123rd Boston Marathon (15/04/2019)

123rd Boston Marathon (15/04/2019)

09 Nov 2018 12:36 #141 per OscarBolo75 (Associat/da)

jaume86 va escriure:
Alguna suggerencia? Moltes gràcies

@jaume86
Desde Boston pots plantejar-te diferents lloc per visitar:

-Salem @ 1/2h en tren
-Newport (els Cliff Walks) i/o Cap Cod....aqui et diria que millor un cotxe un parell de dies i un motel.


Els hamptons et queden molt, molt lluny.

Si vols fer NY, per anar-hi uns dies, una manera econòmica es agafar un megabus, els pots tenir per 5-15$ trajecte.


Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2018 15:02 #142 per kilometer (Associat/da)
jaume86, perdona no haver escrit abans. Com sempre, últimament una mica liat . Respecte al que t'ha dit l'Óscar, com sempre tot molt correcte, jo afegiria l'opció Amtrak, que és en tren. Depén de preus i horaris, peró per menys de 100 €, pots viatjar anada i tornada a NYC, arribant al Penn Station, al cor de Manhattan. El viatge dura unes 4 hores aixó. Més car que l'autobús, peró més ràpid i menys liat que tornar a agafar l'avió i fer vols interns.

Avuío em volia passar per aquí, perque que em queden 42 dies per iniciar l'aventura, el camí cap a Boston. 42 dies per iniciar el camí cap als 42 de Boston :great: . Així que per si algú te dubtes,
moltes ganes d'experimentar en carn própia el tunnel scream...

Per cert, per últim. Lamentablement el meu germà serà baixa, per obligació laboral. Em sap un greu enorme, per que el volia allà al meu costat, peró ho transforamaré en motivació per alegrar-lo amb un gran resultat. Si algú, o si coneixeu algú que hi estigui interessat, tinc un billet d'avió per 575€, amb dinar i maleta de 23 kg facturada. Es pot fer un canvi de nom, i algú podria treure-li profit. Si voleu, ja sabeu, posseu-vos en contacte amb mí...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2018 22:15 #143 per jaume86 (Associat/da)
Ostres Kilo quina llàstima aquest imprevist laborable del teu germà, quina putada!! Segur que li dedicaràs un temps estratosfèric!!

Moltes gràcies a tu i a l'Oscar per les recomanacions de day trips!!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2018 11:30 #144 per kilometer (Associat/da)
Eii nois, ja torno a estar per aquí, tot i que haig de dir que no m'hi vaig mai. Tinc el cap aquí ficat i el tindré fins al final. Queden unes últimes setmanes, amb alguns reptes interessants, com la Jean Bouin, les 24 h o Nassos i més aviat que tard ens hi possarem de totes totes amb la preparació per Boston.

Avuí, em passava per aquí per que volia compartir amb vosaltres un consell per estalviar una mica, que pot venir bé, almenys, jo ja li estic treient partit. Jo és que en aquestes coses dels diners, un amic em va dir quera català i jueu, ja ja, peró és que em molesta molt pagar més del que pertoca. Per si no ho sabeu, els bancs fan diverses coses que ens afecten especialment en aquest viatge. Ens cobren una comissió del 3.5% en fer un pagament en $. Si feu comptes , per exemple per 1000 €, en paguem 35 de més. Sembla poc, peró aneu fent transaccions, que tot va sumant i pujant. Per un altre costat, en fer un pagament et fan una reserva, i t'ho acaben cobrant uns duies més tard al canvi que els hi surt més beneficiós, amb el que sempre acaben guanayant uns eurets més. I ja no dic si voleu que us canvin euros a dólars, o voleu traure & a Boston. Jo aixó sempre ho he tingut molt present, peró ara, viatjant amb tota la família, hi he parat més atenció.

La meva recomanació, si la voleu, es fer-vos un compte Revolut. ( www.revolut.com ). Es un compte que podreu fer servir amb una app al móvil i que en la seva versió més sencilleta, et permet fer pagaments en dólars, sense cap comissió, i a més el canvi és realitza en el moment de la transacció (que és el que hauria de ser). Et permet fer transaccions en divises sense comissió i et permet també tenir targetes virtuals per fer pagaments a internet i física (cost 6€) sense límit, i crec que només pagant una comissió a partir de 6000 € de gast en el mes. A més podreu treure 200 $ al mes a un caixer, a USA, sense cap comissió tampoc. Si mireu la web us podeu informar. Potser hi han altres opcions, altres webs, bancs, targetes, etc...peró jo he fet servir aixó i estic content. I tot el que ens poguem estalviar, o millor dit, que no ens estigui cobrant de mes, sempre serà benvingut no ?

Per la resta nois, a seguir entrenant i a preparar-nos, que aixó s'apropa....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2018 12:32 #145 per OscarBolo75 (Associat/da)
Aprofito el post d'en Kilo per informar-vos de com ho faig jo.

Per fer pagaments, utilitzo desde fa moooolts any la tarjeta WiZink, antiga VisaOro de BancoPopular-e, després CitiOro de CitiBank i ara denominada WiZink.
Te 0% comissió a l'hora de pagar en moneda extranjera (he fet pagaments en USD, CAD, Yens, Pounds, Marcs Bosnis, Kuna Croata....) i aplica el canvi diari que's pot comprovar al:
www.visaeurope.com/making-payments/exchange-rates

De back-up tinc a CarrefourPass, que aplica un 1% de comissió sobre el canvi de MasterCard:
www.mastercard.us/en-us/consumers/get-su...onvert-currency.html
Aquesta comissió te la retornen en el xeq trimestral.

Al tanto, només les utilitzo per fer pagaments, res de treure calers en caixers, que per això penalitza un 3% més en % de comisió del propi caixer.


Salut


PD.- si algú es pensa treure la WiZink, que ho comenti i li envio un link on ens abonen 25€ després de la 1era compra.

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2018 19:59 #146 per kilometer (Associat/da)
Doncs ja queda menys. De fet per a mi, a partir del dilluns dia 3 em quedaran 3 setmanetes per començar ja oficialment la preparació. Ja sé el que li demanaré al Tió aquest any, :joy: . Refresco el tema per aquest motiu i per que Abbott World Marathon Majors, m'ha enviat un amil avuí, recordant-me que només em queda Boston per complertar les Sis Star Finisher i que si volia assegurar una de les 6 places a Boston que els hi digués que sí. No entenc massa el qeu volen dir, suposso que té a veure amb el fet de poder rebre la desitjada medalla a la finalització de la marató. Bé segurament més endevant tindré més informació.

Estic aprofitant aquestes últimes setmanes, dies, per continuar gaudint corrent i fent entrenos macos, abans de que tot quedi copsat per la disciplina maratoniana. Estic content per que ja tinc tot el que necessito per aquesta preparació i tot está llest i preparat per començar des del dia 1 de la preparació amb l'objectiu clarament enfocat. Inclús aquest diumenge, reunirem a la família per a fer un briefing sobre el viatge, la marató i tot el que comporta.

Passen els anys, les maratons...peró sempre hi han ganes de començar un nou camí, cap un nou desafiament...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2018 20:47 #147 per jaume86 (Associat/da)
Alucino amb les teves preparacions kilo!! Ja era un gran fan del seguiment de Tokyo però ara que aquesta em toca tan d'aprop és brutal el nivell de detall que fas, tant de la marató com tot el que l'envolta!

I a més, ja estàs en un estat de forma espectacular, la creme de la creme de l'associació! I lo que vindrà!!

Per la meva banda, em vaig estar mirant trens per fer una escapadeta de dia a NY i em fa il·lusió tornar-hi, encara que sigui per passejar-hi sense més, veure com ha quedat la zona zero, anar a Canal street, perdrem per Central Park o fer el guiri per l'estatua de la Llibertat. També em feia il·lusió fer el mateix per Washington però ja cau més lluny i és massa temps de tren d'anar i tornar en un dia. Ara quan passi València, aprofitaré el pont de la setmana vinent i m'ho miraré amb més detall tant les sortides que proposàveu com els mencionats trens o potser algun vol domèstic (i ja el preu ja em miraré si és viable o no).

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 09:46 #148 per kilometer (Associat/da)
El primer que haig de fer es fel·licitar a aquests Valencians que ahir ho van fer molt bé, tot i les condicions de calor reinants. Jaume86, Joan3, moltes felicitat per la cursa d'ahir. Grans registres. Ara a descansar una mica, que en res, ja us teniu que posar a mans amb Boston.

Jo aquest cap de setmana, tot i estar entrenant a tope, he tingut temps per continuar treballant en el tema. Per un costat ahir, vaig fer un Briefing amb la família i vam poder conversar sobre el viatge i la marató i ja ho tenim tot ben aclarit i confirmat, i tots molt contents i amb ganes de posar-s'hi. Per un altgre costat, i aixó, et deixarà flipat jaume86, el dissabte van anar a dinar a casa d'uns amics. Aquest amic meu, li agrada molt volar, i s'ha comprat unes ulleres de realitat virtual i entre les coses que em va ensenyar em va permetre tenir una visió 3d, de qualsevol lloc del mon que volgués veure. Era al·lucinant, com si estiguessis allà, a ras de terra o a l'aire. I que us haig de dir, no ho vaig desaprofitar. Vaig inspeccionar la la recta d'arribada de Boston, la sortida a Hopkinton, i com no vaig poder veure ben d'aprop les les famoses Hills, i el Heartbreak Hill, off coure. Va ser emocionant sentir-se allà, tot i ser de manera virtual. No us vull dir el que serà fer-ho de manera real.

Em queden 3 setmanes per començar a treballar per un nou somni....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 12:31 - 03 Des 2018 12:31 #149 per esquimal (Associat/da)
Yo me saqué el año pasado la Revolut para el ir al maratón de New York y me fué perfecta para pagarlo todo y sacar de cajero. Además tuve suerte y como puedes convertir la divisa dentro de la aplicación (en el fondo es una tarjeta monedero) a mediados de año había buen cambio así que convertí 400€ en dolares y ya los tenía guardados para usarlos allí. Pagué todas las compras, incluído el hostel con ella.
Como tiene el límite de cajero de 200$ (puedes sacar más pero ya te cobran comisión) me he sacado la Bnext que me permite sacar otros 500$ sin comisión como tarjeta backup.

Ayer estuve en Valencia animando a los compañeros. Estaba inscrito desde marzo pero no me quedó más remedio que ceder el dorsal a otro titular. En octubre pude empezar a entrenar regularmente pero en la marató del Mediterrani sentí molestias en un tobillo y después de hacer Amistat tuve que dejar de correr y olvidarme de Valencia. Espero poder entrenar antes de acabar diciembre porque la situación ya empieza a ser preocupante y los temores de que no pueda correr en Boston están ahí.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 21:33 #150 per OscarBolo75 (Associat/da)
Adidas ja ha presentat la Celebration Jacket pel 2019:
www.adidas.com/us/boston-marathon-celebr...n-jacket/DX1851.html

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2018 13:47 #151 per kilometer (Associat/da)

OscarBolo75 va escriure: Adidas ja ha presentat la Celebration Jacket pel 2019:
www.adidas.com/us/boston-marathon-celebr...n-jacket/DX1851.html


Molt bonica. M'havia entusiasmat el possible descompte, peró ja veig qeu no. Esperearem de moment i m'ho penso.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2018 13:58 #152 per kilometer (Associat/da)
Cada cop estem més a prop, i aquí un servidor, té moltes ganes ja de posar-s'hi amb la matèria. Amb tots els deures fets, només em queda calçar-me les sabatilles i començar el correr segons el planificat. No trigarem gaire ja....

A part de la celebration jacket, he pogut llegir també al we, que els campions de l'edició de 2018 hi seran al 2019 per defensar els seus títols, junt amb els campions en cadira de rodes. El que vol dir, que tornarem a trobar per allà a Yuki Kawauchi i a Desi Linden.

De moment no hi han massa notícies més destacables. El rellotge avança inexorablement i a hores d'ara queden poc més de 124 dies per la cita. Quan quedin 112, serà el moment d'iniciar les gambades que ens portin a tenir la il·lusió i les ganes de fer una bona cursa, quan esperi el tret de sortida a Hopkinton...

Per animar una mica el cotarro, us deixo una cançó frances, una troballa, molt animada, i que de seguida fa venir ganes de posar les cames en marxa...


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2018 17:07 #153 per kilometer (Associat/da)
Nois, ho venia anunciant, i el dia ha arribat. Avuí és un dia especial per la gent, arriben les festes de Nadal, la gent es congrega, les famílies es reuneixen...tot aixó ho tindrem d'aquí unes horestes en menor o major grau...peró per mí el dia ja fa hores que volta. El dia ha començat amb les primeres gambades, encara de nit, de la preparació que esn ha de portar en óptmes condicions a Boston. Tenia moltes ganes de possar-m'hi, tot i que encara vull rematar un grandíssim any amb una bona cursa a Nassos. Serà la cirereta. No hi haurà pressió, peró si les mateixes ganes i ilussió, que cada vegada que em vesteixo de taronja i em calço les sabatilles per competir. No obstant passi el que passi res podrà enterbolir aquest magnífic any per a mi, tant en el pla personal com en l'atlètic.

Com he dit en altres llocs, comença la comdemna, 16 setmanes + 1 dia, on treballaré, amb ganes, amb constància i amb l'experiència de fites passades. Aquest any, saber qeu seria pare de nou va ser un grandíssim impuls per Tokyo, peró aquest proper repte, si no passa res, sé que tindré tota la meva família esperant-me a la meta. No els hi puc fallar i aixó ja em té amb l'excitació i les ganes des de ja, de treballar per tancar el repte de les 6 Majors, amb una marató, que quedi pel record.

També serà especial, compartir amb uns quants correcats aquesta cursa. Acostumat a emprendre aquests reptes en soledat o amb pocs efectius pastanaga, el saber quants som aquest any, ja afegeix també el seu punt d'interés, i una major al·legria al'hora d'entrenar i afrontar el repte, saben t que altres estaran en idèntica posició.

Com he dit abans, avuí era el dia d'engegar la maquinària maratoniana i així ha estat, amb una bona hora, a bon ritme, i demà les primeres sèries...i és que un cop comences, la roda no para de moure's fins que tyravessem la línia d'arribada. Durant molt de temps he estat preparant amb detall, tot el que podia tenir controlat, i ara ha arribat el moment de posar-ho en marxa, per que sé, que tot sortirà de forma

natural:



Nois, BON NADAL, i bones cames, aixó ja ha començat...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2018 11:49 #154 per kilometer (Associat/da)
Nois, que us veig molt callats....suposo que seran les festes no ?

Jo vaig fent feina i ja porto cinc sessions i demà enllestirem la sisena i última de la primera setmana. La idea és poder tenir una miqueta de marge per poder anar a Nassos amb les cames més fresquetes, per a poder corer perúltima vegada aquest any, a tope :muscle:

Jaume86, he vist el teu quilometratge i les sèries de l'altre dia,. Nen et veig a tope, que les vas fer bastant més ràpid que jo...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2018 13:48 #155 per jaume86 (Associat/da)
Disculpa Kilo,

Rebo tots els missatges al móbil i els llegeixo amb atenció però aquests dies no tinc gaire temps per respondre :(

Que hagi fet un entrenament més ràpid que tu és purament anecdòtic!! A més, de l'entrenament d'ahir no en vaig quedar gens content, amb moltes molèsties al turmell esquerra (aquí ho puc dir que el manolito no crec que ho llegeixi) que em fan parar fins dilluns a Nassos on tocar complir de llebre sí o sí! Avui he hagut d'abordar l'entreno, és com si m'hagués fet una bona torçada però no ha passat que jo recordi. De fet, em torço constantment els turmells, probablement un cop per setmana, però cap problema. I és això el que més em preocupa, que no sé pk em fa mal. També és veritat que avui era el seté dia seguit d'entrenos i dels 4 primers 3 van ser mitges però tampoc no hi veig motiu suficient per anar coix... en fi, espero que amb el repós fins dilluns tarda es passi!

I dilluns faràs un marcote descomunal!!

Aquests dies de vacances aproximaré per comprar-me el bitllet d'Amtrak d'anada i tornada que ja tinc l'horari mirat així com els "visats" que calguin!

Seguim cap a Boston (previ pas a BCN espero)!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2018 19:42 #156 per esquimal (Associat/da)
Ayer al abrir el buzón había una carta y la sorpresa mayúscula es que venía del BAA, con su precioso escudo, avisándome de que esto es real y que me esperan en Boston el 15 de abril.
Ha sido un año muy duro, con 8 meses parado por las lesiones que me han hecho perderme las maratones de Wachau en Austria y Valencia. Fisio, fisio y más fisio, y parón total. Esta semana he podido empezar a "rodar". Han sido dos sesiones de 5,5 y 7km a ritmo suave (5:15) que empiezan a darme confianza. El planning para Boston lo dividiré en dos bloques:

- 4 semanas: 3 sesiones semanales de 10km para que las piernas se empiecen a acostumbrar a correr otra vez y coger algo de base.
-10 semanas: 4 sesiones semanales incrementando progresivamente el volumen, sin series ni forzar la máquina.

El objetivo es llegar a Boston en condiciones para disfrutar todo lo que pueda sin pensar en ningún tiempo específico. Es a lo único que puedo aspirar en este momento, además de que es la opción más inteligente.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2018 19:56 #157 per kilometer (Associat/da)
Esquimal, bravo, et mereixes el que demanes, poder gaudir a Boston. Has lluitat molt durant aquests últims temps, peró estic segur, que obtindràs els fruits. Mots ànims company...

jaume86, vols dir que no t'estàs donant massa canya a aquestes alçades. El tema velocitat, era anecdòtic, es clar, peró ve a posar de manifest el que et volia dir, estic anant més lent jo. M'imagino que algú et guia peró em sobta, aquesta tralla i passar per BCN, un mes abans també, venint a més de València :scream: . La meva mare sempre em déia "quien mucho abarca, poco aprieta", potser em faig gran je je...Molts ànims i a cuidar el turmell. Potser hauries de fer entrenament especific de turmells i no ho dic en conya. Exercicis de força i de propiocepció.;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2018 02:34 #158 per jaume86 (Associat/da)

kilometer va escriure: Esquimal, bravo, et mereixes el que demanes, poder gaudir a Boston. Has lluitat molt durant aquests últims temps, peró estic segur, que obtindràs els fruits. Mots ànims company...

jaume86, vols dir que no t'estàs donant massa canya a aquestes alçades. El tema velocitat, era anecdòtic, es clar, peró ve a posar de manifest el que et volia dir, estic anant més lent jo. M'imagino que algú et guia peró em sobta, aquesta tralla i passar per BCN, un mes abans també, venint a més de València :scream: . La meva mare sempre em déia "quien mucho abarca, poco aprieta", potser em faig gran je je...Molts ànims i a cuidar el turmell. Potser hauries de fer entrenament especific de turmells i no ho dic en conya. Exercicis de força i de propiocepció.;)


Completamente d'acord amb el comentari sobre el Raul, ho hem comentat varies vegades durant els darrers mesos... però ens veurem a Boston corrent sí o sí!!

Kilo els turmells mai han estat preocupació per mi. Per sort, cada cop que me'ls torço que sol ser cada setmana, no m'ha passat mai res i és això el què em preocupa. Espero que amb el descans d'aquest cap de setmana pugui recuperar una mica, sinó la setmana que ve li hauré de demanar hora d'urgència al presi o la "nostra" barqueta al 10M pot estar en perill... però espero que no, clar! I sobre la canya, fa ja un parell de mesos vaig fer un 10x1000 i van sortir la majoria a 3:45 i les 2 finals per sota de 3:30, així que ahir estava més lent. Les series (mínimament llargues) a 3:45 les faig prou cómodes, l'objectiu serà fer-les més ràpides!! Veurem, pas a pas, i el meu següent és poder fer-los sense dolor :(

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2019 19:41 #159 per kilometer (Associat/da)
Ja tornem a estar aquí. Portem 2 dies d'any, peró jo ja fa uns dies més que he començat a preparar Boston. Ja vaig fer esment fa uns dies, peró ja s'ha acabat la primera setmana, hem cambiat d'any i estem ja a meitats de la segona setmana de preparació. La web oficial, marca el timing, queden poc mes de 102 dies. Ara la roda ja no es pot parar...

Mentre corria Nassos, vaig caure en una dada interessant, que ja havia valorat els dies previs. Segur que molts ja han passat per aquí, i molts més hi pasaran, peró ja puc dir que les meves cames (segons recull l'SportTracks), ja han superat la distància que supondria doinar la volta al mon seguint l'equador, o el que es el mateix 40.066 km. Peró aquesta dada, ja fa temps que la vaig fer. Ara ja puc dir amb orgull, ja que estem en un fil maratonià que, vaig acabar Nassos, havent superat la distància equivalent a 1000 maratons, o el que és el mateix 42.195 km. Ho tinc comptabilitzat des de 2002, així que en gairebé 17 anys he fet aixó, que no està malament.:stucktongue


Deixant de banda la numerologia, com us dèia ja porto un parell de setmanes immers en la preparació, tot i passar breument per Nassos. De moment lse sensacions estan sent bones i la base de km, es va acumulant a les cames com toca. La setmana passada van caure uns 92 km en 6 dies, amb les primeres sèries i el primer controlat. Aquesta setmana, vaig tornar a fer de nou al dupla 31 de decembre (Nasos) - 1 al matí (rodatge 1h15), i demà serà quan torni de nou a fer sèries, amb les cames, ja més recuperades després de l'esforç de Nassos. I a vosaltres, que tal us van les coses ?. Segur que tambén marxa :stucktongue

I sinó, com a mi m'agrada, aquí us deixo una de les meves últimes powersongs, per animar el ritme :muscle:


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2019 00:50 #160 per jaume86 (Associat/da)
Si que vas passar breument per Nassos sí, volant com ens tens ja acostumats!! I això que just comences a preparar Boston, on estic segur i no em cansaré de repetir, que ho petaràs!!

Jo he hagut de parar, finalment ahir vaig anar a veure el presi Barceruel i em va dir que tenia un petit edema ossi al astragalo, res important, que no em farà parar però sí baixar el ritme un parell de setmanes si tot va bé. Avui ha estat el primer dia en una setmana que no m'ha molestat al caminar i dissabte correré una estona suau a la trobada litoralera correcat.

Acabo de comprar les bitllets d'Amtrak per un day trip a NY el 18, em fa molta il·lusió tornar-hi doncs fa 18 anys justos que ho trepitjava per darrera vegada, aprofitant la caiguda de preus bestial deguda al 11S hi vam anar a passar el cap d'any. El temps passa volant! El Kilo començava a córrer i jo encara guanyava trofeus locals de futbol sala i anava en btt els caps de setmana i no va ser fins 10 any més tard, al 2012, que vaig començar a córrer...

M'encanta Alan Walker! Aquest agost vaig estar apunt d'anar a una sessió seva però no vaig poder cuadrar l'agenda :( Spectre, faded, alone, ignite, all falls down... té molts temazos per córrer!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.