123rd Boston Marathon (15/04/2019)

123rd Boston Marathon (15/04/2019)

14 Set 2018 21:18 #81 per tonivet (Associat/da)
De moment hi han 39 espanyols a l'enllaç que ha posat l'aurelian.

Víctor a tu no et veig, m'imagino que no está actualitzat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2018 21:55 #82 per joregar (Visitant)
Accepted!!

M'han enviat el correu a les 8 i encara no isc a la llista, normal.

Paciència als que espereu.


Quins nervis ara, a buscar vols i allotjament

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2018 22:10 #83 per Mona (Associat/da)
Formulari enviat, ara a creuar els dits...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2018 02:25 - 15 Set 2018 02:30 #84 per jaume86 (Associat/da)

Mona va escriure: Formulari enviat, ara a creuar els dits...


Ostres que t’havia dmavisar i se m’ha passat!! Disculpa!

Kilo tranquil que si algú de nosaltres ha fet mérits per estar a Boston aquest ets tu! A més, oi que no has rebut cap mail dient que no estàs acceptat? Doncs paciència que ja t’acceptaran segur!!

PS: anhelo el dia en que ens poguem trobar en el camp Catalonia com a país!!

PS2: Ara mateix, si formés part de la llista, seria el més jove, fet que em sobta!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2018 08:17 #85 per OscarBolo75 (Associat/da)

aurelian va escriure:

jaume86 va escriure: Quina llàstima Aurelian!! Però no totes les maratons cal competir-les, ara penso que (si finalment puc) aniré a Boston a gaudir!!


Ho sento jaume86, Boston es la Meca - l'olimpisme del corredor popular, per mi no te sentit anar per passetjar. 123 anys


aurelian llavors em toca el 2022 !!! que a més és dilluns de Pascua, el dia de la Mona....ja tinc plà pel 2022, setmana santa a Boston i còrrer la Marató el dia de la Mona. ;-)

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2018 11:06 #86 per Mona (Associat/da)

jaume86 va escriure:

Mona va escriure: Formulari enviat, ara a creuar els dits...


Ostres que t’havia dmavisar i se m’ha passat!! Disculpa!

Kilo tranquil que si algú de nosaltres ha fet mérits per estar a Boston aquest ets tu! A més, oi que no has rebut cap mail dient que no estàs acceptat? Doncs paciència que ja t’acceptaran segur!!

PS: anhelo el dia en que ens poguem trobar en el camp Catalonia com a país!!

PS2: Ara mateix, si formés part de la llista, seria el més jove, fet que em sobta!


Te’n has oblidat! ? jo creia que et passaves el dia pensant en mi, i ara xoco amb la dura realitat! Potser doncs faig com l’Aurelian, m’espero al 2022 i ho faig pel meu dia... ?

Kilo, Tu segur q entres! Si dilluns no tens l’accepted, els pots enviar un e-mail...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2018 19:28 #87 per jaume86 (Associat/da)

Mona va escriure:

jaume86 va escriure:

Mona va escriure: Formulari enviat, ara a creuar els dits...


Ostres que t’havia dmavisar i se m’ha passat!! Disculpa!

Kilo tranquil que si algú de nosaltres ha fet mérits per estar a Boston aquest ets tu! A més, oi que no has rebut cap mail dient que no estàs acceptat? Doncs paciència que ja t’acceptaran segur!!

PS: anhelo el dia en que ens poguem trobar en el camp Catalonia com a país!!

PS2: Ara mateix, si formés part de la llista, seria el més jove, fet que em sobta!


Te’n has oblidat! ? jo creia que et passaves el dia pensant en mi, i ara xoco amb la dura realitat! Potser doncs faig com l’Aurelian, m’espero al 2022 i ho faig pel meu dia... ?

Kilo, Tu segur q entres! Si dilluns no tens l’accepted, els pots enviar un e-mail...


Ostres Mona, quin greu, tu pensant en mi mentres traudeixes i jo... miraré d'arreglar-ho amb una proposta indecent perque pugui pensar en tu tots aquests dies que falten, vens a dormir amb mi??? Ja saps que jo sóc un :innocent: i mai faria res que no volguessis!! :joy: :joy: :joy: Vaaa que compartiríem apartament amb un dels pastanagues que ho farà millor!!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2018 06:51 #88 per kilometer (Associat/da)
1h:17, hora de casa. Per fi ha arribat el dessitjat mail amb l’ACCEPTED. Sembla que hagi estat un mon, peró amb el tancament de les inscripcions en aquesta primera setmana ha arribat la bona notícia. M’en vaig ben content a disputar la Mercé ?. Toca ara la quadratura dels vols, que aixó si que serà més complicat ?.
Espero i desditjo que l’expedició correcat continui augmentant, i molta, molta sort i ànims als que encara espereu ?

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 12:14 #89 per esquimal (Associat/da)
El vol amb anada el divendres amb Level ja va pels 600€ :(

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 14:52 #90 per kilometer (Associat/da)

esquimal va escriure: El vol amb anada el divendres amb Level ja va pels 600€ :(


Les companyies aèries juguen amb nosaltres. Penso que fan negoci de la necessitat de la gent per viatjar. Està molt bé aixó de poder viatjar quan vulguis, peró la realitat és que la majoria de vegades ens hem de cenyir a unes dates i no et donen opció. Molts ànims a tots amb aquest trangol, potser més difícil que la mateixa inscrpció.

Per la meva part, puc dir que ja ho he tancat i m'he tret un gran pes de sobre. Ja tinc l'accepted, ja tenia hotels reservats a Boston i a NYC i ara ja tinc els vols. Estic molt content, per que ara ja només m'hauré de cenyir als petits detalls del viatge i a entrenar, quan sigui el moment, per la marató.

Per mi el tema vol, no era gens fàcil, i pensava que les companyies aèries m'oferirien algun tripus d'aventatge, peró res de res i a més, les que responien, només déien tonteries. Necessitava 11 passatges d'avió, era insultant com segons quina companyia, podia incremetar la mitjana per persona fins a 150 € o més si feia tots els billets de cop, que si fèia 1. Quanta més gent, més car (preu per persona parlo). Totalment inconcebible per mi. Per tant, tenint en compte el volum de gent, 8 adults, 2 nens i un bebé, no podia estar neguitejant-me amb aixó i en intentar estalviar maletes per diners. Així que finalment he agafat vols amb Air Lingus, que amb maleta factura de 23 kg per adult i menjars a bord, m'ha sortit per 575 € per persona. La pena és no haver-ho fet fa uns mesos, quan encara era molt millor de preu, per esperar Level, que ens la clavarà, ben clavada...o aixó crec. Si, haig de fer escala a Dublin d'anada i tornada, peró viatjo i torno els dies que volia i penso que a un preu raonable pel que ve i pel temps que estarem.

Així que després de la alegria de diumenge en veure l'ACCEPTED i la macrogestió aquest matí (mai havia comprat 11 billets d'avió), em quedo més tranquil per que ja ho tenim tot ben lligat. No penseu que estic forrat eh..., que jo he gestionat la compra, peró han estat 4 compres amb diferents tarjetes, peró ho he coordinat tot, per que ho liquidèssim tot aquest matí.

Nois, ja em direu com va la cosa i a veure si tenim més notícies de gent inscrita oficialment.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 22:37 #91 per esquimal (Associat/da)
Correu rebut. Estic dintre :hearteyes:
Demà toca mirar seriosament el vol

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 23:34 #92 per aurelian (Associat/da)
Molt bé, enhorabona a tothom.

Si serveix per algú, jo vagi comprar els vols als mitjans d'octubre amb Air Lingus a €450.
O sigui ni idea de com va el tema, potser que aquest any es diferent, Oscar sembla tot un expert amb els kayaks I les alertes però que no us poseu ansiosos si ara mateix han disparat els preus pels núvols.
Cert que Air Lingus te escala en Dublin, la part bona: els controls frontalers per entrar en US es fan en Dublin, llavors una vegada arribat en Boston es un vol local per ells, doncs cap cua per entrar.

En fi..

Després del que ha passat aquest any amb tota la pluja i el fred i la calda de 2017 estic 100% segur que la marató de Boston mai es cancel·lra.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 23:56 #93 per jaume86 (Associat/da)

kilometer va escriure:

esquimal va escriure: El vol amb anada el divendres amb Level ja va pels 600€ :(


Les companyies aèries juguen amb nosaltres. Penso que fan negoci de la necessitat de la gent per viatjar. Està molt bé aixó de poder viatjar quan vulguis, peró la realitat és que la majoria de vegades ens hem de cenyir a unes dates i no et donen opció. Molts ànims a tots amb aquest trangol, potser més difícil que la mateixa inscrpció.

Per la meva part, puc dir que ja ho he tancat i m'he tret un gran pes de sobre. Ja tinc l'accepted, ja tenia hotels reservats a Boston i a NYC i ara ja tinc els vols. Estic molt content, per que ara ja només m'hauré de cenyir als petits detalls del viatge i a entrenar, quan sigui el moment, per la marató.

Per mi el tema vol, no era gens fàcil, i pensava que les companyies aèries m'oferirien algun tripus d'aventatge, peró res de res i a més, les que responien, només déien tonteries. Necessitava 11 passatges d'avió, era insultant com segons quina companyia, podia incremetar la mitjana per persona fins a 150 € o més si feia tots els billets de cop, que si fèia 1. Quanta més gent, més car (preu per persona parlo). Totalment inconcebible per mi. Per tant, tenint en compte el volum de gent, 8 adults, 2 nens i un bebé, no podia estar neguitejant-me amb aixó i en intentar estalviar maletes per diners. Així que finalment he agafat vols amb Air Lingus, que amb maleta factura de 23 kg per adult i menjars a bord, m'ha sortit per 575 € per persona. La pena és no haver-ho fet fa uns mesos, quan encara era molt millor de preu, per esperar Level, que ens la clavarà, ben clavada...o aixó crec. Si, haig de fer escala a Dublin d'anada i tornada, peró viatjo i torno els dies que volia i penso que a un preu raonable pel que ve i pel temps que estarem.

Així que després de la alegria de diumenge en veure l'ACCEPTED i la macrogestió aquest matí (mai havia comprat 11 billets d'avió), em quedo més tranquil per que ja ho tenim tot ben lligat. No penseu que estic forrat eh..., que jo he gestionat la compra, peró han estat 4 compres amb diferents tarjetes, peró ho he coordinat tot, per que ho liquidèssim tot aquest matí.

Nois, ja em direu com va la cosa i a veure si tenim més notícies de gent inscrita oficialment.


Que bé Kilo que el final hagis pout aconseguir la quadratura del cercle en tota la logística que envolta aquesta gran marató!!

No et vull posar pressió però... tot plegat fa oloreta a MMP!! I mira que et vas posar el llistó altíssim!!! Amb tota la família allà, el pedazo estat de forma que tens ja avui (ahir 14è a la mercè!!! Una de les curses amb millor nivell de Catalunya!! Brutal!!), les Nike que t'has adjudicat, el pedazo planning que segur que ja tens perfilat i que compliràs a "rajatabla" per arribar a Boston com ahir Kipchogue per Berlin!! Salvant les distàncies clar, però amb la tranquilitat d'aquell que sap que té els deures fets per liar-la parda!

I sobre els vols, quan els vaig veure per 400€ per això els vaig pillar, em semblava una bona oferta (segurament millorable però un bon preu) tot i haver de fer una escala a Canadà que crec que hagués estat millor fer-la a Europa. Tampoc hi entenc massa ni hi tinc experiència! Són uns cabrons els de les companyies aeries amb això dels grups, en això sí que hi tinc experiència!! Com bé dius, quanta més gent, més car! Que dius, però si compro més no hauria de tenir un descompte en comptes de pagar més?!?!?

En fi, tot sigui per gaudir amb els teus (i amb nosaltres eehh!!) de la pedazo marató que faràs!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 23:57 #94 per jaume86 (Associat/da)
Aquest vespre, al tornar de l'entreno, tot passant-lo al telf... surprise!!!

Accepted too!!!

Molt molt molt content!!!!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2018 00:12 #95 per esquimal (Associat/da)
Ostres Jaume, quina il·lusió. M'en alegro molt per tu perquè t'ho vas treballar molt a Barcelona

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2018 00:25 #96 per Barceruel (Associat/da)
Un altre “accepted”!!! :party: :party: :party:
I veient la pujada de preus des de la setmana pasada, acabo d’agafar-los per Iberia (suposo que Level). Anada via Madrid i tornada directe. Amb extra de maleta i asegurança de cancel.lació per un pel menys de 500€. Sortint dijous, aixó si (la sort de ser el teu propi “jefe” i tenir aquesta flexibilitat).
Ara, a mirar Airbnb. Els hotels ja he vist que estan pasadíssims de voltes.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2018 09:58 #97 per OscarBolo75 (Associat/da)
Enhorabona companys per l'accepted !!!! Crec que del fil només en falta Mona.

jaume86 va escriure: Aquest vespre, al tornar de l'entreno, tot passant-lo al telf... surprise!!!

Accepted too!!!

Molt molt molt content!!!!!


jaume86 me n'alegro molt per tú, t'ho vas guanyar amb la feina feta per BCN i Róterdam. Faré de "cunyao" i dirè jo ja savia que aniríes :-)


Victor, a la teva sala de tortura hem comentat alguna vegada de la teva il·lusió per aquesta Major. Sens dubte que no et defraudarà.
Companys a gaudir-la l'any vinent.


Pels que no vareu llegir, el fil de l'any passat te la meva crònica per si us pot ajudar.


Respecte als vols. Això es una loteria. Faig un petit resum:

Un preu normal, uns 600€
Un preu bó, uns 500€
Un preu exce·lent, uns 400€
Per sota de 400€ una ganga...que com totes les gangues no son fàcils de trobar....per cert...els dimarts estadísticament es la data millor per trobar vols:
www.kayak.es/flights/BCN-BOS/2019-04-12-...;flexreturn=20190417
306€ amb Air Canada, amb escala a Montreal, del 12 al 17


Info:
Per entrar a USA amb avió o vaixell fa falta demanar accés mitjançant l'ESTA ( esta.cbp.dhs.gov/esta/ ) . Es un "visat" que te validessa de 2 anys i un preu de 14$. Us fa falta tenir el passaport amb lectura biomètrica (dels nous desde fa 5 anys). En menys de 72h teniu l'Ok de l'administració......de fet els europeus quasi es instantani l'Ok. Així que no fa falta fer-ho ara. Espereu a que quedi poc temps.

jaume86 tu fas escala a Montreal i Canada té el seu procediment que's diu eTA ( www.canada.ca/en/immigration-refugees-ci...da/eta/apply-es.html ) . Un preu de 7 $CAD i una validessa de 5 anys.
Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2018 11:42 #98 per tonivet (Associat/da)

OscarBolo75 va escriure: Enhorabona companys per l'accepted !!!! Crec que del fil només en falta Mona

Salut


També falto jo que vaig fer la inscripció dimecres. O ho vaig fer malament o la marató de Tarragona m'està fent la guitza.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2018 11:49 #99 per OscarBolo75 (Associat/da)

tonivet va escriure:

OscarBolo75 va escriure: Enhorabona companys per l'accepted !!!! Crec que del fil només en falta Mona

Salut


També falto jo que vaig fer la inscripció dimecres. O ho vaig fer malament o la marató de Tarragona m'està fent la guitza.

Cert tonivet, disculpa l'oblit.

Ja veuràs que ho tens en breu, la Marató de Tarragona serveix, ja ho veuràs.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2018 19:10 #100 per kilometer (Associat/da)
jaume86, el primer de tot moltes felicitats. Ho vèies difícil, peró al final també estàs dintre, i el més important, per que t'ho has guanyat. Que bé em comences a conèixer. Efectivament, amb els condicionants que es donen ho prepararé com sempre amb molt de carinyo i amb moltes ganes, amb molta motivació amb aquesta idea clara al cap d'anr a fer una gran marató. Ja l'any passat vaig sortir "airós" de la pressió, que m'anaves possant, :whistle: , aquest any tornarem a intentar estar a l'alçada.

Barceruel, moltes felicitats presi, també. Com envejo aquesta flexibilitat, peró bé, és el que hi ha. Enhorabona.

esquimal :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jo crec que per un costat el fet de que la marató coincideixi amb un període festiu (setmana Santa), ens ha vingut molt bé, per ajuntar-nos una bona colla (que espero augmenti) i que fins i tot, com en el meu cas pugui viatjar al família, peró per un altre costat, aixó també ha condicionat els vols i els preus. Jo sincerament crec que vaig esperar massa a Level, peró clar tampoc tenia encara l'accepted. Per a mi aquest vol estava millor fa uns mesos i altre com el del Jaume, jo l'hagués agafat. Peró clar, el dispendi que suposa 11 billets d'avió, també m'ha fet haver d'esperar més del que hagués volgut. En qualsevol cas ja he fet la quadratura del crecle i com dèia, estic tranquil i centrat en només preparar-me bé. Sé que la resta, acabareu aconseguint-ho, així que ànims..i als que encara us queda rebre l'accepted, a confiar en les vostres possibilitats :thumbup:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.