El 20 de setembre hi ha una nova edició de la Cursa de la Mercè!
Les inscripcions van que volen, però si algú ho vol, ens han ofert descomptes pels associats per a participar-hi!!!
Qui en vulgui un, que el demani aquí al fil 😉
https://www.barcelona.cat/cursamerce/ca