17a Cursa CoRReCaT de Sant Quirze - Memorial David Rovira

17a Cursa CoRReCaT de Sant Quirze - Memorial David Rovira

23 febrer 2024 19:02 #1 per Natxo (Associat/da)
Hola a tots les amigues i amics corredores i corredors! 🎉

Ja tenim les inscripcions obertes per una nova edició la Cursa de Sant Quirze - Memorial David Rovira que tindrà lloc el 19 de maig. Aquesta és una cita ineludible en el calendari dels CoRReCaTs i també pels amants de les curses sobre asfalt organitzades artesanalment.

Aquí teniu tota la informació bàsica:
1. Data: El 19 de maig és el dia en què les nostres cames es posaran a prova.

2. Preus del dorsal:
o Dorsal bàsic: Només 8€.
o Associats: Teniu un preu especial de només 4€. (descompte a través de la botiga CoRReCaT, Cliqueu aquí

3. Obsequi commemoratiu:
o Aquest any, l’obsequi és aquesta jaqueta micropolar negre. Per només 6€ més, podeu adquirir-la. Recordeu que només estarà disponible fins al 15 d’abril i podreu triar la talla al formulari d’inscripció. 4. Esmorzar complet:
o Com sempre, després de córrer, us espera un esmorzar deliciós amb el famós entrepà de botifarra i una refrescant cervesa :beer: .

5. Correcats, sou essencials:
o La vostra participació és important per l’èxit de la cursa. És un dels punts de trobada tradicionals de l’Associació, així que seria xulo tornar a veure la cursa tenyida de color pastanaga


Como cada any, volem que sigui una festa plena d’esport, fraternitat, solidaritat i sobretot alegria, tots ells valors intrínsecs de l’Associació Correcat . Així que prepareu les vostres bambes i veniu a córrer amb nosaltres!
No us ho perdeu! Inscriviu-vos aviat i compartiu aquesta notícia amb tots els vostres amics corredors. Ens veiem a la línia de sortida! 🏁
Salut i cames lleugeres! 🏃‍♂️🏃‍♀️

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2024 06:08 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Els del club Natació de Sabadell i serem com cada any :heart: :heart: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2024 12:44 #3 per Vladi (Associat/da)
Aquest any hi torno! L'havia corregut gairebé sempre, però les edicions després de la pandèmia coincidia amb una altra cursa que havia d'acompanyar al meu fill gran. Aquest any, per sort, la data em va perfecte. És una cursa que faig sempre que puc.

Natxo, una pregunta, com són les mides de les jaquetes?

:great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2024 17:25 #4 per Natxo (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Els del club Natació de Sabadell i serem com cada any :heart: :heart: :party:


què bé, MiguelSBD, els del CNS sempre presents a la Cursa, i molt benvinguts un any més :heart:

Em posaré en contacte amb el Santy, val?

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2024 17:30 #5 per Natxo (Associat/da)

Vladi va escriure: Aquest any hi torno! L'havia corregut gairebé sempre, però les edicions després de la pandèmia coincidia amb una altra cursa que havia d'acompanyar al meu fill gran. Aquest any, per sort, la data em va perfecte. És una cursa que faig sempre que puc.

Natxo, una pregunta, com són les mides de les jaquetes?

:great: :great: :great:


Bieeeen, Vlady, un altre clàssic que retorna :hearteyes:

Tema mides: et passo el detall què m'ha passat el proveïdor, encara que no estic segur si l'entenc massa, però a veure si et serveix. Diria que les mides facilitades són A x B, però no estic del tot segur



Per si et serveix de referència, jo tinc una mostra talla M i em va clavada, fins i tot un pelín ajustada, però còmoda.;)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2024 22:13 #6 per Mona (Associat/da)
Visca!!! Apuntada, no me la perdo! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 16:15 #7 per RUNandWINE (Associat/da)
Hola Natxo,
No l’he fet mai i aquest any sí. La farem tots els de casa, la meva dona, jo i els nostres 3 fills.
Ara véns les preguntes i els dubtes:
- La meva dona pregunta si la fa gent caminant. Ella no corre (encara) i podria fer la de 5 km caminant però no vol arribar l’última a 1 hora de la penúltima.
-El meu fill nascut el 2012 voldria fer la de 5 km corrent. He mirat el reglament i diu que la de 5 la recomanen per nens nascuts entre el 2008 i 2011. És només una recomanació o és una norma? Ell fa futbol i té fons i ha corregut altres curses de 5 km i diu que vol córrer la de 5 kms, que la de 800m que és la que li tocaria és per domingueros 🤣

Ja diràs

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 17:51 #8 per Jorfer (Associat/da)
Un més que hi anirà.
Encara no m'apunto però ho faré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 18:07 #9 per Natxo (Associat/da)

RUNandWINE va escriure: Hola Natxo,
No l’he fet mai i aquest any sí. La farem tots els de casa, la meva dona, jo i els nostres 3 fills.
Ara véns les preguntes i els dubtes:
- La meva dona pregunta si la fa gent caminant. Ella no corre (encara) i podria fer la de 5 km caminant però no vol arribar l’última a 1 hora de la penúltima.
-El meu fill nascut el 2012 voldria fer la de 5 km corrent. He mirat el reglament i diu que la de 5 la recomanen per nens nascuts entre el 2008 i 2011. És només una recomanació o és una norma? Ell fa futbol i té fons i ha corregut altres curses de 5 km i diu que vol córrer la de 5 kms, que la de 800m que és la que li tocaria és per domingueros 🤣

Ja diràs

Salut!


Ei, RUNandWINE, doncs sereu molt benvinguts :hearteyes:

A les teves consultes:
- Sí, es pot fer caminant, ja que el circuit és de 5 kms. Llavors, si es es fa a rimte normal, es pot acabar bé en una hora. L'any passat, més de 20 corredors de la prova de 10 van trigar més d'una hora, o sigui, que no pateixi per arribar lluny de la penúltima, ja que ni tan sols serà la "última" en creuar la línia d'arribada.
- Quant al teu fill del 2012. No hi ha normes, només recomanacions. Per un tema de l'assegurança, fem signar als pares una declaració responsable. Si tu creus que el teu fill pot córrer 5km sense problemes, endavant. Si el sistema et dona algun problema a l'hora de fer la inscripció, posa't en contacte amb nosaltres a través de l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i ja parlariem amb xipGroc, gestor de les inscripcions

Vinga, ens veiem el 19 de maig a Sant Quirze!!

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 18:47 #10 per Ricard (Associat/da)
Apuntada a l'agenda. A prop de casa, no massa curta, no massa llarga, i amb entrepà de botifarra al final. Què més es pot demanar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 20:58 #11 per RUNandWINE (Associat/da)

Natxo va escriure:
Ei, RUNandWINE, doncs sereu molt benvinguts :hearteyes:

A les teves consultes:
- Sí, es pot fer caminant, ja que el circuit és de 5 kms. Llavors, si es es fa a rimte normal, es pot acabar bé en una hora. L'any passat, més de 20 corredors de la prova de 10 van trigar més d'una hora, o sigui, que no pateixi per arribar lluny de la penúltima, ja que ni tan sols serà la "última" en creuar la línia d'arribada.
- Quant al teu fill del 2012. No hi ha normes, només recomanacions. Per un tema de l'assegurança, fem signar als pares una declaració responsable. Si tu creus que el teu fill pot córrer 5km sense problemes, endavant. Si el sistema et dona algun problema a l'hora de fer la inscripció, posa't en contacte amb nosaltres a través de l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i ja parlariem amb xipGroc, gestor de les inscripcions

Vinga, ens veiem el 19 de maig a Sant Quirze!!

Natxo


Perfecte Natxo 👍ens veiem el 19 de maig!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 21:03 #12 per XaviCht (Associat/da)
Inscrit!
Tot i que no suporto matinar :cry: , també seré allà per muntar la nostra cursa asfaltera :ok_hand:

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 21:06 #13 per socanna (Associat/da)
Eiiiii reservo data.

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 21:12 - 25 febrer 2024 21:13 #14 per Natxo (Associat/da)
ole ole Mona, Jorfer, Ricard, RUNandWINE, XaviCht i socanna
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2024 21:30 #15 per fandes (Associat/da)
A casa hem de llençar els daus aviam qui corre el 5k :joy: , però segur que un o altre hi serà! Estarem també atents a la llista de voluntaris/es, allà si que intentarem sumar tot l'equip!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2024 14:28 #16 per Sergi42195 (Associat/da)
Natxo, ja tardes a obrir el fil ... un altre que anirà. Engrescaré resta family per ser jornada complerta. :thumbup:

Salut i som-hi !!! :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2024 10:23 #17 per TtX (Associat/da)
Un més! A les 9h la sortida? Hi haurà el tradicional servei de llebres de la casa??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2024 10:32 #18 per Natxo (Associat/da)

Sergi42195 va escriure: Natxo, ja tardes a obrir el fil ... un altre que anirà. Engrescaré resta family per ser jornada complerta. :thumbup:

Salut i som-hi !!! :party: :party: :party:


Estimat Sergi, serà collonut tornar-te a veure per Sant Quirze, un any més.

i ja en van 17 :heart:

Com a corredor honorari (un dels quatre que han participat en TOTES les edicions), procedirem novament a tenir el plaer de poder reconèixer-t'ho amb la inscripció 'regal de la casa'. Puc procedir?


Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2024 10:36 #19 per Natxo (Associat/da)

TtX va escriure: Un més! A les 9h la sortida? Hi haurà el tradicional servei de llebres de la casa??



Eiii, collonut, Ttx !! :hearteyes:

Si a tot. Sortida a les 9h i servei de llebres de la casa, of course :runner: ;)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2024 22:29 #20 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola Natxo,

Inscrit i pagat... abans de mirar l'agenda!
Tinc moltes ganes de córrer, veure-us, i provar la millor butifarra de Catalunya post-cursa :raised:

Tot i que... ara mirant el calendari... veig que cau just al cap de setmana llarg de la segona Pasqua.
Es el cap de setmana que solem anar amb els cosins a una Casa Rural..

Si finalment no puc anar i fem un Sold Out, us aviso per deixar el "lloc" a un altre Correcat despistat (i així faré un RugbyMan :laughing: )
Però la intenció es ser-hi :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.