Ultra Pirineu 04÷06.10.2019 - 94 km i 6200m D+

Ultra Pirineu 04÷06.10.2019 - 94 km i 6200m D+

09 Oct 2019 16:44 #161 per Antirco (Associat/da)
No Surrender, Dennis Teuling
Ostres quin regalazo de cròniques, amb tants detalls. :great:
Me encanten :hearteyes:
Moltes gracies per compartir tots aquells moments i sentiments que heu viscut amb aquesta UP ja per sempre inoblidable. :heart:
Grans grans grans

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 16:50 #162 per Tiny (Associat/da)
Moltes felicitats a tots els que heu participat!!

Aquí un que ha estat de voyeur en aquest fil :great:

No surrender i Dennis Teuling quines cròniques més emotives! Gràcies!:party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 20:16 #163 per Dennis Teuling (Associat/da)
Tiny, Antirco, moltes gràcies per les vostres paraules!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 21:57 #164 per pinelli (Associat/da)
Quines cròniques ??? ,
jaume baraut ets un monstre de la muntanya , recuperat aviat i a per altre objectiu .. ens veiem , pot ser al fau :whistle: ,
helena , una cursa impecable , ben lluitada i ben gestionada , estas molt forta , m’he n’alegro moltíssim després de l’intent de fa dos anys , a mes, has fet la cursa sencera amb la teva amiga i això no te preu , això ho recordareu tota la vida .. felicitats ..
dennis , no deixes de sorprendre , la teva determinació es admirable , culmines un any brutal amb bisaura i Bastions de preludi .. ah , no .. encara falta algo no ? .. vinga i si vols entrenar amb bastons , jo tels deixo , per que comparis ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 22:27 #165 per Jorfer (Associat/da)
Dennis superemotiva la crònica. Ets un CRACK si en majúscula, negreta i cursiva. :clap: :clap: :clap: :raised: :raised: :raised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 23:49 #166 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies pinelli!!

M'agrada tant tenir les mans buits, lliures per fer el que vulgui.
A més... si vaig ara amb pals, quina excusa tindria si tothom em passa? :evil: :evil:

Jorfer, jo de crack, res de res. De fet, el crack sens dubte ets tu, que apart del teu alt nivell esportiva, sempre tens una paraula bonica pels demés. Això val molt més que tots els reptes egoistes que vam aconseguint :kissheart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2019 15:55 #167 per aurelian (Associat/da)
Moltes gracies per aquestes croniques companys i NoSurrender.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2019 20:21 #168 per No Surrender (Associat/da)
Hola de nou!!! :heart:
Moltes gràcies una vegada més pels vostres comentaris, fan que tot legat encara sigui més maco! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Benvolgut Dennis, ahir me vaig llegir la teva súper crònica :great: de manera ràpida , però avui tenia una mica més de temps i la volia gaudir amb les fotografies i tot :hearteyes: . Realment t'admiro molt :top: (menys quan fas coses que no toquen :whip:, però per això ja te vaig renyar en el mes de juliol i ara ja no toca ), ets polifacètic i es nota molt que gaudeixes amb el que fas sigui un entrenament de series, una Marató o una ultra, probablement per això et sento tan proper, tot i que els ritmes ens mantenen completament allunyats.:whistle:

Mentre tu miraves posicions i estaves preocupat pels que avançaves o t’avançaven, jo em preocupava que no em fessin fora, o que em treiessin les cintes just darrera meu :laughing: .

Mentre tu feies fotografies :raised: , jo intentava poder gaudir dels paratges encara que fos només una miqueta, esper que no et molesti si m’apropio de record alguna de les fotografies, quan les veig encara m’emociona :woohoo: . La llàstima d’anar tan ràpid és que et vares perdre el super-mega-cel estrellat pujant a Sant Jordi :666: ...si tal, la propera vegada pots anar més lent i fer una foto, així també me la quedo :666: :666: :666: .

T’has marcat un super-carrerón, i ho saps, ho tens tot al teu abast :muscle: , i me fas molta, molta, molta enveja :innocent: , perquè pots fer qualsevol cursa que et proposis...però no només la pots fer, si no que la pots gaudir. Ets un campió, ets humild, però sabent que pots fer coses grans :clap: ...i a sobre em caus bé!!!

No puc estar més d’acord amb tu en que són molt millor les curses amb més caliu i no tan mediàtiques com Bisaura o Bastions, justament has anat a citar les que m’agradaria fer en la propera vida quan sigui com tu...en aquesta vida, aquestes no estan al meu abast per la seva duresa. I si, 148 euracos és una passada , però jo les he pagat molt a gust, de tota manera haurem de portar tot l’hivern la prenda tèrmica per amortitzar!.

El tema PURISTA i bastons....podríem obrir un fil :silly: ...perquè em sembla perfecte que no en facis servir, ara lo del purisme no ho acabo de veure, ja que també hi podrien entrar els avenços en les motxilles i sistemes d’hidratació, els tipus de bambes, els mòbils per controlar posicions....no ho se, ho podríem debatre algun dia...dona per molt!!! :sunglasses:

Desitjo que ja t’hagis recuperat del tot :ok_hand: , jo personalment diumenge baixava les escales com un robot però tota gojosa jo amb les meves pates de pal :party: i dilluns ja estava muscularment perfecte com si res. En canvi del tema cardíac no m’he recuperat fins avui, però ja és normal amb mi després de fer distàncies llargues, que tengui molts edemes mal·leolars i posar-me taquicàrdica per pujar dos esgraonets...per això també és important la recuperació.
Moltes gràcies per compartir la teva crònica, no saps quina il·lusió tornar-ho a reviure encara que sigui en diferent perspectiva :sick:. Esper poder-ne llegir moltes, moltes, moltes més i que tenguis una molt bona temporada atlètica :tada: ...si tot va bé ens trobarem a la sortida de l’Ardenya!!!!!

Per cert...crec que és millor que la dona s'oblidi de l'aniversari de bodorrio, que no com el meu marit que per celebrar els 20 anys de matrimoni m'apunta a una ultra sense avisar-me....:lol:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2019 23:45 #169 per danistal (Associat/da)
Helena, Dennis, quina meravella de cròniques!!
He sentit màgia llegint-vos, tot i que conec prou bé moltes parts del recorregut, m'heu transportat allà mateix i m'he emocionat... :raised:

Helena, quina determinació, si senyora, sens dubte pots aconseguir tot allò que et poposis, la teva crònica és un exemple de superació i lluita vers un objectiu!! I quin tros de família que tens!! :clap: :clap:

Dennis, la teva crònica és una perfecta imatge dels alts i baixos que tenim tots en certs moments de la vida... però al final sempre pesen més els alts, quina manera d'acabar la cursa endollat a 4'30"!! :scream: Per cert, jo també era dels puristes sense bastons, i des de de que els he provat aquest estiu.... m'han canviat la vida, prova'ls! Aquest finde em toca Bisaura....amb bastons :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2019 14:05 #170 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Aurelian i Danistal!!

Recordo a Holanda, fa 30 anys :S :S , que tothom feia les curses de 1500 amb vambes amb claus... i jo erre que erre amb vambes normals. Havien desenes i desenes més ràpids que jo... Però ningú corria més ràpid sense spikes. Suposo que ve d'això el meu defecte, tot i que també m'encanta tenir les mans lliures. Canviaré!!!

Molta sort demà al Bisaura :muscle: :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2019 14:24 #171 per Dennis Teuling (Associat/da)
Helena, ets una crack :kissheart: :kissheart:

(És nota molt que el divendres vam signar un pacte de posar-nos flors al fòrum? :laughing: )

No siguis crítica amb els teus resultats, que et van sobrar 2 hores i mitja!!! Anaves sobrada, campiona!!

Les fotos les pots utilitzar, però realment no perdo res de temps. Tinc la funda de la càmera enganxat al pit, i corrents puc treure la càmera i fer fotos!! Ho recomano a tothom.
(Bé, per això has de tenir les mans lliures... sense bastons, diguem :unsure: :oops: :laughing: :laughing: )

Quin regal de matrimoni, jaja. Molta enveja poder compartir el teu hobby amb la family. La meva dona està farta que només parlo de córrer...
Ets una privilegiada!!!

Bé, espero veure'ns a l'Ardenya ???

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.