17a Cursa CoRReCaT de Sant Quirze - Memorial David Rovira

17a Cursa CoRReCaT de Sant Quirze - Memorial David Rovira

17 Mai 2024 07:20 #61 per AnRol58 (Associat/da)
Buenos días,

Pues este año si!

Vuelvo a participar en esta clásica cursa que significa tanto para todos nosotros.

Ya estoy deseando reencontrarme con tan buena gente y volver a acompañar a la familia de David y amigos en esta entrañable jornada deportiva en su memoria.

Nos vemos!

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2024 08:10 #62 per Ramon_B (Associat/da)
Doncs un altre que si pot no se la perd ;) . M'aproparé aviat per si cal donar un cop de mà en el muntatge

Ens veiem companys diumenge i de pastanaga !!

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

17 Mai 2024 08:54 #63 per Bristok (Associat/da)
Bon dia Companys,

Aquest any no podré córrer, però si m'agradarà poder venir a ajudar en el que calgui, i i ser partícip, un any més d'aquesta festa a en record d'en David.

Feu-me saber horaris pels voluntaris i conteu amb mi.
Envieu-me un e-mail. a (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

Fins diumenge!!!

Oriol Bristok

Bristok BCN-07 // N.Y.-07 // DONOSTIA-08// VENEZIA-09 // SEVILLA-10 // OSLO-10 // AMSTERDAM-10 // CASTELLÓ-10 //  HAMBURG-11// VALENCIA-11 //DONOSTIA-12 //BCN-13//BCN-15 // BCN-16 //VALENCIA-16
// STOCKHOLM-17 // PISA-18// Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

17 Mai 2024 16:28 #64 per Natxo (Associat/da)

Bristok va escriure: Bon dia Companys,

Aquest any no podré córrer, però si m'agradarà poder venir a ajudar en el que calgui, i i ser partícip, un any més d'aquesta festa a en record d'en David.

Feu-me saber horaris pels voluntaris i conteu amb mi.
Envieu-me un e-mail. a (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

Fins diumenge!!!

Oriol Bristok

Que bé, Oriol, un altre any per Sant Quirze :hearteyes: , aquest any voluntariant!

Doncs pot ser dissabte a les 16h o bé diumenge a partir de les 7h, per fer el muntatge. Si no pots córrer i et vols quedar, sempre va bé ajuda tècnica l'àrea de meta, el barceruel estarà de coordinador general

Per cert, vas veure el video de l'edició de l'any passat i el promocional d'aquesta? ;)

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

17 Mai 2024 16:29 #65 per Natxo (Associat/da)

AnRol58 va escriure: Buenos días,

Pues este año si!

Vuelvo a participar en esta clásica cursa que significa tanto para todos nosotros.

Ya estoy deseando reencontrarme con tan buena gente y volver a acompañar a la familia de David y amigos en esta entrañable jornada deportiva en su memoria.

Nos vemos!

Súper bé!

Et contacto en privat

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

17 Mai 2024 16:37 #66 per Natxo (Associat/da)
1. Barceruel
2. Debutante
3. Alèxia
4. piri
5. Mona
6. Seneca
7. Rosado83
8. ConxaC
9. XaviCht
10. Joank
11. TtX
12. Dennis Teuling
13. Vladi
14. Oriol_R
15. ELA
16. Xavier
17. Joan3
18. luzyan54
19. Sergi42195
20. Richy
21. mickymache
22. Jaume86
23. Grampy
24. Paco Barcia
25. JB_dVM72
26. Jramon
27. Ther
28. mario.cat
29. cristina
30. Judith
31. Ramon_B
32. Raimon
33. Hansi
34. ericMM
35. Jorfer
36. MIGUEL SBD
37. Dekard
38. Dani
39. ManoloM
40. rularo86
41. Liz
42. Josep58
43. Kilometer
44. Ricard
45. Socanna
46. Carmenice
47. MarcOrantes
48. SacrificiDeLlegenda
49. Bernaus
50. Juanma
51. JordiFerreras
52. mxirau
53. Fede
54. JORDI/SBD
55. ToniP
56. Rico
57. Batman
58. Pirata Agus
59. Chute
60. Arcadi42
61. GePeTa
62. Filiprim
63. NeNa
64. meep
65. Pol26
66. danisoriano70
67. AnRol58
68. Marc78
69. Bristok
70. Natxo
[/quote]

Natxo
Sant Quirze del Vallès

17 Mai 2024 22:02 #67 per Josep80 (Associat/da)
Sóc a l'altre c costat de l'Atlàntic, corrent, per suposat.
Sempre que puc hi participo, m'agrada molt compartir aquesta diada amb tots vosaltres. Però enguany no podrà ser.
Que vagi el millor possible tot plegat.
Fins aviat.

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

17 Mai 2024 22:13 #68 per Natxo (Associat/da)

Josep80 va escriure: Sóc a l'altre c costat de l'Atlàntic, corrent, per suposat.
Sempre que puc hi participo, m'agrada molt compartir aquesta diada amb tots vosaltres. Però enguany no podrà ser.
Que vagi el millor possible tot plegat.
Fins aviat.

Gràcies pels records Josep80 :hearteyes: i molta sort en la teva prova per les Amèriques :)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

18 Mai 2024 16:47 #69 per Bristok (Associat/da)
Hola Natxo,

Apalí doncs, fins demà que avui ja no arribo!!! Com sempre :)!!!

Siiiiii, quina tan grata sorpresa..... demà te'n foto una altre, amic.

Siauuu

Bristok BCN-07 // N.Y.-07 // DONOSTIA-08// VENEZIA-09 // SEVILLA-10 // OSLO-10 // AMSTERDAM-10 // CASTELLÓ-10 //  HAMBURG-11// VALENCIA-11 //DONOSTIA-12 //BCN-13//BCN-15 // BCN-16 //VALENCIA-16
// STOCKHOLM-17 // PISA-18// Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

19 Mai 2024 08:39 #70 per ericmm (Associat/da)
Adjunts:

19 Mai 2024 16:24 #71 per socanna (Associat/da)
M'ha agradat molt la retrobada amb vosaltres. Gairebé no participo a curses, sinó són solidàries O per ajudar.....
Però Sant Quirze, si puc no me la perdo.
Moltes gràcies a tots😘😘

Mai més caminarem sols

19 Mai 2024 18:07 #72 per Bristok (Associat/da)
Jo també he gaudit de valent. Corrent o no, aquesta curs te una màgia especial.

Gràcies David, Gràcies Natxo, Gràcies a tots!!!

Fins l'any que ve amics !!!

19 Mai 2024 18:42 #73 per Jorfer (Associat/da)
Un matí per a emmarcar.
Gran cursa feta per corredors per a corredors amb el carinyo de la família Rovira i la feina impressionant de la brigada municipal encapcelada per el gran Albert, que tots són facilitats i somriures.

Gràcies a totes les persones que feu possible aquesta petita però gran cursa.

Enhorabona!

I love CSQV:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

19 Mai 2024 20:16 - 20 Mai 2024 10:09 #74 per Ramon_B (Associat/da)
Nova participació a aquesta cursa tant entranyable recordant en David Rovira :heart: Circuit de puja i baixa força entretingut però dur com sempre. Molt bona organització amb un bon entrepà de botifarra 😉 Temps 1h02'398'' (30'41'' / 31'58'') a ritme de 6'16''/Qm
Molt content de tornar a participar i poder saludar un munt de companys.

Moltes gràcies ericmm per les fotos !!

Ens veiem la proper setmana a la DIR-GU Diagonal.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

19 Mai 2024 21:59 #75 per ericmm (Associat/da)
Otra gran edición de la Cursa SQV - Memorial David Rovira. Muchas gracias a todos los voluntarios y a la organización. Una de las mejores carreras del año. 👏👏👏

Aquí encontrarás algunas fotos> drive.google.com/drive/folders/1zeAVqj9r...iy3fEqsH?usp=sharing

20 Mai 2024 08:59 #76 per rularo86 (Associat/da)
Bon dia,
Un altre matí a Sant Quirze del Vallès gaudint del que mes m'agrada en bona companyia.:great:
Oficialment es queda a les 07:00 per fer tasques de muntatge, però 10 minuts abans ja hi erem força gent, es nota que som apassionats d'aquest esport i ens agrada donar un bon servei als que comparteixen aquesta afició.

Encara que s'han de fer força tasques (neveres, taules, cadires, tanques, pancartes, carpes, dorsals...) amb tantes mans es fa força ràpid i ens podem centrar en la segona fase, la de gaudir d'aquesta muntanya russa que a Sant Quirze anomenen circuit :wonder:

Aquestes tasques permeten parlar amb força associats/des i veure alguns que van de paisà com en fandes, per exemple. Bé, i veure que en mario.cat sembla estar sempre de bon humor o que en Barceruel continua sabent donar ordres tot i no presidir :laughing: .

L'objectiu es mirar de completar els 10k amb un temps raonable sense patir molèsties i sabent que no aniria amb llebres donat que la de sub 40' es massa ràpida per mi i la de sub 45 massa lenta. Per tant, em situo enmig de les dues preparat per veure que la primera s'anirà allunyant mentre que la segona no m'hauria d'atrapar pas.

La primera volta la compartim amb participants de 5k i per tant convé centrar-se en la teva cursa i no tant en el ritme de la resta. El pas per l'Avinguda Pallars, en ser anada-tornada, permet que pastanagues es puguin saludar mentre uns fan la pujada i altres la baixada B) . Tot just abans del km 3 passem per casa de la familia d'en David Rovira on aplaudeixo i vaig preparant-me per fer front al darrer terç de la primera volta, el perfil de la qual tendeix a pujar. En passar per el parc ja vaig escoltant com participants de 5k tenent pensat incrementar ritme per tancar la seva participació en aquesta edició i, efectivament veig que alguns incrementen el seu ritme.

Tanco primera volta en 21'34" (4'19"/km, pos. 58) i començo la segona volta on les cames ja no van al mateix ritme ni pujant ni baixant peró observo que em trobo estabilitzat amb mateixos corredors/res mentre vaig progressant per el circuit. Segon pas per la pancarta d'en David Rovira i, camí cap al parc per encarar les pujades cap a l'arribada. Un cop giro a esquerra per fer la recta-corba d'arribada incremento el ritme i tanco amb 43'29" (21'55", 4'23"/km) i posició 56.

Mirant l'històric que tinc en aquesta cursa veig que en els darrers 6 anys es la meva millor marca (44'40" en 2018 i llebre de sub 50' en 2019 i 2022).

Be, fins aquí aquesta edició, oi? Doncs no, això es una festa i toca tant veure arribar companys/es com l'entrega de trofeus, on fins i tot soc particep d'un podi totalment CoRReCaT o com la presidenta puja al podi. Dincs del pavelló també parlo amb el gran Ramon_B (mistes Cursa El Corte Ingles amb 43 participacions en 44 edicions), amb els Pirates, veig el nosstre representant en les maratons (Arcadi42),...

I per part de corredors/res vaig escoltar comentaris positius personalment.

I, abans de començar a fer recollida, toca animar les curses de promoció on les joves generacions es mereixen aplaudiments encara que no siguin fills/es nostres.

Gràcies per les fotos ericmm.

Ara sí, recollida de material i fins la propera. M'ha semblat sentir alguna campana...:whistle:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

20 Mai 2024 12:17 #77 per arcadi42 (Associat/da)
Jo també hi vaig ser, encara que no vaig arribar a la foto de grup perquè estava escalfant... Bé, no sé per què vaig escalfar si a l'hora de la cursa vaig anar més lent que una tortuga... Els anys no perdonen!

El més important és que hi vaig ser un cop més. De les 17 edicions he participat en 11 segons les meves dades.

Sabeu si es publicaran més fotos? De moment només he vist l'enllaç que ha posat l'ericmm

Salut a tothom!

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

20 Mai 2024 12:56 #78 per Natxo (Associat/da)

arcadi42 va escriure:
Sabeu si es publicaran més fotos? De moment només he vist l'enllaç que ha posat l'ericmm

Salut a tothom!

Arcadi, aquí et passo les de l'ajuntament: www.flickr.com/photos/santquirzevalles/a...974/with/53733548983

Les oficials de l'organització ens han dit els fotògrafs que les tindrem la setmana vinent,. Ja avisarem quan estiguin publicades a nostra web. :)

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

20 Mai 2024 17:47 - 20 Mai 2024 17:50 #79 per Vladi (Associat/da)
Bona tarda, companyes i companys!

Un altre que ahir va córrer pels carrers de SQV. Una matinal magnífica i una cursa inigualable, ja li vaig dir al Natxo, per a mi la millor de totes les que he corregut. Per molts motius, per l'organització, pel sentit que té, pels regals que ofereix (diferents de la típica samarreta de la majoria de les curses), per l'avituallament final, pels voluntaris i voluntàries, ... i, a més, amb un ambient de festa que envolta a tota la cursa. Gràcies per tot, companys i companyes. :clap: :clap: :clap:

I, també, perquè és un dia especial on ens reunim molts dels correcats. Sempre és un bon moment per retrobar-nos amb companys que fa temps que no coincidíem. :party: :party:

Jo vaig sortir amb l'objectiu de fer un sub50 i, gràcies a la Carme (llebre sub50), ho vaig aconseguir, tot i que només per dos segons :unsure: Les pujadetes se'm van fer dures. A la segona volta, a la pujada de Can Pallars, la Carme em va agafar i a la baixada em vaig avançar uns segons, però no els suficients. En sortir del parc em torna a avançar i toca apretar les dents per poder aconseguir el sub-50. Si la cursa hagués estat més llarga ... :whistle: També em va ajudar tenir sempre a la vista a la nostra companya Conxa. Gràcies a les dues. Últimament, pateixo molt a les pujades, però, com diu l'Arcadi42, els anys ... :whistle:

Ens veiem diumenge vinent a la Diagonal. Aquesta l'he triat en baixada per compensar :joy:

Molta salut :great: :great: :great:

20 Mai 2024 18:43 #80 per mickymache (Associat/da)
Quina cursa més bonica a Sant Quirze del Vallès, un cop més! :thumbup:

Un recorregut entretingut i emotiu, un bon obsequi, un entrepà de butifarra sensacional, amb refrescos, cervessa, aigua, una organització PERFECTA, que sembla que hagi de ser fàcil organitzar una cursa i fer-ho tot bé, uns/es voluntaris/es entregats/des i animant al pas dels/les corredors/es, un bon ambient immillorable... fàcil d'arribar, fàcil d'aparcar... és un regal que tenim els/les corredors/es cada any. :great:

Totalment d'acord amb en Vladi, jo també vaig baixar de 50 minuts gràcies a la llebre (Carme) :ok_hand:
En el meu cas em va servir de referència tota la cursa. D'entrada sabia que la de 45 minuts aquest any estava fora del meu abast però creia que a 50 minuts aniria còmode i marxaria cap endavant a la segona volta. Res d'això, en el primer pas per meta ja vaig veure que seria un gran resultat si no em despenjava.
Cap acceleració en els 50 minuts de cursa, ritme regular adaptat al perfil, a les baixades em relaxava una mica i m'avançava uns metres i a les pujades tocava patir i no perdre pistonada quan ella m'avançava.
Quin luxe, les llebres correcats. :great:

Enhorabona a tothom què ha participat i ha fet possible aquesta petita gran cursa!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats