- Missatges: 3329
Al final m'he decidit, aixi que, inscrit!
Tornarem a Vlc a probar MMP, aixo si, compartire molts quilometres amb Jorfer i si no em va be, fins al final amb la barqueta que es monti, vaig disfrutar molt a Bcn. :yes:
Ara toca posar-se fi, que ja es hora.
Quina alegria company de batalles maratonianes. :love: :love:![]()
Una vegada més junts. A veure si sóc capaç d'aguantar-te fins al final, ara mateix tinc molts dubtes, però ho intentarem :yes: :yes:
Jorfer, compartirem varies curses de preparacio per Vlc, arribarem a tope, ja ho veuras. :yes:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Allà estarem!! Dsp de no correr pràcticament aquest 2016, espero poder compartir objectius com fa 2 anys i tirar com mai de la vostra barqueta. El meu objectiu serà, doncs, tornar a entrenar pel sub3h i ajudar-vos pel 3:05/06, una mica menys q fa 2 anys!! Q sino amenaço a fugar-me amb el Dennis
Setmana 2 (crec que de 22): 30 km
La idea era fer-ne 35, però no hi hem arribat
No passa res, he gaudit de valent ! aquesta setmana una miqueta més :yes:
Allà estarem!! Dsp de no correr pràcticament aquest 2016, espero poder compartir objectius com fa 2 anys i tirar com mai de la vostra barqueta. El meu objectiu serà, doncs, tornar a entrenar pel sub3h i ajudar-vos pel 3:05/06, una mica menys q fa 2 anys!! Q sino amenaço a fugar-me amb el Dennis
Jaume Now you're talking :he: :he:
Bona noticia per en Carles#22 i el servidor. Espero que pots començar aviat amb un bon pla d'entrenament.
Xevi i Dennis a veure com van els entrenaments però sempre es pot fer un reajustament de les barquetes. :yes: :yes:
A data d'avui el meu objectiu massa ambiciós continua sent el sub 03:07:19 però avui està a anys llum del meu estat de forma.
La setmana passada vaig fer sis dies amb tres de BTT i tres corrent.
Aquesta faré cinc.
Jo faré 17 setmanes específiques i començaré el 25 de juliol :yes: ja us aniré explicant
Només és una manera de parlar. 6 setmanes per engegar la maquina (que s'ha rovellat molt desde la marató de BCN, més 16 setmanes relativament específiques
Xevifisio, no t'estàs passant22 setmanes de preparació ?!?!?
A mi el Mister m'obliga a fer descans fins a mitjans d'Agost.
(No faré cas, és clar, però de moment no estic ni pensant en la marató...fins un 10K ja es fa llarg ara mateix)
Però sí, mentres que sigui gaudint, qualsevol entrenament és un éxit![]()
Jaume86, Quan parles de la marato V de'n Jorfer, crec que et refereixes a la seva marato 50. V en números romans és 5, 50 és L.
Si no va per aquí la cosa, perdó :sarcastic:
Bon repte aquest JorferSi tinc temps i ganes potser obro un fil i explico les meves quaranta-nou batalletes maratonianes a fi i efecte que ens serveixin de motivació pels que tenim un objectiu maratonià els propers mesos.
A veure si trobo temps![]()
Si tinc temps i ganes potser obro un fil i explico les meves quaranta-nou batalletes maratonianes a fi i efecte que ens serveixin de motivació pels que tenim un objectiu maratonià els propers mesos.
A veure si trobo temps![]()
Jaume86, Quan parles de la marato V de'n Jorfer, crec que et refereixes a la seva marato 50. V en números romans és 5, 50 és L.
Si no va per aquí la cosa, perdó :sarcastic: