36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

01 Abr 2016 19:41 #81 per xevifisio (Associat/da)

Toni VLC, tens idea de fer alguna marca en concret?

Perdona,Xevifisio, m'havia oblidat del meu fil.
Per sort, resten prou mesos... Així que intentarem tornar a atacar sub3h30. Supose que tu miraràs cap a les 3h15, o menys, no?
Ja anirem contant com van les coses

3h15 o menys? :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2016 13:21 #82 per Toni VLC (Associat/da)
Amics, per als que s'ho estan pensant... Dorsal de bades amb amb la compra de l’Edició Especial Glycerin 14 València:

www.valenciaciudaddelrunning.com/va/mara...la-nova-glycerin-14/

Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

08 Abr 2016 16:27 #83 per obadia (Visitant)
Apuntat  :party: :party: :party:

La meva segona Marató, ens veiem a Valencia!!!!

08 Abr 2016 23:18 #84 per Jorfer (Associat/da)

Un més a la festa  :great: :great: :great:

09 Abr 2016 20:32 #85 per Toni VLC (Associat/da)

Genial!
Ja voràs com no t'arrepentixes. I enguany és etiqueta d'or

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______

15 Abr 2016 22:39 #86 per kanu (Visitant)

Jo estic pensant també seriosament en fer aquesta marató. Per a posar el colofó al 2016 amb una segona marató.  :smile:
Ara només falta que s' apunti en Francesc també i repetim tripleta, que sortir a Barcelona amb vosaltres em va anar molt bé jaja  :whistle:

15 Abr 2016 23:53 #87 per obadia (Visitant)

Jo estic pensant també seriosament en fer aquesta marató. Per a posar el colofó al 2016 amb una segona marató.  :smile:
Ara només falta que s' apunti en Francesc també i repetim tripleta, que sortir a Barcelona amb vosaltres em va anar molt bé jaja   :whistle:

Em sembla que i haurà sorpresa  :whistle: :whistle:

16 Abr 2016 09:58 #88 per FRANCESC57 (Associat/da)

Ara només falta que s' apunti en Francesc també i repetim tripleta, que sortir a Barcelona amb vosaltres em va anar molt bé jaja   :whistle:

Home la gran Kanu, quina Marato de BCN tan gran vas fer  :yipi: :yipi: :party: :party:

Bé Jo inscrit desde ahir ( quina casualitat ) i amb reserva d'Hotel feta.  :great: :great:

Quan vaig acabar la Maraton de BCN em vaig dir :::::  " nunca mais ", , desprès de tres Maratons amb 4:05 / 4:02 i la ultima de 4:48 queda tot explicat , , ,, , :yes: :grrrrrr: :glasses:

Però vaig tarda unes 48 h ( el minuts de més de la Marató de BCN ) a buscar una altra Marato ...... no tinc solución  :rofl:  :oops: :oops:

EpppSSSS a VLC anirem per totes, m'agrada la data , , , , , i vull una revenja de la Marató de BCN, vag quedar amb mal gust de tot, després de la deballada  ( ja ho habia pronosticat )  :yes:

Podem repetir barqueta, el tracte ja saps que sera bó  :yes: , i et deixerem marxar quan vulguis sense mal rotllo  :party: :party:

Ens veiem, salut companys

16 Abr 2016 18:29 #89 per Jorfer (Associat/da)
Francesc segur que ho faràs de conya i et treuràs l'espineta, ja veuràs  :great: :great:

16 Abr 2016 20:33 #90 per Antirco (Associat/da)
FRANCESC57  :great: :great: machote ¡¡

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

13 Jun 2016 16:38 #91 per Toni VLC (Associat/da)
Resten cinc mesos per a València, i ja s'ha de sentir l'escalforeta...
El proper 30 de juny finalitza el termini d'inscripició a 50 euros, després serà una miqueta més car. I doneu-se aire "que me las quitan de las manos, oga...".

Superada la barrera dels 9.000 inscrits en 2016, més del 30% que l'any passat
Amb tot, la carrera organitzada per S.D. Correcaminos i l’Ajuntament de València segueix creixent en tots els sentits, tant en patrocini com en cens de corredors, el qual ja sobrepassa les 9.000 inscripcions per a l’edició d’enguany, és a dir, un 31% més que en 2015 per les mateixes dates. D’elles, destaca que més de 1.300 dorsals corresponen a dones i més de 2.600, a participants internacionals.

Més info i possibilitat d'inscripció gratis als abonats a EDP o que es canvien de companyia de gas:
www.valenciaciudaddelrunning.com/va/mara...ia-trinidad-alfonso/

Els primers que comencen d'ací unes setmanes amb la preparació específica, que vagen aportant entrenes i sensacions.
Jo, de moment, fent ca-co pel riu, però amb moltes moltes ganes de córrer i retrobar amics...
:yes:  :love:

_______

13 Jun 2016 19:56 #92 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si tot va bé, jo començo la temporada 2016/2017 el dimecres proper prèvia visita al doctor.
Segurament en breu em faré una prova d'esforç complerta que fa tres anys que no la faig i ja toca. Esperem que tot estigui en el seu lloc.

Ja aniré informant Toni  :yes: :yes:

13 Jun 2016 20:17 #93 per jaume86 (Associat/da)
Amics,

Jo ja només tinc al cap València, atlèticament parlant (Toni no t'espantis que els teus fills els tinc molt presents!!). Aquesta temporada ha resultat un bluff, una gasosa que diem per aquí, però m'ha servit espero per aprendre. Els resultats no venen solo sinó que son fruit d'una bona preparación, que independentment que el dia D les coses puguin surtir millor o pitjor, la preparació ho és tot.

I en aquest creuament de camins, la meva temporada fa mesos que va acabar, sense jo saber-ho. Perquè posar-m'hi si a la cursa x de finals d'abril no arribaré? I a la de maig? I ara a la de juny? Total, que no he fotut brot i el meu cos se'n ressent. He guanyat pes i volum com feia anys que no estava, des d'abans de començar a córrer. I amb la comparació de l'extremadament prim que estava fa any i mig... no m'estranya que els temps fossin tant bons! Alhora, aquesta campanya també m'ha servit per consiensar.me que no em cal arribar a tals límits de pes per aconseguir bones fites. Sense anar més lluny, al Mediterrani vaig rascar uns segons a la MMP i a València mateix vaig fer el millor temps en aquesta estimada marató, tot i no acomplir l'objectiu.

Així que a finals de juliol començarem el #RoadToValencia, amb un estat físic péssim i bastant alt de pes però amb ganes, que fins no fa gaire no tenia. Inclús em plantejo ara incloure algun entrenament de bici i/o nadar, per recuperar forma i pes el més ràpid possible. I es que el primer test de la temporada sempre el faig a Matadepera i si no estic per sota dels 40' ja anirem amb mal peu.

Independentment de la preparació, que serà la millor possible, gaudiré d'aquesta marató al costat del Capi Jorfer que celebra la seva 50ª  :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

13 Jun 2016 23:03 #94 per Liz (Associat/da)

Hola!!
Jo ja hi estic inscrita. Després de cinc anys seguits fent la de Barcelona, em ve molt de gust fer una marató en una ciutat diferent. A València sembla que hi ha bon ambient i una bona organització. Si a sobre és plana i amb un bon circuit, com diuen, ja ho tenim tot! 

14 Jun 2016 19:59 #95 per R61 (Associat/da)

Aquest any m'agradaria fer-la x treure'm les ganes que amb deixa no poder fer la de Barcelona..... :yes:

Molt bé, un candidat més per a l'expedició  :yes: :yes:

Doncs jo,  el mateix . No vull acabar el 2016 sense fer cap marató que després algú et posa creueta... :yes: :yes:.

fins i tot he estat mirant alternatives d'allotjament. Jorfer em va comentar el dissabte que els preus dels hotels estan pels núvols, coincideix el cap de setmana amb un congrés( Déu estar a tope si té a veure amb els implicats del cas Taula).

Rafa.

14 Jun 2016 20:34 #96 per Jorfer (Associat/da)
Jaume86, a veure si trobes el punt de motivació que necessites i comences a posar-te a to que ja toca.
Liz segur que t'agradarà. Jo ja he repetit unes quantes vegades.

R61, tornarem a coincidir com A Coruña 2015  :yes: :yes:

Per cert, el metge m'ha donat permís per a començar la temporada  :great: :great: :yipi: :yipi:

14 Jun 2016 23:24 #97 per xevifisio (Associat/da)
Doncs vinga jorfer, a fer-li cas :great:

15 Jun 2016 07:10 #98 per Mona (Associat/da)

Per cert, el metge m'ha donat permís per a començar la temporada  :great: :great: :yipi: :yipi:

:yipi: visca Jorfer! Doncs a començar-la!

15 Jun 2016 11:00 #99 per grampy (Associat/da)

aixo es una molt bona noticia company  :party:

jo tambe vull ser hi per valencia a fer aquesta marato com a cloenda del meu repte (7maratons 2016)

18 Jun 2016 09:44 #100 per Toni VLC (Associat/da)

Sí, senyor. Tremola València  :great:

_______

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats