45 #6 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bona iniciativa, sí senyors.

El dia 28 d'Abril a les 21:00 en punt sonava per tot Barcelona i Catalunya "No Surrender" i no vaig pensar en uns altra cosa... nostra tan estimada Helena :heart: :heart:

Contrari a tu, jorditogores, jo vaig fer-la un cop, l'any passat, i va ser l'experiència atlètica més frustrant. Només la veig amb bons ulls perquè va ser l'últim dia que vaig donar-li un petó a la no Surrender. Com estimava a aquesta maldita cursa.

Malauradament cau en el pont i estaré amb 12 cosins a una Casa Rural... si no, segur que hauria tornat...
Però portaré vambes, per si de cas. Mai se sap

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2023 19:34 #7 per Seneca (Associat/da)
Continuant l'escrit anterior d'en Barceruel

Per fer una miqueta de previsió, us agraïm que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy, Pirata Agus, Olga (Grampy), Pirata Luci, Judith (no corre), Barceruel (corre), Carme i Pep (Séneca) no correm,
11-20:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2023 18:12 - 15 Mai 2023 18:18 #8 per grampy (Associat/da)
"Hi torno segur, seguríssim. A veure si l'any que ve no em toca treballar...i si em toca, a veure si ho puc canviar. Abans de començar (encara que sigui a ritme lent) sempre pens: que cony fas aquí, quan estic enmig som molt feliç i quan he acabat hi vull tornar... La vida...:innocent:" [/size]

"Potser l'any que ve ja podem obrir un altre fil, no? Aquest ja és de fa dos anys. Han passat massa coses i ja hem de tirar endavant! :tada:"

"Una abraçada a tots :heart: :heart: :heart:
Coll de Pal mai deceb, i et diu qui ets i on ets :heart:"^

[/size]
"Un altre pujadeta més a la saca! :party:
M'encanta aquesta cursa :heart: ...és que estas allà, sola, sense sorolls, només els ocells...pujant aquell asfalt que no te pietat i amb unes vistes espectaculars...no se pot ser més feliç.:hearteyes: :hearteyes:"
[/size]

He agafat amb el permís d'ella unes frases del seu últim post al fil de Coll de Pal,( a partir d'ara disculpeu que li digui Coll D'Helena), per fer-vos veure el que era per ella aquesta pujada, us puc assegurar que el sol fet de sentir el nom se li posaven uns ullets que tindríeu d'haver vist, li canviava tot, fins i tot podríeu veure la pell de gallina als seus braços, deies de fer una ruta, sortida o passeig per aquella zona i abans d'acabar la frase o proposta ja et deia que sí, que ja trigàvem....... uns anys enrera en va dir: "si alguna vegada morú, vull que em porteu exactament aquí (sota el rètol de Coll de Pal) sobretot no us oblideu" i malauradament, amb el cor destrossat és el que varem tiguer de fer ara fa uns 7 mesos.
Us puc assegurar que ara ella allà és feliç, jugant amb el vent, amb la neu, el fred, l'herba, el sol...... però ben segur el que vol és tornar a estar amb tots nosaltres gaudit de "casa seva" del seu estimat CoRReDoRs.CaT, dels correcats i les correcates que tant estimava, la conec i ploraria d'il·lusió només de veure un bon munt de correcats a dalt del Coll D'Helena.
I que us assembla sense que ella se n'adoni si el dia de la pujada de Baga a Coll D'Helena, el dia 4 de juny, ens ajuntem un bon grapat de correcats, fem la cursa, uns corren i altres caminant i ens plantem en acabar i li fem un bon homenatge com ella es mereix?????:heart: :heart: :heart: :heart:
A més ella tenia un repte/somni que era fer al llarg de la seva vida 50 pujades a Coll D'Helena, no podrà ser, però i si li regalem entre tots les pujades que li puguin faltar, que en arribar a dalt li puguem dedicar amb tot el nostre cor per a ella? Ja esteu trigant a inscriure ús atletismebaga.cat/4/inscripcions_554661.html

La cursa és dura, són 19 km sense parar de pujar, cada un la fa al seu ritme, la duresa la posem nosaltres mateixos, donen un temps de 3h per finalitzar la cursa a les 12h, hi ha un autocar esperant a tots per tornar avall i de ben segur tindrem cotxes de companys a dalt per poder-nos baixar.
Si veiem que en 3h no serem capaços d'arribar a dalt, per poder ser tots a l'hora a dalt, també hi ha la possibilitat de sortir una hora abans a les 8h, cronometrat igualment per l'organització i sumat al temps dels de la cursa, òbviament amb una hora més, aquesta és ideal pels que anirem fent ca-cos i pujant a ritme lent, concretament jo i diversos companys agafarem aquesta opció i així a més petarem la xarrera.

Una vegada tots els companys a dalt, farem l'homenatge a l'Helena descobrint un pilar amb una placa per recordar-la per sempre
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2023 17:34 #9 per Tiny (Associat/da)
Felicitats per aquesta iniciativa magnífica per fer un gran homenatge a la Helena No Surrender :clap: :clap:

grampy El teu post m'ha emocionat! Molts grans tots el que anéu a participar... :great: :great:

Fins i tot, m´he plantejat participar (jo que soc un negat en les pujades... :laughing: )

Gràcies per publicar-ho!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2023 19:01 #10 per Dennis Teuling (Associat/da)
Grampy, post molt emocionat!

Es que la Helena es feia estimar molt fàcilment... I més a Coll de Pal, que era (incomprensiblement) el seu lloc favorit.

Llàstima que no puc acompanyar-vos, que estaré de pont a 3 hores amb la familia i tots els cosins de la meva dona. :cry: :cry:

El meu cor estarà amb ella aquest 04 de juny

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2023 11:53 #11 per gorka (Associat/da)
Excel·lent iniciativa, tot i que veig difícil ser-hi present.
Gràcies grampy per compartir les teves emocions al teu post. :heart: :heart:


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2023 14:07 #12 per grampy (Associat/da)
Vinga, a veure si som una bona colla, l'Helena estarà contenta de veure'ns

Per fer una miqueta de previsió, us agraïm que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy (ca-co), Pirata Agus (correr), Olga (no corre), Pirata Luci (no corre), Judith (no corre), Barceruel (corre), Carme i Pep (Séneca) no correm,
11-20: Hector (trail), Mario (ca-co), Paco barcia (corre), Marta Sayol (ca-co), Err Paco (corre), PereBoss (ca-co)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2023 09:04 - 23 Mai 2023 09:05 #13 per mario.cat (Associat/da)
Allà hi serem !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2023 14:07 - 23 Mai 2023 14:08 #14 per grampy (Associat/da)
Vinga, a veure si som una bona colla, l'Helena estarà contenta de veure'ns

Per fer una miqueta de previsió, us agraïm que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy (ca-co), Pirata Agus (correr), Olga (no corre), Pirata Luci (no corre), Judith (no corre), Barceruel (corre), Carme i Pep (Séneca) no correm,
11-20: Hector (trail), Mario (ca-co), Paco barcia (corre), Marta Sayol (ca-co), Err Paco (corre), PereBoss (ca-co), Laura (ca-co), Dion (no corre)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2023 20:53 #15 per Paco Barcia (Associat/da)
Allí estaré, será mi tercera vez, pero esta vez será para ella.

No importa las veces que te caes - sino las que eres capaz de levantarte

Maraton = 3:27:25(Mediterrani-2007)
1/2 = 1h:31':49" (Granollers-2009)
10 Km = 41'22" ( Jean-Bouin-2008)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2023 10:46 #16 per Barceruel (Associat/da)
Ultimant els detalls per l’homenatge a l’Helena. Gràcies Grampy, Pirata, Mario i companyia. :kissheart: :kissheart:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2023 22:29 #17 per Mona (Associat/da)
Quina iniciativa més maca, m'encantaria poder-hi ser, mai he fet el Coll, però sempre que en sento el nom penso en l'Helena. Aquell cap de setmana tinc moguda de l'institut i em serà impossible venir físicamenet.
:heart: :heart: :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2023 13:17 #18 per Jorfer (Associat/da)
Un altre que la tinc pendent i més recordant el que sginificava per l'Helena aquesta cursa.
A veure si els propers anys la puc fer doncs ara per motius laborals i personals és impossible.

Hem recorda una mica pel pefil a la Mitja del Llop que vaig fer en el seu dia a Tortosa fins arribar al cim del Monte Caro.
Segur que és dureta tal com heu escrit abans.

Grampy molt emotiu el teu post, sobre tot, al recollir les sensacions/emocions de l'Helena.

Gaudiu del dia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2023 08:17 #19 per Sergi42195 (Associat/da)
Bon dia,

Feta inscripció. Ja veurem com arribo, doncs dissabte tinc una boda, i malgrat no bec gaire o gens alcohol, estaré cansadet del dia.

Per cert, sabeu on es recull i abona pitrall? Gràcies

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2023 16:45 #20 per Sarcel (Associat/da)
Moltes gràcies per la iniciativa Grampy i família :heart: :heart: :heart: Sap greu no poder anar-hi. Estaré amb tot cor amb vosaltres desde Lyon.

grampy va escriure: Vinga, a veure si som una bona colla, l'Helena estarà contenta de veure'ns

Per fer una miqueta de previsió, us agraïm que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy (ca-co), Pirata Agus (correr), Olga (no corre), Pirata Luci (no corre), Judith (no corre), Barceruel (corre), Carme i Pep (Séneca) no correm,
11-20: Hector (trail), Mario (ca-co), Paco barcia (corre), Marta Sayol (ca-co), Err Paco (corre), PereBoss (ca-co), Laura (ca-co), Dion (no corre)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.