Trail 3 Comarques Alpens 28-4-2019

Trail 3 Comarques Alpens 28-4-2019

17 Abr 2019 12:30 #21 per Pau (Associat/da)
Gran cursa
Moltes ganes d'apuntar-m'hi
Estic intentant organitzar-me. Si ho aconsegueixo, vinc

No és només la cursa. És el poble :hearteyes:

En aquesta cursa vaig coneixer a en Dennis :) ... fa uns quants anys

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2019 13:58 #22 per Pau (Associat/da)

Pau va escriure: ...
Estic intentant organitzar-me. Si ho aconsegueixo, vinc
...


Doncs finalment no :thumbdown:
Llàstima, a veure si l'any que ve

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2019 23:59 #23 per Dennis Teuling (Associat/da)

Pau va escriure: Gran cursa
Moltes ganes d'apuntar-m'hi
Estic intentant organitzar-me. Si ho aconsegueixo, vinc

No és només la cursa. És el poble :hearteyes:

En aquesta cursa vaig coneixer a en Dennis :) ... fa uns quants anys


No ens posis anys, ehh.
Pensava que era a la cursa del Voll del Congost, però segur que tens raó tú :beer: :666:

Llàstima que no pots venir.

I sembla que jo tampoc... és l'aniversari de la Sogra i la tieta de la meva dona, i malauradament no es pot ser a tots llocs alhora :coldsweat:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2019 18:50 #24 per Ricard (Associat/da)
Un altre que també havia pensat en anar a la cursa d'Alpens. Només l'he fet una vegada i em va agradar molt. Però al final he canviat de plans i aniré a fer el xinoxano 2019. És una caminada que organitza el centre excursionista llorençà, però on també es pot córrer. Bon preu i més a prop de casa i gairebé el mateixos quilòmetres.: centreexcursionistallorença.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2019 14:56 #25 per Sarcel (Associat/da)
Al final sembla que només anem No Surrender i yo. Tonivet potser?

Pujo dissabte a la tarda i dormiré allá. Així aprofitaré per asistir a la xerrada de l'Albert Bosch:
"L'aventura de córrer... l'aventura de viure".

I l'endemà: 27 km, D+ 1.400 m amb un perfil guapo.

Elena, ens veiem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2019 15:17 #26 per tonivet (Associat/da)
Holasarcel! Doncs no al final tampoc vinc:pensive: , encara no m'he recuperat del jet lag des que vaig arribar de Boston així que faré cura de son, que no de km s!
Que vagi molt bé!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2019 15:40 #27 per Dennis Teuling (Associat/da)
Que vagi molt bé Sarcel i No Surrender,

(A propòsit... ja hauràs vist que d'aquí res tenim un nou disc del Boss :speaker: :speaker: :heart: )

Ho sento, però el dissabte tinc l'aniversari de la tieta i el Sant de la Sogra Montserrat... i sopant a Calella de Palafrugell el dissabte no tinc temps per arribar a les 07:00 a Alpens (unes 2 hores de viatge..).

M'hauria agradat ser-hi, però aniré a Sant Martí Vell, molt més aprop, i no tan d'hora.
No serà lo mateix... però és el que hi ha.

A gaudir d'Alpens!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2019 19:12 #28 per Sarcel (Associat/da)
Un any més he pogut gaudir del caliu d'Alpens :heart: :heart: :heart:
Es la meva cuarta participació en aquesta cursa. Molt contenta d'haver pogut estar en aquesta edició tan especial, la dels 30 anys!
Ens tenien preparat un recorregut diferent per l'ocasió, més exigent que l'habitual, però l'esforç paga la pena.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2019 20:17 - 28 Abr 2019 20:19 #29 per No Surrender (Associat/da)
Hello!!! :)
Hi ha curses de muntanya cada cap de setmana, però com la cursa d'Alpens no n'hi ha sempre. Hi ha curses de muntanya, i hi ha la Trail3comarques :heart: , tot i que a mi m'agradava més el nom Cursa3comarques de tota la vida.

Com molt bé va dir en Pau, no és la cursa, és el poble :hearteyes: ...els paratges són molt macos, però és que aquella gent es desviu i això se nota quan corres allà. Per jo aquesta cursa ha estat, és i serà sempre molt especial. :top:

Tot i que estic lesionada, i que ara mateix la meva vida atlètica és una merda :shit: , avui ha estat un gran dia. Estava inscrita a la Marató, enguany feien el 30 aniversari :birthday: i han volgut fer quelcom diferent, però fa més d'un mes me vaig lesionar i "en teoria" no puc córrer. Evidentment no podia fer la Marató, però he volgut provar de fer la de 12km a ritme xino-xano a veure que passava, així que he fet canvi de dorsal, he anat a veure la sortida de la Marató i després d'esmorzar i a fer la nostra sortida (conjunta 1 i 2 comarques).

Com sempre, ha estat un festival :party: , el marcatge IM-PE-CA-BLE, els avituallaments m’han encantat, ja que hi havia lo que hi ha d’haver: fruits secs, dàtils, xocolata negra, fruita i barretes, és a dir coses saludables i res de merdes que fan molt bulto i no són nutritives. L’única petita cosa que demanaria a l’organització :whistle: , és que potser podrien animar a la gent a portar el seu tassó o utilitzar envasos reutilitzables, jo porto el meu sempre, encara que la cursa sigui curta, crec que és un petit gest que pot evitar molts residus . L’avituallament final molt bó, com sempre...i la cerveseta fresca entra molt bé. La bosa del corredor molt complerta: fuet, carquinyolis, samarreta o tovallola a escollir, cervesa, aigua, caldo aneto, calendari, taronja, carmels i una pasta de dents (crec que no m’he deixat res), i a l’arribada un planta i un buff. A casa com hem corregut 3 de 4, ja les he plantat a l’hort i ha quedat del tot guarnit :666: .

Per noltros ja és una tradició, anam l’horabaixa abans amb dues famílies més, sopam a la Fonda d’Alpens :heart: (que mai, mai, me cansaré de recomenar que hi aneu) i dormim al poble. Enguany he coincidit amb na Sarcel, que feia temps que no veia, llàstima que la presència correcat hagi estat més bé pobre...però si que hi ha hagut alguns “veterans de guerra” :666: que estaven per allà com l’avi mena i l’abuelo; està clar que costava perdre’s la festa d’avui.

I el dia no ha pogut sortir millor :sunny: : n’Aixa (la meva filla), ha quedat 1ra de cadets a la de 12km (i evidentement m'ha tret un bon troç), la meva companya de fatigues Marta ha fet podi de categoria, la nostra amiga Montse, amb qui hem compartit el cap de setmana ha guanyat la Marató després d’un hivern difícil (hem acabat plorant tots, cabrona), el meu marit i un altre amic de la colla han acabat molt feliços, i jo he corregut sense dolor (bé, qui diu córrer, diu fer un caco semi-alegre :joy: ), i per fi, per fi, per fi, l’Alpenser i jo ens hem posat cara i ens hem pogut fer dos petons :great: . Està clar que no és la cursa, és Alpens, és la Trail3comarques, és un grup de gent ben parida que munta un gran sarao i que te fan molt, molt feliç.

Un plaer haver tornat aveure, Sarcel. I a la resta, els que heu estat a punt de venir, no us la perdeu l’any que ve, ja hi heu anat, ja sabeu el que és i sabeu que hi voleu tornar a viure. I als que no hi heu anat mai, de veritat, que val la pena, val molt la pena.
LLARGA VIDA A LA 3 COMARQUES I LLARGA VIDA A ALPENS!!!!!

A veure si l'any que ve tornm a ser un bon grapadet de pastanagues!!! :kissheart:

Dennis!!!, i tant que ho sé: tinc el 14 de juny apuntat a l'agenda!!!! :evil:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2019 20:48 #30 per Dennis Teuling (Associat/da)
No ho dubtava Helena :woohoo:

No Surrender, gràcies per la crònica... i llàstima que no hagis pogut gaudir de la 3Comarques!!
Tot i així, poder "córrer" sense dolor ja era un premi, segur.

Llegint això he trobat a faltar aquesta cursa, i dono fe de la excel·lent organització!
De fet, fa mig any van ajudar voluntàriament al grup de Bisaura en la zona de les escletxes... el tram més complicat (i bonic) sens dubte. Només puc parlar bé d'ells, i crec tothom que ha participat algun cop.

Enhorabona també per la victoria de l'Aixa... la bona genètica no defrauda, oi?


Sarcel, felicitats per la cursa, però... he vist cròniques més llargues, ehh :whistle: :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2019 22:18 #31 per fandes (Associat/da)
Us llegeixo i tinc clar... Que el 2020 no l'hem de deixar passar! Felicitats cracks :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.