17a Cursa CoRReCaT de Sant Quirze - Memorial David Rovira

17a Cursa CoRReCaT de Sant Quirze - Memorial David Rovira

20 Mai 2024 20:38 #81 per Jorfer (Associat/da)
Molt maques les fotos. :thumbup: :thumbup:

I m'encanten les cròniques i comentaris que heu fet, totalment d'acord amb el que dieu, tenim una gran cursa, molt especial i estimada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2024 21:36 - 20 Mai 2024 21:39 #82 per Natxo (Associat/da)

Vladi va escriure: Bona tarda, companyes i companys!

Un altre que ahir va córrer pels carrers de SQV. Una matinal magnífica i una cursa inigualable, ja li vaig dir al Natxo, per a mi la millor de totes les que he corregut. Per molts motius, per l'organització, pel sentit que té, pels regals que ofereix (diferents de la típica samarreta de la majoria de les curses), per l'avituallament final, pels voluntaris i voluntàries, ... i, a més, amb un ambient de festa que envolta a tota la cursa. Gràcies per tot, companys i companyes. :clap: :clap: :clap:

I, també, perquè és un dia especial on ens reunim molts dels correcats. Sempre és un bon moment per retrobar-nos amb companys que fa temps que no coincidíem. :party: :party:

Jo vaig sortir amb l'objectiu de fer un sub50 i, gràcies a la Carme (llebre sub50), ho vaig aconseguir, tot i que només per dos segons :unsure: Les pujadetes se'm van fer dures. A la segona volta, a la pujada de Can Pallars, la Carme em va agafar i a la baixada em vaig avançar uns segons, però no els suficients. En sortir del parc em torna a avançar i toca apretar les dents per poder aconseguir el sub-50. Si la cursa hagués estat més llarga ... :whistle: També em va ajudar tenir sempre a la vista a la nostra companya Conxa. Gràcies a les dues. Últimament, pateixo molt a les pujades, però, com diu l'Arcadi42, els anys ... :whistle:

Ens veiem diumenge vinent a la Diagonal. Aquesta l'he triat en baixada per compensar :joy:

Molta salut :great: :great: :great:

Caram , Valdi, crec que ja tinc una crònica favorita per ser nominada a Millor Crònica als propers premis pastanaga :hearteyes:

Molt agraït per les teves belles paraules

Natxo
Sant Quirze del Vallès

20 Mai 2024 21:39 #83 per Natxo (Associat/da)

mickymache va escriure: Quina cursa més bonica a Sant Quirze del Vallès, un cop més! :thumbup:

Un recorregut entretingut i emotiu, un bon obsequi, un entrepà de butifarra sensacional, amb refrescos, cervesa, aigua, una organització PERFECTA, que sembla que hagi de ser fàcil organitzar una cursa i fer-ho tot bé, uns/es voluntaris/es entregats/des i animant al pas dels/les corredors/es, un bon ambient immillorable... fàcil d'arribar, fàcil d'aparcar... és un regal que tenim els/les corredors/es cada any. :great:

Enhorabona a tothom què ha participat i ha fet possible aquesta petita gran cursa!!

Ei, mickymache, em guardo aquest paràgraf al nostre àlbum del bons records i les bones vibres que genera la Cursa SQV. Moltes gràcies i esperem tornar-nos a veure l'any vinent!

Natxo
Sant Quirze del Vallès

20 Mai 2024 21:41 #84 per Natxo (Associat/da)
Bé, i gràcies a tots per les vostres cròniques o els vostres elogis i les vostres paraules de carinyo :heart:

La meva família i jo us agraïm de tot cor la vostra presència i la vostra ajuda, ja sigui corrent o voluntariant

Fins l'any vinent!!

Natxo
Sant Quirze del Vallès

21 Mai 2024 10:40 #85 per XaviCht (Associat/da)
No seré original... felicito l'organització per la cursa. Tot perfectament organitzat, no es pot demanar res més en una cursa (excepte un circuit pla, quan fas de llebre, per facilitar la feina :laughing: ). Però el circuit m'agrada molt, bromes apart, si no vas a per MMP, està molt bé, variat, amb algun moment on et creues amb els companys, i excel·lentment marcat.

Gran festa pastanaga, amb tants correcats voltant per allà, ja des del moment de muntar. Ara, a esperar La Campana, per primer any puc anar-hi :)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

26 Mai 2024 21:08 #86 per fandes (Associat/da)
E-S-P-E-C-T-A-C-U-L-A-R!

Felicitats a tot l'equip (ben familiar) que seguiu tirant endavant any rere any aquesta cursa. Especialment a tu Natxo. La nostra cara visible i present a tot arreu :heart: referent.

Felicitats als voluntaris/es. A les llebres. I als/les participants. La veritat és que el bonic de no córrer i ser un pur supporter et permet veure l'ànima de les curses. I la de SqV és preciosa. Que duri molts anys aquest homenatge al David :sunny:

La Ther va gaudir moltíssim dels 5k i el Roure va fer la seva primera cursa completa. Tots 3 felicíssims! Ja esperant conèixer la data de 2025 per tornar-hi a ser.

26 Mai 2024 21:16 #87 per Natxo (Associat/da)

fandes va escriure: E-S-P-E-C-T-A-C-U-L-A-R!

Felicitats a tot l'equip (ben familiar) que seguiu tirant endavant any rere any aquesta cursa. Especialment a tu Natxo. La nostra cara visible i present a tot arreu :heart: referent.

Felicitats als voluntaris/es. A les llebres. I als/les participants. La veritat és que el bonic de no córrer i ser un pur supporter et permet veure l'ànima de les curses. I la de SqV és preciosa. Que duri molts anys aquest homenatge al David :sunny:

La Ther va gaudir moltíssim dels 5k i el Roure va fer la seva primera cursa completa. Tots 3 felicíssims! Ja esperant conèixer la data de 2025 per tornar-hi a ser.

Gràcies, Dani, per les teves belles paraules d'elogi.

Just procurem això: fer una Cursa amb ànima, m'agrada que ho hagis percebut així :heart:

Natxo
Sant Quirze del Vallès

28 Mai 2024 13:06 #88 per Natxo (Associat/da)
Ja tenim totes les fotos què han fet els dos fotografs contractats

Us convidem a veure-les als dos àlbums (tres si comptem les de l'ajunatment) a la Galeria de la nostra web

activitats.corredors.cat/cursasantquirze/cursa/galeria/

Natxo
Sant Quirze del Vallès

28 Mai 2024 18:40 - 28 Mai 2024 18:40 #89 per Vladi (Associat/da)
Gràcies per les fotos, companys :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats